Is wel werkverdringing. Vroeger hadden we daar halfjes voor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ik vind die ramenlikker echt zo'n uitvinding
Vroeger was wekker ook een echt beroep, stond er een halve aan je raam te roepen om 05:30 dat je op moest staan om te werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wel werkverdringing. Vroeger hadden we daar halfjes voor.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
zo maar lunchen. Heb toastjes met gerookte zallum en brie
Dit lijkt me echt een heerlijk beroep. Denk dat je wel vaak uitgescholden wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was wekker ook een echt beroep, stond er een halve aan je raam te roepen om 05:30 dat je op moest staan om te werken.
#trots.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder het woord errepels geleerd.
nu nog de rest van het groene boekjequote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder het woord errepels geleerd.
Misschien is de makelaar wel 1 van de lurkers hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertelde gisteren aan de makelaar over de vissers en dat ze palingbeestjes vangen en ze keek helemaal niet raar op
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is de makelaar wel 1 van de lurkers hier
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertelde gisteren aan de makelaar over de vissers en dat ze palingbeestjes vangen en ze keek helemaal niet raar op
Denk dat 'palingbeestjes' nog wel vrij simpel was vergeleken met de rest van de Fok!-woordenbrij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zekerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.
vreemd gerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Wie zou het dan zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |