Wandelen in de regen kan juist ook heeeeel ontspannend zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dagprijs voor meeste stapjes halen vandaag zat wel in mijn lijst der mogelijke bezigheden
Maar het weer werkt niet mee. Ga wel naar de sportschool zo
Je moet de kunst van het smurfen lerenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Iemand wees me er gisteren op dat ik misschien wel de eerste tekenen van een burn-out heb. Opgezocht, is pijnlijk accuraat.
Dus van mezelf moet ik nu verplicht de hele dag ontspannen. Daar ben ik niet zo goed in als ik gewoon goed uitgeslapen ben kom ik nu achter
Stampen en springen in plassen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wandelen in de regen kan juist ook heeeeel ontspannend zijn.
Bijna niemand onderweg, getik van de regen om je heen, lekker schone lucht
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast staat ook een roos, die komt wat later uit, maar zit al wel in de knop. Die krijgt roze bloemen
[ Bericht 0% gewijzigd door essnhills op 29-05-2025 11:49:03 ]"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
En daarna lekker naar huis; schone, droge en warme kleren aan en met een kopje thee en een blokje pure chocola op de bank ploffenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stampen en springen in plassen.
Helemaalquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
En daarna lekker naar huis, schone, droge en warme kleren aan en met een kopje thee en een blokje pure chocola op de bank ploffen
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden welquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en @:nattekat aanrader misschien om te lezen:
Leef meer, denk minder door Pia Callesen.
Zeer cringe waardig boek door de strekking: stop gewoon met denken. Maar het heeft mij wel geholpen. O.a. met het loslaten van denken aan werk in privetijd.
Ja ik heb het hele boek uitgelezen met eengezicht. Debielste zelfhulpboek ever en toch het meeste geholpen. Heel stom.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]Mooooiii!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar naast staat ook een roos, die komt wat later uit, maar zit al wel in de knop. Die krijgt roze bloemen
En rozen bloeien heel lang toch, of niet?
Baby darling doll face honey
Zaterdag misschien 27 graden! Dan kan ik zwemmen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En zonnig! En anders morgenheb jij iets leuks op de planning?
same en het weer speelt hier ook wel echt een hele grote rolquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom te weinig buiten enzo terwijl ik weet dat ik het gelukkigste buiten ben. Een van de redenen waarom hont.
Denk dat het beestje je veel plezier en liefde zal gevenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom te weinig buiten enzo terwijl ik weet dat ik het gelukkigste buiten ben. Een van de redenen waarom hont.
Jaa ze kunnen heel lang bloeienquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden wel
[..]
Mooooiii!!
Ik ging voorheen met thuiswermen gewoon altijd met lunchtijd wandelen. Ook als het regende. Kon daarna toch thuis weer omkleden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same en het weer speelt hier ook wel echt een hele grote rol
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zeer cringe waardig boek door de strekking: stop gewoon met denken. Maar het heeft mij wel geholpen. O.a. met het loslaten van denken aan werk in privetijd.
Ja ik heb het hele boek uitgelezen met eengezicht. Debielste zelfhulpboek ever en toch het meeste geholpen. Heel stom.
Denk minder is iets wat vrouwen over het algemeen goed afgaat toch?quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Afdankertjes zijn de beste plantjesquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaa ze kunnen heel lang bloeien![]()
En dat voor 2 afdankertjes van de Deka
Misschien moet ik dat ook eens proberen, moet nog steeds een goede jas kopen. Zal vast ook schelenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging voorheen met thuiswermen gewoon altijd met lunchtijd wandelen. Ook als het regende. Kon daarna toch thuis weer omkleden.
Heerlijk was dat. Bijna niemand in het park dan ook
Is dat niet het hoofdonderdeel van een burn outquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
Denk dat je gewoon af en toe wat meer rust in moet bouwen. Straks ga je weer als een bezetene trainen en komt het seizoen er weer aan dat je in het water ligt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is nou de grap, voor mijn gevoel speelt dat gewoon niet. Als ik eenmaal thuis ben, ligt werk achter me.
(schijnt dat ontkenning ook een teken is, maar ik ben hier wel redelijk van overtuigd)
jaa ze zijn helemaal opgebloeidquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Afdankertjes zijn de beste plantjeszolang het nog leeft komt het goed!
Ja ik had dan gewoon een regenjas aan en lopen maar. Echt heerlijk om te doenquote:[..]
Misschien moet ik dat ook eens proberen, moet nog steeds een goede jas kopen. Zal vast ook schelen
Als ik terug denk aan het boek denk ik nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat typiscj dat je die mening aan blijft houden wel
[..]
Mooooiii!!
Hier wordt het straks juist droogquote:
Piekeren en dingen overdenken is niet gerelateerd aan sekse.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Denk minder is iets wat vrouwen over het algemeen goed afgaat toch?
Geen idee, ben geen expert. De rest van de tekenen liegen er echter niet om.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dat niet het hoofdonderdeel van een burn out
Beter blijven hangen vanwege de hogequote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik terug denk aan het boek denk ik nog steeds![]()
Maarja wel geholpen met boodschappen in het boek zoals: je bepaalt zelf aan welke gedachte je aandacht geeft en negatieve gedachten zullen altijd blijven bestaan.
Het is dmv het boek wel beter binnengedrongen dan dat als iemand het tegen mij had gezegd.
Maar deneemt niet weg dat ik het nog steeds graag aanraadt aan mensen. Misschien juist omdat het zo
is.
Klinkt als een boek dat ik met een teiltje naast me zou moeten lezen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maarja wel geholpen met boodschappen in het boek zoals: je bepaalt zelf aan welke gedachte je aandacht geeft en negatieve gedachten zullen altijd blijven bestaan.
Het is dmv het boek wel beter binnengedrongen dan dat als iemand het tegen mij had gezegd.
Maar deneemt niet weg dat ik het nog steeds graag aanraadt aan mensen. Misschien juist omdat het zo
is.
Ja hier regent het al xe hele ochtend en trekt richting jouquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
Oh hier zou het juist gaan regenen volgens mij.
Nou, we gaan het proberenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
jaa ze zijn helemaal opgebloeid
[..]
Ja ik had dan gewoon een regenjas aan en lopen maar. Echt heerlijk om te doen
Ik snap denk ik niet waarom je het zoquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
is.
Ik ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee, ben geen expert. De rest van de tekenen liegen er echter niet om.
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RIPquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier regent het al xe hele ochtend en trekt richting jou
Ja dat deed ik voorheen ookquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, we gaan het proberen![]()
Na avondeten is ook vaak fijn
Dit geldt voor alle mentale dingen natuurlijk, is altijd en grotendeels (denk ik) persoonlijkheid/gedrag/denkwijzes. Aanvulling: en dat is best fijn want daardoor kun je er iets aan doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.
Er zijn vaak ook wel een aantal persoonlijke eigenschappen die meespelen. En die zijn zeer persoonlijk. Wat ik in mijn omgeving bijvoorbeeld zie: niets uit handen willen geven, niet praten/klagen of hart luchten, gevoelens maskeren en people pleasing.
Niet werkdruk gerelateerd maar wel werk gerelateerd: werk is totaal in je comfortzone of teveel in je comfortzone, je voelt je niet gehoord/gesteund in je werk.
Dat soort dingen.
Werkdruk alleen en niet ontspannen zijn nooit 100% de reden dat je een burnout krijgt.
Bovenstaande allemaal gebaseerd op eigen ervaringen en meningen.
Ik denk teveel open deuren. En ik pakte mij review er nog hebben bij die ik toen geschreven heb. En misschien kwam het gewoon te hard binnen op basis van herkenning en doe ik nog steeds eenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou, we gaan het proberen![]()
Na avondeten is ook vaak fijn
[..]
Ik snap denk ik niet waarom je het zovindt? Helemaal niet als het je zo goed heeft geholpen?
Daarom bestaat burn-out ook niet in elk ander land.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat een burn out niet 100% veroorzaakt wordt door werk. Werk is een van de pilaren waarop een burnout bouwt.
Er zijn vaak ook wel een aantal persoonlijke eigenschappen die meespelen. En die zijn zeer persoonlijk. Wat ik in mijn omgeving bijvoorbeeld zie: niets uit handen willen geven, niet praten/klagen of hart luchten, gevoelens maskeren en people pleasing.
Niet werkdruk gerelateerd maar wel werk gerelateerd: werk is totaal in je comfortzone of teveel in je comfortzone, je voelt je niet gehoord/gesteund in je werk.
Dat soort dingen.
Werkdruk alleen en niet ontspannen zijn nooit 100% de reden dat je een burnout krijgt.
Bovenstaande allemaal gebaseerd op eigen ervaringen en meningen.
inbouwen als routinequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat deed ik voorheen ook
Dat bestempelde ik als "reistijd"dus als lunchpauze wandelen en eind fan de dag laptop dicht en nog minimaal een uur wandelen als reistijd. En daarna kwam ik thuis en was ik vrij
![]()
Hmm, ja die hard binnen komen herken ik welquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk teveel open deuren. En ik pakte mij review er nog hebben bij die ik toen geschreven heb. En misschien kwam het gewoon te hard binnen op basis van herkenning en doe ik nog steeds eenom die reden.
Jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inbouwen als routine
[..]
Hmm, ja die hard binnen komen herken ik welmaar fijn dat het je heeft geholpen iig
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaanquote:
Het feit dat iemand die dat van dichtbij heeft meegemaakt mij erop wees was eigenlijk al heel waardevol. Ik kan er in ieder geval naar handelen, dus dat is nu even aan mijzelf. Dat is al zo simpel als eindelijk weer eens van m'n luie reet afkomen en weer gaan sporten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar een slim/goed idee om contact op te nemen met iemand?
Dat klinkt ook wel goed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaan
Ja was lekkerquote:
Slechte opvoeding?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Daarom bestaat burn-out ook niet in elk ander land.
Daar wordt gezocht naar de onderliggende oorzaak.
Vertel mij eens hoe een slechte opvoeding te maken heeft met wat wij een burnout noemen.quote:
en was het toen een soort bananenchocolademilkshake?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had gister bevroren banaan met cacaopoeder in de Magic Bullet gedaan
Oh fijn, hopelijk werkt dat voldoende inderdaad en ben je snel weer blij katjequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat iemand die dat van dichtbij heeft meegemaakt mij erop wees was eigenlijk al heel waardevol. Ik kan er in ieder geval naar handelen, dus dat is nu even aan mijzelf. Dat is al zo simpel als eindelijk weer eens van m'n luie reet afkomen en weer gaan sporten.
FOK! Kon niet van die die Haribo colaflesjes afblijvenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
FOK zit hier keihard aan de drugs ofzo.
[ link | afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vertel mij eens hoe een slechte opvoeding te maken heeft met wat wij een burnout noemen.
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
FOK! Kon niet van die die Haribo colaflesjes afblijven
Zacht banaanchoco ijsquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en was het toen een soort bananenchocolademilkshake?
[..]
Oh fijn, hopelijk werkt dat voldoende inderdaad en ben je snel weer blij katje
Of tweequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou jezelf gewoon een muffin gunnen nu Nattekat.
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dus we moeten niet @4EverBlackEyed mentionen dat je misschien muffins gaat eten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Laat 4EverBlackEyed dit maar niet horen.
Neequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus we moeten niet @:4everblackeyed mentionen dat je misschien muffins gaat eten?
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @LTVDK heeft niet getrakteerdquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te maken(want is belangrijk voor vormen persoonlijkheid en persoonlijkheid zit overal in verworven) we hebben best een prestatiedruk in dit land en veel ouders zijn beetje van de oude generatie 'niet lullen maar poetsen' waardoor mensen extra druk (kunnen) ervaren etc
Niet? Wat karig van hem.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en neem meteen wat voor ons mee aub, want @:ltvdk heeft niet getrakteerd
Grote oorzaak in een overvloed aan informatie, schermpjes en dopamine. As simple as that.quote:
Ik val gewoon over het woord slecht, want daar heb ik andere associaties bij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat er met slechte opvoeding wordt bedoeld maar opvoeding heeft er waarschijnlijk veel mee te maken(want is belangrijk voor vormen persoonlijkheid en persoonlijkheid zit overal in verworven) we hebben best een prestatiedruk in dit land en veel ouders zijn beetje van de oude generatie 'niet lullen maar poetsen' waardoor mensen extra druk (kunnen) ervaren etc
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je moet iets leren van je ouders? Dit is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.
Whehe.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet iets leren van je ouders? Dit is nieuw voor mij.
Dat goed mag je denk ik achterwege laten voor velen, maar ze doen hun bestquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed omgaan met stress/spanning/angst leer je ook voor een deel van je ouders.
echt hequote:
Het is al zo simpel als goede nachtrust.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.
Denk dat veel jongeren niet eens weten dat ze een grens hebben totdat ze gaan werken en veel ontspanning wegvalt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad meer in die brede zin. En als je dan je grens niet herkent. Of niet aan (kan) geven dan kun je soms over het randje gaan.
Oh, ja samequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik val gewoon over het woord slecht, want daar heb ik andere associaties bij.
Opvoeding in alle vormen en maten laten invloeden achter en niemand doet het 100% goed.
Het is vaker dat die grenzen wel worden aangegeven, maar dat de grenzen niet herkent worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik ooit een kitten krijg, is dit iets dat in mijn hoofd gebrand is om absoluut nooit aan te beginnen. Ik ben ook met best veel schermen opgegroeid, daar was niets mis mee, maar in de 00s had je nog geen hersenrot. Youtube was toen nog echt leuk in plaats van een algoritme.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef kree het volgende:
ik weet iig he want zelf geen kinderen, maar mijn neefjes en nichtjes, dat toch de ouders dan tablet ff gebruiken als speen enzo dat ze ff niet lastig zijn.
Weet niet ze doen dat dan wel weer gereguleerd ofzo, dus ook niet hele dag. maar het is wel een makkelijke optie om ze ff stil te krijgen. werkt als magneet nl die tablets.
Ahjaquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
toch is dat makkelijker gezegd wss als gedaan. want mijn broertje is net als ik en zo nuchter als de pest erover en wij komen beide nog beetje uit tijd dat er geen mobiel was op je 16e ongeveer en wat er was beperkte tot sms.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ooit een kitten krijg, is dit iets dat in mijn hoofd gebrand is om absoluut nooit aan te beginnen. Ik ben ook met best veel schermen opgegroeid, daar was niets mis mee, maar in de 00s had je nog geen hersenrot. Youtube was toen nog echt leuk in plaats van een algoritme.
Misschien weet ik daarom ook wel iets beter hoe extreem het is afgegleden.
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegenquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat wist ik helemaal niet maar “burn-out” als reden tot ziekte bestaat alleen in nederland nog. Zweden is daar pas mee gestopt.
Dus kun je wel met stressomgaan!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
ik kan helemaal niet met stress omgaan , dat zag je al aan het wachten op dat stomme visum
Maar werkdruk zoals in de horeca doet mij dan weer niet zo heel veel.
nee het heeft dan denk ik idd met verschillende soorten te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus kun je wel met stressomgaan!maar niet alle stress even goed
Lolquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Zweden doet het echt goed!!!!!
Zweden is sowieso een totaal kansloos land na de massale migratie van prutmensen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lol, oke ik ging dus even wat cijfers opzoeken over stress van werk en kwam toevallig dit plaatje tegen
[ afbeelding ]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet ook niet zo heel goed wat er wordt bedoeld met stressquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het heeft dan denk ik idd met verschillende soorten te maken.
Misschien kan je dat wachten bv dan ook niet echt als stress omschrijven
wat heeft dat met je eigen bewering over zweden te makenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?
https://imgur.com/a/oodWSZX
Armoede, overlevingsdrang en honger werken prima tegen een burn-out.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat valt je op aan hoe rijk het land is en de klachten?
https://imgur.com/a/oodWSZX
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |