als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zekerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.
vreemd gerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Wie zou het dan zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zeker
In combinatie met spaghetti zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Bonkjes en sliertjes heb ik elders ook wel gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes heb ik elders ook wel gelezen
Maar denk ook niet dat dat heel erg wordt gewaardeerd als ik daar thuis over begin
Lijkt me erg lastig als je iedere keer moet disassocieren als je naar de wc moet of voor het douchen ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.
Wil je nu zeggen dat dat allemaal gelogen is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.
Klinkt ook als iemand waar je zwager veel lol aan beleefd in bed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie is dat altijd wel leuk. Laatste keer had ze ergens last van en toen moest ik m'n muziek luisteren ofzo want ik mocht totaal niet horen wat ze daar deed. Ik loop gewoon te toeteren op de wc zonder haar even te waarschuwen maar oké.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig als je iedere keer moet disassocieren als je naar de wc moet of voor het douchen ofzo
En die loopt altijd juist enorm te ruften overal.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook als iemand waar je zwager veel lol aan beleefd in bed.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die loopt altijd juist enorm te ruften overal.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent de zwager opeens?quote:
Gelooft je zus in karma?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent Gerries zwager?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |