De landen met erg weinig klachten zijn nogal arm vergeleken met de top 5.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet zo heel goed wat er wordt bedoeld met stressik gebruik vaak het woord 'spanning' voor dingen die ik spannend vindt en wat druk mee bezig ben en stress gebruik ik als ik echt ergens last van hebt maar geen idee of dit klopt met wat het inhoudt
En je kunt leren omgaan met bepaalde situaties, daar zijn we als mens best goed in gelukkig
[..]
wat heeft dat met je eigen bewering over zweden te maken
'bij zweden doen ze niet meer aan burn-out klachen!!! is echt een onzin-ding van NL1!!'quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De landen met erg weinig klachten zijn nogal arm vergeleken met de top 5
kan wel, maarja, of dat nou helpt bij je burn-out klachenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja in thailand hoef je ook niet aan te komen met een burn out nee
Nee. Je snapt het niet. Zweden was lange tijd het enige land naast nederland waar burn-out bestond als medische reden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'bij zweden doen ze niet meer aan burn-out klachen!!! is echt een onzin-ding van NL1!!'
- laat plaatje zien waarin zweden juist kei veel burn-out klachten hebben
'ja maar dat heeft andere redenen'
lolwat
Hebben ze daar geen sociaal vangnet?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
nou ja in thailand hoef je ook niet aan te komen met een burn out nee
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steedsquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee. Je snapt het niet. Zweden was lange tijd het land naast nederland waar burn-out bestond als medische reden.
Zweden is daar onlangs mee gestopt.
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steeds
Big Pharma!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.
Nou ja Nederland bestaat gewoon uit totale watjes hoorquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Burn-out is gewoon een complot! Het bestaat medisch gezien niet eens! Net als dat corona nooit is aangetoond.
Nou nogmaals.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, dat begreep ik dan inderdaad niet maar mis ook volledig waarom deze informatie relevant zou zijn. Geef het beestje een ander naam, is het beestje er nog steeds
de overheid wil ons kapot maken!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:40 schreef Recce het volgende:
[..]
ze pakken ons alles af!!!!!11quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Noemt probleem op.
Dat is allemaal de schuld van migranten!!!!!
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaarquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Noemt probleem op.
Dat is allemaal de schuld van migranten!!!!!
poep pies plas HOOR JE MIJquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Allemaal zwakkelingen! Zie mij stoer en sterk zijn!!!!
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaar
zwakkelingquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Waarom ga je met hem überhaupt een discussie aan, je verspilt alleen maar je eigen tijd en energie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Dopaminequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je met hem überhaupt een discussie aan, je verspilt alleen maar je eigen tijd en energie.
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes danquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel te vroeg want ik heb pas om half 9 een afspraak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaar
Je kent Wageningen niet he? Dus houd je mond maar gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes dan
jouw kink is het zijn van een slaaf?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes dan
Jawel, ken het redelijk goed zelfs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent Wageningen niet he? Dus houd je mond maar gewoon.
quote:Psychiaters hechten meer belang aan het DSM, het handboek van psychiatrische stoornissen, aldus Vinkers. Echt grote problemen rond burn-outs zijn volgens hem niet opgelost. “Er is nog steeds geen goede medische definitie en psychiaters weten niet goed wat het is. Er is dringend meer onderzoek nodig.”.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.hrpraktijk.nl(...)l-erkend-als-ziekte/
[..]
Ahja het grote boek der onwaarhedenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een kerel in casus en die heeft een burn-out (derde maand nu) omdat zijn hondje dood is gegaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ahja het grote boek der onwaarheden
Heb je een burn-out?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga buiten wandelen want deze onzinshow kan ik gewoon niet aan/zwakkeling
noem je UItStraling nu een vrouw??quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.
Ja als je de werkgever wenst te naaien moet je zorgen dat je geen eigen baasje bent.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik geen burn-out kan hebben want ik ben zzp'er.
Niets serieus op ingaan joh, die houden samen een kwart van alle psychiaters in Nederland bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.
Zet hem op!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met mijn zwakke gestel nog even wat gereedschap halen enzo om mijn klusje af te maken.
*hapt naar adem, van deze vraag moet ik wel weer een week bijkomenquote:
Pas maar op dat je er geen burn-out van krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga buiten wandelen want deze onzinshow kan ik gewoon niet aan/zwakkeling
nopesquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen sociaal vangnet?
Is wel werkverdringing. Vroeger hadden we daar halfjes voor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
ik vind die ramenlikker echt zo'n uitvinding
Vroeger was wekker ook een echt beroep, stond er een halve aan je raam te roepen om 05:30 dat je op moest staan om te werken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Is wel werkverdringing. Vroeger hadden we daar halfjes voor.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:00 schreef bitterbal het volgende:
zo maar lunchen. Heb toastjes met gerookte zallum en brie
Dit lijkt me echt een heerlijk beroep. Denk dat je wel vaak uitgescholden wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was wekker ook een echt beroep, stond er een halve aan je raam te roepen om 05:30 dat je op moest staan om te werken.
#trots.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder het woord errepels geleerd.
nu nog de rest van het groene boekjequote:Op donderdag 29 mei 2025 13:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n moeder het woord errepels geleerd.
Misschien is de makelaar wel 1 van de lurkers hierquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertelde gisteren aan de makelaar over de vissers en dat ze palingbeestjes vangen en ze keek helemaal niet raar op
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien is de makelaar wel 1 van de lurkers hier
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
Ik vertelde gisteren aan de makelaar over de vissers en dat ze palingbeestjes vangen en ze keek helemaal niet raar op
Denk dat 'palingbeestjes' nog wel vrij simpel was vergeleken met de rest van de Fok!-woordenbrij.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef bitterbal het volgende:
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zekerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende keer een glaasje malle cola aanbieden en over snorrensmeersel en blije fanten beginnen.
vreemd gerquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Wie zou het dan zijn?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als ze dan ook niet vreemd opkijkt weten we het zeker
In combinatie met spaghetti zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik gebruik bonkjes en sliertjes ook thuis, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd.
Bonkjes en sliertjes heb ik elders ook wel gelezenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:06 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes heb ik elders ook wel gelezen
Maar denk ook niet dat dat heel erg wordt gewaardeerd als ik daar thuis over begin
Lijkt me erg lastig als je iedere keer moet disassocieren als je naar de wc moet of voor het douchen ofzoquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.
Wil je nu zeggen dat dat allemaal gelogen is?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus vindt alles vies, die doet gewoon alsof het helemaal niet bestaat en dat vrouwen niet poepen en naar roosjes ruiken.
Klinkt ook als iemand waar je zwager veel lol aan beleefd in bed.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op vakantie is dat altijd wel leuk. Laatste keer had ze ergens last van en toen moest ik m'n muziek luisteren ofzo want ik mocht totaal niet horen wat ze daar deed. Ik loop gewoon te toeteren op de wc zonder haar even te waarschuwen maar oké.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me erg lastig als je iedere keer moet disassocieren als je naar de wc moet of voor het douchen ofzo
En die loopt altijd juist enorm te ruften overal.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt ook als iemand waar je zwager veel lol aan beleefd in bed.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die loopt altijd juist enorm te ruften overal.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent de zwager opeens?quote:
Gelooft je zus in karma?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent Gerries zwager?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |