Dopaminequote:Op donderdag 29 mei 2025 12:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ga je met hem überhaupt een discussie aan, je verspilt alleen maar je eigen tijd en energie.
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes danquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen als ik daar niet hoef te zijn?
En ja kans groot dat er ook buitenlandse mensen zitten ja, want ik woon in Wageningen. Ik maak daar geen probleem van.
Veel te vroeg want ik heb pas om half 9 een afspraak.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga morgenvroeg om 08:00 eens bij je huisarts in de wachtkamer zitten, zomaar
Je kent Wageningen niet he? Dus houd je mond maar gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes dan
jouw kink is het zijn van een slaaf?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snel en hard aan het werk dan voor die mensjes dan
Jawel, ken het redelijk goed zelfs.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kent Wageningen niet he? Dus houd je mond maar gewoon.
quote:Psychiaters hechten meer belang aan het DSM, het handboek van psychiatrische stoornissen, aldus Vinkers. Echt grote problemen rond burn-outs zijn volgens hem niet opgelost. “Er is nog steeds geen goede medische definitie en psychiaters weten niet goed wat het is. Er is dringend meer onderzoek nodig.”.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.hrpraktijk.nl(...)l-erkend-als-ziekte/
[..]
Ahja het grote boek der onwaarhedenquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb een kerel in casus en die heeft een burn-out (derde maand nu) omdat zijn hondje dood is gegaan.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ahja het grote boek der onwaarheden
Heb je een burn-out?quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga buiten wandelen want deze onzinshow kan ik gewoon niet aan/zwakkeling
noem je UItStraling nu een vrouw??quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.
Ja als je de werkgever wenst te naaien moet je zorgen dat je geen eigen baasje bent.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg te horen dat ik geen burn-out kan hebben want ik ben zzp'er.
Niets serieus op ingaan joh, die houden samen een kwart van alle psychiaters in Nederland bezig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
2 vrouwtjes op Fok weten het beter dan de hele wereld van de psychologie na 80 jaar van onderzoek.
Zet hem op!quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga met mijn zwakke gestel nog even wat gereedschap halen enzo om mijn klusje af te maken.
*hapt naar adem, van deze vraag moet ik wel weer een week bijkomenquote:
Pas maar op dat je er geen burn-out van krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:52 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik ga buiten wandelen want deze onzinshow kan ik gewoon niet aan/zwakkeling
nopesquote:Op donderdag 29 mei 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen sociaal vangnet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |