Dat is me niet duidelijk, want bijstand voor alleenstaanden is lager en voor samenwonenden is hoger.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar was dat voorbeeld niet voor twee volwassenen?
Snel gegaan met zijn Tinder-avontuur. Hoeft ook maar 1x raak te zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft een kitten?
@bitterbal is zich fysiek en mentaal al aan het voorbereiden in thailandquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we dan ook zo'n dikke koningin?
Denk dat de ban van dimmy dan wel is opgeheven jaquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben we dan ook zo'n dikke koningin?
Dat ik geen kindgebonden budget ontvang impliceert dat er één factor ontbreektquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nattekat heeft een kitten?
Altijd bullseye met die knulquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel gegaan met zijn Tinder-avontuur. Hoeft ook maar 1x raak te zijn.
quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik geen kindgebonden budget ontvang impliceert dat er één factor ontbreekt
als jij zegt dat je recht zou hebben op dat budget kan dat 2 dingen betekenenquote:Nou zou ik ook recht hebben op kindgebonden budget, dus het ligt iets genuanceerder, maar toch.
Maar je bent een woordje vergetenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ik geen kindgebonden budget ontvang impliceert dat er één factor ontbreekt
Zou recht hebben.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:26 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als jij zegt dat je recht zou hebben op dat budget kan dat 2 dingen betekenen
Pikstop?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Snel gegaan met zijn Tinder-avontuur. Hoeft ook maar 1x raak te zijn.
Is ze eindelijk terug, weegt ze 145 kiloquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat de ban van dimmy dan wel is opgeheven ja
Er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen aan dat lijstje. Ik denk dat dit een heel speciaal geval is. Je krijgt ook niet zomaar bijzondere bijstand. Het is maar in heel weinig gevallen zo dat meer werken leidt tot minder netto inkomen. Jij houdt echt wel een stuk meer over na aftrek van vaste lasten dan iemand in de bijstand.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is me niet duidelijk, want bijstand voor alleenstaanden is lager en voor samenwonenden is hoger.
Pilekki.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan had hij wel slechte rubbers eronder.
Ik draai elke maand elk dubbeltje om daarna niet eens geld over te houden voor kleding, buffers opbouwen, andere zaken die af en toe gekocht moeten worden.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen aan dat lijstje. Ik denk dat dit een heel speciaal geval is. Je krijgt ook niet zomaar bijzondere bijstand. Het is maar in heel weinig gevallen zo dat meer werken leidt tot minder netto inkomen. Jij houdt echt wel een stuk meer over na aftrek van vaste lasten dan iemand in de bijstand.
Dat laatste is gewoon een complot om mannen meer te laten schoonmakenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik las net weer dat mensen acute kanker krijgen van de pirk. Wat is dat nou weer. En van schoonmaakmiddelen en dan alleen vrouwen.
Tijd dat @Haags dat hele lijstje deeltquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer dingen die niet kloppen aan dat lijstje. Ik denk dat dit een heel speciaal geval is. Je krijgt ook niet zomaar bijzondere bijstand. Het is maar in heel weinig gevallen zo dat meer werken leidt tot minder netto inkomen. Jij houdt echt wel een stuk meer over na aftrek van vaste lasten dan iemand in de bijstand.
"Ga jij maar eens schoonmaken, nu mag jij kanker krijgen"quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een complot om mannen meer te laten schoonmaken
Ik zat er al op te wachten na het nieuws van dinsdag.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik las net weer dat mensen acute kanker krijgen van de pirk. Wat is dat nou weer. En van schoonmaakmiddelen en dan alleen vrouwen.
Ik denk dat de lijst met dingen waar je geen kanker van krijgt inmiddels korter is dan de lijst met dingen waar je het wel van krijgt.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
Het is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten na het nieuws van dinsdag.
Wij zijn hard nodig in de wereldquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Ga jij maar eens schoonmaken, nu mag jij kanker krijgen"
We hebben maar een paar mannen nodig om alle vrouwen te bevruchten.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn hard nodig in de wereld
Witte beschermende kleding dragen werkt vast ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat de lijst met dingen waar je geen kanker van krijgt inmiddels korter is dan de lijst met dingen waar je het wel van krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |