Ik denk dat er vooral bij Sevilla wat problemen zitten. Die hebben laatst nog een pop van de voorzitter met een spandoek opgeknoopt aan een van de bruggen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zal vast gezellig worden met die incidenten tussen Sevilla en Betis de afgelopen tijd. Of is dat voornamelijk bestuurlijk en tussen de fans iets minder?
Blijven toch aparte mensen die fanatieke supporters. Zal die voorzitter leren!quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral bij Sevilla wat problemen zitten. Die hebben laatst nog een pop van de voorzitter met een spandoek opgeknoopt aan een van de bruggen.
Zal eens kijken, verder.
Hemelvaartquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:46 schreef Zorro het volgende:
Waarom is dit niet op donderdag zoals de TT belooft?
Beter meisje de Mol, ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Dat Helene stront nog maar lang wegblijft.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Dat Helene stront nog maar lang wegblijft.
Gaat het verder goed met je bloeddruk?quote:
Of Chelsea wat het toernooi wel serieus en neemt met gewoon een leuke finale.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in de wedstrijd. Lichte voorkeur voor Real Betis..
Die zitten vast na de rellen?quote:
In Wroclaw? Trainingskamp?quote:
Go Ahead is massivequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Newcastle beat Liverpool (oh Arne)
Palace beat City
Bologna beat Milan
Year of the underdog aldus CBS Sports.
Go Ahead beat AZ kun je daar ook aan toevoegen.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Newcastle beat Liverpool (oh Arne)
Palace beat City
Bologna beat Milan
Year of the underdog aldus CBS Sports.
Go Ahead beat AZ kun je daar ook aan toevoegen.
Nummer 17 van de competite won de EL. Wat een underdog.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is nu al een betere finale dan die van vorige week
En Bartra speelde bij Dortmund dat is zo goed als Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Antony en Madueke hebben in Nederland gespeeld dus claim gewoon elke overwinning.
Lurker.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in de wedstrijd. Lichte voorkeur voor Real Betis..
Iedereen voor de Spanjaarden behalve ik.quote:
Van de nummer 15 na wereldredding van onze Micky.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Nummer 17 van de competite won de EL. Wat een underdog.
nee voor zijn kuttekopquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef Nober het volgende:
Draagt die speler een maskertje voor de huid?
Morgenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daarmee bedoel ik wel dat ik jou een vakantie gun. Ben gewoon blij dat je er bent.
Betis doet daar niet aan mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt mee. Best een weerstand tegen Zuid-europese mentaliteit.
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu wel. Is er al een restauranttip voorbijgekomen?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het beste paard struikelt ook wel eens.
Hij was woedend blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde vragen aan wie hij denkt bij die foto van Dolberg maar die is verwijderd @:Coco
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde vragen aan wie hij denkt bij die foto van Dolberg maar die is verwijderd @:Coco
[ afbeelding ]
Dit is ook toegankelijk voor niet Ziggo klanten natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziggo maakt reclame voor Ziggo.
Erg vreemd.
Zelfs voor mensen met KPN.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dit is ook toegankelijk voor niet Ziggo klanten natuurlijk
Aan z'n kapsel te zien zit hij liever op z'n knieenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Het FENOMEEN Palmer staat nog niet op.
Blessaquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Nkunku was toch een van de beste spelers van dit team? Waarom speelt die gozer niet?
Ach.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:15 schreef TweedeKlum het volgende:
Het FENOMEEN Palmer staat nog niet op.
Kom op peejesvee kom op peejesveequote:Op woensdag 28 mei 2025 22:25 schreef PSVCL het volgende:
Wat een dooie publiek heeft dat Chelsea, en als ze wat geluid maken is het ´chelsea ,chelsea,chelsea´
Denk dat het wk voor clubs ook meer geld oplevert. CL hebben ze toch al.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Nkunku was toch een van de beste spelers van dit team? Waarom speelt die gozer niet?
Ik ga daar geen minuut van kijkenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:29 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Denk dat het wk voor clubs ook meer geld oplevert. CL hebben ze toch al.
Als het niet toegeëigend wordt door de Nazis van Ziggo zie het het desondanks hogere kijkcijfers scoren.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga daar geen minuut van kijken
Wil z'n gender niet bekendmakenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef Caland het volgende:
Iemand met een blauw roze kapsel komt erin
Laat Sjelsie maar winnen nu ook
Voorlopig alleen bij een of andere online gratis dienst te zien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als het niet toegeëigend wordt door de Nazis van Ziggo zie het het desondanks hogere kijkcijfers scoren.
Voetbal is voetbal. En dat is het mooie aan voetbal.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tja op basis van de tweede helft misschien wel verdiend... Maar waarom doe je dit dan niet meteen vanaf het begin van de wedstrijd..
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef Caland het volgende:
Iemand met een blauw roze kapsel komt erin
Laat Sjelsie maar winnen nu ook
Die hing toch in de kelder?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Die Kamerling zakt ook weer goed door het ijs
Kamerling wilden juist nooit de vloer meer raken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Die Kamerling zakt ook weer goed door het ijs
1-3.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:21 schreef PSVCL het volgende:
Ik had @:bolasie als vroeg gewaarschuwd dat Sancho een hype was
Hup andalus
Ze moeten iets nu MvG gestopt isquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
De Seven-Nation goaltune begint aids aan je oren te worden.
Blablablablaquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
scoort ook weer eens, de man van 120 miljoen..
dat soort doelpunten zie je wekelijks in de eredivisie. voor een hype van 120 miljoen die niet goed genoeg was voor united en bij chelsea op de bank zit mag je wel iets meer verwachtenquote:
De waarheid is hard.quote:
Niet slagen bij United is heden ten dage een compliment.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat soort doelpunten zie je wekelijks in de eredivisie. voor een hype van 120 miljoen die niet goed genoeg was voor united en bij chelsea op de bank zit mag je wel iets meer verwachten
quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
dat soort doelpunten zie je wekelijks in de eredivisie. voor een hype van 120 miljoen die niet goed genoeg was voor united en bij chelsea op de bank zit mag je wel iets meer verwachten
Dit doet me denken aan Derk Boerrigterquote:
Ach, Marc.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn voor @:wimderon dat hij Marc Bartra in een mooie finale kan zien schitteren.
Omdat Chelsea al CL speelt? Dit klinkt apart.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vooral jammer dat er nu nog extra engelse club europa in mag
Die kans lijkt mij niet bijster groot.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Az tegen Shakhtar of een Finse club. Speel je 2e ronde Conference League, krijg je gewoon meteen mogelijk Shakhtar tegen je. Lekker dan
Verkijk je niet op Sheriff. Typisch weer zo'n bananenschilploeg voor Utrechtquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die kans lijkt mij niet bijster groot.
Utrecht heeft zeer gunstig geloot. Zou prettig zijn als zij de Conference League halen.
Die moeten ook maar winnen van FC Prishtina, want die zullen van vergelijkbaar niveau zijn. Veel gunstiger kan je niet krijgen in deze fase.quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Verkijk je niet op Sheriff. Typisch weer zo'n bananenschilploeg voor Utrecht
als ongeplaatste ploeg misschien niet nee. Maar Sheriff heeft paar jaar terug in Bernabeu nog van real madrid gewonnenl. Tis nu een stuk minder maar nog steeds niet een ploeg die je zomaar even oproltquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die moeten ook maar winnen van FC Prishtina, want die zullen van vergelijkbaar niveau zijn. Veel gunstiger kan je niet krijgen in deze fase.
Nouja, dan hebben die verloren van een stel Finse prutsersquote:Op woensdag 18 juni 2025 14:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Az tegen Shakhtar of een Finse club. Speel je 2e ronde Conference League, krijg je gewoon meteen mogelijk Shakhtar tegen je. Lekker dan
En Santa Claus?quote:Op woensdag 18 juni 2025 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Leuk dat Santa Clara een loting met zekere potentie heeft.
Dan moet Ilves Tampere wel met zeven goals verschil winnen van Shakhtar.quote:Op zondag 13 juli 2025 22:40 schreef Nober het volgende:
24+31/7
Shakhtar Donetsk - AZ Alkmaar
Fotbal Club Sheriff Tiraspol - FC Utrecht
Dat kan ook.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet Ilves Tampere wel met zeven goals verschil winnen van Shakhtar.
Die finnen dus.quote:Loser of EL Q1 match 1 - AZ Alkmaar
https://nos.nl/artikel/2575444quote:FC Utrecht begint Europees avontuur tegen Sheriff Tiraspol, AZ treft Fins Ilves Tampere
Deel dit artikel
FC Utrecht treft in de tweede voorronde van de Europa League Sheriff Tiraspol. De huidige koploper van de Moldavische competitie verloor de return in de eerste voorronde met 2-1 van het Kosovaarse FC Prishtina, maar had de heenwedstrijd al met 4-0 gewonnen.
AZ neemt het in de tweede voorronde van de Conference League op tegen Ilves Tampere. De Finse club werd in eerste voorronde van de Europa League uitgeschakeld door Sjachtar Donetsk uit Oekraïne.
Sheriff op voorsprong
Door een doelpunt van de Armeniër Artur Serobyan in Pristina kwam Sheriff nog wel op voorsprong, maar de thuisploeg pakte de winst.
Sheriff Tiraspol, uit de regio Transnistrië, werd vorig seizoen tweede in de Moldavische competitie. Volgende week donderdag speelt Utrecht in Moldavië, op 31 juli is de return in Utrecht.
Mocht FC Utrecht de tweede voorronde, de derde voorronde of de play-offs niet overleven, dan stroomt de ploeg van coach Ron Jans in in de daaropvolgende ronde in de Conference League.
Doelpuntloos gelijkspel in Tampere
Na de 6-0 nederlaag vorige week in de heenwedstrijd werd het donderdag in Tampere 0-0 tussen Ilves en Sjachtar Donetsk. Oud-Ajacied Lassina Traoré stond in de basis bij Sjachtar, dat wordt getraind door de Turk Arda Turan.
AZ en Ilves, dat halverwege het seizoen tweede staat in de Finse competitie, treffen elkaar komende donderdag in Finland en een week later in Alkmaar. Daarna volgen nog de derde kwalificatieronde (7 en 14 augustus) en de play-offs (21 en 28 augustus).
Utrecht gaat verbazen en schitterenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat leuk dat het bijna weer ECHT gaat beginnen.
Jij kwam met een kutlink naar een ander topic. Dat ik het dubbel zou hebben geopend. Flikker eens een kutstraal ver weg op van FOK!. Je tiranniseert heel FOK! met je kut topics over FC Utrecht. Je bevuilt met infantiele topics en berichten over FC Utrecht heel VBL Realiseer je nou eens dat die shit club van je blij mag zijn met een alcoholistische miljonair als geldschieter. Het laatste nieuwtje is dat hij Korsakow heeft gepolst om bij Utrecht te komen spelen.quote:
Ten eerste is ironie een serieuze zaak. Ten tweede, zijn mijn kut en infantiele topics briljant. Of geniaal, net hoe mijn muts staat. Geef eens voorbeelden van mijn kut en infantiele topics. Daar zet ik dan 50 serieuze, en urgente topics tegenover.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong die iemand beticht van het maken van kut en infantiele topics.
Ironisch
Verbazen zullen ze vast, vraag is of dat in positieve of negatieve zin is.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk wel in de Conference League.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |