Ik denk dat er vooral bij Sevilla wat problemen zitten. Die hebben laatst nog een pop van de voorzitter met een spandoek opgeknoopt aan een van de bruggen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:37 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zal vast gezellig worden met die incidenten tussen Sevilla en Betis de afgelopen tijd. Of is dat voornamelijk bestuurlijk en tussen de fans iets minder?
Blijven toch aparte mensen die fanatieke supporters. Zal die voorzitter leren!quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er vooral bij Sevilla wat problemen zitten. Die hebben laatst nog een pop van de voorzitter met een spandoek opgeknoopt aan een van de bruggen.
Zal eens kijken, verder.
Hemelvaartquote:Op woensdag 28 mei 2025 18:46 schreef Zorro het volgende:
Waarom is dit niet op donderdag zoals de TT belooft?
Beter meisje de Mol, ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Dat Helene stront nog maar lang wegblijft.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:27 schreef Zipportal het volgende:
Dat Helene stront nog maar lang wegblijft.
Gaat het verder goed met je bloeddruk?quote:
Of Chelsea wat het toernooi wel serieus en neemt met gewoon een leuke finale.quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in de wedstrijd. Lichte voorkeur voor Real Betis..
Die zitten vast na de rellen?quote:
In Wroclaw? Trainingskamp?quote:
Go Ahead is massivequote:Op woensdag 28 mei 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Newcastle beat Liverpool (oh Arne)
Palace beat City
Bologna beat Milan
Year of the underdog aldus CBS Sports.
Go Ahead beat AZ kun je daar ook aan toevoegen.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:58 schreef Nober het volgende:
Newcastle beat Liverpool (oh Arne)
Palace beat City
Bologna beat Milan
Year of the underdog aldus CBS Sports.
Go Ahead beat AZ kun je daar ook aan toevoegen.
Nummer 17 van de competite won de EL. Wat een underdog.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is nu al een betere finale dan die van vorige week
En Bartra speelde bij Dortmund dat is zo goed als Nederland.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:01 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Antony en Madueke hebben in Nederland gespeeld dus claim gewoon elke overwinning.
Lurker.quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 20:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in de wedstrijd. Lichte voorkeur voor Real Betis..
Iedereen voor de Spanjaarden behalve ik.quote:
Van de nummer 15 na wereldredding van onze Micky.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
[..]
Nummer 17 van de competite won de EL. Wat een underdog.
nee voor zijn kuttekopquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:09 schreef Nober het volgende:
Draagt die speler een maskertje voor de huid?
Morgenquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh jammer.
Daarmee bedoel ik wel dat ik jou een vakantie gun. Ben gewoon blij dat je er bent.
Betis doet daar niet aan mee.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:10 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Valt mee. Best een weerstand tegen Zuid-europese mentaliteit.
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 21:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nu wel. Is er al een restauranttip voorbijgekomen?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het beste paard struikelt ook wel eens.
Hij was woedend blijkbaar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde vragen aan wie hij denkt bij die foto van Dolberg maar die is verwijderd @:Coco
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde vragen aan wie hij denkt bij die foto van Dolberg maar die is verwijderd @:Coco
[ afbeelding ]
Dit is ook toegankelijk voor niet Ziggo klanten natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ziggo maakt reclame voor Ziggo.
Erg vreemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |