Zal straks een kijken. Zeg maar wie je erin wilquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:32 schreef SEMTEX het volgende:
Die OP mag wel 's geupdate. Zonder Freek uiteraard.
Zoooooo zonde. En het was al een spook.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:38 schreef Mylene het volgende:
https://www.instagram.com/p/DJKOTFEPE65/
Dit is Shekinah uit 90 Days Fiancé met een behandeling tegen ouderdom, maar wat ziet dat er freaky uit joh.
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:47 schreef Radegast het volgende:
Kan iemand een plaatje posten van de totaal gerenoveerde Kris Jenner?
Dankjewel voor het plaatsen. Ik weet niet of ik het nou verspookt of dat ik het mooi vindt. Het is gewoon raaarrrr, die vrouw is bijna 70.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kunnen we dit topic wel sluitenquote:Op zondag 8 juni 2025 13:04 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Christus te paard! Waarom neemt niemand die mensen tegen zichzelf in bescherming?
Dit valt nog wel mee in vergelijk met die andere gedrochten. Best lekker ding vroeger overigens!quote:Op zondag 8 juni 2025 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet niet of iemand Leslie Ash nog kent van Men Behaving Badly, maar ik zag onlangs weer een scene uit die serie en zocht haar even op...
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
En naast elkaar:
[ afbeelding ]
Heftig. Maar ik vind haar tanden ook wel erg intens.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben heel erg benieuwd hoe zij er zonder filter en goed licht uit ziet van dichtbij.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dankjewel voor het plaatsen. Ik weet niet of ik het nou verspookt of dat ik het mooi vindt. Het is gewoon raaarrrr, die vrouw is bijna 70.
Net Meg Ryan op de laatste fotoquote:Op zondag 8 juni 2025 13:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weet niet of iemand Leslie Ash nog kent van Men Behaving Badly, maar ik zag onlangs weer een scene uit die serie en zocht haar even op...
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
En naast elkaar:
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel hè. Van sommigen kan je wel raden dat het niet veel zal zijn maar het werk bij Kris lijkt uitzonderlijk goed gedaan.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben heel erg benieuwd hoe zij er zonder filter en goed licht uit ziet van dichtbij.
Ze lijkt zo opeens heel erg op Kim Kardashian, mijn spirit animal. Het lijkt zo wel het beste staaltje chirurgie dat ik ooit heb gezien. Zou inderdaad graag bewegend beeld zien, of foto's terwijl ze er niet helemaal klaar voor was, gewoon om te zien of het echt zo spectaculair 'goed' gelukt is.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè. Van sommigen kan je wel raden dat het niet veel zal zijn maar het werk bij Kris lijkt uitzonderlijk goed gedaan.
Ik keek net even op haar Insta, waar je bewegend beeld hebt en geen make-up bij het opstaan.quote:Op zondag 8 juni 2025 20:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze lijkt zo opeens heel erg op Kim Kardashian, mijn spirit animal. Het lijkt zo wel het beste staaltje chirurgie dat ik ooit heb gezien. Zou inderdaad graag bewegend beeld zien, of foto's terwijl ze er niet helemaal klaar voor was, gewoon om te zien of het echt zo spectaculair 'goed' gelukt is.
Nehquote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet pietluttig doen maar Jocelyn Wildenstein aka Catwoman is afgelopen december overleden.
Hoort ze dan nog in de OP?
Het doet mij aan een barbiepop denken die met een viltstift is versiert door een peuter.quote:Op zondag 8 juni 2025 12:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dione verneukt precies die benaderbare 'gezellige buurvrouw'-look, waardoor ze best wat aanhang had.quote:
Hij heeft het zelf destijds geretweet met JamAI erbijquote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
Elke keer als Jamai op deze foto zie denk ik, er is iets. Photoshop of wat botox misschien? Niet verspookt uiteraard, we kunnen nog zien wie het is
[ afbeelding ]
waarom niet? een michael jackson wordt ook gewoon nog steeds geplaatst als het over dit soort dingen gaat, om maar iets te noemen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 22:28 schreef vencodark het volgende:
Ik wil niet pietluttig doen maar Jocelyn Wildenstein aka Catwoman is afgelopen december overleden.
Hoort ze dan nog in de OP?
Arme Brandi zegquote:Op vrijdag 6 juni 2025 14:58 schreef Mylene het volgende:
[ x ]
Brandy Glanville, die bekend is van The Real Housewives of Beverly Hills (zie video), heeft een ontzettend heftige periode achter de rug. Haar gezicht wordt steeds magerder en de boosdoener is nog onbekend.
"Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik in een dokterspraktijk ben geweest. Elke keer hoop ik op antwoorden, maar die blijven uit", zo vertelt ze openhartig tegen Entertainment Tonight. "Ik heb dit hele jaar medicijnen geslikt. Ik heb zoveel dokters gezien en ik heb zoveel tests gehad. Daar komt niets uit. Het zou een nog niet ontdekte parasiet kunnen zijn."
Ze is ontzettend bang voor de aandoening die ze heeft. "Het voelt alsof kleine bobbeltjes in mijn gezicht openbarsten. Alsof iets onder mijn huid beweegt." De zoektocht naar een oplossing voor het probleem heeft haar al maar liefst 70.000 dollar, dat is bijna 67.000 euro, gekost. "Ik geef letterlijk al mijn geld uit aan het proberen te achterhalen wat er mis met me is", onthult ze.
https://www.shownieuws.nl(...)kt-kan-parasiet-zijn
Dat betwijfel ik maar daar ga ik geen oude topics voor doorspitten ofc.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 12:08 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom niet? een michael jackson wordt ook gewoon nog steeds geplaatst als het over dit soort dingen gaat, om maar iets te noemen.
Peniscola , ik heb liever Vaginacassisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:19 schreef Eightyone het volgende:
In het vorige topic stipte ik Whigfield al aan. Ook andere mensen van de generatie waarvan als jonge puber (+/- 1994) de muziek op stond - waarschijnlijk niet bekend bij mensen van onder de 35 - lijken inmiddels gezwicht. *strak opengesperde staarogen*
Cappella's Kelly:
https://www.instagram.com/kelly.overett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is btw 53, en dat geldt ook voor Anita op foto 2. Maar daar lijkt, afgaande op deze foto en andere niet-studio-beelden, weinig aan geknutseld. Wel staan er op haar Insta veel (vrij recente) studiobeelden waar de Photoshopper van dienst er minstens 20 jaar vanaf gehaald heeft.
Bang om oud over te komen lijken ze allemaal.
Ongemakkelijk als iemand niet verder kan (glim) lachen dan dit. Zonde van de mimiek.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:19 schreef Eightyone het volgende:
In het vorige topic stipte ik Whigfield al aan. Ook andere mensen van de generatie waarvan als jonge puber (+/- 1994) de muziek op stond - waarschijnlijk niet bekend bij mensen van onder de 35 - lijken inmiddels gezwicht. *strak opengesperde staarogen*
Cappella's Kelly:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is btw 53, en dat geldt ook voor Anita op foto 2. Maar daar lijkt, afgaande op deze foto en andere niet-studio-beelden, weinig aan geknutseld. Wel staan er op haar Insta veel (vrij recente) studiobeelden waar de Photoshopper van dienst er minstens 20 jaar vanaf gehaald heeft.
Bij Andere Tijden Sport zag ze er weer 'gewoon' uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dione verneukt precies die benaderbare 'gezellige buurvrouw'-look, waardoor ze best wat aanhang had.
Compleet lege ogen? Die ogen zijn hetzelfde als vroeger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:18 schreef Prego het volgende:
En toch, verspookt vind ik haar niet. Maar mooi is anders inderdaad, die grote maar compleet lege ogen![]()
Anita vind ik nog steeds een dothje
Kelly's hoofd lijkt amper nog beweegbaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:18 schreef Prego het volgende:
En toch, verspookt vind ik haar niet. Maar mooi is anders inderdaad, die grote maar compleet lege ogen![]()
Anita vind ik nog steeds een dothje
Waarom moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Peniscola , ik heb liever Vaginacassis
Die vind ik niet verspookt, die is heel netjes opgedroogd!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:19 schreef Eightyone het volgende:
Cappella's Kelly:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |