Peniscola , ik heb liever Vaginacassisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:19 schreef Eightyone het volgende:
In het vorige topic stipte ik Whigfield al aan. Ook andere mensen van de generatie waarvan als jonge puber (+/- 1994) de muziek op stond - waarschijnlijk niet bekend bij mensen van onder de 35 - lijken inmiddels gezwicht. *strak opengesperde staarogen*
Cappella's Kelly:
https://www.instagram.com/kelly.overett
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is btw 53, en dat geldt ook voor Anita op foto 2. Maar daar lijkt, afgaande op deze foto en andere niet-studio-beelden, weinig aan geknutseld. Wel staan er op haar Insta veel (vrij recente) studiobeelden waar de Photoshopper van dienst er minstens 20 jaar vanaf gehaald heeft.
Bang om oud over te komen lijken ze allemaal.
Ongemakkelijk als iemand niet verder kan (glim) lachen dan dit. Zonde van de mimiek.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:19 schreef Eightyone het volgende:
In het vorige topic stipte ik Whigfield al aan. Ook andere mensen van de generatie waarvan als jonge puber (+/- 1994) de muziek op stond - waarschijnlijk niet bekend bij mensen van onder de 35 - lijken inmiddels gezwicht. *strak opengesperde staarogen*
Cappella's Kelly:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is btw 53, en dat geldt ook voor Anita op foto 2. Maar daar lijkt, afgaande op deze foto en andere niet-studio-beelden, weinig aan geknutseld. Wel staan er op haar Insta veel (vrij recente) studiobeelden waar de Photoshopper van dienst er minstens 20 jaar vanaf gehaald heeft.
Bij Andere Tijden Sport zag ze er weer 'gewoon' uit.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 09:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dione verneukt precies die benaderbare 'gezellige buurvrouw'-look, waardoor ze best wat aanhang had.
Compleet lege ogen? Die ogen zijn hetzelfde als vroeger.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:18 schreef Prego het volgende:
En toch, verspookt vind ik haar niet. Maar mooi is anders inderdaad, die grote maar compleet lege ogen![]()
Anita vind ik nog steeds een dothje
Kelly's hoofd lijkt amper nog beweegbaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:18 schreef Prego het volgende:
En toch, verspookt vind ik haar niet. Maar mooi is anders inderdaad, die grote maar compleet lege ogen![]()
Anita vind ik nog steeds een dothje
Waarom moest ik hierom lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Peniscola , ik heb liever Vaginacassis
Die vind ik niet verspookt, die is heel netjes opgedroogd!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 05:19 schreef Eightyone het volgende:
Cappella's Kelly:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daarom kunnen ze niet leeg zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Compleet lege ogen? Die ogen zijn hetzelfde als vroeger.
Pak maar eens foto nummer 6 van boven, waar je op de bovenste helft een oude foto ziet.
Ah, ik had het opgevat als dat het nu anders zou zijn. Maar je bedoelde dat je haar niet mooi vindt.quote:
Het is een kloon van Linda de Molquote:Op maandag 7 juli 2025 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)eback-aan~a3fddf4d4/
Kan iemand hier de foto van plaatsen? Ellemieke Vermolen blijkbaar…
Ik was hier vroeger verliefd opquote:Op maandag 7 juli 2025 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net een uitgedroogde leren tasquote:
Met van die heerlijke studio lampen. Maakt niemand mooier.quote:
Voor een vrouw van 48 lijkt haar huid me iig vrij normaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met van die heerlijke studio lampen. Maakt niemand mooier.
Ik zie niet echt veel nieuws aan Ellemieke. Zo ziet ze er imo altijd uit.
En verspookt toch zeer zeker niet.
Ja, veel te veel gebruind.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Net een uitgedroogde leren tas![]()
En dat op die leeftijd al, pfff
En Monique van de Ven. Allemaal de zelfde harsesquote:
Al die arme mensen met een dop/wipneusje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 01:28 schreef Radegast het volgende:
Ze heeft wel een beetje zo'n neus als Monique van de Ven ja, Angela Schijf heeft dat ook.
Wat is verspookt aan Monique en Leontine? Dat gelikte botox voorhoofd? Die erg donkere wenkbrauwen vind ik dan wel jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ellemieke ziet er juist niet verspookt uit. Nee, dan dit trio:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Hebben ze nu precies dezelfde kleur lipstick op?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Wat ook schokkend is aan deze foto isquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Mo komt dat door het Éclat collageen waar ze reclame voor maakt. Na een maand is je haar al 10 cm gegroeid en zie je er 10 jaar jonger uitquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Nee, de lipstick van Frank is net even anders.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hebben ze nu precies dezelfde kleur lipstick op?
Niets verspookts aan, Monique heeft natuurlijk weleen strakgespoten nephoofd en ik herken Leontien bijna niet met dat blonde bosje stro haar en die zwarte wenkbrauwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Oh.... het is dat ik wist dat Monique met Frank Masmeijer (quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |