en daarom kunnen ze niet leeg zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Compleet lege ogen? Die ogen zijn hetzelfde als vroeger.
Pak maar eens foto nummer 6 van boven, waar je op de bovenste helft een oude foto ziet.
Ah, ik had het opgevat als dat het nu anders zou zijn. Maar je bedoelde dat je haar niet mooi vindt.quote:
Het is een kloon van Linda de Molquote:Op maandag 7 juli 2025 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
https://www.tubantia.nl/s(...)eback-aan~a3fddf4d4/
Kan iemand hier de foto van plaatsen? Ellemieke Vermolen blijkbaar…
Ik was hier vroeger verliefd opquote:Op maandag 7 juli 2025 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op maandag 7 juli 2025 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Net een uitgedroogde leren tasquote:
Met van die heerlijke studio lampen. Maakt niemand mooier.quote:
Voor een vrouw van 48 lijkt haar huid me iig vrij normaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met van die heerlijke studio lampen. Maakt niemand mooier.
Ik zie niet echt veel nieuws aan Ellemieke. Zo ziet ze er imo altijd uit.
En verspookt toch zeer zeker niet.
Ja, veel te veel gebruind.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Net een uitgedroogde leren tas![]()
En dat op die leeftijd al, pfff
En Monique van de Ven. Allemaal de zelfde harsesquote:
Al die arme mensen met een dop/wipneusje.quote:Op woensdag 9 juli 2025 01:28 schreef Radegast het volgende:
Ze heeft wel een beetje zo'n neus als Monique van de Ven ja, Angela Schijf heeft dat ook.
Wat is verspookt aan Monique en Leontine? Dat gelikte botox voorhoofd? Die erg donkere wenkbrauwen vind ik dan wel jammer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
Ellemieke ziet er juist niet verspookt uit. Nee, dan dit trio:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Hebben ze nu precies dezelfde kleur lipstick op?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Wat ook schokkend is aan deze foto isquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Mo komt dat door het Éclat collageen waar ze reclame voor maakt. Na een maand is je haar al 10 cm gegroeid en zie je er 10 jaar jonger uitquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Nee, de lipstick van Frank is net even anders.quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:00 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hebben ze nu precies dezelfde kleur lipstick op?
Niets verspookts aan, Monique heeft natuurlijk weleen strakgespoten nephoofd en ik herken Leontien bijna niet met dat blonde bosje stro haar en die zwarte wenkbrauwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Oh.... het is dat ik wist dat Monique met Frank Masmeijer (quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Lastig. Hij heeft zijn straf uitgezeten toch?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:13 schreef Leandra het volgende:
Even los van het feit dat ze die crimineel weer zendtijd geven, flikker op.
De dames hadden direct rechtsomkeert moeten maken toen ze zagen dat ze met hem in een programma zaten.
Ik gok dat sommige mensen dat wel interessant vinden voor op tv, een voormalige bajesklant.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:40 schreef vencodark het volgende:
Voordat bekend werd dat Frank zich met criminele zaken bezighield, was hij al sinds de 90’s niet meer relevant op tv toch?
Waarom nu wel?
Is Mo ooit relevant geweestquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:40 schreef vencodark het volgende:
Voordat bekend werd dat Frank zich met criminele zaken bezighield, was hij al sinds de 90’s niet meer relevant op tv toch?
Waarom nu wel?
Ja, maar dat maakt niet dat hij weer binnengehaald moet worden alsof hij Sinterklaas is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Lastig. Hij heeft zijn straf uitgezeten toch?
Vroegtijdig vrijgelaten vanwege een of andere onverklaarbare beslissing. Privilege. Hij had zeven jaar moeten zitten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Lastig. Hij heeft zijn straf uitgezeten toch?
Hij zei in het programma dat die vriendin (of vrouw) daar werk van had gemaakt, als ik het goed heb begrepen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vroegtijdig vrijgelaten vanwege een of andere onverklaarbare beslissing. Privilege. Hij had zeven jaar moeten zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)wone-gratieverlening
Die heeft gewoon een slap lulverhaal opgehangen, want hij is dus vrijgekomen via de gratieregeling vanwege een 'familiaire aangelegenheid'.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zei in het programma dat die vriendin (of vrouw) daar werk van had gemaakt, als ik het goed heb begrepen.
Nee. hij moest 9 jaar zitten. En heeft er 7 vol gemaakt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vroegtijdig vrijgelaten vanwege een of andere onverklaarbare beslissing. Privilege. Hij had zeven jaar moeten zitten.
https://nos.nl/artikel/24(...)wone-gratieverlening
Nou, 2 dagen met Mo en Leontine in 1 huis moeten zitten compenseert die 2 jaar wel. Omg, als ik 2 minuten dat geleuter aan had moeten horen had dat al als 20 jaar gevoeldquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. hij moest 9 jaar zitten. En heeft er 7 vol gemaakt.
Dus 2 jaar eerder vrij. Waarbij niet bekent is welke voorwaarden aan deze invrijheidstelling zitten.
Linda kan zo de nieuwe Sinterklaas worden. Plakbaard op en gaan!quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Niet verspookt toch? Ze beginnen vooral allemaal op elkaar te lijken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Dat is het verspookte.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 05:12 schreef Saliethee het volgende:
[..]
Niet verspookt toch? Ze beginnen vooral allemaal op elkaar te lijken.
De hont is puur natuur? Het valt me op dat Mo en Leontine dezelfde wenkies hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
en Linda de Mol
[ afbeelding ]
Wenkie artiest De Zwarte ruiter.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 10:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De hont is puur natuur? Het valt me op dat Mo en Leontine dezelfde wenkies hebben
Ik vind Monique er zelfs nog ouder uit zien dan leontien. Die heeft toch even een knak gekregen zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bij Mo komt dat door het Éclat collageen waar ze reclame voor maakt. Na een maand is je haar al 10 cm gegroeid en zie je er 10 jaar jonger uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |