Mn knuffels!!!quote:
Wil je knuffels?quote:
Mogen de volgende ronde weer terug hoor.quote:
quote:
Nostalgiequote:
Voor andere dingenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar waar heb ik jouw nummer dan voor?
Hoiquote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zag laatst @:Godtje nog voorbij komen. De wereld is bijna weer goed.
Nu Q nog even voor de nodige positiviteit en we zijn compleet.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:30 schreef Samzz het volgende:
Ik zag laatst @:Godtje nog voorbij komen. De wereld is bijna weer goed.
Er missen er nog wel meer hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nu Q nog even voor de nodige positiviteit en we zijn compleet.
Ah, okquote:
"Vroeger was alles beter."quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
OPquote:Op dinsdag 27 mei 2025 20:23 schreef aeque het volgende:
![]()
Welkom in de R&P SC
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen dronk Q nog bier. Mooie tijd was datquote:Op dinsdag 27 mei 2025 22:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Toen ijsberen nog met brandhout sleepte
Is die ooit gestopt?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen dronk Q nog bier. Mooie tijd was dat
Nu niet meer danquote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blauwe knoop because the misses wills it, it seems. Einde van een tijdperkquote:
Snifquote:
Ja. Ergens. Ooit. Misschien.quote:
Broek omlaag, hurken en drukken?quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:25 schreef TaMieke het volgende:
Waar is Dino eigenlijk? Ik heb tips nodig wat betreft het poepen in de sneeuw/buitenlucht.
zo klinkt het heel logisch en makkelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2025 08:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Broek omlaag, hurken en drukken?
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
HET EINDE TER TIJDEN NADERT!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 21:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
THE GREAT RESET.quote:
Daar komt ook een eind aanquote:
Wehequote:Op woensdag 28 mei 2025 08:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker om 5:00 er uit om te fietsen door de regen.
Waarom zijn jullie morgen vrij? Ga werrukuh voor jullie centjesquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zijn jullie morgen vrij? Ga werrukuh voor jullie centjes
BELACHELIJKquote:
Sucks to be youquote:
Ambtenaar en zwaar leven?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:24 schreef TaMieke het volgende:
Ik moet gewoon werken. Of ik ga werken. Zwaar dat ambtenarenleven.
Ja echt wel. af en toe moet ik ook nog gewoon werken.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sucks to be you
[..]
Ambtenaar en zwaar leven?
Ongehoord.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja echt wel. af en toe moet ik ook nog gewoon werken.Niet te doen
Kamervragen, wat ik je brom. Heeft Wilders al woedend en ziedend getwieterd?quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ongehoord.
Dat dit kan in Nederland.
Ik heb al veel tweets gezien.quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kamervragen, wat ik je brom. Heeft Wilders al woedend en ziedend getwieterd?
quote:Op woensdag 28 mei 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb al veel tweets gezien.
Wel lekker rustigquote:
Onderschat het niet. Als je niet recht voor het raam zit krijg je last van je net van het naar buiten kijken de hele dag.quote:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-tot-5-hel~ae569595/quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Onderschat het niet. Als je niet recht voor het raam zit krijg je last van je net van het naar buiten kijken de hele dag.
Dit klinkt herkenbaar in een oude baan die ik hadquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-tot-5-hel~ae569595/
Gelukkig hebben wij Fok! nog om de dag door te komen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:04 schreef Q. het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)-tot-5-hel~ae569595/
Zoveel te doen hier tegenwoordig.quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Fok! nog om de dag door te komen.
Nou dat is ook weleens anders geweest jaquote:
"Vroeger was alles beter."quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is ook weleens anders geweest ja
Good old time, waar ik veel zat...quote:Op woensdag 28 mei 2025 11:44 schreef Barbusse het volgende:
De oude Singles SC met +/- 10 topics per dag
Schandaligquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Good old time, waar ik veel zat...
Hier kom ik eigenlijk te weinig...
Weet ik Barb,quote:
Dat was wel echt bizarquote:Op woensdag 28 mei 2025 11:44 schreef Barbusse het volgende:
De oude Singles SC met +/- 10 topics per dag
Jezus, het kwartje valt hier nu pas.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet ik Barb,
Terwijl ik nog dagelijks op het forum zit...
![]()
quote:
Hier nietquote:
Rip aan je nabestaanden.quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Godgloeiende wat een klap!
Bliksem slaat hier vlakbij in
Aha! Das idd lang geledenquote:
Heb het overleefd. Kennelijk aan andere kant van de stad ook gedoe. Bij collega vloog de aardlek eruit.quote:
Het jaar waarin je terugkeert?quote:
quote:
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin?quote:
We hebben nieuwe stoelen!quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoest met je flexwerkplek in de kantoortuin?
Veel positieve veranderingen in jouw leven dusquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
We hebben nieuwe stoelen!En de airco werkt eindelijk!
Dat duurde ook maar 6 jaar.
Kun je eindelijk alle dagen naar kantoorquote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gaat iets mis.quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kun je eindelijk alle dagen naar kantoor
Trek jij zoveel verandering van je flexwerkplek in je kantoortuin wel?quote:Op woensdag 28 mei 2025 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is er spontaan gestopt met drinken erdoor.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Trek jij zoveel verandering van je flexwerkplek in je kantoortuin wel?
Concerning. Will look into it.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Hij is er spontaan gestopt met drinken erdoor.
Maar toen kwam ik hier al niet meer geloof ikquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al best al lang geleden mijn naam veranderd. Volgens mij nog voor Covid..
Jep. Al valt zuipen ook wel mee. Gewoon lekker wat wijntjes drinkenquote:
het is hier heel ontspannen ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Middagwandeling kwam langs de Chinees dus haal ik daar wel wat. Het is rustig hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net m'n eten op, ik zit netquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, even de plantjes water geven dan kan ik zoetjes aan weer naar bed
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is hier heel ontspannen ja.
Vroeger vlogen de topics erdoorheen, maar was er onderling ook meer vuurwerkLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is hier heel ontspannen ja.
Vroeger vlogen de topics erdoorheen, maar was er onderling ook meer vuurwerkWie was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Snotverquote:
Ik weet ook eindelijk wie jij bentquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje de hele oude garde komt weer omhoog
Whut.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook eindelijk wie jij bent
Nooit!quote:
Gaat het weer, mup?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje de hele oude garde komt weer omhoog
Vrouw ik dacht dat je dat al wistquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook eindelijk wie jij bent
Meer tijd voor carpet munching, dus win win for him.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe is het met Yats eigenlijk, nu Vitesse naar de getver is?
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheenquote:
Kan ie weer harder janken dat Twente wel overeind is geblevenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
Begrijpelijk. Knuffel voor jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheen
Iemand moet het doen hequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ie weer harder janken dat Twente wel overeind is gebleven
Ik ben echt intens dom.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze dit allang wist
Ik ga het even voor je navragen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheen
Ja dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze dit allang wist
Je weet tochquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het jaar waarin je terugkeert?
Wiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Wel nice zo ineens een flink deel van de oude garde bij elkaar, good ol' days
Zeg datquote:
Nu Yvie nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Hihi want matige garpquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort van Chriet Titulaer in his early years![]()
Hihi, ik zei Tit
En Klutsquote:
Wie?quote:
quote:
Stingiquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Vies ventje :pquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort van Chriet Titulaer in his early years![]()
Hihi, ik zei Tit
quote:
GMTAquote:
Kluts. Dat staat er toch?quote:
Badum-tssjj en zulksquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zijn de kluts kwijt
I'll let myself out en zulks.
Zonnetje hier en het gaat ruim 25 graden wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen![]()
Goedemorgen
![]()
miezert hier
MaltaPortugal nog steeds?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonnetje hier en het gaat ruim 25 graden worden
Afzien hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wordt ook een jaartje ouder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd de hard knock life daar bij Barb.
En hij niet alleenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij wordt ook een jaartje ouder.
De realiteit is hard en ongenadigquote:
Ja hier zaterdag ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Siiiim! Na werk bij Mercado Bolhão een wijntje en wat oesters halenquote:
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd de hard knock life daar bij Barb.
Aww waar heb ik dat nou ineens aan verdiendquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh je bent intens leuk. En intens grappig.
Ze heeft iets van je nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww waar heb ik dat nou ineens aan verdiend
Chocola waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft iets van je nodig.
Ik geef mijn cavia's niet zomaar op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft iets van je nodig.
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef mijn cavia's niet zomaar op.
Gap, heb jij recent Sophie's Choice gekeken of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?
Klinkt als een film voor boomers want het zegt mij niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gap, heb jij recent Sophie's Choice gekeken of zo?
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een film voor boomers want het zegt mij niks.
Sophie's Choicequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?
Cherry's Choice.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O gratis chocola. Nee dan kies ik voor m'n caafs.
Ahhhhwwwquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O gratis chocola. Nee dan kies ik voor m'n caafs.
Jeetjequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Voor mij onbekende kloon van oude garde persoon
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de afwas is gedaan. Nu even naar het station voor gevulde koeken want ik heb niks in huis voor bij de koffie
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde koeken zijn inmiddels ¤ 2,15 per stuk op het station. Niet zo gek lang geleden nog ¤ 1,60 dacht ik?
Zonde geld. Wie komt er op bezoek dat jij speciaal koeken gaat kopenquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde koeken zijn inmiddels ¤ 2,15 per stuk op het station. Niet zo gek lang geleden nog ¤ 1,60 dacht ik?
StationsHuiskamer. Kiosk dusquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?
Bij de Appie. Kiosk, Jumbo??
Ohquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat vind mijn lichaam niet meer zo leuk
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:13 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Zonde geld. Wie komt er op bezoek dat jij speciaal koeken gaat kopen
Koekje bij de koffie is wel zooo TT on brand zegquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.
Waarom koop je dan gevulde koeken als je lekkere koeken wilt..quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand. Ik wil zelf lekkere koeken bij de koffie.
Mijn lijf ook niet maar YOLOquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee dat vind mijn lichaam niet meer zo leuk
Beter een monsterkoekie nemen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom koop je dan gevulde koeken als je lekkere koeken wilt..
AH to Go triple chocolate cookiesquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?
Bij de Appie. Kiosk, Jumbo??
Te veel suiker gaat mijn lichaam trippenquote:
Ik bedoel jou natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Te veel suiker gaat mijn lichaam trippenhet gevolg van de drang om een skinnybitch te willen worden
Als jij wordt genomen ben je feitelijk gezien een gevulde koek.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohsorry ben niet zo scherp kom ook pas net uit bed
Ik voel me vies door deze opmerkingquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij wordt genomen ben je feitelijk gezien een gevulde koek.
Terecht natuurlijkquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik voel me vies door deze opmerking
Snotverdommequote:Op donderdag 29 mei 2025 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genieton!quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Meer hue hue hue posts graag, want ik heb zo een vergadering van 3 uur
En dat op mijn vrije dagquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:00 schreef Barbusse het volgende:
Meer hue hue hue posts graag, want ik heb zo een vergadering van 3 uur
Oh dat zou best kunnen. Whatever dat ook mag betekenen verder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Koekje bij de koffie is wel zooo TT on brand zeg
Jij bent mod. Doe er wat aan. Kan ik hiervoor een TR aanmaken?quote:
Dat kan, het gaat waarschijnlijk niks aan je situatie verbeteren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent mod. Doe er wat aan. Kan ik hiervoor een TR aanmaken?
Ik had verwacht dat juist een katholiek land als Portugal vandaag wel vrij zou nemen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent mod. Doe er wat aan. Kan ik hiervoor een TR aanmaken?
Oh, dan ben je nog een jong blaadje iddquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer 35 geworden hoor
Wat een deceptie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan, het gaat waarschijnlijk niks aan je situatie verbeteren.
Wat een deceptie 2.0.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat juist een katholiek land als Portugal vandaag wel vrij zou nemen.
Gelukkig doet de overheid hier niet aan werken met hemelvaart. Dus ik ga zo maar eens douchen en kleren aantrekken enzo. Toch een beetje actief worden vandaag
Doen ze wel. Mijn club is gewoon openquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat juist een katholiek land als Portugal vandaag wel vrij zou nemen.
Gelukkig doet de overheid hier niet aan werken met hemelvaart. Dus ik ga zo maar eens douchen en kleren aantrekken enzo. Toch een beetje actief worden vandaag
Daarom ga ik vooral om met oude mensenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dan ben je nog een jong blaadje idd
Vrijwilliger in het bejaardenhuis?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daarom ga ik vooral om met oude mensen
Om je jonger te voelen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daarom ga ik vooral om met oude mensen
En ik had de clearasil al uit de kast gehaald voor jequote:
Heeft mijn babyhuidje toch niet nodigquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik had de clearasil al uit de kast gehaald voor je
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heeft mijn babyhuidje toch niet nodig
quote:
* voelt aan STINGquote:
Wel binnen de lijntjes?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de hele ochtend gekleurd en m'n tekening is nog niet af.
Hebben we nou over fokkers of je tekening?quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staan wat lijntjes schots en scheef.
Jij bent toch semi-overheid?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Doen ze wel. Mijn club is gewoon open
Ik wel en wij zijn dicht.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent toch semi-overheid?
Ja daar zit ook het woord overheid in :pquote:Op donderdag 29 mei 2025 17:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent toch semi-overheid?
Samzz is wel kunstig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we nou over fokkers of je tekening?
Could be both.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hebben we nou over fokkers of je tekening?
quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Honden, voormalig paardenmeisje en jou gemeet ik denk dat je het nu wel weet
Ik ontken alles.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier blijven geheimen nooit lang geheim.
ARREST HIM.quote:
Dat ik goed kan tekenen is geen geheim, hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier blijven geheimen nooit lang geheim.
Zulke geheimen zijn het dan ook nietquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik goed kan tekenen is geen geheim, hoor.
Ook lekkerquote:Op donderdag 29 mei 2025 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
PIZZAAAAAAA oh nee alleen loaded fries en kickn chicken
Ik ben niet jaloers.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben soort van seafood tapas aan het eten
Geniet ervan!quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben soort van seafood tapas aan het eten
quote:
quote:
Jullie zijn echt, maar dan ook ècht, heul raar.quote:
Hoi poeskequote:
Smoepsiequote:
Wat doeeeeeee je?quote:
Nietsquote:
Ik sla deze ook over, ik gun jou alle seafood van de wereldquote:Op donderdag 29 mei 2025 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn echt, maar dan ook ècht, heul raar.
Wees blij, meer voor jou.quote:Op donderdag 29 mei 2025 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn echt, maar dan ook ècht, heul raar.
Echt? Sinds wanneer?quote:Op donderdag 29 mei 2025 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog een tijdje en ik ga jullie over mijn hobbies vertellenReizen is er eentje van maar dat was bekend.
Heb je haar ook weer.quote:
Tsssquote:Op woensdag 28 mei 2025 00:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Blauwe knoop because the misses wills it, it seems. Einde van een tijdperk
quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op de naam van de user komen die eeuwig single was, kwam uit Den Haag? Kwam hier vaak. Tering.
Die van niet NLse afkomst?quote:Op donderdag 29 mei 2025 22:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan even niet op de naam van de user komen die eeuwig single was, kwam uit Den Haag? Kwam hier vaak. Tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |