Jij bent mod. Doe er wat aan. Kan ik hiervoor een TR aanmaken?quote:
Dat kan, het gaat waarschijnlijk niks aan je situatie verbeteren.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent mod. Doe er wat aan. Kan ik hiervoor een TR aanmaken?
Ik had verwacht dat juist een katholiek land als Portugal vandaag wel vrij zou nemen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij bent mod. Doe er wat aan. Kan ik hiervoor een TR aanmaken?
Oh, dan ben je nog een jong blaadje iddquote:Op donderdag 29 mei 2025 13:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon weer 35 geworden hoor
Wat een deceptie.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat kan, het gaat waarschijnlijk niks aan je situatie verbeteren.
Wat een deceptie 2.0.quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat juist een katholiek land als Portugal vandaag wel vrij zou nemen.
Gelukkig doet de overheid hier niet aan werken met hemelvaart. Dus ik ga zo maar eens douchen en kleren aantrekken enzo. Toch een beetje actief worden vandaag
Doen ze wel. Mijn club is gewoon openquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat juist een katholiek land als Portugal vandaag wel vrij zou nemen.
Gelukkig doet de overheid hier niet aan werken met hemelvaart. Dus ik ga zo maar eens douchen en kleren aantrekken enzo. Toch een beetje actief worden vandaag
Daarom ga ik vooral om met oude mensenquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:06 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, dan ben je nog een jong blaadje idd
Vrijwilliger in het bejaardenhuis?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daarom ga ik vooral om met oude mensen
Om je jonger te voelen?quote:Op donderdag 29 mei 2025 14:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daarom ga ik vooral om met oude mensen
En ik had de clearasil al uit de kast gehaald voor jequote:
Heeft mijn babyhuidje toch niet nodigquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik had de clearasil al uit de kast gehaald voor je
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2025 14:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heeft mijn babyhuidje toch niet nodig
quote:
* voelt aan STINGquote:
Wel binnen de lijntjes?quote:Op donderdag 29 mei 2025 16:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de hele ochtend gekleurd en m'n tekening is nog niet af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |