Nooit!quote:
Gaat het weer, mup?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje de hele oude garde komt weer omhoog
Vrouw ik dacht dat je dat al wistquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook eindelijk wie jij bent
Meer tijd voor carpet munching, dus win win for him.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe is het met Yats eigenlijk, nu Vitesse naar de getver is?
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheenquote:
Kan ie weer harder janken dat Twente wel overeind is geblevenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
Begrijpelijk. Knuffel voor jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheen
Iemand moet het doen hequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ie weer harder janken dat Twente wel overeind is gebleven
Ik ben echt intens dom.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze dit allang wist
Ik ga het even voor je navragen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheen
Ja dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze dit allang wist
Je weet tochquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het jaar waarin je terugkeert?
Wiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Wel nice zo ineens een flink deel van de oude garde bij elkaar, good ol' days
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |