Maar toen kwam ik hier al niet meer geloof ikquote:Op woensdag 28 mei 2025 12:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb al best al lang geleden mijn naam veranderd. Volgens mij nog voor Covid..
Jep. Al valt zuipen ook wel mee. Gewoon lekker wat wijntjes drinkenquote:
het is hier heel ontspannen ja.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Middagwandeling kwam langs de Chinees dus haal ik daar wel wat. Het is rustig hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb net m'n eten op, ik zit netquote:Op woensdag 28 mei 2025 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, even de plantjes water geven dan kan ik zoetjes aan weer naar bed
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is hier heel ontspannen ja.
Vroeger vlogen de topics erdoorheen, maar was er onderling ook meer vuurwerkLeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 19:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
het is hier heel ontspannen ja.
Vroeger vlogen de topics erdoorheen, maar was er onderling ook meer vuurwerkWie was dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Snotverquote:
Ik weet ook eindelijk wie jij bentquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje de hele oude garde komt weer omhoog
Whut.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook eindelijk wie jij bent
Nooit!quote:
Gaat het weer, mup?quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeetje de hele oude garde komt weer omhoog
Vrouw ik dacht dat je dat al wistquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook eindelijk wie jij bent
Meer tijd voor carpet munching, dus win win for him.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
Hoe is het met Yats eigenlijk, nu Vitesse naar de getver is?
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheenquote:
Kan ie weer harder janken dat Twente wel overeind is geblevenquote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
Begrijpelijk. Knuffel voor jouquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheen
Iemand moet het doen hequote:Op woensdag 28 mei 2025 23:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan ie weer harder janken dat Twente wel overeind is gebleven
Ik ben echt intens dom.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze dit allang wist
Ik ga het even voor je navragen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 22:58 schreef Astro_boy het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nah wisselend nog. Net alle stukken naar de notaris gemaild. Vind het een heftig gebeuren maargoed ik sla mij er wel doorheen
Ja dit inderdaad.quote:Op woensdag 28 mei 2025 23:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze dit allang wist
Je weet tochquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het jaar waarin je terugkeert?
Wiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Wel nice zo ineens een flink deel van de oude garde bij elkaar, good ol' days
Zeg datquote:
Nu Yvie nogquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Hihi want matige garpquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort van Chriet Titulaer in his early years![]()
Hihi, ik zei Tit
En Klutsquote:
Wie?quote:
quote:
Stingiquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:14 schreef STING het volgende:
Vies ventje :pquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een soort van Chriet Titulaer in his early years![]()
Hihi, ik zei Tit
quote:
GMTAquote:
Kluts. Dat staat er toch?quote:
Badum-tssjj en zulksquote:Op donderdag 29 mei 2025 09:53 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zijn de kluts kwijt
I'll let myself out en zulks.
Zonnetje hier en het gaat ruim 25 graden wordenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lekker uitgeslapen![]()
Goedemorgen
![]()
miezert hier
MaltaPortugal nog steeds?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zonnetje hier en het gaat ruim 25 graden worden
Afzien hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij wordt ook een jaartje ouder.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd de hard knock life daar bij Barb.
En hij niet alleenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij wordt ook een jaartje ouder.
De realiteit is hard en ongenadigquote:
Ja hier zaterdag ook.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Siiiim! Na werk bij Mercado Bolhão een wijntje en wat oesters halenquote:
Iemand moet het doenquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:19 schreef STING het volgende:
[..]
Atlijd de hard knock life daar bij Barb.
Aww waar heb ik dat nou ineens aan verdiendquote:Op woensdag 28 mei 2025 23:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noh je bent intens leuk. En intens grappig.
Ze heeft iets van je nodig.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aww waar heb ik dat nou ineens aan verdiend
Chocola waarschijnlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft iets van je nodig.
Ik geef mijn cavia's niet zomaar op.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze heeft iets van je nodig.
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geef mijn cavia's niet zomaar op.
Gap, heb jij recent Sophie's Choice gekeken of zo?quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?
Klinkt als een film voor boomers want het zegt mij niks.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gap, heb jij recent Sophie's Choice gekeken of zo?
Cultuurbarbaar.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt als een film voor boomers want het zegt mij niks.
Sophie's Choicequote:Op donderdag 29 mei 2025 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je moet kiezen tussen je cavia 's en de rest van je leven gratis chocolade?
Cherry's Choice.quote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O gratis chocola. Nee dan kies ik voor m'n caafs.
Ahhhhwwwquote:Op donderdag 29 mei 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
O gratis chocola. Nee dan kies ik voor m'n caafs.
Jeetjequote:Op donderdag 29 mei 2025 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Voor mij onbekende kloon van oude garde persoon
quote:Op donderdag 29 mei 2025 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de afwas is gedaan. Nu even naar het station voor gevulde koeken want ik heb niks in huis voor bij de koffie
Ik koop echt nooit koeken op het station. Maar waar heb je die gekocht?quote:Op donderdag 29 mei 2025 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Gevulde koeken zijn inmiddels ¤ 2,15 per stuk op het station. Niet zo gek lang geleden nog ¤ 1,60 dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |