En hier sluit ik mij bij aan!quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we de persoonlijke vetes lekker ergens anders uitvechten? PI was onhandig, verder blablabla.
Het is in ieder geval fijn om te horen dat het een beetje aan lijkt te slaan. En laten we hopen op verder heel lang geen of weinig nieuws.
Het is wel tot in de details openbaar allemaal. Ik zou denk ik meer doen zoals David Bowie als ik bekend was: het ziekteproces in stilte doorstaan, een laatste album uitbrengen, en dan de dag erna sterven als een legend terwijl bijna niemand wist dat je ziek was.quote:Op woensdag 4 juni 2025 08:48 schreef roos94 het volgende:
Op insta:
Omringd door onze lieve vrienden & familie, die ons nog geen moment los hebben gelaten, hebben we afgelopen week geprobeerd de keiharde klap een plek te geven, en samen een richting te zoeken in deze bizarre situatie. Het voelt allemaal nog zo onwerkelijk en beangstigend, omdat ons beeld van ‘lekker samen oud worden’ nu ineens geen vanzelfsprekendheid is. Toch hebben we besloten er samen de schouders onder te zetten en er vol voor te vechten, we gaan er alles aan doen om de uitzondering te worden!! 🙏🏼❤️
Freek is inmiddels begonnen aan de levensverlengende medicatie (gelukkig geen chemo), om de kanker zo veel mogelijk te remmen, en voelt zich sindsdien fysiek weer een stuk beter. Na maanden eindelijk verlost van het hoestje (waarvoor hij ‘even’ naar de dokter ging) en weer een paar gezonde kilo’s erbij. Over een tijdje hebben we weer onderzoeken in het ziekenhuis om te controleren of de medicijnen aanslaan, als dat zo is kan de situatie hopelijk voor een langere tijd stabiel blijven. Uiteindelijk worden de kankercellen op termijn resistent tegen de medicijnen, maar er zijn mensen die er al enkele jaren mee vooruit kunnen, dus daar houden we ons voor nu aan vast! En ondertussen hopen we heel hard op een wonder 🍀 Met de zwangerschap gaat het gelukkig goed, dus daar focussen we ons nu zo veel mogelijk op, onze allergrootste droom! Suus is inmiddels door het eerste trimester heen, we hebben de afgelopen festivals & in de Ziggo Dome samen hard gelachen om de op-het-podium-verstopte crackers en andere snacks, om haar tijdens de shows door de cravings heen te helpen 🤤 De echo’s zien er tot nu toe allemaal goed uit (de baby stuitert vrolijk op en neer), daar halen we nu al ons geluk uit 🩷🩵 We kunnen niet wachten om de babykamer in te gaan richten, kom maar door met al die leuke tips! We proberen samen positief te blijven en vooral niet te stoppen met leven. We hebben tot nu toe nog elke dag samen muziek gemaakt en dat voelt zo fijn. We zijn nog lang niet klaar!!! Dankjewel voor al jullie liefde & lichtjes
Vast al eerder gezegd. Ze hadden nog veel grote optredens staan. Door alles openbaar te maken voorkom je speculeren.quote:Op woensdag 4 juni 2025 19:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het is wel tot in de details openbaar allemaal. Ik zou denk ik meer doen zoals David Bowie als ik bekend was: het ziekteproces in stilte doorstaan, een laatste album uitbrengen, en dan de dag erna sterven als een legend terwijl bijna niemand wist dat je ziek was.
Je kunt natuurlijk denken : gaat mensen geen reet aan. Maar alles afzeggen gaan mensen de raarste dingen zeggen. Ik denk dat ze er goed aan hebben gedaan. Er werden nu al meest bizarre dingen gepost op sociale.quote:Op woensdag 4 juni 2025 21:29 schreef vencodark het volgende:
Het ene is uiteraard niet beter dan het andere.
In een klein kikkerlandje als Nederland (en bekend in België) zou het heel vreemd staan als ze plotsklaps uit de publiciteit verdwenen.
Zeker met alle optredens en jury functie binnen de nieuwe Voice.
Ik begrijp heel goed dat ze in grote lijnen even een update geven.
Precies. Genoeg informatie om niet te gaan speculeren en laten mensen hun met rust. Goed nieuws dat het hoestje in elk geval weg is, dan zal hopelijk de doelgerichte- of immuuntherapie aanslaan.quote:Op woensdag 4 juni 2025 23:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk denken : gaat mensen geen reet aan. Maar alles afzeggen gaan mensen de raarste dingen zeggen. Ik denk dat ze er goed aan hebben gedaan. Er werden nu al meest bizarre dingen gepost op sociale.
In dat 1e bericht leek ook alsof er niets meer te doen was voor hem. Maar later bleek toch nog rek mogelijk te zijnquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:36 schreef vencodark het volgende:
Fijn voor ze natuurlijk.![]()
Bij hun 1e bericht dacht ik dat ze minstens een half jaar pauze zouden nemen, of in het slechtste geval, voor altijd.
Het klonk allemaal erg zwaar en definitief.
Gelukkig ‘valt het mee’.
Toen wisten ze ook nog niet dat Freek nog op zou knappen door de medicatie.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:36 schreef vencodark het volgende:
Fijn voor ze natuurlijk.![]()
Bij hun 1e bericht dacht ik dat ze minstens een half jaar pauze zouden nemen, of in het slechtste geval, voor altijd.
Het klonk allemaal erg zwaar en definitief.
Gelukkig ‘valt het mee’.
En jouw blauwe stift? Dat kan geen toeval zijn, het wordt een jongetje!quote:
En jij bent ook blauwquote:Op zondag 15 juni 2025 17:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jouw blauwe stift? Dat kan geen toeval zijn, het wordt een jongetje!
En toch heb ik 3 weken geleden een kleindochter gekregenquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 15 juni 2025 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En toch heb ik 3 weken geleden een kleindochter gekregen
Mensen die op sterven na dood zijn maken niet altijd de beste keuzes zie Sylvia Millecam.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Zijn vriendin was overigens een week later uitgerekend dus het zou kunnen dat de emoties de bevalling in gang hebben gezet? (geen idee lol) maar evengoed echt heel oneerlijk. En dan lees ik commentaar op de medicatie die Freek nu vergoed krijgt wat te duur en te weinig wetenschappelijk bewezen effect zou hebben, god allemachtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |