Mee eens, ik heb niks tegen Suzanne en Freek maar vind de muziek die ze maken erg saaiquote:Op zondag 18 januari 2026 14:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat vond ik wel iets anders, het is/was überhaupt raar dat Martijn Krabe nog nooit een prijs had gewonnen. Hij was oprecht erg goed in zijn vak, dat zie ik er bij S&F wat minder aan af.
Ja, eens. Maar dan had hij die eerder moeten krijgen. Als hij niet ziek was geweest had hij de prijs niet gekregen. Klinkt heel cru, maar zo is het wel.quote:Op zondag 18 januari 2026 14:49 schreef Remco het volgende:
[..]
Dat vond ik wel iets anders, het is/was überhaupt raar dat Martijn Krabe nog nooit een prijs had gewonnen. Hij was oprecht erg goed in zijn vak, dat zie ik er bij S&F wat minder aan af.
Ik kijk het programma niet, maar dat is toch zo'n beetje de rol van elk jurylid daar? Elkaar opgeilen over het talent (zogenaamd) en vooral veel schreeuwen en acteren.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 17:13 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind ze bij de Voice net twee grote kleuters die weinig inhoudelijk bij te dragen hebben
o jee .... zo slecht gaat het toch niet met hem?quote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:33 schreef Magica het volgende:
Freek mag ook niks zelf beslissen lijkt![]()
Suzan bepaalt wanneer er gedrukt wordt
Nee joh ik doelde meer op de onderlinge dynamiek in de relatiequote:Op zaterdag 24 januari 2026 23:34 schreef maily het volgende:
[..]
o jee .... zo slecht gaat het toch niet met hem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |