quote:Freek van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker: 'Compleet verslagen'
Suzan en Freek delen aangrijpend nieuws op Instagram. Freek is gediagnosticeerd met uitgezaaide longkanker. Het nieuws komt op een dubbel moment, want naast deze schokkende boodschap maakt het duo ook bekend dat ze in verwachting zijn van hun eerste kindje.
latermeer
https://www.rtl.nl/boulev(...)11100/suzan-en-freek
Deel 2 ditquote:
Reeksen met SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkankerquote:
Dat was de suffe mod vergetenquote:Op vrijdag 5 december 2025 18:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Reeksen met SHO / Freek (van Suzan) heeft Longkanker
quote:
Met suffe mod bedoelde ik mezelf, want ik opende dezequote:
Snap ik hoor. Heb even #2 toegevoegd.quote:Op vrijdag 5 december 2025 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met suffe mod bedoelde ik mezelf, want ik opende deze
Het woord babybubbel is echt zó Instagramquote:Op zaterdag 13 december 2025 17:08 schreef jcdragon het volgende:
Suzan en Freek genieten van 'babybubbel': 'Mooiste weken van ons leven' https://www.nu.nl/achterk(...)n-van-ons-leven.html
Ach. Zij genieten hopelijk. Boeien hoe zij het noemen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het woord babybubbel is echt zó Instagram
Elke bn'er met een baby moet dat woord gebruiken geloof ik.
Meestal is het " hallo het gaat heerlijk met ons! Nu duiken we weer in onze bubbel doei!"
Wie denk wel niet wie je bent? Ik mag toch gewoon mijn mening geven.quote:Op zondag 18 januari 2026 11:21 schreef matspontius het volgende:
- onnodig, blijf dan weg uit dit topic -
Idem.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik snap best dat mensen hier een beetje vraagtekens bij hebben denk ik? Het is een muziekprijs maar het het verbindende (?) wat als reden voor de prijs werd opgegeven. Als ik eerlijk ben heeft het voor mij beetje dezelfde vibe als Martijn Krabbé die opeens eens iets wint bij het Televiziergala.
Dit ja!quote:Op zondag 18 januari 2026 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik snap best dat mensen hier een beetje vraagtekens bij hebben denk ik? Het is een muziekprijs maar het verbindende (?) wat als reden voor de prijs werd opgegeven. Als ik eerlijk ben heeft het voor mij beetje dezelfde vibe als Martijn Krabbé die opeens eens iets wint bij het Televiziergala.
Dat vond ik wel iets anders, het is/was überhaupt raar dat Martijn Krabe nog nooit een prijs had gewonnen. Hij was oprecht erg goed in zijn vak, dat zie ik er bij S&F wat minder aan af.quote:Op zondag 18 januari 2026 12:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nouja, ik snap best dat mensen hier een beetje vraagtekens bij hebben denk ik? Het is een muziekprijs maar het verbindende (?) is de reden voor de prijs. Als ik eerlijk ben heeft het voor mij beetje dezelfde vibe als Martijn Krabbé die opeens eens iets wint bij het Televiziergala.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |