Haha, kattendieker hoorde ik ook pas toen ik zelf in Kattendijke woondequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze Zeeuw kent die termen zo gauw niet maar tot recente gebeurtenissen kende ik ook geen Jikkemiene.
#teamhooiwagenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Deze Limburger kent hem ook gewoon, het als hooiwagens!
Nu moet ik aan Harry Potter denkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben zeker ook nooit van kleilopertjes gehoord?
Wow, nog meer zwarte plekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.
Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.
Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wow, nog meer zwarte plekkenOok dat lijkt me meer een kneuzing.
En lekker, roerei, zeker met gesmolten kaas erdoor![]()
Ik at net 1,5 toast met boter, suiker en kaneel. En net toen ik de boter op de warme toast wilde smeren, ging de bel, stond de postbezorger voor de deur en was mijn warme toast lauw
Jaa, verschrikkelijkquote:
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?
Ja dat hoop ik ook, doorrijden is echt zwaar belachelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.
Nog sterkte, beterschap etc.![]()
Maar 3 maanden van je leven kwijt, bedoel je je geheugen of plannen die je had?
Hoop dat het gauw beter met je gaat.
Ah zo. Ja, dat is wel echt klote.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
Dat is wel echt helemaal kak zeg!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Hopelijk heb je wel een tandongevallenverzekering?
Damnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Via je zorgverzekering kun je alleen de schade verhalen als de andere partij bekend is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef Troel het volgende:
[..]
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.
Ik heb ONVZ Topfit, dus zeker niet de minste verzekering. Maar geen tandverzekering, want heb nooit wat aan mijn tanden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:18 schreef exode het volgende:
Wat ontzettend balen Troel, ik wens je snel en goed herstel![]()
Qua verzekering, mijn werkgever zou al je schade vergoeden (maar mijn werkgever heeft wel een topper die verzekeringen inkoopt). Ik zou dus even informeren, you never know....Vraag even of ze een ongevallen verzekering voor hun medewerkers hebben.
Ik had vanochtend een discussie met 'mijn' autogarage. Ze hadden de voicemail ingesproken waarin ze letterlijk zeggen 'Ik bel u even over de aangevraagde offerte voor een nieuwe Kia Ceed, ik bel u later vandaag nog even en stuur in een mail. Ik hoop snel van u te horen'
Nou heb ik dis helemaal geen offerte opgevraagd en 0 interesse in een nieuwe auto. Dus ik dacht, ik bel even dat ze de verkeerde klant hebben aangeklikt. Anders zit iemand anders op een offerte te wachten die maar niet komt.
Was het een reclame actie, ze bellen gewoon alle klanten die hun Kia Ceed bij hun onderhoud heeft. Dus ik gaf aan geen interesse te hebben en deze manier van communiceren heel vreemd te vinden. Zegt die bijdehand 'Maar u belt wel terug dus zo kunnen we toch in gesprek over een nieuwe auto!'
Nou bijgogem, als ik geinteresseerd zou zijn of ooit wordt, koop ik hem in ieder geval ergens anders, dus goed gedaan. Doei!
Dat is je zorgverzekering, maar veel bedrijven hebben voor hun medewerkers een ongevallen verzekering afgesloten of een schadeverzekering inzittende die ook fietsers verzekert.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ONVZ Topfit, dus zeker niet de minste verzekering. Maar geen tandverzekering, want heb nooit wat aan mijn tanden.
Ah zo. Uhm, geen idee wat we allemaal hebben. En ja ik werk wel, alleen nu nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:10 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is je zorgverzekering, maar veel bedrijven hebben voor hun medewerkers een ongevallen verzekering afgesloten of een schadeverzekering inzittende die ook fietsers verzekert.
Dus wie weet heeft je werkgever wel een verzekering voor jou die van toepassing is.
Het is iig de moeite om te checken.
Wij hebben dat dus voor al onze medewerkers, als je een ongeluk krijgt of dat nou naar je werk toe is of op vakantie, de schade wordt vergoedt. Ook letselschade en alle extra kosten.
(ik dacht iig dat jij werkte, sorry als ik het verkeerd begrepen heb)
Moeten ze mij inhurenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Net een nieuwe baan toch?
Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die dat hebben hoor.
Jouw werkgever gaat ongetwijfeld ook actie ondernemen, als de dader bekend wordt, zullen ze loonregres proberen te verhalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah zo. Uhm, geen idee wat we allemaal hebben. En ja ik werk wel, alleen nu niet
Ah dat snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:22 schreef exode het volgende:
[..]
Jouw werkgever gaat ongetwijfeld ook actie ondernemen, als de dader bekend wordt, zullen ze loonregres proberen te verhalen.
ik hoor het allemaal wel van slachtofferhulp. Als bekend wordt wke het was ga ik expert inschakelen die dan alles van mij overneemt. Die hebben verstand van letselschade en dergelijke.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef Schanu het volgende:
Drie maanden je been niet mogen belasten @:Troel, dat er ook nog overheen dus, wat vreselijkIs er geen partij waar je je schade kan verhalen bij verkeersongevallen als de tegenpartij onbekend is? Voor geweldsmisdrijven heb je daar bijvoorbeeld ook een speciaal fonds voor, dan kan je naast je materiele schade ook immateriële schade (minimaal weliswaar) verhalen. Het zou zo fijn zijn als je je, bovenop alle zorgen, stress en pijn die je al hebt, niet ook nog druk hoeft te maken om kosten die je maakt.
Ik vind het echt ónbegrijpelijk dat er mensen zijn die gewoon doorrijden..... En jou nu opzadelen met zoveel extra zorgen
Dat moet je zeker doen, dan kan je dat in ieder geval 'naast je neerleggen' en kan je er in ieder geval financieel hopelijk zoveel mogelijk uithalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
ik hoor het allemaal wel van slachtofferhulp. Als bekend wordt wke het was ga ik expert inschakelen die dan alles van mij overneemt. Die hebben verstand van letselschade en dergelijke.
Ik zit nog te denken of dit een goede reden is om nog wat lego te kopen, maar slaap eigenlijk vooral veel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:40 schreef exode het volgende:
En verder is het gewoon heel stom Troel. Zit je te wachten op vermaak? (Dan stuur ik wat op)
Wel een spinachtige, geen spin. Meer verwant aan schorpioenen, blijkbaar. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Een hooiwagen is geen spinachtige. Maar ook geen mug
Hoe dan ook, schoen erop!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wel een spinachtige, geen spin. Meer verwant aan schorpioenen, blijkbaar. Weer wat geleerd.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hooiwagens
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Half 11 en ik wil alweer terug naar bed...
Mn tuinset gehaald, boodschappen gedaan, wat klusjes afgemaakt en met de hond gelopen.. morgen neemt de vader van mijn kinderen afscheid enbstom genoeg heb ik daar zelf ook moeite mee... de enige die weet hoe het was toen mijn kinderen geboren werden en die ook hun eerste schreeuw gehoord heeft is straks weg... je deelt toch herinneringen samen.
Maar vooral voor de kinderen is het zwaar, van papa om de hoek (die amper kwam) naar een papa die je alleen kan bellen...
Maar aan de andere kant is het ook prima dat het nu zover is want er tegenaan hikken zorgt ook voor frustratie.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog liever met een waterpistool op duiven schieten in de regen
Nou daar heb ik iets anders voorquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog liever met een waterpistool op duiven schieten in de regen
Never, ik laat spinnen zitten waar ze zitten, behalve die joekels die je hoort lopen, daar jagen mijn honden op dus die vang ik en die zet ik buiten, wat misdoet zo een spin jou?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn tuinset gehaald, boodschappen gedaan, wat klusjes afgemaakt en met de hond gelopen.. morgen neemt de vader van mijn kinderen afscheid enbstom genoeg heb ik daar zelf ook moeite mee... de enige die weet hoe het was toen mijn kinderen geboren werden en die ook hun eerste schreeuw gehoord heeft is straks weg... je deelt toch herinneringen samen.
Maar vooral voor de kinderen is het zwaar, van papa om de hoek (die amper kwam) naar een papa die je alleen kan bellen...
Maar aan de andere kant is het ook prima dat het nu zover is want er tegenaan hikken zorgt ook voor frustratie.
Bij ons noemden ze het ook altijd een kattendieker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, kattendieker hoorde ik ook pas toen ik zelf in Kattendijke woonde
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan kan ie wel een regenbuitje gebruiken onderweg
Mss heeft het niet wassen met zeep geholpen. keep us posted!!quote:
Ik snap dat je er tegenop ziet. Sterkte morgen met het afsheid en de komende periode met de kinderen opvangen. Kuffel voor jou, goed dat je ook ruimte neemt om je eigen rouwproces door te gaan. Uit elkaar gaan is 1 ding, maar zo had je het niet voor je gezien natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:58 schreef exode het volgende:
ZUCHT
In discussie met de keukenmensen, want jaja, de verbouwing is dan zo goed als klaar maar het gezeik niet. Blad is vorige week dinsdag geplaatst en zit nu al vol vlekken. En echt, wij zijn zo voorzichtig dat we net zo goed geen aanrecht hadden kunnen nemen.
'Dan heb je er iets zuurs op gezet'
'Nou nee! Dit zijn watervlekken'
'Die moet je ook meteen weghalen'
'Dat doen we!'
and so on
En er zitten ontelbaar veel krasjes en putjes in het blad. Het is gepolijst marmercomposiet. Je kan een hoop van mijn gezin zeggen maar ik weet 100% zeker dat wij niets op dat aanrecht hebben gedaan wat dit kan veroorzaken.
Ik vermoed dus dat die er al op zaten en ik met stomme kop niet heb gezien en dat het blad door de snelheid van fabriceren niet of niet goed is gepolijst en/of geimpregneerd.
Nu alle foto's gemaild en weer afwachten.
Jaquote:
Sowieso.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:12 schreef FlyingFish het volgende:
Kinderen die van kamp terug komen moet je thuis sowieso linea recta onder de douche zetten en alle spullen in de was, ook de ‘schone’. Geldt overigens ook voor volwassenen die op kamp zijn geweest. Zeker als er kampvuur is geweest ergens tijdens het kamp, daardoor stinken gelijk alle spullen.
Wij hebben ook composiet, dat is na bijna 15 jaar nog steeds heel mooi hoor. Nauwelijks vlekken! We hebben er juist voor gekozen omdat we slecht zijn in dingen structureel onderhouden (we vonden een houten werkblad prachtig, maar dat gingen we dus niet doen...).quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:11 schreef exode het volgende:
[..]
Ja![]()
En het is zo'n ontzettend mooi blad. Maar ik ben gewoon obsessief met dat blad bezig omdat als je maar denkt aan handen wassen, komen er al vlekken bij.
We zijn dus gewend aan composiet en gewoon voorzichtig ermee maar hallo het is wel een keuken. Ik ga niet elke seconde met een doekje erover heen.
De eerste tip van ze was: laat onverdund afwasmiddel intrekken in de vlek en daarna met een vochtige doek afnemen. Nou, nu is de vlek waar ik dat op uitprobeerde groter geworden. Exact de omtrek van het afwasmiddel. Dus ik denk echt dat er een beschermingslaag is vergeten of zo.
Nee, dat heb ik dus ook gezegd tegen ze, als het zo snel zou vlekken, zou niemand het meer kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben ook composiet, dat is na bijna 15 jaar nog steeds heel mooi hoor. Nauwelijks vlekken! We hebben er juist voor gekozen omdat we slecht zijn in dingen structureel onderhouden (we vonden een houten werkblad prachtig, maar dat gingen we dus niet doen...).
Lang verhaal kort: dit is niet ok.
Hopelijk valt het mee met Juul! Wel sneu voor dat jochie zeg.. heb ik nog geluk gehad na mijn val van een paard, ik heb 'alleen' mijn arm van oksel tot pols in het gips.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:15 schreef exode het volgende:
En ik mag zo met Juul naar de huisarts, vorige week donderdag met de avondvierdaagse is ze door haar enkel gegaan. Hij werd niet dik en ze kon hem bewegen. Dus we besloten het even aan te kijken.
Gisteren klaagde ze wat over pijn maar ze was ook enorm moe. Vandaag kwam ze echter hinkelend uit school en had ze zelfs niet buiten gespeeld.
Dus toch maar even een check.
Verloofde breekt de studiedag ervoor af want de boodschappen komen zo en er is een vriendje van Juul die pas na half 5 opgehaald kan worden (dat was al afgesproken, moeder zit in een rolstoel na een val van een paard en vader is herstellende van een longtransplantatie, oma kon pas na half 5 hier zijn). Dus jochie gaat als wij naar de huisarts zijn met B gamenEn dan is verloofde als het goed is net thuis.
Never a dull moment hier, maar ik ben wel enorm toe aan saai moet ik eerlijk bekennen.
Pffff, dat is beroerd. Zo kwetsbaar moet dat toch niet zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:58 schreef exode het volgende:
ZUCHT
In discussie met de keukenmensen, want jaja, de verbouwing is dan zo goed als klaar maar het gezeik niet. Blad is vorige week dinsdag geplaatst en zit nu al vol vlekken. En echt, wij zijn zo voorzichtig dat we net zo goed geen aanrecht hadden kunnen nemen.
'Dan heb je er iets zuurs op gezet'
'Nou nee! Dit zijn watervlekken'
'Die moet je ook meteen weghalen'
'Dat doen we!'
and so on
En er zitten ontelbaar veel krasjes en putjes in het blad. Het is gepolijst marmercomposiet. Je kan een hoop van mijn gezin zeggen maar ik weet 100% zeker dat wij niets op dat aanrecht hebben gedaan wat dit kan veroorzaken.
Ik vermoed dus dat die er al op zaten en ik met stomme kop niet heb gezien en dat het blad door de snelheid van fabriceren niet of niet goed is gepolijst en/of geimpregneerd.
Nu alle foto's gemaild en weer afwachten.
Auwww😖. Niets ervan aan je hoofd overgehouden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb best lang paardgereden, inclusief springwedstrijden. Nooit gevallen..
Tot vorige week zondag. Mijn voet ging uit de beugel en kukelde ik eraf. Met mijn hoofd op een biels, pootje van bril in mijn wenkbrauw geboord en een minuut buiten westen geweest. En mijn arm deed pijn, afgevoerd met ambulance. Nu dus 2 breuken bij schouderkop en 2 breuken in elleboog..
Gelukkig alleen een paar hechtingen in mijn wenkbrauw en een paar dagen een dik oog, verder niets.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Auwww😖. Niets ervan aan je hoofd overgehouden?
Sterkte en beterschap!
Ik hield van springenDressuur vond ik te saai. Ben lang geleden al gestopt met paardrijden en nu kan het niet meer vanwege mn heupprothese. Baal er soms best wel van, woon vlakbij twee maneges
Dat heeft Sarah ook, sketchers werden hier aangeraden door de huisarts of nike en slippers met een voetbed. Wij hebbben mede daarom de avondvierdaagse geskipt dit jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:03 schreef exode het volgende:
Pijnlijk Taxi!
Juul heeft een overbelaste peesplaat onder haar voet. Dus rustig aan en toch eens gaan kijken voor goede wandelschoenen. Het door de enkel gaan heeft het waarschijnlijk verergerd, ze stapte half op de stoeprand toen ze door haar enkel ging dus vol op die peesplaat.
De keukenleverancier schrok van de foto's die ik stuurde. Ze kon niet geloven dat het van water was. Dus die gaat verhaal halen bij de keukenbladen leverancier. We zijn nog wel even zoet denk ik.
Maar de brightside; ik heb een fantastisch dienblad voor het aanrecht gekocht. 'Swimmers' van fine little day![]()
Het is zo fijn dat het allemaal naar ons zin is en het inrichten en verder 'ons' maken is zo ontzettend leuk. Juul heeft vanmiddag de hele tijd geLego'd in de Werk/Legokamer met haar vriendje. Zo tof dat het uitpakt zoals we voor ogen hadden.
Maandag dus tegelen en daarna geen mannen meer in ons huis (ok ok ok, de aannemer komt een extra klus doen omdat we zo ruim hadden gebudgetteerd dat we er geld voor over hadden; het raam aan de voorkant vervangen. Die heeft glas uit het tijperk dat dubbelglas een luxe was, dus het is wel dubbel glas maar stelt weinig voor. Nu we isolatiesubsidie voor de uitbouw aan kunnen vragen, is het wel handig die ook te doen)
Maar geen idee wanneer, als het maar voor de winter is.
Dan ben je er redelijk goed vanaf gekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een paar hechtingen in mijn wenkbrauw en een paar dagen een dik oog, verder niets.
Ik was ook al een tijdje gestopt, maar kon sinds kort mee met buurvrouw die een paard heeft. Het voelde zo fijn om weer paard te rijden, het ging ook best weer goed. Tot ik besloot dat ik ook wel weer ff een galopje kon doen. Eerder raakte ik ook wel eens de beugel kwijt, maar kon 'em altijd wel weer vinden. Deze keer dus niet..
Ja hoor! Ik vind het zelf vooral frustrerend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:56 schreef Troel het volgende:
@:taxibabe dat klinkt ook als zwaar in de kreukels, bah! Word jij ook wel goed vertroeteld door je omgeving?
Vergelijken is stom. Mijn leed maakt jouw leed niets ineens onbestaandquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik vind het zelf vooral frustrerend.Mijn arm zit met banden en klittenband aan mijn lichaam vast vanwege de schouderbreuk. Ik kan dus bijna niks zelf, gewoon een boterham smeren of een dop losdraaien lukt gewoon niet.
Maar vergeleken met wat jou is overkomen is dit niks. Heftig hoor..
Autsj. Mijn moeder had die combi ook. Dat was niet fijn. Al mocht haar arm juist niet vast aan haar lijf. (Dat had mijn oudste wel, die had 5 weken ervoor zijn schouderkop gebroken). Maar onhandig is het echt wel. Lekker pijnstillers slikken was een goed advies van de arts. En neem genoeg fysio, mijn moeder was eigenwijs en nu wil haar arm niet meer helemaal strekken en omhoog doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef taxibabe het volgende:
eek zondag. Mijn voet ging uit de beugel en kukelde ik eraf. Met mijn hoofd op een biels, pootje van bril in mijn wenkbrauw geboord en een minuut buiten westen geweest. En mijn arm deed pijn, afgevoerd met ambulance. Nu dus 2 breuken bij schouderkop en 2 breuken in elleboog..
Dat klopt, ik vind het voor mezelf nog wel meevallen. Ik zie dat mijn man het vooral zwaar heeft, hij moet mij helpen en 'mijn' deel van de zorg voor kleuter, plus het huishouden. Dat vind ik behoorlijk kut..quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergelijken is stom. Mijn leed maakt jouw leed niets ineens onbestaand
Pijnstillers vliegen er hier doorheen inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Autsj. Mijn moeder had die combi ook. Dat was niet fijn. Al mocht haar arm juist niet vast aan haar lijf. (Dat had mijn oudste wel, die had 5 weken ervoor zijn schouderkop gebroken). Maar onhandig is het echt wel. Lekker pijnstillers slikken was een goed advies van de arts. En neem genoeg fysio, mijn moeder was eigenwijs en nu wil haar arm niet meer helemaal strekken en omhoog doen.
@:gewoonmezelf87 sterkte vandaag.
Dikke knuffelquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb best lang paardgereden, inclusief springwedstrijden. Nooit gevallen..
Tot vorige week zondag. Mijn voet ging uit de beugel en kukelde ik eraf. Met mijn hoofd op een biels, pootje van bril in mijn wenkbrauw geboord en een minuut buiten westen geweest. En mijn arm deed pijn, afgevoerd met ambulance. Nu dus 2 breuken bij schouderkop en 2 breuken in elleboog..
Mijn moeder had een pin bij haar elleboog, dus geen gips gehad, alleen een sling (ondersteuning van de hele arm, maar niet vast aan haar lichaam. Maar zij kon door de pijn in haar elleboog ook die oefeningen voor haar schouder niet echt doen.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:45 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Pijnstillers vliegen er hier doorheen inderdaad.Over 2 weken gaat het gips eraf en krijg ik een brace voor de elleboog. Voor de schouder moet ik nu al oefeningen doen, maar dat is wel lastig vanwege het gips voor de elleboog
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Al een tijdje wordt mijn mailadres misbruikt door een mafkees die insta gebruikt. Ik krijg daar mails van![]()
Heb insta hier al over gemaild maar, uiteraard, geen reactie.
Zelf al een aantal keer mijn ww veranderd maar ik ga ervanuit dat ie niet in mijn email kan.
Vandaag lag er weer een mail over password problemen en dat ie niet kan inloggen, inclusief linkjes. En nu zit zoon in zn insta accountEn is dat finaal aan het upfucken
En daarna wordt het account verwijderd
![]()
Blijkbaar staan insta en fb gekoppeld en zoon zit nu allemaal shizzle foto's erop te zetten![]()
Ondertussen krijg ik in mijn mail steeds mails van insta of hij het wel is en net een mail dat ie alleen nog kan inloggen met het apparaat waarmee hij eerder heeft ingelogd. Maar, dat kan straks niet meer omdat het account dan verwijderd is
Dus, bye, bye, bye account![]()
Tis trouwens van iemand uit...Quatar of iets. Nah, het WAS een account![]()
Over een maand wordt ie definitief verwijderd, tenzij hij opnieuw inlogt met zn accountnaam en ww. Maarja, die weet ie niet want dat heeft zoon ook vakkundig geslooptquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2025 18:32 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Over een maand wordt ie definitief verwijderd, tenzij hij opnieuw inlogt met zn accountnaam en ww. Maarja, die weet ie niet want dat heeft zoon ook vakkundig gesloopt![]()
En dit is nu al een aantal jaar bezig, dat ik mails ontvang. Denk dat het straks wel is afgelopen
Plaatje bij het praatje *weg*
Vleugels 40 min?quote:Op donderdag 29 mei 2025 23:07 schreef Mushanga71 het volgende:
Vandaag voor het eerst de airfryer gebruikt, voor de kippenvleugeltjes @:exode Moest 24 minuten maar heb er iets van 40 van gemaakt omdat ze niet uitgebakken genoeg warenWas goed te doen, al zijn ze gefrituurd net wat lekkerder, het scheelt een hele zooi aan vette bende in de keuken. Voor herhaling vatbaar dus
![]()
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De airfryer, als dochter van een vertegenwoordiger in de snackbarwereld wordt ik onterft als ik zo'n ding in huis haal denk ikmaar ik vind de patatjes uit een vetvijver ook gewoon lekkerder.
Gisteren hebben mijn kinderen afscheid genomen van hun vader, ik denk dat ik zelden iets hartverscheurenders gezien heb, kan ook niet voorstellen hoe ze zich moeten voelen, Je vader die zijn eigen geluk boven jullie verkiest...
Gisteravond hebben we filmavond gehouden en ĥebben we heel veel geknuffeld, gisteren een foto gemaakt van hun 3, die ga ik vandaag afdrukken en dan voor allebei een lijstje erbij.
We komen er wel met zn 3en en ons "village" om ons heen.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
De airfryer, als dochter van een vertegenwoordiger in de snackbarwereld wordt ik onterft als ik zo'n ding in huis haal denk ikmaar ik vind de patatjes uit een vetvijver ook gewoon lekkerder.
Gisteren hebben mijn kinderen afscheid genomen van hun vader, ik denk dat ik zelden iets hartverscheurenders gezien heb, kan ook niet voorstellen hoe ze zich moeten voelen, Je vader die zijn eigen geluk boven jullie verkiest...
Gisteravond hebben we filmavond gehouden en ĥebben we heel veel geknuffeld, gisteren een foto gemaakt van hun 3, die ga ik vandaag afdrukken en dan voor allebei een lijstje erbij.
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 08:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ooh, gaar waren ze na 25 minuten echt wel, alleen was het velletje niet zo knapperig als uit het vet. Na 40 minuten leek het er meer op. En was het vlees ehm, gaarder dan gaarquote:Op vrijdag 30 mei 2025 06:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vleugels 40 min?
Ik vind ze na 25 echt meer dan gaar.
Dat is wat snacks zo yummie maaktquote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Ooh, gaar waren ze na 25 minuten echt wel, alleen was het velletje niet zo knapperig als uit het vet. Na 40 minuten leek het er meer op. En was het vlees ehm, gaarder dan gaarMaar ik eet die dingen vanwege het knapperigs velletje, rest boeit me minder.
Had je ze met olie besprenkeld?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:34 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Gewoonmezelf87 het is en blijft triest dat de kinderen bij hem niet op de eerste plaats komen. Gelukkig hebben ze in jou een mama die er wél altijd voor ze is.
Hondje geeft ook afleiding én troost.voor jullie.
[..]
Ooh, gaar waren ze na 25 minuten echt wel, alleen was het velletje niet zo knapperig als uit het vet. Na 40 minuten leek het er meer op. En was het vlees ehm, gaarder dan gaarMaar ik eet die dingen vanwege het knapperigs velletje, rest boeit me minder.
Dat he, zeker bij kipvleugeltjesquote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dat is wat snacks zo yummie maakt
quote:
Ach, met 13 kinderen is dat wel een van de betere plaatsen om te zitten, daar vermaken ze zich wel. 13 kinderen thuis word je nog ongelukkiger van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:48 schreef Schanu het volgende:
@:Gewoonmezelf87, wat een moeilijke tijd voor jullie, heel veel sterkte![]()
Kippenkluifjes uit de airfreyer, heerlijk!
Ik zit op dit moment met 13 kinderen in de Djambo/Ballorig, stuur hulptroepen
Vaatwasser.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:27 schreef Hupje het volgende:
Het schoonmaken van de airfryer vind ik dus echt stom. Dus ik zal niet zomaar iets vets als kipkluifjes erin doen.
Daar ging het laatst hier ook al overquote:
Zeeker wel kanjer ☀quote:Op vrijdag 30 mei 2025 16:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Handig @:FlyingFish![]()
En het is waar, liever met een stuiterballenfeestje bij ballorig zitten dan thuis. Geen troep enzo. Deed dat ook met zoon zn feestjes.
Iemand Voetbal Ouders gezien? Op Netflix, dacht ik. Mehn, wat een hysterische stuiterserie. Kan hooguit 2 afleveringen achter elkaar kijken want daarna ben ik gewoon overprikkeld en dat ben ik niet snel
Afzwemmen is gewoon tijdens een les, per kind. Als ze nog iets moet verbeteren prima hoor, maar 4 weken geleden is tegen Juul door haar zwemmeester gezegd 'Als je het gat haalt, mag je afzwemmen'. Die haalt ze dus echt met gemak inmiddels.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Kan Juul haar frustratie goed begrijpen, exode. Raar dat ze zolang moet wachten nu ze toch door het gat kan. Of is het zo dat ze om de zoveel tijd een afzwemdag hebben?
Bij zoon was het voor zijn C (zonder koprol) gewoon tijdens de les dat hij mocht afzwemmen. Was ook geen doen meer want die koprol zou er toch nooit komen![]()
Zoon is mee naar de zaak en neemt straks wat te eten voor me meeKijken voor wat calorierijks want ik wil niet nog meer afvallen. Maar eetlust heb ik nog steeds niet en inmiddels doet mijn maag gewoon raar. Dat zenuwtrekje wat je wel es bij je oog kan hebben? Dat heb ik nu linksboven bij mn maag. Heel weird.
Dan is het idd wel heel lullig dat ze niet al mocht afzwemmen. Zondag gewoon vragen en wie weet mag ze dan meteen. Dit geeft haar alleen maar stress en onzekerheid of ze het wel goed kan. Jammer dat ze niet wat meer rekening houden met kinderen. Je kan niet eerst het een zeggen en het vervolgens op zn beloop laten. Zou dat ook zeker aangeven daar, of verloofde danquote:Op vrijdag 30 mei 2025 18:55 schreef exode het volgende:
[..]
Afzwemmen is gewoon tijdens een les, per kind. Als ze nog iets moet verbeteren prima hoor, maar 4 weken geleden is tegen Juul door haar zwemmeester gezegd 'Als je het gat haalt, mag je afzwemmen'. Die haalt ze dus echt met gemak inmiddels.
Aaah, sneu, zeker met een scooterquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:06 schreef Hupje het volgende:
Ik hoorde een crash, dus ren naar de straat om te kijken wat er gebeurt. Raapt er een jongen zijn scooter op 'oh, het viel wel mee' zegt ie, en hij liep met de scooter terug naar huis (ging niet meer aan). Kijken we naderhand de camerabeelden terug, is ie echt de halve straat over gevlogen. Acherm. Hij had niet zo stoer hoeven doen. Dat moet zeer gedaan hebben.
Ja, ze was zo verdrietig zondag. 'Ik doe zo mijn beeeest!' Ze zwemt ook hartstikke goed, stunten ook zonder moeite. Koprollen, salto's etc. Maar goed als er iets waardoor ze niet mag afzwemmen dan is het zo. Nu is het gewoon raar.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan is het idd wel heel lullig dat ze niet al mocht afzwemmen. Zondag gewoon vragen en wie weet mag ze dan meteen. Dit geeft haar alleen maar stress en onzekerheid of ze het wel goed kan. Jammer dat ze niet wat meer rekening houden met kinderen. Je kan niet eerst het een zeggen en het vervolgens op zn beloop laten. Zou dat ook zeker aangeven daar, of verloofde dan
Wat ook nog kan, bedenk ik me nu, dat hij helemaal vergeten is dat Juul nog moet afzwemmen omdat de rest al is geweest? Nouja, zondag weet je iig meerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:16 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, ze was zo verdrietig zondag. 'Ik doe zo mijn beeeest!' Ze zwemt ook hartstikke goed, stunten ook zonder moeite. Koprollen, salto's etc. Maar goed als er iets waardoor ze niet mag afzwemmen dan is het zo. Nu is het gewoon raar.
Maar hier in huis, B en Juul zitten uren in de nieuwe werk/Legokamer terwijl die helemaal nog niet aangekleed is. Het is wit en kaal maar ze vinden het er heerlijk. De hele tijd Lego geluiden in huis
Nee een kinderfeestje, nog ergerquote:Op vrijdag 30 mei 2025 15:27 schreef Hupje het volgende:
13 kinderen @:Schanu En dat terwijl het geen schoolreisje is?Stressbestendig ben jij!
Ik neem never ever zoveel kinderen mee voor een kinderfeestjequote:Op vrijdag 30 mei 2025 19:38 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee een kinderfeestje, nog ergermaar we hebben het overleefd en dochterlief heeft genoten
![]()
Waar ga je heen? Wij gaan vanmiddag naar Rollende keukens. Het zal wel weer topdruk zijn, maar deze dag komt ons het beste uit. Verheug me nu al op al het lekkere etenquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:18 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik ga straks lunchen met zoon![]()
Oh @:Nijna, de serie is ook heel grappig, heerlijk over de top. Ilse Warringa speelt het echt zoo hysterischMoeten de laatste paar afleveringen nog afkijken.
Is dat die met die groep overleden die in dat huis rondhangen waar ze een b&b willen maken?quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Wij gaan vanmiddag naar Rollende keukens. Het zal wel weer topdruk zijn, maar deze dag komt ons het beste uit. Verheug me nu al op al het lekkere eten.
Ik heb niks met voetbal en dank alle beschikbare goden op mijn blote knietjes dat mijn jongens er precies zo over denken. Maar deze serie is wel heerlijk over de top hilarisch. Zoo cringe en pijnlijk.
Met de oudste kijken we Ghosts op Netflix. Ook echt heel grappig.
Ja die!quote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Is dat die met die groep overleden die in dat huis rondhangen waar ze een b&b willen maken?
Oeh, dat klinkt lekker! Ik keek net waar dat was, in mijn stad dusquote:Op zaterdag 31 mei 2025 10:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Wij gaan vanmiddag naar Rollende keukens. Het zal wel weer topdruk zijn, maar deze dag komt ons het beste uit. Verheug me nu al op al het lekkere eten.
Ik heb niks met voetbal en dank alle beschikbare goden op mijn blote knietjes dat mijn jongens er precies zo over denken. Maar deze serie is wel heerlijk over de top hilarisch. Zoo cringe en pijnlijk.
Met de oudste kijken we Ghosts op Netflix. Ook echt heel grappig.
quote:Op zaterdag 31 mei 2025 18:27 schreef Hupje het volgende:
De wereld wordt steeds stommer![]()
Onder vriend zijn ogen werd waarschijnlijk een elektrische fiets gestolen. Waarom blijven mensen niet gewoon van andermans spullen af?
En dan wonen wij dus nog in een dorp van niks waar mensen nog wat doen voor elkaar. Maar zelfs hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
quote:Op zondag 1 juni 2025 11:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Het maakt ook echt niet uit waar je woont. Al is het wel zo dat als er iets in een dorp gebeurt, dat meer opvalt dan in een big city![]()
Ik hoor steeds een rare piep uit de keuken komen. Airfryer staat niet met zn stekker int stopcontact dus dat is het niet.
Zelfs zoon tas uitgespit of er niks ingestopt was ( geen bom ofzo) maar niks gevonden.
Wél stond gister de klok van de magnetron ineens uit, er stond alleen de 1 van een programma. Dus bij elke piep springen we nu op, rennen naar de keuken om te kijken wat er nu op de magnetron staat
Kan rookmelder zijn. Batterij leeg dan piept ie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Mannetjequote:Op zondag 1 juni 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Is Pootjes een naam voor een vrouwtje of mannetje?
Honger
@Tink89 zocht een pop-itquote:Op zondag 1 juni 2025 18:46 schreef F_r het volgende:
Wie zocht er een pop-it? Ik heb er vandaag een meegenomen op de vlooienmarkt van de scouting. Tegen verzendkosten past gewoon in een envelop kan ik hem naar je toe sturen.
Waarom ga je tegelen voordat je weet of het er straks weer af moet, want dat kost je waarschijnlijk je tegels...quote:Op zondag 1 juni 2025 19:37 schreef exode het volgende:
Nou, de game pc van B is klaar hoor, hij heeft een topdag met zijn neef gehad. Zo leuk, ze schelen 10 jaar maar hebben zo'n sterke band.
Daarna hebben ze nog een hele tijd gegeind in de jacuzzi.![]()
Ik heb een heerlijke lange wandeling gemaakt met mijn zus en mijn moeder heeft een tijd geknutseld met Juul.
En verloofde? Die was haar kluslijstje aan het afgaan, oa muren voorgestreken voor de tegels die morgen geplakt worden. Al baal ik daar nu ook van want ons aanrecht is inmiddels een slagveld. Bizar hoeveel vlekken er inmiddels in zitten. Dus duimen dat als ze het uberhaupt kunnen fixen, dat het ter plekke kan anders moet de kraan er weer af, de gootsteen, de kookplaat en dus de tegels. Dan ga ik echt huilen hoor.
Verwijderen zal misschien wel gaan, maar sloop je daarmee niet je stucwerk?quote:Op zondag 1 juni 2025 21:03 schreef exode het volgende:
Ik ga niet tegelen maar de tegelzetter. Hij tegelt het toilet, 2 muren in de keuken waar geen aanrechtblad zit en een klein deel boven het aanrecht. Ik vraag hem morgen wel wat slim is met het deel boven het aanrecht. Mijn ervaring is dat je deze tegels makkelijk en schadevrij eraf kan halen. Dus ik zie zelf geen issue voor het rijtje wat aansluit op het aanrecht. Het zijn 22 tegeltjes, ik heb er voor de verbouwing 124 zonder problemen verwijderd.
Wel zie ik issues in al het extra werk wat het op zou leveren. De Quooker en gootsteen demonteren en opnieuw installeren is het naarsteZo geen zin in!
Maar ik duim voor het ter plekke op kunnen lossen.
Dat zit onder de tegels dus dat zie je daarna toch niet meer. De 22 tegels zijn de onderste rij van 3. Dus ik kom niet in de buurt van de zichtbare stuc. In het toilet heb ik zelfs tegels middenin kunnen verwijderen.quote:Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Verwijderen zal misschien wel gaan, maar sloop je daarmee niet je stucwerk?
Hier zit week 4 van de verbouwing erop. Nog 2,5 te gaan…. Het aftellen is begonnen!
Succes, nog even doorbijten!quote:Op zondag 1 juni 2025 21:24 schreef LauriLynne het volgende:
[..]
Verwijderen zal misschien wel gaan, maar sloop je daarmee niet je stucwerk?
Hier zit week 4 van de verbouwing erop. Nog 2,5 te gaan…. Het aftellen is begonnen!
Yeaaaaah!quote:Op maandag 2 juni 2025 09:23 schreef taxibabe het volgende:
Volgens mij kwam @:exode met de tip over verzekeringen van werkgever bij Troel?
Bedankt voor deze tip! Vanwege mijn elleboogbreuk krijg ik een brace en moet ik naar de fysio. Maar ik heb alleen basispakket en heb ik geïnformeerd bij mijn werkgever. Kan ik gewoon via hun naar de fysio!!
Ik ook... nu al geen zin meer 🤣🤣quote:Op maandag 2 juni 2025 09:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik had vier dagen vrij, vandaag weer aan de bak helaas.
Idem ditoquote:
Ja, we waren iets te snel met betalen blijkbaar. Zou niet mijn werkwijze zijn trouwens, ik zou er echt buikpijn van krijgen als ik zoiets niet af zou maken en die mensen al betaald zouden hebben. Maar ik zou dan ook niet 100 keer beloven dat ik kom en dan niet komen.quote:Op maandag 2 juni 2025 10:22 schreef Mushanga71 het volgende:
En anders steek je zn banden lek, @:NijnaMaar wat een gekut toch allemaal. Je had zeker alles al betaald?
Yay voor de tegelzetter exode!![]()
Zoon stuiterde gisteravond van de trap, laatste 5 treden ofzo. Ik was in shock, meneer lachte alleen maar. Toen ik vroeg of ie voortaan wat rustiger de trap af kan stuiteren, was het antwoord: nee![]()
Nu heeft ie pijn in zn bil en in zn hiel. Hopelijk leert ie er nu wél van
Beter!!!quote:Op maandag 2 juni 2025 09:50 schreef exode het volgende:
Onze tegelman was 1,5 uur te vroeg en ik stond nog onder de douche![]()
Maar hij is begonnen hoor en gaat ook boven het aanrecht tegelen 'Luister, als ze die prutsers het hele blad komen vervangen, kom ik de tegels wel voor je oplossen!'
Handig zo'n connectie van zwager.
Voor het bevolkingsonderzoek begreep ik dat als ze geen hpv vinden, dat je dan pas na 10 jaar ipv 5 jaar een oproep krijgt, meen ik me te herinneren. Maar aangezien die in 2020 niet goed was, lijkt me dat niet van toepassing... Geen idee hoe het dan wel zit, misschien dat ze inderdaad wel nu overslaan omdat er in mei nog een goede gemaakt is?quote:Op maandag 2 juni 2025 12:19 schreef Schanu het volgende:
Ps. ik heb een stomme vraag, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee? Ik had begin 2020 een slecht uitstrijkje, had CIN3 en is allemaal weggehaald. Daarop volgend 2 controle uitstrijkjes gehad en die waren dik in orde. Ik bedacht mij dit weekend echter opeens dat ik geen oproep meer heb gehad voor het bevolkingsonderzoek toen ik vorig jaar 40 werd. Is dat misschien standaard omdat dat zo kort op mijn laatste controle uitstrijkje zou zitten (die was volgens mij in 2023, mei 2024 werd ik 40) of is dit iets waarvoor ik de huisarts even zou moeten bellen?
Dat is wel heel slecht. Fijn dat ze toch onderdak hebben! Dat is wel een hele goede oefening.quote:Op maandag 2 juni 2025 12:59 schreef amaranta het volgende:
Wat wel stom en bijzonder is…
Mijn dochter vertrok vanmorgen naar de Spaanse kust (met 12 anderen).
Komen ze aan bij het appartement, blijkt dat de vorige maand te zijn afgebrand. Je zou toch denken dat ze toekomstige gasten op de hoogte brengen?
Nu moest dochter haar Spaans skills behoorlijk op de proef stellen. Maar ze hebben inmiddels een ander appartement.
On the brightside. Dit is wel een enorme vooruit voor haar in haar sociale “ik praat niet met vreemden” angst. En dat in een andere taal ook nog.
Waarom informeren ze daar hun medewerkers niet over?quote:Op maandag 2 juni 2025 09:48 schreef exode het volgende:
[..]
Yeaaaaah!
Werkgevers hebben vaak veel meer verzekerd dan je als werknemer weet. Fijn in ieder geval voor jou!
Als ik voor mijn werkgever spreek, het staat in de bedrijfsregeling, op de HR pagina's en er wordt naar verwezen op de onboarding dagen.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom informeren ze daar hun medewerkers niet over?
Ze doen het toch zou je zeggen om er ook gebruik van te maken.
Dan heeft hij het vast nodig gehadquote:Op maandag 2 juni 2025 13:23 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat is wel heel slecht. Fijn dat ze toch onderdak hebben! Dat is wel een hele goede oefening.
Puber is wakker geworden, na 17 uur slaap![]()
Met nog meer praatjes.
quote:Op maandag 2 juni 2025 12:19 schreef Schanu het volgende:
Ps. ik heb een stomme vraag, maar misschien heeft iemand hier ervaring mee? Ik had begin 2020 een slecht uitstrijkje, had CIN3 en is allemaal weggehaald. Daarop volgend 2 controle uitstrijkjes gehad en die waren dik in orde. Ik bedacht mij dit weekend echter opeens dat ik geen oproep meer heb gehad voor het bevolkingsonderzoek toen ik vorig jaar 40 werd. Is dat misschien standaard omdat dat zo kort op mijn laatste controle uitstrijkje zou zitten (die was volgens mij in 2023, mei 2024 werd ik 40) of is dit iets waarvoor ik de huisarts even zou moeten bellen?
Wat iemand hierboven ook al zegt: ik hoorde tijdens de novasure een paar jaar terug van de gyn dat het inderdaad meer jaar werd bij goede uitslag. Nu hoef ik zelf inmiddels nooit meer voor het uitstrijkje, maar tochquote:Op maandag 2 juni 2025 12:19 schreef Schanu het volgende:
We schrijven vandaag verder ook af. Hij ligt nu op de bank.quote:
Deze HRM-er beaamt dit. Wij informeren echt, veel en proactief ook, maar mensen lezen niet of zijn te lui om op intranet even de zoekbalk te gebruiken.quote:Op maandag 2 juni 2025 13:53 schreef exode het volgende:
[..]
Als ik voor mijn werkgever spreek, het staat in de bedrijfsregeling, op de HR pagina's en er wordt naar verwezen op de onboarding dagen.
En toch zijn er veel medewerkers die het niet weten.
Geen idee hoe andere bedrijven het doen maar wij doen er niet bepaald geheimzinnig over. Ik denk dat weinig mensen de arbeidsvoorwaarden kennen behalve het salaris
Ik krijg vooral veel vragen van jongere collega's, de begin 20 generatie. Die gooien veel liever iets via Teams over de schutting dan zelf even zoeken.quote:Op maandag 2 juni 2025 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind dat altijd zo raar.
Hoe kun je nou niet willen weten wat de voorwaarden zijn die gelden voor je tijdsbesteding en inkomen?
Wij gebruiken Slack en ik stoor me echt aan hoeveel vragen daar gesteld worden die ook met 1 zoekopdracht op intranet beantwoord hadden kunnen worden.quote:Op maandag 2 juni 2025 17:20 schreef exode het volgende:
[..]
Ik krijg vooral veel vragen van jongere collega's, de begin 20 generatie. Die gooien veel liever iets via Teams over de schutting dan zelf even zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef vencodark het volgende:
Even iets in de groep gooien.
Geldkwestie. Gezamenlijk of aparte rekening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:45 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eens met exode. Het voelt als macht uitoefenen. Omdat jij toevallig meer zorgtaken hebt en minder werkt, zou je minder te zeggen hebben over uitgaven? Absurd.
[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 03-06-2025 10:02:00 ]Venus in pocketformaat
© loveli
Geen seks. Moet ik dat dan wel doen?quote:Op maandag 2 juni 2025 19:25 schreef Hupje het volgende:
Geen idee @:Schanu Het is in ieder geval geen rare vraag om aan de huisarts te stellen.
Hier staat wanneer je standaard een uitnodiging zou krijgen tegenwoordig: "U krijgt een uitnodiging als u 30, 35, 40, 50 en 60 jaar bent. Het duurt meestal 10 tot 15 jaar voordat baarmoederhalskanker ontstaat. Daardoor is vaker testen niet nodig."
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef exode het volgende:
Nou, de eerste reactie van de leverancier van het aanrechtblad is echt bizar.Ow, Je zou ze toch grmmbdglegfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
...
Het meest verbaasd ben ik over de hele houding, stel nou dat ik een wilde koker ben en de hele dag citroenwater drink, dan nog hoort een keukenblad er niet zo uit te zien na een week. Je wilt toch een goed product verkopen?quote:
Ik was even een uurtje wandelen en dan ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:26 schreef exode het volgende:
Nou, de eerste reactie van de leverancier van het aanrechtblad is echt bizar.In ons vorige huis hadden wij een aanrecht van geborsteld graniet, geloof ik. In ieder geval geborsteld waardoor het blad niet glad was. Beste keuze ooit. De spoelbak was ook van het zelfde graniet alleen die was dan wel glad. Nogmaals ook dat was de beste keuze ook. Het is dat er al een aanrechtblad en gootsteen in dit huis zaten. Anders had ik het weer zo gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt van de maximumsnelheid af: https://www.om.nl/onderwe(...)es-en-meetcorrectiesquote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:38 schreef amaranta het volgende:
Maar over onnodig geld uitgeven… Na hoeveel dagen kun je op mijn CJIB zien of je een boete hebt?![]()
Ik ben 100% zeker weten zaterdag geflitst. Maar ik reed echt nét te hard omdat ik een andere auto aan het inhalen was…. En ik las ergens dat je bij de eerste 7 km te hard geen boete krijgt.
Thanks, ik had dus elders gelezen dat die ondergrens 7 km was.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:52 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hangt van de maximumsnelheid af: https://www.om.nl/onderwe(...)es-en-meetcorrecties
En wij hebben ook graniet. Dezelfde als Malteser (en haar schoonouders for that matter). Perfect blad wat mij betreft:
https://stonecenter-shop.(...)lute-black-anciento/
Kostte destijds niet de hoofdprijs (zeker niet in vergelijking met rechtstreekse aankoop bij een keukenzaak) en is na 5 jaar nog als nieuw.
Ja, zo doen wij het ook. We trakteren elkaar dus nog op etentjes en theater en zo.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 11:37 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben ook elk onze eigen rekening waarop het salaris wordt gestort. En een gezamenlijke rekening waarvan de hypotheek wordt betaald. Elk maken we (naar ratio) maandelijks wat over.
Verder bemoeien we niet met wat de ander uitgeeft.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 09:21 schreef vencodark het volgende:
Even iets in de groep gooien.
Geldkwestie. Gezamenlijk of aparte rekening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze persoonlijke keuze: toen we besloten samen aan kinderen te beginnen hebben we onze inkomsten naar 1 rekening overgeheveld en we doen allebei niet moeilijk over wie wat doet van ons geld. Heel soms verdien ik meer, meestal zij. Daarom werk ik iets minder en doe ik thuis iets meer.
Dat vinden wij verder niet relevant voor wie wat mag uitgeven want we zijn één financiële unit.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@exode Wat balen. Pitbull je er in vast. Zo stom als je wéét dat je er voorzichtig mee hebt gedaan.
Nee, hoe doe je dat? Mijn Hotmail is wel mijn main-adres.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 13:33 schreef exode het volgende:
Kijken jullie wel eens bij je mail bij verdachte handelingen zeg maar? Ik dus vanochtend voor het eerst, van mijn hotmail. Er wordt meerdere keren per dag geprobeerd in te loggen op mijn mail vanuit alle uithoeken in de wereld. Bijzonder. Mijn Gmail niet zo te zien.
Nou gebruik ik hotmail alleen voor nieuwsbrieven, reclame etc. Belangrijke dingen gaan niet via mijn hotmail, maar ik was verbaasd.
Je kan inloggen via https://account.live.com en dan naar account, beveiliging en 'Uw aanmeldactiviteiten weergeven'quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, hoe doe je dat? Mijn Hotmail is wel mijn main-adres.
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 10:30 schreef exode het volgende:
Maar als je alles gezamelijk doet, dan zie je dus ook exact wat er aan cadeaus en zo wordt uitgegeven? Ik zou dat heel stom vinden, ik wil helemaal niet weten wat verloofde koopt voor mij en al helemaal niet hoeveel het kost.
Ik ben dan wel een sucker voor verrassingen, maar toch.
Die link snap ik niet, maar misschien was dat specifiek naar iemands verhaal?quote:Ik zou die zelfstandigheid ook niet uit handen willen geven geloof ik. We zijn ons, maar ik ben ook nog gewoon een eigen persoon zeg maar. Die soms aan belachelijke dingen geld uitgeeft
Dat iemand anders bepaalt wat ik uitgeef, is toch wel een flaw in zelfstandigheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik haat verrassingen en ik ben de enige die ooit op onze rekening kijkt. Mijn cadeaus worden zelfs regelmatig gekocht met mijn mailadres gekoppeld omdat we ook veel shopaccounts delen.
[..]
Die link snap ik niet, maar misschien was dat specifiek naar iemands verhaal?
Dat ik al mijn geld deel betekent niet dat ik niet zelfstandig bepaal waar ik mijn geld aan uitgeef of zij het hare. Ook als dat belachelijke onzin is.
Ik zie hier ook allerlei aanmeldingen van overal over de wereld. Maar allemaal mislukt, gelukkig.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:48 schreef exode het volgende:
[..]
Je kan inloggen via https://account.live.com en dan naar account, beveiliging en 'Uw aanmeldactiviteiten weergeven'
https://myaccount.google.com/securityquote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik zie hier ook allerlei aanmeldingen van overal over de wereld. Maar allemaal mislukt, gelukkig.
Waar in gmail kan je dat zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vind ik verspilling en totaal onzinnig.
En dit staat niet op zichzelf.
En zo kom ik in een gesprek met een man die zegt: “Ik heb hm gebouwd, betaald etc”.
“Ik bepaal”.![]()
En zo zijn er wel meer van die voorbeelden.
6 rekeningen dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:18 schreef Bami het volgende:
Wij doen globaal hetzelfde als wat ik hier veel zie. Alleen hebben wij het iets verder uitgesplitst. Wij hebben allebei een eigen rekening + spaarrekening, maar die spaarrekening is een beetje wassen neus want houden we allebei op hetzelfde vaste bedrag.
Dan hebben we nog 2 gezamenlijke rekeningen, 1 voor de maandelijkse vaste lasten waar we naar rato van inkomen naar overmaken en 1 voor de boodschappen + overige kosten waar we allebei hetzelfde vaste bedrag naar overmaken. Whatever we over hebben na die automatische overboekingen houden we allebei een vrij in te vullen bedrag aan zakgeld van over en de rest gaat naar de gezamenlijke spaarrekening.
Eigenlijk zelfs 8. Betaal + spaar mij, betaal + spaar man, 2x betaal + 1 spaar gezamenlijk en een spaar voor onze dochter die tot nu toe wel gewoon op onze gezamenlijke naam staat. To be fair, meer rekeningen kosten niet meer geld bij de bank waar we gezamenlijk zitten, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
6 rekeningen dus?
2 van je partner. 2 van jou en 2 gezamenlijke (vaste lasten + boodschappen etc.).
Ja duh, dat ging van praten naar flinke ruzie.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:00 schreef exode het volgende:
Iedereen moet zijn/haar financien lekker regelen zoals het prettig voelt, maar dat heb jij duidelijk niet Venco. Ik zou echt even in gesprek gaan over hoe jij je erover voelt en hoe je het wel fijn zou vinden.
Gedoe over geld is zo zonde van je energie!
Ik zou inzetten op 'Alles voor mij en beetje voor jou' dan heb je een sterke start positiequote:Op dinsdag 3 juni 2025 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja duh, dat ging van praten naar flinke ruzie.![]()
![]()
Maar we hebben dus een retry nodig.
En als ik hier lees hoe anderen dat doen, geeft dat wel ideeën.
Maar, uhh, doet vrouwlief dat dan ook?quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:33 schreef Schanu het volgende:
Vrouwlief doet hetzelfde. Kortom, alles gaat op één grote hoop. Ik hou voor mijzelf vaak nog wel een beetje speling, zodat ik eens lunch kan kopen als ik werk, of kleding kan kopen zonder dat vrouwlief het direct ziet![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Mushanga71 op 04-06-2025 10:20:17 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Nee hoor dat doet zij ook, met dezelfde reden. Omdat het af en toe fijn is iets kleins te kopen zonder dat de ander álles zietquote:Op dinsdag 3 juni 2025 17:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar, uhh, doet vrouwlief dat dan ook?
Weet ze ervan?
Zo niet, maakt zij dan wel alles over een jij niet zonder dat dat bij beiden bekend is?
Fijn!quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:36 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee hoor dat doet zij ook, met dezelfde reden. Omdat het af en toe fijn is iets kleins te kopen zonder dat de ander álles ziet
Goed dat je dat vastlegt, maar zullen we voorlopig even van alle stekkers afblijven??quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:24 schreef Troel het volgende:
Hier niets samen, ook al zijn we de laatste anderhalf jaar of samen in zijn huis of samen in mijn huis. Staat wel op het lijstje sinds anderhlave week, net zoals vastleggen wie de stekker eruit mag trekken enzo.
Hahaha, het is meer dat met name ik daar over na moest denken, omdat dit hele akkefietje ook anders had kunnen aflopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Goed dat je dat vastlegt, maar zullen we voorlopig even van alle stekkers afblijven??
Ik kijk echt zelden op onze rekening en een cadeautje zou me niet eens opvallen. Doe wel af en toe een saldocheckje, maar ik ben niet zo bezig met waar ons geld heen gaat. Alle vaste lasten weten we toch wel...quote:Op dinsdag 3 juni 2025 20:36 schreef Schanu het volgende:
[..]
Nee hoor dat doet zij ook, met dezelfde reden. Omdat het af en toe fijn is iets kleins te kopen zonder dat de ander álles ziet
Nooit verkeerd om het daar eens over te hebben natuurlijk ...quote:Op woensdag 4 juni 2025 04:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Hahaha, het is meer dat met name ik daar over na moest denken, omdat dit hele akkefietje ook anders had kunnen aflopen.
Ik denk dat alle schuim tijdens het grabbelen snel afneemt, omdat vieze handen etc. Afwasmiddel is nog het beste denk ik. Maar als alternatief zou je ook iets wat blijft drijven erin kunnen leggen. Pingpongballetjes oid? Als de oppervlakte volledig is afgedekt, zie je ook niks.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:27 schreef Hupje het volgende:
Voor een kampspel heb ik goed schuimende zeep of badschuim nodig. (Het idee is grabbelen in een bak met schuim zodat je niet ziet wat je pakt). Heeft iemand (liefst budget) tips voor een merk zeep?
We maken inderdaad na elke paar groepjes een nieuwe bak sop, daar hadden we al rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 09:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik denk dat alle schuim tijdens het grabbelen snel afneemt, omdat vieze handen etc. Afwasmiddel is nog het beste denk ik. Maar als alternatief zou je ook iets wat blijft drijven erin kunnen leggen. Pingpongballetjes oid? Als de oppervlakte volledig is afgedekt, zie je ook niks.
Ik heb de hele nacht gezocht, zelfs de politie was haar op een gegeven moment met drie wagens aan het zoeken want die hadden een melding gehad.Drie wagens, die wss niks beters te doen hadden, hebben rond 2 uur de hele buurt inclusief veldjes uitgekamd, maar haar niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 4 juni 2025 10:06 schreef exode het volgende:
Wat een stress oh oh, kwam ze zelf weer aanlopen of heb je haar gevonden?
De tegelman is hier aan het voegen, dat maakt het wel af hoor.
Ik heb het jaren geleden eens met een logeerchihuahua gehad, en dat was langs de maas, dat was nog duizend keer erger op een of andere manier, duurde ook nog langer!quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2025 15:19 schreef vencodark het volgende:
Zoals ik zei: we hebben 1 rekening.
We sparen voor onszelf op de rekening, pinnen geld apart voor in de kluis en de kinderen krijgen maandelijks geld op hun spaarrekening.
We komen prima rond en kunnen leuke dingen doen.
Ik zal uitleggen waar het nou mee begon, om een idee te geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vind ik verspilling en totaal onzinnig.
En dit staat niet op zichzelf.
En zo kom ik in een gesprek met een man die zegt: “Ik heb hm gebouwd, betaald etc”.
“Ik bepaal”.![]()
En zo zijn er wel meer van die voorbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een andere vraag, weet iemand hoe dit werkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Ze loopt nog steeds alsof ze een marathon heeft gelopen, maar ja met die kleine pootjes van haarquote:Op woensdag 4 juni 2025 11:01 schreef vencodark het volgende:
Sashke wou gewoon ‘freedom, freedom!’
Maar wat een nacht. Zo fijn dat ze gewoon heelhuids terug is. Je weet tenslotte nooit hoe het loopt.![]()
En hoe zij loopt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )![]()
@RijstebuiltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens, veel sterkte. Financieel gezeik geeft zoveel stress.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Wat een spanning @oh-oh. Gelukkig is ze weer zelf terug gekomen!
@Rijstebuiltje, fijn dat er hulp nabij is! Klinkt heftig!
Ik weet geen oplossing voor je situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 11:37 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even een andere vraag, weet iemand hoe dit werkt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook, zie ik nu![]()
Wat heftig!
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
@Rijst what!?!?!?!♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
@Rijstebuiltje allereerst veel sterkte gewenst! Daarnaast:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door vlindertje89 op 04-06-2025 13:35:38 ]![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:25 schreef vlindertje89 het volgende:
We hebben nu eea op papier gezet, de mediator moet er nog over buigen, dus wellicht komt die er nog op terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Rijstebuiltje op 04-06-2025 13:45:07 ]Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
Is goed 😘quote:♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.![]()
Sterkte Rijstebuiltje!
Ik heb nooit met dat bijltje gehakt, maar ik zou altijd aanraden om er een advocaat bij te halen als er enige vorm van discussie is. Kost wat, maar daar krijg je ook heel veel voor terug, zoals alleen al het gevoel dat je niet genaaid wordt/bent.![]()
Verstandig dat die er naar kijkt.quote:Op woensdag 4 juni 2025 13:29 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
We hebben nu eea op papier gezet, de mediator moet er nog over buigen, dus wellicht komt die er nog op terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: