abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2025 @ 09:40:20 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_217765032
En weer door met kleine en grote zorgen en hopelijk veel goed nieuws!

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft :*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 mei 2025 @ 10:05:59 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_217765319
Goed geslapen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217765383
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:

[..]
Deze Zeeuw kent die termen zo gauw niet maar tot recente gebeurtenissen kende ik ook geen Jikkemiene. :P
Haha, kattendieker hoorde ik ook pas toen ik zelf in Kattendijke woonde
  dinsdag 27 mei 2025 @ 10:21:59 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_217765445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Deze Limburger kent hem ook gewoon, het als hooiwagens!
#teamhooiwagen
pi_217765490
@Troel dat is fijn. Goede nachtrust is heerlijk!

Hooiwagen is een langpootmug zonder vleugels :D

Hier hebben we altijd een issue met muggen/vliegen/neven. Bij mijn ouders, in het fries, was een neef zo'n zoembeest, een mug zo'n gewone dikke. En dan had je nog de hele dikke blauwe/strontvliegen. Mijn man kent een mug als zoembeest en vlieg is een gewone dikke, dikkere zijn dikke vliegen. Na dik 20 jaar weten we meestal wel wat we bedoelen :D
pi_217765582
Een hooiwagen is toch zo'n spin met laaange poten en een piepklein lijfje?

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben zeker ook nooit van kleilopertjes gehoord? -O-
Nu moet ik aan Harry Potter denken :D
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  dinsdag 27 mei 2025 @ 11:19:05 #7
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_217765833
Een hooiwagen is voor mij ook een spin.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 11:36:31 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_217765995
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.

Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217766098
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.

Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
Wow, nog meer zwarte plekken ;( Ook dat lijkt me meer een kneuzing.
En lekker, roerei, zeker met gesmolten kaas erdoor :)
Ik at net 1,5 toast met boter, suiker en kaneel. En net toen ik de boter op de warme toast wilde smeren, ging de bel, stond de postbezorger voor de deur en was mijn warme toast lauw :')
If they say
pi_217766102
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:

Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 11:47:15 #11
176471 oh-oh
pi_217766121
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Wow, nog meer zwarte plekken ;( Ook dat lijkt me meer een kneuzing.
En lekker, roerei, zeker met gesmolten kaas erdoor :)
Ik at net 1,5 toast met boter, suiker en kaneel. En net toen ik de boter op de warme toast wilde smeren, ging de bel, stond de postbezorger voor de deur en was mijn warme toast lauw :')
:D Wat een rotleven heb je toch!!!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_217766153
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]
:D Wat een rotleven heb je toch!!!
Jaa, verschrikkelijk :P
Ga straks wél lunchen, met zoon. Doe ik nog wat nuttigs O-)
If they say
  dinsdag 27 mei 2025 @ 11:52:27 #13
35189 Troel
scherp en bot
pi_217766194
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef -Spring het volgende:

[..]
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2025 @ 11:55:39 #14
176471 oh-oh
pi_217766242
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ja dat hoop ik ook, doorrijden is echt zwaar belachelijk :*
( Groucho Marx )
pi_217766396
Ik heb een mail van PostNL gekregen over een pakket wat niet ván mij en niet vóór mij is. Ik zie nu dus van 2 personen adresgegevens. Niet avg proof natuurlijk. Dus ik wil dat aan PostNL laten weten. Maar de chatbot kan daar niks mee, dus moet ik de klantenservice maar bellen :')
pi_217766519
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.
Nog sterkte, beterschap etc. :*

Maar 3 maanden van je leven kwijt, bedoel je je geheugen of plannen die je had?
Hoop dat het gauw beter met je gaat.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 12:31:37 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_217766562
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 12:25 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.
Nog sterkte, beterschap etc. :*

Maar 3 maanden van je leven kwijt, bedoel je je geheugen of plannen die je had?
Hoop dat het gauw beter met je gaat.
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217766614
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
Ah zo. Ja, dat is wel echt klote. }:|
pi_217766692
quote:

[..]
Dat is wel echt helemaal kak zeg!
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 27 mei 2025 @ 12:40:27 #20
176471 oh-oh
pi_217766735
Oh dat is echt meer dan balen :o
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 mei 2025 @ 12:45:48 #21
35189 Troel
scherp en bot
pi_217766840
Ik zou donderdag op een festival staan om quiz te presenteren, vakantie, paar geplande zaken, allemaal dingen die dus nu niet doorgaan. En ik kan er helemaal niets mee. Dat vind ik nog het ergste. Nieuwe bril? 750 euro. Fiets? Tandartskosten? Het tikt allemaal wel aan en niemand om het op te verhalen. Hoop echt dat ze hem vinden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2025 @ 12:50:18 #22
176471 oh-oh
pi_217766899
Hopelijk heb je wel een tandongevallenverzekering?
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 mei 2025 @ 13:49:22 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_217767535
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Hopelijk heb je wel een tandongevallenverzekering?
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2025 @ 13:52:25 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217767560
quote:

[..]
Damn :{ :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 13:53:18 #25
176471 oh-oh
pi_217767567
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef Troel het volgende:

[..]
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.
Via je zorgverzekering kun je alleen de schade verhalen als de andere partij bekend is.
En gebit valt niet onder de zorgverzekering uit de basis verzekering, daar moet echt een tandongevallenverzekering voor zijn afgesloten. Vaak zit die wel in je tandverzekering als je die hebt.
( Groucho Marx )
pi_217767735
Wat ontzettend balen Troel, ik wens je snel en goed herstel :*

Qua verzekering, mijn werkgever zou al je schade vergoeden (maar mijn werkgever heeft wel een topper die verzekeringen inkoopt >:) ). Ik zou dus even informeren, you never know....Vraag even of ze een ongevallen verzekering voor hun medewerkers hebben.

Ik had vanochtend een discussie met 'mijn' autogarage. Ze hadden de voicemail ingesproken waarin ze letterlijk zeggen 'Ik bel u even over de aangevraagde offerte voor een nieuwe Kia Ceed, ik bel u later vandaag nog even en stuur in een mail. Ik hoop snel van u te horen'
Nou heb ik dis helemaal geen offerte opgevraagd en 0 interesse in een nieuwe auto. Dus ik dacht, ik bel even dat ze de verkeerde klant hebben aangeklikt. Anders zit iemand anders op een offerte te wachten die maar niet komt.

Was het een reclame actie, ze bellen gewoon alle klanten die hun Kia Ceed bij hun onderhoud heeft. Dus ik gaf aan geen interesse te hebben en deze manier van communiceren heel vreemd te vinden. Zegt die bijdehand 'Maar u belt wel terug dus zo kunnen we toch in gesprek over een nieuwe auto!'

Nou bijgogem, als ik geinteresseerd zou zijn of ooit wordt, koop ik hem in ieder geval ergens anders, dus goed gedaan. Doei!
pi_217767943
Zo ben ik ooit gebeld met de vraag of ik interesse heb mijn oude Skoda te verkopen.
Er scheen best wat vraag te zijn naar zo’n oud bessie als die ik had en er zou best een aardige prijs tegenover staan. Juist omdat ze wat moeilijker te krijgen zijn.
Allemaal gelul natuurlijk.
Want inderdaad: als je dan terugbelt willen ze vooral dat je bij hen een auto komt kopen en dán wordt er gekeken of jouw inruil wat waard is.
Same difference. :P
pi_217768189
Wat ontzettend klote, troel. Gewoon alles bij elkaar. De pijn, het herstel en de tijd die er voor staat en alle kosten. Maar zeker niet minder inderdaad de dingen die je misloopt en nu niet kunt gaan doen :{

Zijn er wel getuigen of heb je zelf de dader goed kunnen zien, waardoor de dader wellicht nog achterhaald kan worden?
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:04:48 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_217768203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 14:18 schreef exode het volgende:
Wat ontzettend balen Troel, ik wens je snel en goed herstel :*

Qua verzekering, mijn werkgever zou al je schade vergoeden (maar mijn werkgever heeft wel een topper die verzekeringen inkoopt >:) ). Ik zou dus even informeren, you never know....Vraag even of ze een ongevallen verzekering voor hun medewerkers hebben.

Ik had vanochtend een discussie met 'mijn' autogarage. Ze hadden de voicemail ingesproken waarin ze letterlijk zeggen 'Ik bel u even over de aangevraagde offerte voor een nieuwe Kia Ceed, ik bel u later vandaag nog even en stuur in een mail. Ik hoop snel van u te horen'
Nou heb ik dis helemaal geen offerte opgevraagd en 0 interesse in een nieuwe auto. Dus ik dacht, ik bel even dat ze de verkeerde klant hebben aangeklikt. Anders zit iemand anders op een offerte te wachten die maar niet komt.

Was het een reclame actie, ze bellen gewoon alle klanten die hun Kia Ceed bij hun onderhoud heeft. Dus ik gaf aan geen interesse te hebben en deze manier van communiceren heel vreemd te vinden. Zegt die bijdehand 'Maar u belt wel terug dus zo kunnen we toch in gesprek over een nieuwe auto!'

Nou bijgogem, als ik geinteresseerd zou zijn of ooit wordt, koop ik hem in ieder geval ergens anders, dus goed gedaan. Doei!
Ik heb ONVZ Topfit, dus zeker niet de minste verzekering. Maar geen tandverzekering, want heb nooit wat aan mijn tanden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:05:35 #30
35189 Troel
scherp en bot
pi_217768211
Geen kenteken, maar wel beelden waar de aanrijding op te zien is gelukkig! Werd net gebeld door de agente die er zaterdag bij was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217768268
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik heb ONVZ Topfit, dus zeker niet de minste verzekering. Maar geen tandverzekering, want heb nooit wat aan mijn tanden.
Dat is je zorgverzekering, maar veel bedrijven hebben voor hun medewerkers een ongevallen verzekering afgesloten of een schadeverzekering inzittende die ook fietsers verzekert.
Dus wie weet heeft je werkgever wel een verzekering voor jou die van toepassing is.

Het is iig de moeite om te checken.

Wij hebben dat dus voor al onze medewerkers, als je een ongeluk krijgt of dat nou naar je werk toe is of op vakantie, de schade wordt vergoedt. Ook letselschade en alle extra kosten.

(ik dacht iig dat jij werkte, sorry als ik het verkeerd begrepen heb)
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:14:37 #32
176471 oh-oh
pi_217768319
Net een nieuwe baan toch?
Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die dat hebben hoor.
( Groucho Marx )
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:19:40 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_217768363
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:10 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is je zorgverzekering, maar veel bedrijven hebben voor hun medewerkers een ongevallen verzekering afgesloten of een schadeverzekering inzittende die ook fietsers verzekert.
Dus wie weet heeft je werkgever wel een verzekering voor jou die van toepassing is.

Het is iig de moeite om te checken.

Wij hebben dat dus voor al onze medewerkers, als je een ongeluk krijgt of dat nou naar je werk toe is of op vakantie, de schade wordt vergoedt. Ook letselschade en alle extra kosten.

(ik dacht iig dat jij werkte, sorry als ik het verkeerd begrepen heb)
Ah zo. Uhm, geen idee wat we allemaal hebben. En ja ik werk wel, alleen nu niet ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217768383
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Net een nieuwe baan toch?
Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die dat hebben hoor.
Moeten ze mij inhuren ;)
pi_217768390
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef Troel het volgende:

[..]
Ah zo. Uhm, geen idee wat we allemaal hebben. En ja ik werk wel, alleen nu niet ;)
Jouw werkgever gaat ongetwijfeld ook actie ondernemen, als de dader bekend wordt, zullen ze loonregres proberen te verhalen.
  dinsdag 27 mei 2025 @ 15:52:22 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_217768685
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 15:22 schreef exode het volgende:

[..]
Jouw werkgever gaat ongetwijfeld ook actie ondernemen, als de dader bekend wordt, zullen ze loonregres proberen te verhalen.
Ah dat snap ik ook wel weer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217768951
Drie maanden je been niet mogen belasten @Troel, dat er ook nog overheen dus, wat vreselijk ;( Is er geen partij waar je je schade kan verhalen bij verkeersongevallen als de tegenpartij onbekend is? Voor geweldsmisdrijven heb je daar bijvoorbeeld ook een speciaal fonds voor, dan kan je naast je materiele schade ook immateriële schade (minimaal weliswaar) verhalen. Het zou zo fijn zijn als je je, bovenop alle zorgen, stress en pijn die je al hebt, niet ook nog druk hoeft te maken om kosten die je maakt.

Ik vind het echt ónbegrijpelijk dat er mensen zijn die gewoon doorrijden..... En jou nu opzadelen met zoveel extra zorgen ;(
  dinsdag 27 mei 2025 @ 16:13:04 #38
35189 Troel
scherp en bot
pi_217769000
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef Schanu het volgende:
Drie maanden je been niet mogen belasten @:Troel, dat er ook nog overheen dus, wat vreselijk ;( Is er geen partij waar je je schade kan verhalen bij verkeersongevallen als de tegenpartij onbekend is? Voor geweldsmisdrijven heb je daar bijvoorbeeld ook een speciaal fonds voor, dan kan je naast je materiele schade ook immateriële schade (minimaal weliswaar) verhalen. Het zou zo fijn zijn als je je, bovenop alle zorgen, stress en pijn die je al hebt, niet ook nog druk hoeft te maken om kosten die je maakt.

Ik vind het echt ónbegrijpelijk dat er mensen zijn die gewoon doorrijden..... En jou nu opzadelen met zoveel extra zorgen ;(
ik hoor het allemaal wel van slachtofferhulp. Als bekend wordt wke het was ga ik expert inschakelen die dan alles van mij overneemt. Die hebben verstand van letselschade en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217769021
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:13 schreef Troel het volgende:

[..]
ik hoor het allemaal wel van slachtofferhulp. Als bekend wordt wke het was ga ik expert inschakelen die dan alles van mij overneemt. Die hebben verstand van letselschade en dergelijke.
Dat moet je zeker doen, dan kan je dat in ieder geval 'naast je neerleggen' en kan je er in ieder geval financieel hopelijk zoveel mogelijk uithalen.
pi_217769467
En verder is het gewoon heel stom Troel. Zit je te wachten op vermaak? (Dan stuur ik wat op)
pi_217770205
Pfff @Troel, daar ben je wel even zoet mee dus... balen van de uitstapjes e.d. die nu niet door kunnen gaan bah!
Hopelijk vinden ze de doorrijder :*
Fake it till you make it...
  dinsdag 27 mei 2025 @ 19:23:06 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_217771753
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 16:40 schreef exode het volgende:
En verder is het gewoon heel stom Troel. Zit je te wachten op vermaak? (Dan stuur ik wat op)
Ik zit nog te denken of dit een goede reden is om nog wat lego te kopen, maar slaap eigenlijk vooral veel.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217773604
Ik maakte vandaag blauwe monsterpopcorn voor mijn jongste om morgen te trakteren omdat ze zaterdag 7 wordt, het gaat zo snel!

En ik heb de laatste maanden zó vaak migraine (van hooguit 1 keer per maand naar minstens 4 keer per maand - voor en na menstruatie en ovulatie) dat ik mij afvraag of ik in het voorstadium van de overgang zit }:|

Sowieso meer lego kopen @Troel, lief zijn voor jezelf, juist nu :*
pi_217774656
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef -Spring het volgende:

[..]
Een hooiwagen is geen spinachtige. Maar ook geen mug :D
Wel een spinachtige, geen spin. Meer verwant aan schorpioenen, blijkbaar. Weer wat geleerd :).

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hooiwagens
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_217775849
Troel :*

Wifi knalt er steeds uit, na onderhoud in mijn postcodegebied :') Gisteravond tig met kpn aan de foon gehangen, alle wifi punten gereset en nu hetzelfde gedonder. Ben maar weer aant resetten.
Extra leuk, internet op mn foon valt ook steeds weg waardoor ik helemaal niks meer kan :')
If they say
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:10:23 #46
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_217775903
We hebben ongevraagd weer een nieuwe modem gekregen. De vorige keer gaf dat ontzettend veel gezeik en hele slechte wifi dus ik zit daar helemaal niet op te wachten. Maar binnen 2 weken wordt de oude buiten gebruik gesteld dus we moeten wel. Met angst en beven.
pi_217775922
Erg is dat he? Werkt alles naar behoren en wordt het weer geupfuckt :%
Hier ook, ze hadden een tijd terug ergens vergeten een knop om te switchen. Daarna geen enkel probleem meer en nu dan het onderhoud... Echt, kut.
If they say
  woensdag 28 mei 2025 @ 09:44:59 #48
176471 oh-oh
pi_217776194
Ik zou niet kunnen werken, laat maar komen die storingen _O-
( Groucho Marx )
pi_217776283
:D

Ik zit nu één grote familie te kijken op Videoland. Al 11.37 minuten geen storing 8-)
If they say
  woensdag 28 mei 2025 @ 10:38:39 #50
176471 oh-oh
pi_217776610
Ik zou nog liever met een waterpistool op duiven schieten in de regen _O-
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')