Haha, kattendieker hoorde ik ook pas toen ik zelf in Kattendijke woondequote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deze Zeeuw kent die termen zo gauw niet maar tot recente gebeurtenissen kende ik ook geen Jikkemiene.
#teamhooiwagenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Deze Limburger kent hem ook gewoon, het als hooiwagens!
Nu moet ik aan Harry Potter denkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 09:33 schreef vencodark het volgende:
Jullie hebben zeker ook nooit van kleilopertjes gehoord?
Wow, nog meer zwarte plekkenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.
Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:36 schreef Troel het volgende:
Hooiwagen is geen spin heb ik altijd gehoord maar lijkt wel op een spin en is dus een spin. Verder ken ik langpootmuggen ook.
Ik ben aan de blanke vla en krig zo een roereitje. Ik heb geen trek, maar moet toch wat eten. Net kwamen we er na het douchen achter dat de achterkant van mijn been ook helemaal zwart is (onder het gips). Zelfs na twee dagen niet belasten is die kuit dikker dan de andere kuit, dus ven heel erg benieuwd.
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:44 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wow, nog meer zwarte plekkenOok dat lijkt me meer een kneuzing.
En lekker, roerei, zeker met gesmolten kaas erdoor![]()
Ik at net 1,5 toast met boter, suiker en kaneel. En net toen ik de boter op de warme toast wilde smeren, ging de bel, stond de postbezorger voor de deur en was mijn warme toast lauw
Jaa, verschrikkelijkquote:
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:45 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ben je niet héél erg boos? Of heb je daar nog geen (emotionele) ruimte voor gehad?
Ja dat hoop ik ook, doorrijden is echt zwaar belachelijkquote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 11:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben vooral emotioneel incontinent, maar dat ben ik altijd al. Ik baal dat een heleboel echt gave dingen gewoon niet doorgaan en dat ik drie maanden van mijn leven gewoon kwijt ben, maar daar kan ik verder niets mee. Ik hoop van harte dat de daer gevonden wordt en dat ik de kosten kan verhalen.
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik las rond het weekend wat er met je gebeurd was.
Nog sterkte, beterschap etc.![]()
Maar 3 maanden van je leven kwijt, bedoel je je geheugen of plannen die je had?
Hoop dat het gauw beter met je gaat.
Ah zo. Ja, dat is wel echt klote.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
Dat is wel echt helemaal kak zeg!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik mag drie maanden mijn been niet belasten. Dus de geplande vakantie naar Ierland met concert van Iron Maiden gaat niet door. En zo nog wel meer plannen.
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Hopelijk heb je wel een tandongevallenverzekering?
Damnquote:Op dinsdag 27 mei 2025 12:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Via je zorgverzekering kun je alleen de schade verhalen als de andere partij bekend is.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 13:49 schreef Troel het volgende:
[..]
In de basisverzekering, in 'sommige gevallen'. Geen idee welke gevallen dat zijn. ik heb wel de mogelijkheid om via mijn zorgverzekering schade te verhalen enzo. Ik schijn ook nog een of andere verkeersongevallenverzekeringsding te hebben, maar die vergoed voor zover ik kan zien niet het missen van een vakantie.
Ik heb ONVZ Topfit, dus zeker niet de minste verzekering. Maar geen tandverzekering, want heb nooit wat aan mijn tanden.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:18 schreef exode het volgende:
Wat ontzettend balen Troel, ik wens je snel en goed herstel![]()
Qua verzekering, mijn werkgever zou al je schade vergoeden (maar mijn werkgever heeft wel een topper die verzekeringen inkoopt). Ik zou dus even informeren, you never know....Vraag even of ze een ongevallen verzekering voor hun medewerkers hebben.
Ik had vanochtend een discussie met 'mijn' autogarage. Ze hadden de voicemail ingesproken waarin ze letterlijk zeggen 'Ik bel u even over de aangevraagde offerte voor een nieuwe Kia Ceed, ik bel u later vandaag nog even en stuur in een mail. Ik hoop snel van u te horen'
Nou heb ik dis helemaal geen offerte opgevraagd en 0 interesse in een nieuwe auto. Dus ik dacht, ik bel even dat ze de verkeerde klant hebben aangeklikt. Anders zit iemand anders op een offerte te wachten die maar niet komt.
Was het een reclame actie, ze bellen gewoon alle klanten die hun Kia Ceed bij hun onderhoud heeft. Dus ik gaf aan geen interesse te hebben en deze manier van communiceren heel vreemd te vinden. Zegt die bijdehand 'Maar u belt wel terug dus zo kunnen we toch in gesprek over een nieuwe auto!'
Nou bijgogem, als ik geinteresseerd zou zijn of ooit wordt, koop ik hem in ieder geval ergens anders, dus goed gedaan. Doei!
Dat is je zorgverzekering, maar veel bedrijven hebben voor hun medewerkers een ongevallen verzekering afgesloten of een schadeverzekering inzittende die ook fietsers verzekert.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb ONVZ Topfit, dus zeker niet de minste verzekering. Maar geen tandverzekering, want heb nooit wat aan mijn tanden.
Ah zo. Uhm, geen idee wat we allemaal hebben. En ja ik werk wel, alleen nu nietquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:10 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is je zorgverzekering, maar veel bedrijven hebben voor hun medewerkers een ongevallen verzekering afgesloten of een schadeverzekering inzittende die ook fietsers verzekert.
Dus wie weet heeft je werkgever wel een verzekering voor jou die van toepassing is.
Het is iig de moeite om te checken.
Wij hebben dat dus voor al onze medewerkers, als je een ongeluk krijgt of dat nou naar je werk toe is of op vakantie, de schade wordt vergoedt. Ook letselschade en alle extra kosten.
(ik dacht iig dat jij werkte, sorry als ik het verkeerd begrepen heb)
Moeten ze mij inhurenquote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Net een nieuwe baan toch?
Ik denk niet dat er veel bedrijven zijn die dat hebben hoor.
Jouw werkgever gaat ongetwijfeld ook actie ondernemen, als de dader bekend wordt, zullen ze loonregres proberen te verhalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah zo. Uhm, geen idee wat we allemaal hebben. En ja ik werk wel, alleen nu niet
Ah dat snap ik ook wel weer.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 15:22 schreef exode het volgende:
[..]
Jouw werkgever gaat ongetwijfeld ook actie ondernemen, als de dader bekend wordt, zullen ze loonregres proberen te verhalen.
ik hoor het allemaal wel van slachtofferhulp. Als bekend wordt wke het was ga ik expert inschakelen die dan alles van mij overneemt. Die hebben verstand van letselschade en dergelijke.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:09 schreef Schanu het volgende:
Drie maanden je been niet mogen belasten @:Troel, dat er ook nog overheen dus, wat vreselijkIs er geen partij waar je je schade kan verhalen bij verkeersongevallen als de tegenpartij onbekend is? Voor geweldsmisdrijven heb je daar bijvoorbeeld ook een speciaal fonds voor, dan kan je naast je materiele schade ook immateriële schade (minimaal weliswaar) verhalen. Het zou zo fijn zijn als je je, bovenop alle zorgen, stress en pijn die je al hebt, niet ook nog druk hoeft te maken om kosten die je maakt.
Ik vind het echt ónbegrijpelijk dat er mensen zijn die gewoon doorrijden..... En jou nu opzadelen met zoveel extra zorgen
Dat moet je zeker doen, dan kan je dat in ieder geval 'naast je neerleggen' en kan je er in ieder geval financieel hopelijk zoveel mogelijk uithalen.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:13 schreef Troel het volgende:
[..]
ik hoor het allemaal wel van slachtofferhulp. Als bekend wordt wke het was ga ik expert inschakelen die dan alles van mij overneemt. Die hebben verstand van letselschade en dergelijke.
Ik zit nog te denken of dit een goede reden is om nog wat lego te kopen, maar slaap eigenlijk vooral veel.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 16:40 schreef exode het volgende:
En verder is het gewoon heel stom Troel. Zit je te wachten op vermaak? (Dan stuur ik wat op)
Wel een spinachtige, geen spin. Meer verwant aan schorpioenen, blijkbaar. Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 27 mei 2025 08:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Een hooiwagen is geen spinachtige. Maar ook geen mug
Hoe dan ook, schoen erop!quote:Op dinsdag 27 mei 2025 23:36 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wel een spinachtige, geen spin. Meer verwant aan schorpioenen, blijkbaar. Weer wat geleerd.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hooiwagens
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Half 11 en ik wil alweer terug naar bed...
Mn tuinset gehaald, boodschappen gedaan, wat klusjes afgemaakt en met de hond gelopen.. morgen neemt de vader van mijn kinderen afscheid enbstom genoeg heb ik daar zelf ook moeite mee... de enige die weet hoe het was toen mijn kinderen geboren werden en die ook hun eerste schreeuw gehoord heeft is straks weg... je deelt toch herinneringen samen.
Maar vooral voor de kinderen is het zwaar, van papa om de hoek (die amper kwam) naar een papa die je alleen kan bellen...
Maar aan de andere kant is het ook prima dat het nu zover is want er tegenaan hikken zorgt ook voor frustratie.
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog liever met een waterpistool op duiven schieten in de regen
Nou daar heb ik iets anders voorquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou nog liever met een waterpistool op duiven schieten in de regen
Never, ik laat spinnen zitten waar ze zitten, behalve die joekels die je hoort lopen, daar jagen mijn honden op dus die vang ik en die zet ik buiten, wat misdoet zo een spin jou?quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn tuinset gehaald, boodschappen gedaan, wat klusjes afgemaakt en met de hond gelopen.. morgen neemt de vader van mijn kinderen afscheid enbstom genoeg heb ik daar zelf ook moeite mee... de enige die weet hoe het was toen mijn kinderen geboren werden en die ook hun eerste schreeuw gehoord heeft is straks weg... je deelt toch herinneringen samen.
Maar vooral voor de kinderen is het zwaar, van papa om de hoek (die amper kwam) naar een papa die je alleen kan bellen...
Maar aan de andere kant is het ook prima dat het nu zover is want er tegenaan hikken zorgt ook voor frustratie.
Bij ons noemden ze het ook altijd een kattendieker.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 10:14 schreef -Spring het volgende:
[..]
Haha, kattendieker hoorde ik ook pas toen ik zelf in Kattendijke woonde
quote:Op woensdag 28 mei 2025 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh dan kan ie wel een regenbuitje gebruiken onderweg
Mss heeft het niet wassen met zeep geholpen. keep us posted!!quote:
Ik snap dat je er tegenop ziet. Sterkte morgen met het afsheid en de komende periode met de kinderen opvangen. Kuffel voor jou, goed dat je ook ruimte neemt om je eigen rouwproces door te gaan. Uit elkaar gaan is 1 ding, maar zo had je het niet voor je gezien natuurlijkquote:Op woensdag 28 mei 2025 10:43 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Neequote:Op woensdag 28 mei 2025 13:58 schreef exode het volgende:
ZUCHT
In discussie met de keukenmensen, want jaja, de verbouwing is dan zo goed als klaar maar het gezeik niet. Blad is vorige week dinsdag geplaatst en zit nu al vol vlekken. En echt, wij zijn zo voorzichtig dat we net zo goed geen aanrecht hadden kunnen nemen.
'Dan heb je er iets zuurs op gezet'
'Nou nee! Dit zijn watervlekken'
'Die moet je ook meteen weghalen'
'Dat doen we!'
and so on
En er zitten ontelbaar veel krasjes en putjes in het blad. Het is gepolijst marmercomposiet. Je kan een hoop van mijn gezin zeggen maar ik weet 100% zeker dat wij niets op dat aanrecht hebben gedaan wat dit kan veroorzaken.
Ik vermoed dus dat die er al op zaten en ik met stomme kop niet heb gezien en dat het blad door de snelheid van fabriceren niet of niet goed is gepolijst en/of geimpregneerd.
Nu alle foto's gemaild en weer afwachten.
Jaquote:
Sowieso.quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:12 schreef FlyingFish het volgende:
Kinderen die van kamp terug komen moet je thuis sowieso linea recta onder de douche zetten en alle spullen in de was, ook de ‘schone’. Geldt overigens ook voor volwassenen die op kamp zijn geweest. Zeker als er kampvuur is geweest ergens tijdens het kamp, daardoor stinken gelijk alle spullen.
Wij hebben ook composiet, dat is na bijna 15 jaar nog steeds heel mooi hoor. Nauwelijks vlekken! We hebben er juist voor gekozen omdat we slecht zijn in dingen structureel onderhouden (we vonden een houten werkblad prachtig, maar dat gingen we dus niet doen...).quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:11 schreef exode het volgende:
[..]
Ja![]()
En het is zo'n ontzettend mooi blad. Maar ik ben gewoon obsessief met dat blad bezig omdat als je maar denkt aan handen wassen, komen er al vlekken bij.
We zijn dus gewend aan composiet en gewoon voorzichtig ermee maar hallo het is wel een keuken. Ik ga niet elke seconde met een doekje erover heen.
De eerste tip van ze was: laat onverdund afwasmiddel intrekken in de vlek en daarna met een vochtige doek afnemen. Nou, nu is de vlek waar ik dat op uitprobeerde groter geworden. Exact de omtrek van het afwasmiddel. Dus ik denk echt dat er een beschermingslaag is vergeten of zo.
Nee, dat heb ik dus ook gezegd tegen ze, als het zo snel zou vlekken, zou niemand het meer kopen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:28 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wij hebben ook composiet, dat is na bijna 15 jaar nog steeds heel mooi hoor. Nauwelijks vlekken! We hebben er juist voor gekozen omdat we slecht zijn in dingen structureel onderhouden (we vonden een houten werkblad prachtig, maar dat gingen we dus niet doen...).
Lang verhaal kort: dit is niet ok.
Hopelijk valt het mee met Juul! Wel sneu voor dat jochie zeg.. heb ik nog geluk gehad na mijn val van een paard, ik heb 'alleen' mijn arm van oksel tot pols in het gips.quote:Op woensdag 28 mei 2025 15:15 schreef exode het volgende:
En ik mag zo met Juul naar de huisarts, vorige week donderdag met de avondvierdaagse is ze door haar enkel gegaan. Hij werd niet dik en ze kon hem bewegen. Dus we besloten het even aan te kijken.
Gisteren klaagde ze wat over pijn maar ze was ook enorm moe. Vandaag kwam ze echter hinkelend uit school en had ze zelfs niet buiten gespeeld.
Dus toch maar even een check.
Verloofde breekt de studiedag ervoor af want de boodschappen komen zo en er is een vriendje van Juul die pas na half 5 opgehaald kan worden (dat was al afgesproken, moeder zit in een rolstoel na een val van een paard en vader is herstellende van een longtransplantatie, oma kon pas na half 5 hier zijn). Dus jochie gaat als wij naar de huisarts zijn met B gamenEn dan is verloofde als het goed is net thuis.
Never a dull moment hier, maar ik ben wel enorm toe aan saai moet ik eerlijk bekennen.
Pffff, dat is beroerd. Zo kwetsbaar moet dat toch niet zijn?quote:Op woensdag 28 mei 2025 13:58 schreef exode het volgende:
ZUCHT
In discussie met de keukenmensen, want jaja, de verbouwing is dan zo goed als klaar maar het gezeik niet. Blad is vorige week dinsdag geplaatst en zit nu al vol vlekken. En echt, wij zijn zo voorzichtig dat we net zo goed geen aanrecht hadden kunnen nemen.
'Dan heb je er iets zuurs op gezet'
'Nou nee! Dit zijn watervlekken'
'Die moet je ook meteen weghalen'
'Dat doen we!'
and so on
En er zitten ontelbaar veel krasjes en putjes in het blad. Het is gepolijst marmercomposiet. Je kan een hoop van mijn gezin zeggen maar ik weet 100% zeker dat wij niets op dat aanrecht hebben gedaan wat dit kan veroorzaken.
Ik vermoed dus dat die er al op zaten en ik met stomme kop niet heb gezien en dat het blad door de snelheid van fabriceren niet of niet goed is gepolijst en/of geimpregneerd.
Nu alle foto's gemaild en weer afwachten.
Auwww😖. Niets ervan aan je hoofd overgehouden?quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb best lang paardgereden, inclusief springwedstrijden. Nooit gevallen..
Tot vorige week zondag. Mijn voet ging uit de beugel en kukelde ik eraf. Met mijn hoofd op een biels, pootje van bril in mijn wenkbrauw geboord en een minuut buiten westen geweest. En mijn arm deed pijn, afgevoerd met ambulance. Nu dus 2 breuken bij schouderkop en 2 breuken in elleboog..
Gelukkig alleen een paar hechtingen in mijn wenkbrauw en een paar dagen een dik oog, verder niets.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:46 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Auwww😖. Niets ervan aan je hoofd overgehouden?
Sterkte en beterschap!
Ik hield van springenDressuur vond ik te saai. Ben lang geleden al gestopt met paardrijden en nu kan het niet meer vanwege mn heupprothese. Baal er soms best wel van, woon vlakbij twee maneges
Dat heeft Sarah ook, sketchers werden hier aangeraden door de huisarts of nike en slippers met een voetbed. Wij hebbben mede daarom de avondvierdaagse geskipt dit jaar.quote:Op woensdag 28 mei 2025 17:03 schreef exode het volgende:
Pijnlijk Taxi!
Juul heeft een overbelaste peesplaat onder haar voet. Dus rustig aan en toch eens gaan kijken voor goede wandelschoenen. Het door de enkel gaan heeft het waarschijnlijk verergerd, ze stapte half op de stoeprand toen ze door haar enkel ging dus vol op die peesplaat.
De keukenleverancier schrok van de foto's die ik stuurde. Ze kon niet geloven dat het van water was. Dus die gaat verhaal halen bij de keukenbladen leverancier. We zijn nog wel even zoet denk ik.
Maar de brightside; ik heb een fantastisch dienblad voor het aanrecht gekocht. 'Swimmers' van fine little day![]()
Het is zo fijn dat het allemaal naar ons zin is en het inrichten en verder 'ons' maken is zo ontzettend leuk. Juul heeft vanmiddag de hele tijd geLego'd in de Werk/Legokamer met haar vriendje. Zo tof dat het uitpakt zoals we voor ogen hadden.
Maandag dus tegelen en daarna geen mannen meer in ons huis (ok ok ok, de aannemer komt een extra klus doen omdat we zo ruim hadden gebudgetteerd dat we er geld voor over hadden; het raam aan de voorkant vervangen. Die heeft glas uit het tijperk dat dubbelglas een luxe was, dus het is wel dubbel glas maar stelt weinig voor. Nu we isolatiesubsidie voor de uitbouw aan kunnen vragen, is het wel handig die ook te doen)
Maar geen idee wanneer, als het maar voor de winter is.
Dan ben je er redelijk goed vanaf gekomen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gelukkig alleen een paar hechtingen in mijn wenkbrauw en een paar dagen een dik oog, verder niets.
Ik was ook al een tijdje gestopt, maar kon sinds kort mee met buurvrouw die een paard heeft. Het voelde zo fijn om weer paard te rijden, het ging ook best weer goed. Tot ik besloot dat ik ook wel weer ff een galopje kon doen. Eerder raakte ik ook wel eens de beugel kwijt, maar kon 'em altijd wel weer vinden. Deze keer dus niet..
Ja hoor! Ik vind het zelf vooral frustrerend.quote:Op donderdag 29 mei 2025 08:56 schreef Troel het volgende:
@:taxibabe dat klinkt ook als zwaar in de kreukels, bah! Word jij ook wel goed vertroeteld door je omgeving?
Vergelijken is stom. Mijn leed maakt jouw leed niets ineens onbestaandquote:Op donderdag 29 mei 2025 10:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik vind het zelf vooral frustrerend.Mijn arm zit met banden en klittenband aan mijn lichaam vast vanwege de schouderbreuk. Ik kan dus bijna niks zelf, gewoon een boterham smeren of een dop losdraaien lukt gewoon niet.
Maar vergeleken met wat jou is overkomen is dit niks. Heftig hoor..
Autsj. Mijn moeder had die combi ook. Dat was niet fijn. Al mocht haar arm juist niet vast aan haar lijf. (Dat had mijn oudste wel, die had 5 weken ervoor zijn schouderkop gebroken). Maar onhandig is het echt wel. Lekker pijnstillers slikken was een goed advies van de arts. En neem genoeg fysio, mijn moeder was eigenwijs en nu wil haar arm niet meer helemaal strekken en omhoog doen.quote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef taxibabe het volgende:
eek zondag. Mijn voet ging uit de beugel en kukelde ik eraf. Met mijn hoofd op een biels, pootje van bril in mijn wenkbrauw geboord en een minuut buiten westen geweest. En mijn arm deed pijn, afgevoerd met ambulance. Nu dus 2 breuken bij schouderkop en 2 breuken in elleboog..
Dat klopt, ik vind het voor mezelf nog wel meevallen. Ik zie dat mijn man het vooral zwaar heeft, hij moet mij helpen en 'mijn' deel van de zorg voor kleuter, plus het huishouden. Dat vind ik behoorlijk kut..quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergelijken is stom. Mijn leed maakt jouw leed niets ineens onbestaand
Pijnstillers vliegen er hier doorheen inderdaad.quote:Op donderdag 29 mei 2025 10:37 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Autsj. Mijn moeder had die combi ook. Dat was niet fijn. Al mocht haar arm juist niet vast aan haar lijf. (Dat had mijn oudste wel, die had 5 weken ervoor zijn schouderkop gebroken). Maar onhandig is het echt wel. Lekker pijnstillers slikken was een goed advies van de arts. En neem genoeg fysio, mijn moeder was eigenwijs en nu wil haar arm niet meer helemaal strekken en omhoog doen.
@:gewoonmezelf87 sterkte vandaag.
Dikke knuffelquote:Op woensdag 28 mei 2025 16:13 schreef taxibabe het volgende:
Ik heb best lang paardgereden, inclusief springwedstrijden. Nooit gevallen..
Tot vorige week zondag. Mijn voet ging uit de beugel en kukelde ik eraf. Met mijn hoofd op een biels, pootje van bril in mijn wenkbrauw geboord en een minuut buiten westen geweest. En mijn arm deed pijn, afgevoerd met ambulance. Nu dus 2 breuken bij schouderkop en 2 breuken in elleboog..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |