Sowieso mensen die berichtjes volproppen met emojis, vooral die "huilen van het lachen" en "janken" emojis zijn om te kotsen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die iOS emoji's op het forum gebruiken. Wees niet zo lui en gebruik gewoon de FOK! emoji's. Want het ziet er niet uit.
Het tekort aan apothekersassistenten is gigantisch. Een apotheek in de wijk is niet vanzelfsprekend meerquote:Op maandag 30 juni 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kansloos lange wachttijden bij de apotheek.
Serieus, hoe lang kan het duren om 10 pillen in een potje te doen? Je moet gewoon een dagdeel vrij vragen als je er langs moet.
Tjah, dat is niet gelijk hč.quote:Op maandag 30 juni 2025 14:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoop het niet! Meestal is het niet om aan te zien
Parkeren op de invalideparkeerplek is veel duurder dan hem blokkeren.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:37 schreef StateOfMind het volgende:
Aso's die hun auto op invalideparkeerplaatsen zetten, omdat die lekker dichtbij zijn.
Vrijwel altijd jonge mannen en vrouwen in dikke BMW's, Mercedessen en Audi's.
Die allemaal als een kievit lopen als ze uitstappen.
Conclusie: ben je invalide, koop een dikke auto en je kunt op wonderbaarlijke wijze opeens weer lopen
@Drizzt_DoUrden Drizztquote:Op maandag 30 juni 2025 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso mensen die berichtjes volproppen met emojis, vooral die "huilen van het lachen" en "janken" emojis zijn om te kotsen.
Zoals @Scjvb doet?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sowieso mensen die berichtjes volproppen met emojis, vooral die "huilen van het lachen" en "janken" emojis zijn om te kotsen.
Weliswaar Android op iOS, maar tochquote:Op vrijdag 27 juni 2025 09:27 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die iOS emoji's op het forum gebruiken. Wees niet zo lui en gebruik gewoon de FOK! emoji's. Want het ziet er niet uit.
Zal ik je helpen om de FOK! OG emoji's te gebruiken?quote:Op maandag 30 juni 2025 17:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Weliswaar Android op iOS, maar toch😁🤣💪🤌😎🥳🫡😝
Ik zing het al mee bij de eerste tonen. Briljant.....................quote:
Je kunt óók nog zingen? Wat ben je toch een talentvolle man, Herman.quote:Op maandag 30 juni 2025 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zing het al mee bij de eerste tonen. Briljant.....................
Bram is nog Volleybalinternational geweest. Legendarisch Neerlands Hoop. "Verlegen" is ook zo'n mooi nummer.
Bijna iedereen kan zingen. Maar hoe het klinkt is iets anders...quote:Op maandag 30 juni 2025 18:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je kunt óók nog zingen? Wat ben je toch een talentvolle man, Herman.
Ja ieder z'n ding inderdaad. Word zelf doodmoe van dat domme gelul dag in dag uit, snap best dat niet iedereen open staat om de hele dag over de zin van het leven te discussiėren maar elke dag hetzelfde bandje horen dat word afgespeeld vind ik gewoon doodvermoeiend en dan zeg ik op een gegeven moment ook gewoon niks meer.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal mij net wat te rustig wezen maar goed ieder zn ding
Doet me denken aan Belgen @capuchon_jongen, die halen je met 90-100 in waar je 80 mag, gooien hem dan weer voor je, en gaan vervolgens 70 rijdenquote:Op maandag 30 juni 2025 19:12 schreef StateOfMind het volgende:
Ook een schurfthekel aan automobilisten, die jou met 80 aan zien komen rijden op een 80km/u weg, en hem er dan toch voor mij de weg op gooien, om vervolgens 60 te rijden![]()
![]()
Dat soort figuren zouden ze met hun tanden op een stoeprand moeten leggenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doet me denken aan Belgen @:capuchon_jongen, die halen je met 90-100 in waar je 80 mag, gooien hem dan weer voor je, en gaan vervolgens 70 rijden
Ik kreeg flashbacks naar de Edah, waar een half jaar lang de A-kant van een cassettebandje afgedraaid werd, en vervolgens een half jaar de B-kant, we werden er allemaal gek van, maar de chef kon er volgens eigen zeggen niks aan doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:45 schreef Atmosphere72 het volgende:
[..]
Ja ieder z'n ding inderdaad. Word zelf doodmoe van dat domme gelul dag in dag uit, snap best dat niet iedereen open staat om de hele dag over de zin van het leven te discussiėren maar elke dag hetzelfde bandje horen dat word afgespeeld vind ik gewoon doodvermoeiend en dan zeg ik op een gegeven moment ook gewoon niks meer.
Das een lekker nummer man! 😜quote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik kreeg flashbacks naar de Edah, waar een half jaar lang de A-kant van een cassettebandje afgedraaid werd, en vervolgens een half jaar de B-kant, we werden er allemaal gek van, maar de chef kon er volgens eigen zeggen niks aan doenIk waan me elke keer weer vakkenvullend danwel spiegelend in de ontbijtgang van de Edah wanneer ik Steely Dan - Ricky Don't Lose That Number hoor
Dat kun je gewoon uitzetten. Drie puntjes: ‘kanaal niet aanbevelen’.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:11 schreef Evangelion het volgende:
Not just bikes.
Overhyped kanaal en YT blijft het aanbevelen. IK WIL NIET.
Hier schrik ik gewoon vanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 10:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat soort figuren zouden ze met hun tanden op een stoeprand moeten leggen
YT heeft sowieso een hoop ergerlijke 'functies'. Die aanbevelingen wegklikken met die 'fuck off met die rommel'-knop werkt vaak maar tijdelijk. Binnen no time verschijnt diezelfde zooi weer in je feed. Net als al bekeken filmpjes.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 11:11 schreef Evangelion het volgende:
Not just bikes.
Overhyped kanaal en YT blijft het aanbevelen. IK WIL NIET.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |