Aldus een moslim.quote:
In Nederland mag je in bikini op het strand van Urk, Jezus een alcoholist, Mohammed een pedofiel noemen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:44 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In Iran hebben vrouwen gewoon kiesrecht bij politieke verkiezingen, en vrouwen kunnen zich ook gewoon kandidaat stellen bij de verkiezingen voor de Majils, het nationale parlement van Iran. Verschillende presidenten van de Islamitische Republiek hebben vrouwelijke ministers in hun regering gehad.
In Iran moeten vrouwen weliswaar verplicht een hoofddoek dragen, maar ze mogen wel gewoon een lange broek dragen.
Zeer sterke post dit. Een achterlijke die denkt een punt te maken gelijk op zijn plek zetten. Bedankt hiervoor.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
In Nederland mag je in bikini op het strand van Urk, Jezus een alcoholist, Mohammed een pedofiel noemen.
Wat is je punt?
Quote me die posts eens, wil je? Volgens mij doe ik dat namelijk nooit. Ik spring hooguit in de bres voor ieders vrijheid om een levensovertuiging te kiezen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:57 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
De manier waarop je eindeloos voor de islamitische medemens in de bres springt doet anders vermoeden. Maar ik ben blij dat je nog wel zo intelligent bent om in te zien dat het allemaal bullshit is. Was je alleen maar net zo fel op de ziekelijke vrouw en LHBTi onvriendelijke islam als op de idioten van CU en SGP.
Gelulquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:33 schreef damsco het volgende:
SGP, waar het bestaansrecht van de vrouw kinderen baren is en niks anders.
Interessante uitspraak van de Hoge Raad. Is die niet in strijd met de grondwet, specifiek artikel 6 en 8?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
[..]
.
wanneer wordt die partij gewoon ontbonden
Doodstraf?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Er is overigens ook nog een ander onderwerp waar de SGP flink de weg kwijt is.
Ook als die levensovertuiging inhoud dat vrouwen minderwaardig zijn aan mannen inderdaad. Ruim voor die grens houdt voor mij de vrijheid van levensovertuiging al lang op, maar bij jou nog niet hè.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Quote me die posts eens, wil je? Volgens mij doe ik dat namelijk nooit. Ik spring hooguit in de bres voor ieders vrijheid om een levensovertuiging te kiezen.
Moeten zij weten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:48 schreef Gunner het volgende:
Waar is de “ moeten zij weten” reactie nu?
Die bedoel ik niet. Dat vind ik overigens niet eens hun allerslechtste standpunt. Vanuit een bepaalde optiek vind ik ook dat sommige mensen zulke ernstige zaken op hun geweten hebben dat ze de doodstraf verdienen. Een groot probleem met de doodstraf is, dat als we de doodstraf in Nederland gehad zouden hebben, Lucia de Berk die gekregen zou hebben. Daarom ben ik er uiteindelijk toch tegen.quote:
Hoe kan ik dit weer draaien naar het enige topic waar ik over klagen wil…quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waar zou 'progressief' en 'deugend' Nederland (vooral de Randstad) toch zijn zonder de SGP?
Waar ze van totale verontwaardiging uit elkaar exploderen bij de denkbeelden van een roomwitte, Hollandsche calvinist druipen ze van begrip en tolerantie van hun stoel wanneer moslimbroeders precies dezelfde achterlijkheid verkondigen.
Dan is het echt tijd voor dialoog en respect. Voor cursussen en bewustwording.
Dan wel.
In 1998 werd de CP'86 door de rechter ontbonden omdat die partij zou aanzetten tot discriminatie van allochtonen. Op dezelfde manier zou de SGP dus ook verboden kunnen worden wegens het aanzetten tot discriminatie van vrouwen.quote:
Ik heb het even opgezocht, en tot mijn verbazing heeft Urk inderdaad een strand.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:59 schreef tralalala het volgende:
In Nederland mag je in bikini op het strand van Urk, Jezus een alcoholist, Mohammed een pedofiel noemen.
Wat is je punt?
jawel hoor, je mag er zelfs een schijtlollige UI van maken.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, en tot mijn verbazing heeft Urk inderdaad een strand.
In Iran mag je cartoons tekenen over Anne Frank. Dat mag in Nederland dan weer niet.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:37 schreef probeer het volgende:
Achterlijk religieus en seksistisch kutvolkJa maar ik heb DENK dit niet zien doen, verder is er ook geen moslimpartij die invloed heeft op beleid, in tegenstelling tot deze verrotte inteeltbende. Het is ook diep triest dat ze jaren 3 zetels weten te behouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
Wat dapper en iconoclastisch, deze post.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb DENK dit niet zien doen, verder is er ook geen moslimpartij die invloed heeft op beleid, in tegenstelling tot deze verrotte inteeltbende. Het is ook diep triest dat ze jaren 3 zetels weten te behouden.
quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:37 schreef probeer het volgende:
Achterlijk religieus en seksistisch kutvolkZeg dit over de islam en je staat te boek als racist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weet jij, dat weet ik.
Hypocriete debielen en hun witte erfschuld.
DENK hoeft dit verder niet te doen, dit is gewoon gemeengoed in de conservatieve islam. Misschien eens tijd dat je dat gaat erkennen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
99/100 post wijden aan de haat op woke en de schijnheil van progressief Nederland voelt voor mij ook behoorlijk dogmatisch. Tegelijk wie ben ik om iemand zijn of haar raison d’être niet te gunnen.quote:
Toch is er ooit iemand in Nederland veroordeeld wegens het tekenen van een cartoon van Anne Frank.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
jawel hoor, je mag er zelfs een schijtlollige UI van maken.
Toe, ga je gang.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Toch is er ooit iemand in Nederland veroordeeld wegens het tekenen van een cartoon van Anne Frank.
Nee, precies, de prognose is vooral extreem-rechts en neo-nazisme.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 21:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat voor prognoses ik er ook bijpak, nergens zie ik het aantal moslims in Nederland deze eeuw zo groot worden als het aantal PVV stemmers anno 2023. Maar waar er reële angsten bestaan dat minderheden een gevaar voor onze democratie vormen, daar lijkt het mij beter om deze democratie te stutten en de democratische rechtstaat te versterken in plaats van afbreken zoals populisten trachten te doen.
Wat verwacht je nu precies? Zie je kritiek op Trump, Orban en Wilders echt als onterecht omdat er in de toekomst mogelijk een groter gevaar heerst? Ik zie een democratische rechtstaat als meest fijne vorm om in te leven en ik ben tegen een ieder die deze omzeep wil helpen, noem dat schijnheilig.
Hear hear.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:03 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Tjah nog steeds een grote partij op de Biblebelt. Waar ik woon ook dus niets open op zondag.. Zo werkt democratie nu eenmaal.
Het is denk ik nog altijd beter dan wat orthodoxe gelovigen van die andere religie uitspoken met vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |