Ik ben het eerlijk gezegd met je eens, die Schoof heeft een uitstraling van een zak hooi en durft niet hard op te tredenquote:Op zondag 25 mei 2025 21:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik schaam me ook kapot voor Schoof. Het is een cruciale fout geweest om Wilders het niet te laten doen, dan had hij zich in moeten houden. Nu hoeft hij zich aan geen afspraak te houden. Nu kan hij zijn eigen buitenlandbeleid voeren met bezoekjes aan Netanyahu, Zelensky etcetera. Daarbij wat hebben we ervoor in de plaats gekregen een nutteloze trekpop zonder mandaat. Altijd maar hakkelen en zijn briefjes op lezen, durft bijna nooit ergens voor te staan. Constant de hand houden boven het hoofd van nutteloze racistische ministers. Ik had liever Geert die verantwoordelijkheid op zich zien nemen.
Hij vertegenwoordigt ook niemand. Hij is puur een manager die iedereen een beetje tevreden probeert te houden.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ben het eerlijk gezegd met je eens, die Schoof heeft een uitstraling van een zak hooi en durft niet hard op te treden
Klopt en dat slaat nergens op,quote:Op zondag 25 mei 2025 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij vertegenwoordigt ook niemand. Hij is puur een manager die iedereen een beetje tevreden probeert te houden.
Tja, dat is ook wel een beetje een welbewuste keuze geweest.quote:Op zondag 25 mei 2025 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij vertegenwoordigt ook niemand. Hij is puur een manager die iedereen een beetje tevreden probeert te houden.
Wat dat betreft past hij prima bij dit kabinetquote:Op zondag 25 mei 2025 22:02 schreef Hexagon het volgende:
Mja, als je dan op die positie zit kun je natuurlijk ook zelf initatieven nemen en visie tonen. Maar het is duidelijk een ideeenloze ambtenaar.
Ik kan het overigens niet begrijpen dat je daar dan zit, en je dan echt geen enkel initiatief neemt.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat dat betreft past hij prima bij dit kabinet
Nou niet van mij!quote:Op zondag 25 mei 2025 22:01 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, dat is ook wel een beetje een welbewuste keuze geweest.
Hoe langer hij daar zit, hoe minder ik ervan begrijp. Waarom is hij hier in godsnaam aan begonnen, wat levert het hem op? Hier haal je toch geen voldoening uit?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan het overigens niet begrijpen dat je daar dan zit, en je dan echt geen enkel initiatief neemt.
Het is wel een echte carriereman, dus het zal de kroon op zijn werk zijn.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe langer hij daar zit, hoe minder ik ervan begrijp. Waarom is hij hier in godsnaam aan begonnen, wat levert het hem op? Hier haal je toch geen voldoening uit?
Verantwoordelijkheidsgevoel/plichtsbesef?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe langer hij daar zit, hoe minder ik ervan begrijp. Waarom is hij hier in godsnaam aan begonnen, wat levert het hem op? Hier haal je toch geen voldoening uit?
Nou, hij ging het stikstofprobleem even oplossen, hequote:Op zondag 25 mei 2025 22:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik kan het overigens niet begrijpen dat je daar dan zit, en je dan echt geen enkel initiatief neemt.
Nooit gezien hoe hij straalt als een echte fanboy als hij weer eens andere minister-presidenten de hand mag schudden?quote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar doen we niet aanquote:Op zondag 25 mei 2025 22:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheidsgevoel/plichtsbesef?
Jij denkt dat Wilders Veldkamp zijn gang had laten gaan?quote:Op zondag 25 mei 2025 21:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik schaam me ook kapot voor Schoof. Het is een cruciale fout geweest om Wilders het niet te laten doen, dan had hij zich in moeten houden. Nu hoeft hij zich aan geen afspraak te houden. Nu kan hij zijn eigen buitenlandbeleid voeren met bezoekjes aan Netanyahu, Zelensky etcetera. Daarbij wat hebben we ervoor in de plaats gekregen een nutteloze trekpop zonder mandaat. Altijd maar hakkelen en zijn briefjes op lezen, durft bijna nooit ergens voor te staan. Constant de hand houden boven het hoofd van nutteloze racistische ministers. Ik had liever Geert die verantwoordelijkheid op zich zien nemen.
Wellicht dacht hij in den beginne dat het een relatief normaal kabinet zou worden met de belofte van NSC op goed bestuur (toen nog enigszins geloofwaardig) en de rechtstaatverklaring.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat dat betreft benieuwd of z’n lat omlaaggaat na de NAVO-topquote:Op zondag 25 mei 2025 22:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nooit gezien hoe hij straalt als een echte fanboy als hij weer eens andere minister-presidenten de hand mag schudden?
Of stoer op een speedboat kan staan?
Sportevenementen bezoeken?
Dat gaat hij echt niet opgeven als het niet per se koet.
Het lijkt me juist van niet.quote:Op zondag 25 mei 2025 22:02 schreef Hexagon het volgende:
Mja, als je dan op die positie zit kun je natuurlijk ook zelf initatieven nemen en visie tonen. Maar het is duidelijk een ideeenloze ambtenaar.
https://nos.nl/artikel/25(...)ondergrens-kwetsbaarquote:Raad van State: plan Wiersma voor nieuwe stikstofondergrens 'kwetsbaar'
Deel dit artikel
Het kabinetsplan om de ondergrens voor de uitstoot van stikstof te verhogen is "kwetsbaar". Dat schrijft de Raad van State, de belangrijkste juridisch adviseur van het kabinet, in een advies.
Volgens de raad brengt het introduceren van de nieuwe hogere ondergrens "niet geringe risico's" met zich mee. De verwachting is dat de nieuwe grens in procedures bij de rechter ter discussie wordt gesteld. "Allerminst zeker is of deze dan overeind blijft", aldus de RvS.
[...]
De raad benadrukt vandaag de noodzaak van "een robuust, geloofwaardig en effectief pakket van natuurherstelmaatregelen". Het herstellen van de natuur is "dringend gewenst" en pas dan is de nieuwe ondergrens "verdedigbaar".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |