nee we sloten het omdat je met elke andere mening dan de massa direct de tent uitgepest werdquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik ben voor een heel los beleid, dus wat mij betreft kun je praktisch alles tegen iedereen zeggen zonder dat er gemod hoeft te worden. Maar dan moet je ook niet topics gaan sluiten als je met "een andere mening" reacties komt uitlokken en daadwerkelijk reacties krijgt.
Trollen en valse propaganda is jou niet gek. Met je gejuich voor genocide onder valse posts.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:23 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder dit, want jij doet niet anders mbt de oorlog in Israël.
[..]
Een ander perspectief hebben is natuurlijk niet sarren of zuigen. Mensen die pro-Rusland zijn (nogmaals: ik vind het ook bizar maar goed) moeten gewoon hun menig daar kunnen verkondigen.
case in pointquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trollen en valse propaganda is jou niet gek. Met je gejuich voor genocide onder valse posts.
Of je moslim haat.
Israel en Rusland staan daarin gelijk.
Even misselijk.
En ja Russische kant mag ook best getoond worden, daar is letterlijk niemand op tegen.
Alleen gaat het om valse provocaties en propaganda. Heeft niets met een Russische kijk te maken.
Dan kun je ongeveer 80% van de topics op fok wel sluiten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee we sloten het omdat je met elke andere mening dan de massa direct de tent uitgepest werd
Precies wat je zelf doet om je moslim haat maar goed te pratenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, in het topic over de oorlog in Israël wordt er ook van alles beweerd dat niet feitelijk is (zonder bronnen trouwens). Dat is soms ook vermoeiend, maar onderdeel van de discussie. Ik heb sommige dingen al tientallen keer weerlegd met bronnen, maar je gaat simpelweg niet iedereen overtuigen van je eigen standpunt, zelfs niet met feiten.
Dat is echt onzinquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee we sloten het omdat je met elke andere mening dan de massa direct de tent uitgepest werd
Wow!quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Trollen en valse propaganda is jou niet gek. Met je gejuich voor genocide onder valse posts.
Of je moslim haat.
Even misselijk.
En ja Russische kant mag ook best getoond worden, daar is letterlijk niemand op tegen.
Alleen gaat het om valse provocaties en propaganda. Heeft niets met een Russische kijk te maken. En sarren doet al helemaal niemand.
neequote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan kun je ongeveer 80% van de topics op fok wel sluiten.
Het is idd heel raar dat de massa niet zo heel veel opheeft met pro-Ruzzische meningen/meningen die toch wel heel erg overeenkomen met de kremlin standpunten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat er al meerdere verstandige reacties waren gegeven. Als mod worden we geacht neutraal te modden, dus ik kan, in mijn ogen stomme topics, niet zo maar sluiten. En ja dan staat er wel eens iets waar ik absoluut een andere mening over heb. Pas als een of meerdere users het te bont maken of een topic is geen 'nieuws of achtergrond' kan een topic weg uit NWS.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:08 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Waarom niet sluiten? Het is zoveel vrouwenhaat en dan druk mezelf nog zacht uit. Waarom heeft TS een podium hier?
Hou eens even op.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of je moslim haat.
Even misselijk.
Alleen gaat het om valse provocaties en propaganda. Heeft niets met een Russische kijk te maken. En sarren doet al helemaal niemand.
Nu we toch in de FB zijn:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of je moslim haat.
Even misselijk.
We kunnen een poging doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:12 schreef Questular het volgende:
[..]
Dan kun je ongeveer 80% van de topics op fok wel sluiten.
er zijn er nog geen handvol geweest die daadwerkelijk met de Russische vlag staan te wapperen en die kunnen allemaal niet meer postenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is idd heel raar dat de massa niet zo heel veel opheeft met pro-Ruzzische meningen/meningen die toch wel heel erg overeenkomen met de kremlin standpunten.
Na alles wat de Ruzzen daar uitvreten.
Heel vreemd. Onbegrijpelijk.
What's next, WO2 vanuit nazi perspectief bekijken?
Ze waren verkeerd begrepen 😱
Maar de joden waren ook geen lieverdjes😱
Omdat andere meningen immers moeten kunnen?
Dankjewel voor je reactie.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Omdat er al meerdere verstandige reacties waren gegeven. Als mod worden we geacht neutraal te modden, dus ik kan, in mijn ogen stomme topics, niet zo maar sluiten. En ja dan staat er wel eens iets waar ik absoluut een andere mening over heb. Pas als een of meerdere users het te bont maken of een topic is geen 'nieuws of achtergrond' kan een topic weg uit NWS.
Dit slaat natuurlijk nergens op, heb je niets anders te doen dan spijkers op laag water zoeken?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is idd heel raar dat de massa niet zo heel veel opheeft met pro-Ruzzische meningen/meningen die toch wel heel erg overeenkomen met de kremlin standpunten.
Na alles wat de Ruzzen daar uitvreten.
Heel vreemd. Onbegrijpelijk.
What's next, WO2 vanuit nazi perspectief bekijken?
Ze waren verkeerd begrepen 😱
Maar de joden waren ook geen lieverdjes😱
Omdat andere meningen immers moeten kunnen?
Waar schrijf ik dat?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:28 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Dankjewel voor je reactie.
Dus het dehumanizeren en vernederen van vrouwen is hier toegestaan. Want iedere mening telt.
Mijn hemel vriend.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het ontkennen van een al dan niet bestaand migratieprobleem van een totaal andere orde dan het ontkennen en bagatelliseren van de Russische oorlogsmisdaden, genocide en misdaden tegen de menselijkheid in Oekraïne. Waarvan talloze bronnen beschikbaar zijn.
Het ontkennen van de holocaust is hier ook niet toegestaan, ik zie het verschil eigenlijk niet (waarmee ik de situatie in Oekraïne niet gelijk stel aan de holocaust maar het punt is helder neem ik aan).
Dit bedoel ik dus ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wij zetten geen beleid uit, we voeren het uit. Dat betekent niet dat we er geen inspraak in hebben, maar dit is echt iets voor de A's en dan in het bijzonder @:Danny
Er heeft niemand gezegd dat iedereen de polonaise achter Zelensky aan zou moeten lopen ofzo. Maar het zou natuurlijk al wel schelen als de users met “een andere mening” hun posts ook zouden onderbouwen met bronnen, in plaats van alleen maar een stuk rood vlees in de arena gooien.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |