Ja nogmaals zelfs als de mensen die jij russische trollen noemt gebanned zijn gaat het doorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 06:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Het punt is dat er iets gedaan moet worden om die 90% verzieking te voorkomen....
En om je een hint te geven: Die 'macht' hebben de gewone users niet.
En omdat degenen die wel kunnen ingrijpen niets tot nauwelijks iets doen is het hele topic verziekt voor de gewone user.
Dat lijkt me maar matig in overeenstemming met de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee ik zeg dat het gesar en gezuig maar van een kant komt
Je kijk op de werkelijkheid is sowieso maar matig realistischquote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat lijkt me maar matig in overeenstemming met de werkelijkheid.
Ik vind het ontkennen van een al dan niet bestaand migratieprobleem van een totaal andere orde dan het ontkennen en bagatelliseren van de Russische oorlogsmisdaden, genocide en misdaden tegen de menselijkheid in Oekraïne. Waarvan talloze bronnen beschikbaar zijn.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mja, dan zou de FOK! crew elk topic wel kapot kunnen gaan modereren. De realiteit is dat er in de meeste gevallen zijn er nu eenmaal verschillende visies en perspectieven over een onderwerp zijn. En daar moet wat mij betreft ook ruimte voor zijn.
Neem bijvoorbeeld migratie: als we op veel vermeende 'experts' zouden moeten afgaan is er geen probleem met migratie in het Westen en worden samenlevingen hier beter van. Nou, dat ga je heel veel mensen niet wijsmaken en toch zijn er talloze academische onderzoeken die dit concluderen. Moeten anti-migratiestandpunten daarom naar BNW worden verwezen?
Dit is onbedoeld wellicht wel een mooie illustratiequote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:30 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Neem bijvoorbeeld migratie: als we op veel vermeende 'experts' zouden moeten afgaan is er geen probleem met migratie in het Westen en worden samenlevingen hier beter van. Nou, dat ga je heel veel mensen niet wijsmaken en toch zijn er talloze academische onderzoeken die dit concluderen.
Net als al dat gesar en gezuig van al die windmolens roebelhoeren waartegen jullie elke dag, iedere dag tegen ten strijde denken te moeten trekken bedoel je?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit is onbedoeld wellicht wel een mooie illustratie.
Je projecteert hier iets wat je toch echt zelf verzonnen heeft en ver weg is gezongen van de werkelijkheid.
Tja, ter vergelijking: In het topic over de oorlog in Israël zijn de aanslagen van 7 oktober al 'terecht' of 'slechts verzet' genoemd, waar er naar Israël en zelfs Joden in het algemeen is verwezen als 'de nieuwe nazi's'.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik vind het ontkennen van een al dan niet bestaand migratieprobleem van een totaal andere orde dan het ontkennen en bagatelliseren van de Russische oorlogsmisdaden, genocide en misdaden tegen de menselijkheid in Oekraïne. Waarvan talloze bronnen beschikbaar zijn.
Het ontkennen van de holocaust is hier ook niet toegestaan, ik zie het verschil eigenlijk niet (waarmee ik de situatie in Oekraïne niet gelijk stel aan de holocaust maar het punt is helder neem ik aan).
Nee, wat ik daar benoem is de realiteit.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:51 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dit is onbedoeld wellicht wel een mooie illustratie.
Je projecteert hier iets wat je toch echt zelf verzonnen heeft en ver weg is gezongen van de werkelijkheid.
Haha, dan moet je misschien toch even iets beter oplettenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Net als al dat gesar en gezuig van al die windmolens roebelhoeren waartegen jullie elke dag, iedere dag tegen ten strijde denken te moeten trekken bedoel je?
Klopt wel
Haha, misschien moet jij je minder blindstaren en wat topics teruglezenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Haha, dan moet je misschien toch even iets beter opletten.
Ja soortgelijke retoriek horen we altijd op fok maar ik vraag mijzelf dat ten zeerste af, die hele mindset heeft fok denk ik geen windeieren gelegd getuige de bezoekersaantallen; en dat ervaar ik als een groter probleem dan nws an sich.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 09:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja nogmaals zelfs als de mensen die jij russische trollen noemt gebanned zijn gaat het door
Het ligt echt aan de users hier, jij bent er een van
De wereld verandert, en de keuze uit social media is veel groter geworden.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja soortgelijke retoriek horen we altijd op fok maar ik vraag mijzelf dat ten zeerste af, die hele mindset heeft fok denk ik geen windeieren gelegd getuige de bezoekersaantallen; en dat ervaar ik als een groter probleem dan nws an sich.
Ja dat is het makkelijkste natuurlijk, de wereld verandert laten we niets doen en we zien het wel.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
De wereld verandert, en de keuze uit social media is veel groter geworden.
Waarom moet dat? Mensen die pro-IS zijn wil je hier ook niet hebben, waarom dan wel mensen die pro-Rusland zijn?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 08:23 schreef HowardRoark het volgende:
Mensen die pro-Rusland zijn (nogmaals: ik vind het ook bizar maar goed) moeten gewoon hun menig daar kunnen verkondigen.
Welke retoriek?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 10:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja soortgelijke retoriek horen we altijd op fok maar ik vraag mijzelf dat ten zeerste af, die hele mindset heeft fok denk ik geen windeieren gelegd getuige de bezoekersaantallen; en dat ervaar ik als een groter probleem dan nws an sich.
Nee, de retoriek dat het altijd aan de user ligt; dat is slechts ten dele waar naar mijn idee.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Welke retoriek?
Dat op de man spelen niet mag?
Jij denkt dat het drukker gaat worden als we doe regel loslaten?
Ow you sweet summer child
Is dan ook totaal niet wat ik zeg en als je gewoon dingen gaat zitten verzinnen heb ik liever dat je boven op je kamer gaat spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee, de retoriek dat het altijd aan de user ligt; dat is slechts ten dele waar naar mijn idee.
Ik citeer letterlijk:quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is dan ook totaal niet wat ik zeg en als je gewoon dingen gaat zitten verzinnen heb ik liever dat je boven op je kamer gaat spelen
quote:Het ligt echt aan de users hier, jij bent er een van
Focus op het woordje hierquote:
Problemen bij de oorzaak aanpakken, daar zijn we niet van he. Dat is te gevoelig in dit land.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 22:58 schreef NoCigar het volgende:
De oorzaken van dat gedrag wegnemen, naar BNW sturen of wegmaken b.v., zou dan een goede optie zijn aangezien huidige aanpak overduidelijk faalt.
Zet Slayer aan! Snel!!quote:
Ironisch.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:26 schreef AchJa het volgende:
Godsamme, het splinter/balk spreekwoord mag wel aangepast worden naar splinter/regenwoud als ik de reacties van een aantal users hier lees mbt het Oekraine topic...
Ja maar het is breder dan deze discussie natuurlijk, niet op jouw conto.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 11:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Focus op het woordje hier
Die staat er bewust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |