Mijn slechte gedrag gebruiken jullie om jullie slechte gedrag hier te verantwoorden. Kree verdient het niet om zo behandeld te worden punt uitquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hij kan de drank niet laten staan en ziet daarom zijn kinderen niet meer.
Hij wil zijn kinderen weer zien maar weigert hulp of te stoppen met alcohol.
Kree je bent een goede gast. Laat je niet gek maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:30 schreef kree het volgende:
lol teveel ontsporing, let ff op want wil niet dat dit over mij gaat? Ik zeg het af omdat ik afstand lever vind en teveel gedoe erom. En oke dat ik soms gek reageer, in jullie ogen, dat kan. maar is niet dat ik onrealistisch ben ook ofzo. dus gun iedereen hier het goeie dat wel.
En wellichgt volgende meet ben ik er wel bij. want mag jullie allemaal wel met jullie meningen, hou van kritisch. dus ben niet bang om tegen mij te zijn ook?
Ik trek een grens wel in mensen aanvallen ofzo. en daar ben ik tegen. zo denk ik erover.
Dus net zo'n vader als die van vorige week? Die kon ook de drank niet laten staan.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
een vader die een hekel heeft aan vrouwen met kinderen heeft toch wel een klein issue zou ik denkenen ik heb zijn shit in R&P echt niet gelezen dus ik heb verder geen idee
Accepteer gewoon je kut situatie en stop met janken.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn slechte gedrag gebruiken jullie om jullie slechte gedrag hier te verantwoorden. Kree verdient het niet om zo behandeld te worden punt uit
Relax man, ik hoop je gewoon een keer te ontmoeten omdat ik serieus denk dat jij een toffe gast bent en meer niet. En heel de dag gaan lopen slijmen dat kun je vergeten want dat doe ik tegen niemandquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:30 schreef kree het volgende:
lol teveel ontsporing, let ff op want wil niet dat dit over mij gaat? Ik zeg het af omdat ik afstand lever vind en teveel gedoe erom. En oke dat ik soms gek reageer, in jullie ogen, dat kan. maar is niet dat ik onrealistisch ben ook ofzo. dus gun iedereen hier het goeie dat wel.
En wellichgt volgende meet ben ik er wel bij. want mag jullie allemaal wel met jullie meningen, hou van kritisch. dus ben niet bang om tegen mij te zijn ook?
Ik trek een grens wel in mensen aanvallen ofzo. en daar ben ik tegen. zo denk ik erover.
vorige weekquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus net zo'n vader als die van vorige week? Die kon ook de drank niet laten staan.
nouja denk en hoop ik maar, ik laat het maar aan de rest hoe ze over mij denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kree je bent een goede gast. Laat je niet gek maken.
We gedragen ons allemaal wel eens slecht, klopt. Ik ga er wat aan doen en ik hoop jij ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn slechte gedrag gebruiken jullie om jullie slechte gedrag hier te verantwoorden. Kree verdient het niet om zo behandeld te worden punt uit
Ja hij is goed op weg.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus net zo'n vader als die van vorige week? Die kon ook de drank niet laten staan.
quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:32 schreef aeque het volgende:
[..]
"Geloof jij in liefde op het eerste gezicht of moet ik nog een keer voorbij lopen?"![]()
Wat leuk!quote:Op donderdag 22 mei 2025 23:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Naja misschien moet ik het idd voorlopig maar even loslaten.
Maar bij haar blik wist ik wel dat ik haar beter wil leren kennen. Er was een vonkje. Dat heb ik lang niet gehad.
Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen, dat gaat wel heel verquote:
mijn vader (die ik vorige week de oven in heb zien gaan) heeft wel bijna heel zijn leven gematigd gedronken maar was al bijna een jaar volledig nuchter omdat hij niet meer kon drinken dus dat zul je vast niet bedoelen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kree je bent een goede gast. Laat je niet gek maken.
Ja dat is het punt ik heb niks nodig. FOK! is voor mij wel wat lol maar als dit soort mensen die niks bereiken een grote mond gaan hebben dan irriteert mij dat. Zal vast iets om te leren zijn voor mij, maar wat je ook tegen hen zegt ze hebben wel een weerwoord omdat ze niks anders doen dan online zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
We gedragen ons allemaal wel eens slecht, klopt. Ik ga er wat aan doen en ik hoop jij ook.
Kan zwaar zijn maar kijk eens wat je zelf het meest nodig hebt om te veranderen?
Nee die man die zijn kinderen de plomp in heeft gereden was ook alcoholist.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn vader (die ik vorige week de oven in heb zien gaan) heeft wel bijna heel zijn leven gematigd gedronken maar was al bijna een jaar volledig nuchter omdat hij niet meer kon drinken dus dat zul je vast niet bedoelen.
Ik weet echt niet wat je bedoelde dus kom maar door, kan ik wel hebbenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien had ik dat beter niet kunnen zeggen, dat gaat wel heel ver
Goed om te lezen, dat hij niet meer kon drinkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn vader (die ik vorige week de oven in heb zien gaan) heeft wel bijna heel zijn leven gematigd gedronken maar was al bijna een jaar volledig nuchter omdat hij niet meer kon drinken dus dat zul je vast niet bedoelen.
Jij zult vast een hele hoop bereikt hebben.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat is het punt ik heb niks nodig. FOK! is voor mij wel wat lol maar als dit soort mensen die niks bereiken een grote mond gaan hebben dan irriteert mij dat. Zal vast iets om te leren zijn voor mij, maar wat je ook tegen hen zegt ze hebben wel een weerwoord omdat ze niks anders doen dan online zijn
oke dat had ik niet meegekregen omdat ik eigenlijk nooit tv kijk enzoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee die man die zijn kinderen de plomp in heeft gereden was ook alcoholist.
gecondoleerd. Jammer dat jouw vader de drank niet kon laten staan en er niet zelf werk van heeft gemaakt om het te laten staan maar dat het kwam doordat het niet meer kon, heb je daar ook verandering in gezien bij hem?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:33 schreef Harrie het volgende:
[..]
Was wel groot in het nieuws van de week.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:36 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke dat had ik niet meegekregen omdat ik eigenlijk nooit tv kijk enzo
goeie humor pikquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Goed om te lezen, dat hij niet meer kon drinken
Het is je gegund pikquote:
mijn pa dronk net als ik graag een paar biertjes als het werk gedaan was. Nooit een probleem drinker geweest dus ik heb ook geen verandering gezien nee.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:36 schreef drakin het volgende:
[..]
gecondoleerd. Jammer dat jouw vader de drank niet kon laten staan en er niet zelf werk van heeft gemaakt om het te laten staan maar dat het kwam doordat het niet meer kon, heb je daar ook verandering in gezien bij hem?
Wel gestopt maar niet omdat hij dat zelf wou?
Masberum geeft alcoholisten een slechte naamquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn pa dronk net als ik graag een paar biertjes als het werk gedaan was. Nooit een probleem drinker geweest dus ik heb ook geen verandering gezien nee.
Veroordelen van een ander is makkelijk, met het vingertje wijzen. Het verstandigste wat je kan doen is naar jezelf kijken, dat is de enige persoon die je ook echt kan veranderen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dat is het punt ik heb niks nodig. FOK! is voor mij wel wat lol maar als dit soort mensen die niks bereiken een grote mond gaan hebben dan irriteert mij dat. Zal vast iets om te leren zijn voor mij, maar wat je ook tegen hen zegt ze hebben wel een weerwoord omdat ze niks anders doen dan online zijn
Je hebt geen verandering gezien dat hij een extreme drinker werd?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn pa dronk net als ik graag een paar biertjes als het werk gedaan was. Nooit een probleem drinker geweest dus ik heb ook geen verandering gezien nee.
Dat is fijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha ja ga nu net doen alsof het aan mij ligt dat jij een totaal gestoorde kansloze kut bent.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het is je gegund pikAl jouw steken terwijl ik gewoon eerlijk ben. Misschien denk je wat meer na over wat je zegt hierna
bron? en kwam dat daardoor?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee die man die zijn kinderen de plomp in heeft gereden was ook alcoholist.
Beste zoon ooitquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha ja ga nu net doen alsof het aan mij ligt dat jij een totaal gestoorde kansloze kut bent.
man (3x) hier ga ik best wel goed op
Alcohol kan wel de reden zijn dat de man zijn kinderen niet zo vaak meer mocht zien.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
bron? en kwam dat daardoor?
ik vindt dit weer zo kortzinnia omdat ik meegemaakt hebt, maar kan vertellen zelfs als alcoholist is dat niet een reden he?
en je plakt er een sticker op nu van daardoor?>. maar ik heb dat niet ergens gehoord?
Dat is in ieder geval wat ik gehoord heb, en @drakin dus ook.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
bron? en kwam dat daardoor?
ik vindt dit weer zo kortzinnia omdat ik meegemaakt hebt, maar kan vertellen zelfs als alcoholist is dat niet een reden he?
en je plakt er een sticker op nu van daardoor?>. maar ik heb dat niet ergens gehoord?
Heb toevallig recent een aantal mensen gevraagd om mij als persoon/mens te omschrijven en kon het mijn vader niet meer vragen maar dat had er vast en zeker bij gestaanquote:
En zeer moeilijk om mee te stoppen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval wat ik gehoord heb, en @:drakin dus ook.
Niet dat hij bezopen was toen hij de plomp in reed maar het effect van alcohol is sowieso schadelijk voor de psyche.
Ik ken het hoor, was ook zoals Masberum. Maar ik ben al 18 jaar gestopt.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:42 schreef drakin het volgende:
[..]
En zeer moeilijk om mee te stoppen.
En zeker in stressvolle situaties makkelijk om naar te grijpen
uiteraard, maar om ze na een kwartier te laten verdrinken incl zichzelf in een sloot ergens in groningen>quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Alcohol kan wel de reden zijn dat de man zijn kinderen niet zo vaak meer mocht zien.
En kan zelfs na scheiding meer zijn gaan drinken wat het verergerde
Dat was niet voor sympathie.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij zult vast een hele hoop bereikt hebben.
Misschien moet je nog eens net doen alsof je kanker hebt gehad voor sympathie.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Heb toevallig recent een aantal mensen gevraagd om mij als persoon/mens te omschrijven en kon het mijn vader niet meer vragen maar dat had er vast en zeker bij gestaan
De rest was overigens overwegend positief dus ik wens je nog veel succes bij het zeuren om puntjes
Vraag het onze grote vriend maar. Wellicht snapt hij het beter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:45 schreef kree het volgende:
ik kan het me serieus niet voorstellen. als je pa bent van die kinderen en dat doen. en verdedig de man niet btw. want wel gedaan. maarja dan speelde er meer.
Nou ja voor mij stelde het niet zoveel voor. Ik wou gewoon zien hoe mensen zouden reageren als ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik nam mijn verantwoordelijkheid, een forse ban gekregen. Maar waar jullie over zeuren en elke keer maar terug proberen te pakken.. niks mannelijks aan. Jullie zijn zoals ik ernaar kijk gewoon kleine kinderenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe haal je het überhaupt in je hoofd gast.
nou al met al, ik weet niet wat ik er meer over moet zeggen, vind t vooral heel triest enzo. enne zeker omdat die man ook kinderen mee neemt erin. Dat sowieso had niet mogen gebeuren. die man zelf. tja eigen keuzes. maar in meenemen is wel erg. echt triest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vraag het onze grote vriend maar. Wellicht snapt hij het beter.
een flinke banquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja voor mij stelde het niet zoveel voor. Ik wou gewoon zien hoe mensen zouden reageren als ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik nam mijn verantwoordelijkheid, een forse ban gekregen. Maar waar jullie over zeuren en elke keer maar terug proberen te pakken.. niks mannelijks aan. Jullie zijn zoals ik ernaar kijk gewoon kleine kinderen
Sommige dingen doe je gewoon niet. Ik ga hier niet over in discussie. Je spoort echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja voor mij stelde het niet zoveel voor. Ik wou gewoon zien hoe mensen zouden reageren als ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik nam mijn verantwoordelijkheid, een forse ban gekregen. Maar waar jullie over zeuren en elke keer maar terug proberen te pakken.. niks mannelijks aan. Jullie zijn zoals ik ernaar kijk gewoon kleine kinderen
Je bent wat beperktquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
een flinke banheb ik nog nooit gehad dus ik snap niet wat je nu bedoeld
Mooi van jequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ken het hoor, was ook zoals Masberum. Maar ik ben al 18 jaar gestopt.
En ik hoefde het niet te doen voor mijn kinderen maar puur voor mijzelf.
Lekker slapen gaan dusquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ken mijn beperkingen vrij goed dus wat bedoel je
Een persoon die nadenkt zou dit nooit plaatsen. Omdat het geen enkele relevantie heeft tot wat ik zeiquote:een flinke banheb ik nog nooit gehad dus ik snap niet wat je nu bedoeld
tja als je de hele wereld bekijkt en met trump enzo. en israel, ik wordt er niet vrolijk van iig.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja als je de hele wereld bekijkt en met trump enzo. en israel, ik wordt er niet vrolijk van iig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Een persoon die nadenkt zou dit nooit plaatsen. Omdat het geen enkele relevantie heeft tot wat ik zei
Er gaat iets vreselijk fout in iemands hoofd. Niet goed te praten maar wat heeft in godsnaaam ANPR camera's daar mee te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou al met al, ik weet niet wat ik er meer over moet zeggen, vind t vooral heel triest enzo. enne zeker omdat die man ook kinderen mee neemt erin. Dat sowieso had niet mogen gebeuren. die man zelf. tja eigen keuzes. maar in meenemen is wel erg. echt triest.
en snap je niet he, dat er ANPR camera's zijn die je zo oppakken voor een snelheid overtreding. en ze dit missen.... maargoed. wss minder belangrijk of pro voor ze als verkeersbonnen binnen halen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja als je de hele wereld bekijkt en met trump enzo. en israel, ik wordt er niet vrolijk van iig.
Als je morgen nuchter bent zou ik je adviseren om het te herlezen zodat je kan zien wat je doetquote:
Er zijn er meer die in die categorie vallenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga slapen, wil morgenvroeg de tuin doen.
Sterkte allen, hopelijk valt hij snel om van de drank vanavond.
nu ga jij er van uit dat ik ooit nuchter benquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je morgen nuchter bent zou ik je adviseren om het te herlezen zodat je kan zien wat je doet
Welterusten KWquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
dat zodra ze kenteken wisten gelijk konden traceren. en wisten ze al. maar geen actie op ondernomen. en daar ging ook nog wat mis met traject ervoor dus. (zoals vaker)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gaat iets vreselijk fout in iemands hoofd. Niet goed te praten maar wat heeft in godsnaaam ANPR camera's daar mee te maken?
het is geen gezellig onderwerp, maar verder niks mis mee om ff te bespreken ook toch?quote:
De gast is 15 minuten nadat hij zijn kinderen had opgehaald de plomp ingereden, de melding was wat later. Maar ik ga hier maar niet verder op in dat zou een beetje dom zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat zodra ze kenteken wisten gelijk konden traceren. en wisten ze al. maar geen actie op ondernomen. en daar ging ook nog wat mis met traject ervoor dus. (zoals vaker)
Daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
keer wat anders dan alleen maar![]()
en
![]()
hoeft toch niet meteen een groot probleem te zijn
zo niet nodig allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
keer wat anders dan alleen maar![]()
en
![]()
hoeft toch niet meteen een groot probleem te zijn
Is dat Bibi?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:02 schreef aeque het volgende:
Ik doe wel gewoon een killempje
[ afbeelding ]
het allemaal heel de dag met elkaar eens zijn en elkaar oppijpen dat gaat toch heel snel vervelen of wat bedoel jequote:
Het is natuurlijk wel snel hier dat als je wat tegengas geeft de hele zooi van de rel isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
het allemaal heel de dag met elkaar eens zijn en elkaar oppijpen dat gaat toch heel snel vervelen of wat bedoel je
nee ik bedoel dat deze rare fitties iedere keer helemaal nergens over gaan en helemaal niet nodig zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
het allemaal heel de dag met elkaar eens zijn en elkaar oppijpen dat gaat toch heel snel vervelen of wat bedoel je
ow sorry ik zal me proberen in te houdenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel snel hier dat als je wat tegengas geeft de hele zooi van de rel is
Trustenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
Nee hoor ga je gang graag juist beter dan dat negeren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ow sorry ik zal me proberen in te houden
Mijn probleem is dat ik ze altijd liever gewoon even online uitspreek tegen de persoon waar het om gaat dan kan ik daarna heerlijk relaxed en lekker gaan slapen. Als ik er mee blijf zitten dan slaap ik misschien wel slecht en dat kan ook niet de bedoeling zijn want dan moet ik weer aan de drank enzo en dan hebben ze de volgende keer weer een argument en dan is de cirkel weer vierkant.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat deze rare fitties iedere keer helemaal nergens over gaan en helemaal niet nodig zijn
Dan snap ik niet dat je users op negeer zet, je lijkt me daar ook niet het persoon voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik ze altijd liever gewoon even online uitspreek tegen de persoon waar het om gaat dan kan ik daarna heerlijk relaxed en lekker gaan slapen. Als ik er mee blijf zitten dan slaap ik misschien wel slecht en dat kan ook niet de bedoeling zijn want dan moet ik weer aan de drank enzo en dan hebben ze de volgende keer weer een argument en dan is de cirkel weer vierkant.
Beetje tegengast moet toch kunnen
Nog steeds niet inzien dat je geen tegengas geeft met de opmerkingen die jij eruit gooit. Het is een gave.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel snel hier dat als je wat tegengas geeft de hele zooi van de rel is
Dat heb ik een korte tijd bij een paar mensen gedaan maar dat bleek geen succes dus dat is al weer een behoorlijke tijd geledenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je users op negeer zet, je lijkt me daar ook niet het persoon voor.
blijkt uiteindelijk en mss was er dan ook niks aan te doen nu achteraf.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De gast is 15 minuten nadat hij zijn kinderen had opgehaald de plomp ingereden, de melding was wat later. Maar ik ga hier maar niet verder op in dat zou een beetje dom zijn
Ik vind jou ronduit dom, omdat je het niet kan onderbouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog steeds niet inzien dat je geen tegengas geeft met de opmerkingen die jij eruit gooit. Het is een gave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |