quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nee, je boeit me eerlijk gezegd helemaal niets. Het kan mij niet schelen of je je kinderen ziet of niet. Ik gun je alleen wel het slechtste, daar heb je gelijk in.
Kree is geen gek. Hij is gewoon een persoon die wat extra aardig en goed van vertrouwen is. Hou eens op met hem gek te noemenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
gemiste kans maar ik vind je nog steeds wel een toffe gek hoor Kree
frustratiesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom kansloos? Jullie hebben dan in dat geval toch al jullie frustraties kunnen uiten?
Oke hoor...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
frustratiesjij bent echt niet goed joh.
nog wel, maar oke het is meer ff afstand als dat ik denk niet leuk. en toch voor mij is het gedoe. maar oke wie weet volgende keer wel weerquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
gemiste kans maar ik vind je nog steeds wel een toffe gek hoor Kree
Heb ik iets gemist hier?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Omdat je een intens trieste en slechte vader bent.
Geen kind zou zo'n vaderfiguur moeten hebben.
Ik zeg gewoon tegen kree wat ik wil dus bemoei je lekker met mensen die jouw mening wel interessant vinden ofzoquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kree is geen gek. Hij is gewoon een persoon die wat extra aardig en goed van vertrouwen is. Hou eens op met hem gek te noemen
Je beledigt hem en zegt dat iemand die het voor hem opneemt dat niet moet doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen kree wat ik wil dus bemoei je lekker met mensen die jouw mening wel interessant vinden ofzo
Owquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig, want deze valt nog mee
Hahahahahahahaha ik beledig @kreequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je beledigt hem en zegt dat iemand die het voor hem opneemt dat niet moet doen.
Ik zeg gewoon tegen jou dat je mensen moet respecteren in plaats van te beledigen onnodigquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon tegen kree wat ik wil dus bemoei je lekker met mensen die jouw mening wel interessant vinden ofzo
Intens slechte vader, wat doet hij zijn kinderen wel niet dan?quote:
een vader die een hekel heeft aan vrouwen met kinderen heeft toch wel een klein issue zou ik denkenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Intens slechte vader, wat doet hij zijn kinderen wel niet dan?
Hij kan de drank niet laten staan en ziet daarom zijn kinderen niet meer.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet t nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |