Je moet je er niet druk om maken wat FOK! groot maakt. Maar wat jou en je familie groot maaktquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig zo gelukkig van al die acts die Fok! groot maken
Mijn toontje bedoel jequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:16 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms weet niet. ik weet niet of jij denkt dat je geweldig bent, lijkt er wel op. maar dat toontje van beter weten bevalt me eigenlijk ook niet
Iemand krijgt zijn puntjes niet...quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik moet nu opeens flink schijten van deze bullshit
Hoe gaat het met jouw gezin dan?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je moet je er niet druk om maken wat FOK! groot maakt. Maar wat jou en je familie groot maakt
Oh ik ken alleen dezequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang dts bestaat ja en misschien nog langer
misschien toch eens een vrouw overwegenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je moet je er niet druk om maken wat FOK! groot maakt. Maar wat jou en je familie groot maakt
Die stellen alleen maar teleur, beter een manquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:19 schreef Harrie het volgende:
[..]
misschien toch eens een vrouw overwegen
weet ik, maar oke snap het nu ook niet meer en bedtijd ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn toontje bedoel jewant dat leg ik graag even aan je uit op de 31ste onder het genot van een koude pater
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zie je je kinderen nog wel eens of lukt het nog steeds niet van de drank af te blijven?
Terechte TT hier er kan overal inmiddels wel nee op gezegd wordenquote:
ik begrijp dat je er niet bij bent de 31stequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik, maar oke snap het nu ook niet meer en bedtijd ook eigenlijk.
komen we later wel eens op terug
Je voelt je beter als een ander faalt. Vooral als de ander die faalt je eerder heeft beledigd. Dus je hebt een grudge. Wat als mijn kinderen nog bij me zijn en ik niet verslaafd ben? Stort dan je hele wereld in omdat je niet iemand hebt om op af te reageren om je beter te voelen?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zie je je kinderen nog wel eens of lukt het nog steeds niet van de drank af te blijven?
nee heb er even over gedacht en toch ff teveel en teveel gedoe. het spijt me soort van want had er wel bij willen zijn. maar heb even de afweging gemaakt voor mezelf. wellicht volgende keer weer en zien we wel.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik begrijp dat je er niet bij bent de 31steGeen rook coupe kunnen reserveren bij NS of durf je niet ?
Oh nee, je boeit me eerlijk gezegd helemaal niets. Het kan mij niet schelen of je je kinderen ziet of niet. Ik gun je alleen wel het slechtste, daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je voelt je beter als een ander faalt. Vooral als de ander die faalt je eerder heeft beledigd. Dus je hebt een grudge. Wat als mijn kinderen nog bij me zijn en ik niet verslaafd ben? Stort dan je hele wereld in omdat je niet iemand hebt om op af te reageren om je beter te voelen?
blijf ik je een kansloze kut act vindenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je voelt je beter als een ander faalt. Vooral als de ander die faalt je eerder heeft beledigd. Dus je hebt een grudge. Wat als mijn kinderen nog bij me zijn en ik niet verslaafd ben? Stort dan je hele wereld in omdat je niet iemand hebt om op af te reageren om je beter te voelen?
Waarom gun je met het slechtste als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh nee, je boeit me eerlijk gezegd helemaal niets. Het kan mij niet schelen of je je kinderen ziet of niet. Ik gun je alleen wel het slechtste, daar heb je gelijk in.
Omdat je een intens trieste en slechte vader bent.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom gun je met het slechtste als ik vragen mag?
gemiste kans maar ik vind je nog steeds wel een toffe gek hoor Kreequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
nee heb er even over gedacht en toch ff teveel en teveel gedoe. het spijt me soort van want had er wel bij willen zijn. maar heb even de afweging gemaakt voor mezelf. wellicht volgende keer weer en zien we wel.
Waarom kansloos? Jullie hebben dan in dat geval toch al jullie frustraties kunnen uiten?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
blijf ik je een kansloze kut act vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |