andersom kan ik welquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:11 schreef drakin het volgende:
Iemand die ik niet ken kan ik ook niet leuk vinden
hmmms weet niet hoe ik hierover moet denken eigenlijk..... was zoethoudertje ofzo?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde hem gewoon helpen om te stoppen, zo verslaafd is hij dus
Er zijn weinig dingen waar ik zeker over ben maar dom zijn zit niet in mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar het is wel zo. Harde feiten zijn hard gast (als je dat bent)
hoe wil je dat afgekeurde nichterige gedrag dan noemenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik zit niet als een wijf te reageren zoals jij
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen waar ik zeker over ben maar dom zijn zit niet in mij.
Jij daarentegen...
IkBenHarrie ?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:12 schreef Harrie het volgende:
[..]
hoe wil je dat afgekeurde nichterige gedrag dan noemen
Klopt heeft een jarenlange geschiedenis hier en elders op het forumquote:
ja.... het was opzich nog serieus. maarja he je weet hoe het gaatquote:
Kan er oprecht van genieten van die kansloze bagger en sletterige smeekbedes om puntjes dus ik zeg: aanwinstquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Klopt heeft een jarenlange geschiedenis hier en elders op het forum
En dat doet ie met miljoenenmiljard kloontjesquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan er oprecht van genieten van die kansloze bagger en sletterige smeekbedes om puntjes dus ik zeg: aanwinst
Wow, goed om te zien dat je van zoiets kan genietenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kan er oprecht van genieten van die kansloze bagger en sletterige smeekbedes om puntjes dus ik zeg: aanwinst
Huh echt?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat doet ie met miljoenenmiljard kloontjes
Het hielp je helaas nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:12 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms weet niet hoe ik hierover moet denken eigenlijk..... was zoethoudertje ofzo?
hmmms weet niet. ik weet niet of jij denkt dat je geweldig bent, lijkt er wel op. maar dat toontje van beter weten bevalt me eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik word tegenwoordig zo gelukkig van al die acts die Fok! groot makenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dat doet ie met miljoenenmiljard kloontjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |