Nou ja voor mij stelde het niet zoveel voor. Ik wou gewoon zien hoe mensen zouden reageren als ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik nam mijn verantwoordelijkheid, een forse ban gekregen. Maar waar jullie over zeuren en elke keer maar terug proberen te pakken.. niks mannelijks aan. Jullie zijn zoals ik ernaar kijk gewoon kleine kinderenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe haal je het überhaupt in je hoofd gast.
nou al met al, ik weet niet wat ik er meer over moet zeggen, vind t vooral heel triest enzo. enne zeker omdat die man ook kinderen mee neemt erin. Dat sowieso had niet mogen gebeuren. die man zelf. tja eigen keuzes. maar in meenemen is wel erg. echt triest.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vraag het onze grote vriend maar. Wellicht snapt hij het beter.
een flinke banquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja voor mij stelde het niet zoveel voor. Ik wou gewoon zien hoe mensen zouden reageren als ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik nam mijn verantwoordelijkheid, een forse ban gekregen. Maar waar jullie over zeuren en elke keer maar terug proberen te pakken.. niks mannelijks aan. Jullie zijn zoals ik ernaar kijk gewoon kleine kinderen
Sommige dingen doe je gewoon niet. Ik ga hier niet over in discussie. Je spoort echt voor geen meter.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja voor mij stelde het niet zoveel voor. Ik wou gewoon zien hoe mensen zouden reageren als ze dachten dat ik dood zou gaan. Ik nam mijn verantwoordelijkheid, een forse ban gekregen. Maar waar jullie over zeuren en elke keer maar terug proberen te pakken.. niks mannelijks aan. Jullie zijn zoals ik ernaar kijk gewoon kleine kinderen
Je bent wat beperktquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
een flinke banheb ik nog nooit gehad dus ik snap niet wat je nu bedoeld
Mooi van jequote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ken het hoor, was ook zoals Masberum. Maar ik ben al 18 jaar gestopt.
En ik hoefde het niet te doen voor mijn kinderen maar puur voor mijzelf.
Lekker slapen gaan dusquote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ken mijn beperkingen vrij goed dus wat bedoel je
Een persoon die nadenkt zou dit nooit plaatsen. Omdat het geen enkele relevantie heeft tot wat ik zeiquote:een flinke banheb ik nog nooit gehad dus ik snap niet wat je nu bedoeld
tja als je de hele wereld bekijkt en met trump enzo. en israel, ik wordt er niet vrolijk van iig.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja als je de hele wereld bekijkt en met trump enzo. en israel, ik wordt er niet vrolijk van iig.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
[..]
Een persoon die nadenkt zou dit nooit plaatsen. Omdat het geen enkele relevantie heeft tot wat ik zei
Er gaat iets vreselijk fout in iemands hoofd. Niet goed te praten maar wat heeft in godsnaaam ANPR camera's daar mee te maken?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
nou al met al, ik weet niet wat ik er meer over moet zeggen, vind t vooral heel triest enzo. enne zeker omdat die man ook kinderen mee neemt erin. Dat sowieso had niet mogen gebeuren. die man zelf. tja eigen keuzes. maar in meenemen is wel erg. echt triest.
en snap je niet he, dat er ANPR camera's zijn die je zo oppakken voor een snelheid overtreding. en ze dit missen.... maargoed. wss minder belangrijk of pro voor ze als verkeersbonnen binnen halen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja als je de hele wereld bekijkt en met trump enzo. en israel, ik wordt er niet vrolijk van iig.
Als je morgen nuchter bent zou ik je adviseren om het te herlezen zodat je kan zien wat je doetquote:
Er zijn er meer die in die categorie vallenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga slapen, wil morgenvroeg de tuin doen.
Sterkte allen, hopelijk valt hij snel om van de drank vanavond.
nu ga jij er van uit dat ik ooit nuchter benquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Als je morgen nuchter bent zou ik je adviseren om het te herlezen zodat je kan zien wat je doet
Welterusten KWquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
dat zodra ze kenteken wisten gelijk konden traceren. en wisten ze al. maar geen actie op ondernomen. en daar ging ook nog wat mis met traject ervoor dus. (zoals vaker)quote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Er gaat iets vreselijk fout in iemands hoofd. Niet goed te praten maar wat heeft in godsnaaam ANPR camera's daar mee te maken?
het is geen gezellig onderwerp, maar verder niks mis mee om ff te bespreken ook toch?quote:
De gast is 15 minuten nadat hij zijn kinderen had opgehaald de plomp ingereden, de melding was wat later. Maar ik ga hier maar niet verder op in dat zou een beetje dom zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:58 schreef kree het volgende:
[..]
dat zodra ze kenteken wisten gelijk konden traceren. en wisten ze al. maar geen actie op ondernomen. en daar ging ook nog wat mis met traject ervoor dus. (zoals vaker)
Daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
keer wat anders dan alleen maar![]()
en
![]()
hoeft toch niet meteen een groot probleem te zijn
zo niet nodig allemaalquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
keer wat anders dan alleen maar![]()
en
![]()
hoeft toch niet meteen een groot probleem te zijn
Is dat Bibi?quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:02 schreef aeque het volgende:
Ik doe wel gewoon een killempje
[ afbeelding ]
het allemaal heel de dag met elkaar eens zijn en elkaar oppijpen dat gaat toch heel snel vervelen of wat bedoel jequote:
Het is natuurlijk wel snel hier dat als je wat tegengas geeft de hele zooi van de rel isquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
het allemaal heel de dag met elkaar eens zijn en elkaar oppijpen dat gaat toch heel snel vervelen of wat bedoel je
nee ik bedoel dat deze rare fitties iedere keer helemaal nergens over gaan en helemaal niet nodig zijnquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
het allemaal heel de dag met elkaar eens zijn en elkaar oppijpen dat gaat toch heel snel vervelen of wat bedoel je
ow sorry ik zal me proberen in te houdenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel snel hier dat als je wat tegengas geeft de hele zooi van de rel is
Trustenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 00:57 schreef KoningWouter het volgende:
Nee hoor ga je gang graag juist beter dan dat negeren.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
ow sorry ik zal me proberen in te houden
Mijn probleem is dat ik ze altijd liever gewoon even online uitspreek tegen de persoon waar het om gaat dan kan ik daarna heerlijk relaxed en lekker gaan slapen. Als ik er mee blijf zitten dan slaap ik misschien wel slecht en dat kan ook niet de bedoeling zijn want dan moet ik weer aan de drank enzo en dan hebben ze de volgende keer weer een argument en dan is de cirkel weer vierkant.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat deze rare fitties iedere keer helemaal nergens over gaan en helemaal niet nodig zijn
Dan snap ik niet dat je users op negeer zet, je lijkt me daar ook niet het persoon voor.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik ze altijd liever gewoon even online uitspreek tegen de persoon waar het om gaat dan kan ik daarna heerlijk relaxed en lekker gaan slapen. Als ik er mee blijf zitten dan slaap ik misschien wel slecht en dat kan ook niet de bedoeling zijn want dan moet ik weer aan de drank enzo en dan hebben ze de volgende keer weer een argument en dan is de cirkel weer vierkant.
Beetje tegengast moet toch kunnen
Nog steeds niet inzien dat je geen tegengas geeft met de opmerkingen die jij eruit gooit. Het is een gave.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel snel hier dat als je wat tegengas geeft de hele zooi van de rel is
Dat heb ik een korte tijd bij een paar mensen gedaan maar dat bleek geen succes dus dat is al weer een behoorlijke tijd geledenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat je users op negeer zet, je lijkt me daar ook niet het persoon voor.
blijkt uiteindelijk en mss was er dan ook niks aan te doen nu achteraf.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De gast is 15 minuten nadat hij zijn kinderen had opgehaald de plomp ingereden, de melding was wat later. Maar ik ga hier maar niet verder op in dat zou een beetje dom zijn
Ik vind jou ronduit dom, omdat je het niet kan onderbouwen.quote:Op vrijdag 23 mei 2025 01:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Nog steeds niet inzien dat je geen tegengas geeft met de opmerkingen die jij eruit gooit. Het is een gave.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |