abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:58:25 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217719110
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
‘Maar goed porno verbieden is een onuitvoerbaar idee en ook enkel symptoombestrijding.’

Maar zou het niet wenselijk zijn die hele porno-meuk met wortel en tak uit te roeien?
Tja ten eerste is het een zware vorm van censuur. Dus voor je daaraan begint moet er een hele goede reden zijn om dat te gaan doen. En ik zie de link niet zo tussen de reeds decennialange beschikbaarheid van porno en de recente opkomst van die incelcultuur.

En al zou je het willen. Er zijn vele petabytes aan porno in deze wereld. Hoe ga je dat allemaal vernietigen of zorgen dat niemand er meer bij kan? Kansloos idee.
pi_217719126
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen porno en sexualiteit vind ik. Porno is de meest platvloerse uiting van sexualiteit. Het heeft met gezonde realiteit niets te maken. Je IQ loopt er ook van terug.
Wat? :D klinkt als een fabel zoals van masturberen word je doof.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:01:14 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja ten eerste is het een zware vorm van censuur. Dus voor je daaraan begint moet er een hele goede reden zijn om dat te gaan doen. En ik zie de link niet zo tussen de reeds decennialange beschikbaarheid van porno en de recente opkomst van die incelcultuur.

En al zou je het willen. Er zijn vele petabytes aan porno in deze wereld. Hoe ga je dat allemaal vernietigen of zorgen dat niemand er meer bij kan? Kansloos idee.
Klopt.

Laat ik het zó zeggen: het zou mijn wens zijn. Omdat ik porno o.a. niet gezond vind. Maar we kunnen al niet meer terug.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:02:01 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719197
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat? :D klinkt als een fabel zoals van masturberen word je doof.
Ik gooide er ff een geintje in.
pi_217719220
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik gooide er ff een geintje in.
Ik denk slechts met mijn lul dus dat geintje ging aan mij voorbij o|O
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:03:08 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217719223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Porno bestaat al heel lang, maar in de huidige vorm bestaat dit niet heel lang. Vroeger keek men weleens in een magazine. Nu heeft met toegang tot zowat de wereldwijde pornografiebibliotheek met alle genres die er maar te bedenken zijn.

Het wordt steeds heftiger en jongens beginnen er steeds jonger naar te kijken o.a. doordat we de grip op social media bij kinderen kwijt zijn.
Het is al sinds de VHS recorder in de jaren 80 de huiskamers veroverde zo. Toen circuleerden er gewoon videobanden met de meest ranzige porno onder scholieren.
pi_217719226
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen porno en sexualiteit vind ik. Porno is de meest platvloerse uiting van sexualiteit. Het heeft met gezonde realiteit niets te maken. Je IQ loopt er ook van terug.
Neu, vind ik niet. Ik ben geen liefhebber van porno die speciaal is gemaakt voor mannen. Je weet wel, twee of drie mannen die samen tegelijkertijd een vrouw penetreren en die vrouw vindt het allemaal reuzelekker. Of zoiets. :r
Maar goed, dat zijn mannenfantasieën.

Wij vrouwen hadden de liefdesromannetjes. Daar kon het ook behoorlijk stomen hoor. Vrouwen die een man leerden kennen en deze man wist precies op welke knopjes hij moest drukken om de vrouw in extase te brengen.

Porno (sexuele fantasieën dus) horen gewoon bij het menszijn.
Mensen (mannen zowel als vrouwen( die hier een commercieel slaatje uit willen slaan moet je zonder meer veroordelen en eventueel straffen.
Maar niet de porno an sich verbieden. Dan ben je gewoon als gedachtepolitie bezig.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:05:46 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Neu, vind ik niet. Ik ben geen liefhebber van porno die speciaal is gemaakt voor mannen. Je weet wel, twee of drie mannen die samen tegelijkertijd een vrouw penetreren en die vrouw vindt het allemaal reuzelekker. Of zoiets. :r
Maar goed, dat zijn mannenfantasieën.

Wij vrouwen hadden de liefdesromannetjes. Daar kon het ook behoorlijk stomen hoor. Vrouwen die een man leerden kennen en deze man wist precies op welke knopjes hij moest drukken om de vrouw in extase te brengen.

Porno (sexuele fantasieën dus) horen gewoon bij het menszijn.
Mensen (mannen zowel als vrouwen( die hier een commercieel slaatje uit willen slaan moet je zonder meer veroordelen en eventueel straffen.
Maar niet de porno an sich verbieden. Dan ben je gewoon als gedachtepolitie bezig.
We zijn het niet eens…
pi_217719312
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat? :D klinkt als een fabel zoals van masturberen word je doof.
Juist, daar moest ik ook aan denken. Of je krijgt ruggemergkanker.
Zo belachelijk dit. Het waren vnl. de religieuzen die zich in dit opzicht als deskundige opwierpen.
Kleine kinderen in weeshuizen werden gedwongen om met hun handjes boven de dekens te slapen.
Ja, waarom dan? Snap je het? Sex is vies.
pi_217719395
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
We zijn het niet eens…
Dat blijkt. Jammer maar helaas.
Bedenk wel dat de mens een sexueel wezen is.
En vergeet ook niet dat het hele leven op onze planeet afhankelijk is van sex (voortplanting dus)
Het feit dat de moderne mens manieren heeft gevonden om te genieten van sex zonder dat daar ongewenste nakomelingen van komen doet daar niks aan af.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:18:55 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat blijkt. Jammer maar helaas.
Bedenk wel dat de mens een sexueel wezen is.
En vergeet ook niet dat het hele leven op onze planeet afhankelijk is van sex (voortplanting dus)
Het feit dat de moderne mens manieren heeft gevonden om te genieten van sex zonder dat daar ongewenste nakomelingen van komen doet daar niks aan af.
Maar waarom zo grof? Waarom zo expliciet? Porno bedoel ik. Al het mooie van sexualiteit en intimiteit wordt de nek omgedraaid. Afschuwelijk.
pi_217719544
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar waarom zo grof? Waarom zo expliciet? Porno bedoel ik. Al het mooie van sexualiteit en intimiteit wordt de nek omgedraaid. Afschuwelijk.
Helemaal met je eens, maar zo zien mannen het graag.
Ik niet. Ik lees liever pornografische romans, dan kan ik zelf de beelden er bij verzinnen.
Want porno is op zich helemaal niet verkeerd.

Sexualiteit is niet mooi of intiem of romantisch. Sex is gewoon pragmatisch. Je moet neuken om te blijven bestaan.
Dat is de natuur.
Je moet gewoon niet kijken naar porno die expliciet voor mannen is gemaakt. Net zomin moet je alshetero kijken naar porno die speciaal is gemaakt voor homo's of lesbiennes.
pi_217720012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Het is al sinds de VHS recorder in de jaren 80 de huiskamers veroverde zo. Toen circuleerden er gewoon videobanden met de meest ranzige porno onder scholieren.
En dat terwijl de porno-industrie naar verluidt juist een voorkeur had voor Philips Video 2000.
pi_217731259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jouw kwoot: dat waren geen incels, alle 4 hebben ze seks gehad met vrouwen zonder dwang
Deze 4 breinsteintjes waren wel degelijk incels want net zo hulpeloos als pasgeboren babies als het gaat over contact met vrouwen.
Er is een verschil tussen op datingsite kansloze awkward nerds en incels: Incels haten vrouwen en projecteren de schuld van hun onvermogen een vrouw aan de haak te slaan als de schuld van de vrouw. Die 4 nerds uit de serie waren vooral elkaar verbaal aan het bashen over hoe stom ze met de dames omgingen.

En vroeger zaten die eenzame gefrustreerde mannetjes op hun zolderkamertje te gamen en te klagen. En nu vinden ze elkaar met duizenden tegelijk op internet onder leiding van een groep alphamannetjes die er een verdienmodel in gevonden hebben om de mening van die massa te versterken. En dat sijpelt nu dus blijkbaar door naar alle lagen van de bevolking. Met dank aan social media.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 mei 2025 @ 09:07:20 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217732876
Maar wat ik al zeg. Dit is natuurlijk iets dat al langer misgaat en nu ineens op een andere manier naar de oppervlakte komt. Zolang FOK! bestaat kennen we al klagende FOK-maagden. Maar nu hebben ze ineens een soort ding gevonden om zich af te reageren op vrouwen. Daardoor zijn ze ineens (enkel online) zeer extravert en agressief geworden. Maar er ligt natuurlijk veel leed aan ten grondslag.

Het zijn vooral mannen die ergens in hun tienerjaren een paar afslagen missen op gebied van sociale ontwikkeling. Veel van hen kwamen eerder nog wel op hun pootjes terecht, maar door zich met dit soort rotzooi bezig te gaan houden wordt het er niet beter op.

De middelbare school is voor niet populaire jongens gewoon een verschrikkelijke plek waar je dan aan je lot overgelaten bent als je er niet bij hoort. Daar is eigenlijk nauwelijks aandacht voor. Als dat beter zou zijn, is de kans ook kleiner dat ze ontsporen.
pi_217733412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat ik al zeg. Dit is natuurlijk iets dat al langer misgaat en nu ineens op een andere manier naar de oppervlakte komt. Zolang FOK! bestaat kennen we al klagende FOK-maagden. Maar nu hebben ze ineens een soort ding gevonden om zich af te reageren op vrouwen.
Het is immers altijd fijn om anderen de schuld te kunnen geven. Allochtonen pakken jouw baan af, vrouwen zijn de schuld dat jij geen seks kan krijgen en Timmermans is schuldig aan alles wat mis in in Nederland. Het ligt nooit aan jou. En eerlijk is eerlijk, dat voelt beter dan accepteren dat het je eigen schuld is. En dat is het vaak niet eens. Meestal kun je er immers niks aan doen als de natuur je niet bedeeld heeft met een adonis-kop en communicatieve vaardigheden liggen voor een groot deel vast na je geboorte. Je kunt er wel (gedeeltelijk) wat aan doen natuurlijk, maar dat vereist keiharde zelfdiscipline en uit je comfortzones stappen. En dat zijn ook over het algemeen zwakke punten van mensen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 mei 2025 @ 10:26:37 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217733631
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 10:02 schreef Knipoogje het volgende:

Meestal kun je er immers niks aan doen als de natuur je niet bedeeld heeft met een adonis-kop en communicatieve vaardigheden liggen voor een groot deel vast na je geboorte. Je kunt er wel (gedeeltelijk) wat aan doen natuurlijk, maar dat vereist keiharde zelfdiscipline en uit je comfortzones stappen. En dat zijn ook over het algemeen zwakke punten van mensen.
Belangrijker is natuurlijk gewoon voorkomen dat jongens zo worden. Dat is natuurlijk niet allemaal erfelijk.

Zelf hoorde ik als middelbare scholier ook niet bij de populaire jongens. Ik was gelukkig niet de pispaal maar erbij horen deed ik ook niet. Een benauwde eenzame tijd vond ik het. Vooral bezig met niet uit de toon vallen, wat als lichtelijk excentriek persoon die ik ben vrij vervelend is. Dus ik had er in die tijd geregeld de pest in. Toen ik ging studeren gelukkig snel een reset kunnen maken waardoor ik gewoon kon aanhaken bij een gezonde ontwikkeling tot jongvolwassene.

Maar ik realiseer me ook dat ik ook zo had kunnen ontsporen in die tijd, als die incel-meuk had bestaan misschien nog sneller. Als je als scholier immers eenzaam en impopulair bent, dan is dat immers aantrekkelijk om mee terug te vechten. Terwijl je in werkelijkheid je kansen op een gezonde ontwikkeling weggooit. Het is eigenlijk gewoon met harddrugs te vergelijken.

Hoe dan ook heb ik in die tijd weinig mogelijke hoop of steun ervaren van mensen die het begrepen. Dat is ook best lastig, want volwassenen kunnen zich niet altijd even goed inleven in pubers en denken vaak makkelijk over dingen die voor een puber heel moeilijk zijn. Bovendien schaam je je ervoor. Achteraf gezien waren er veel meer jongens zoals ik op school. Maar niemand kwam daar natuurlijk voor uit. Dus daar ligt wel een mogelijke verbetering als het gaat om begeleiding van jongeren.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 12:24:59 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217734723
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:38 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Wel leuk, altijd moslims overal de schuld van willen geven. Maar het verklaart niet waarom jonge autochtone mannen ook conservatiever lijken te worden en waarom vrouwenhaat wereldwijd online groeit (ook in landen zonder veel immigratie).
In een topic over toenemende vrouwenhaat en onderdrukking het conservatisme van die religie níet noemen is dan weer een sterk staaltje struisvogel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 mei 2025 @ 13:02:39 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217735178
De islam heeft met de incelcultuur weinig te maken. Hooguit zijn incels er jaloers op omdat ze denken dat ze dan wel een vrouw toegewezen krijgen. .
pi_217735435
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:02 schreef Hexagon het volgende:
De islam heeft met de incelcultuur weinig te maken. Hooguit zijn incels er jaloers op omdat ze denken dat ze dan wel een vrouw toegewezen krijgen. .
Het is natuurlijk wel een beetje zo dat de wat minder aantrekkelijke mannen in een conservatieve cultuur wat meer kansen hebben om een vrouw te vinden dan de huidige liberale cultuur.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 13:38:33 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217735556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is natuurlijk wel een beetje zo dat de wat minder aantrekkelijke mannen in een conservatieve cultuur wat meer kansen hebben om een vrouw te vinden dan de huidige liberale cultuur.
Welnee, ontzettend veel moslimkerels die alleen blijven omdat ze niet goed genoeg gevonden worden.
pi_217735612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:38 schreef Hexagon het volgende:
Welnee, ontzettend veel moslimkerels die alleen blijven omdat ze niet goed genoeg gevonden worden.
Tegenwoordig wel, en dan vooral bij moslims die in niet-islamitische landen wonen.
pi_217736556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Tegenwoordig wel, en dan vooral bij moslims die in niet-islamitische landen wonen.
En die figuren kunnen dan weer hun handen niet thuishouden. Maar schuif incels maar weer all schuld toe. Makkelijk. En zoniet incels dan krijgt Putin alle schuld of Trump.

Woke stemmers die altijd pro multicul zijn, kennen geen schaamte.

[ Bericht 2% gewijzigd door InzolVC op 24-05-2025 15:30:58 ]
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:25:14 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217736570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Welnee, ontzettend veel moslimkerels die alleen blijven omdat ze niet goed genoeg gevonden worden.
Nonsens. Zaken als gearrangeerde huwelijken, al dan niet binnen de familie, lossen dat probleem wel op.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:57:21 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217736910
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nonsens. Zaken als gearrangeerde huwelijken, al dan niet binnen de familie, lossen dat probleem wel op.
Dan moet er wel wat te arrangeren zijn. Als je familie een goede status heeft, en jij ook voldoende perspectieven hebt dan lukt dat wel. Anders krijgen ze je aan de straatstenen niet kwijt.

De gemiddelde incel zou ook in die cultuur weinig kans hebben.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:04:41 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217737024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan moet er wel wat te arrangeren zijn. Als je familie een goede status heeft, en jij ook voldoende perspectieven hebt dan lukt dat wel. Anders krijgen ze je aan de straatstenen niet kwijt.

De gemiddelde incel zou ook in die cultuur weinig kans hebben.
Al dan niet binnen de familie... zoals gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat. Neef-nicht huwelijken zijn meer norm dan uitzondering in sommige landen.
pi_217737071
Toch is het wel degelijk zo dat in een conservatieve cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, meer mannen kans maken om een vrouw te vinden dan in de moderne westerse Tinder-cultuur.

In een cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, zal je eerder de situatie hebben, als je de aantrekkelijkheid van een persoon, man of vrouw, op de huwelijksmarkt zou mogen uitdrukken in een getal tussen 1 en 10, dat een 9 met een 9 trouwt, een 6 met een 6 en een 3 met een 3. En zo komt bijna iedere man wel aan een vrouw.

In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:09:34 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Al dan niet binnen de familie... zoals gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat. Neef-nicht huwelijken zijn meer norm dan uitzondering in sommige landen.
Ja ook binnen familie is niet iedereen even populair of rijk. Wie weinig te bieden heeft gaat het ook daarin moeilijk krijgen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:10:57 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217737112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja ook binnen familie is niet iedereen even populair of rijk. Wie weinig te bieden heeft gaat het ook daarin moeilijk krijgen.
Wat snap je niet aan het woord gearrangeerd? Dit gebeurt soms al vanaf de geboorte...
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:13:56 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat snap je niet aan het woord gearrangeerd? Dit gebeurt soms al vanaf de geboorte...
Arrangeren betekent ook dat men wat te bieden moet hebben om tot een deal te komen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:15:19 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
Die onzin. :')

Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
pi_217737217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Die onzin. :')

Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
Lang niet alle stellen hebben elkaar via Tinder ontmoet.
Gelukkig is er nog een wereld buiten Tinder.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2025 16:18:49 ]
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:22:50 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Lang niet alle stellen hebben elkaar via Tinder ontmoet.
Gelukkig is er nog een wereld buiten Tinder.
Dan is er dus niet echt een probleem. Dan ga je niet op Tinder.
pi_217737456
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Hexagon het volgende:
Dan is er dus niet echt een probleem. Dan ga je niet op Tinder.
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
pi_217739495
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
Hoe deden ze dat vroeger dan? Toen had je ook foeilelijke of sociaal gemankeerde mannen die toch aan een vrouw wisten te komen. Of niet. Maar dan werden het vaak geen vrouwenhaters.
Op tinder, tja, dan weet je dat je met 10 mannen op elke vrouw een kansloze exercitie bezig bent als je er fysiek niet zo leuk uit ziet. Zodra iemand keus heeft gaat iemand kiezen. En als je meerdere keuzes hebt, dan vallen de mindere keuzes af.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 25 mei 2025 @ 10:08:41 #86
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217743853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
Dan moeten ze toch naar buiten. Een hobbie zoeken, uitgaan, in ieder geval iets doen behalve binnen blijven zitten.
Zulke mannen kwamen vroeger ook geen vrouw tegen als ze binnen bleven zitten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217745042
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan moeten ze toch naar buiten. Een hobbie zoeken, uitgaan, in ieder geval iets doen behalve binnen blijven zitten.
Zulke mannen kwamen vroeger ook geen vrouw tegen als ze binnen bleven zitten.
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.

Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2025 11:48:44 ]
  zondag 25 mei 2025 @ 12:07:00 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217745297
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.

Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.
Nou als je op reis gaat met de motor en in hostels overnacht en dergelijke, ga je die een hoop tegenkomen. Misschien rijden ze niet allemaal motor, maar toch.
  zondag 25 mei 2025 @ 12:54:19 #89
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217745707
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.

Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.
Ehhhh dan ga je toeren met je motor met vrienden door het land en het buitenland en je stopt hier en daar en doet een hapje en een drankje en wie weet je dan tegenkomt.
En er zijn ook genoeg vrouwen die motorrijden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217747824
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:07 schreef Hexagon het volgende:
Nou als je op reis gaat met de motor en in hostels overnacht en dergelijke, ga je die een hoop tegenkomen. Misschien rijden ze niet allemaal motor, maar toch.
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
En er zijn ook genoeg vrouwen die motorrijden.
Ik heb me wel eens afgevraagd of vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die motor rijden.
  zondag 25 mei 2025 @ 15:55:25 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217748008
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 15:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
[..]
Ik heb me wel eens afgevraagd of vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die motor rijden.
Niet per se om het motor rijden op zichzelf. Maar wel om het hebben van een interessante hobby waar je in op gaat.
pi_217749156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die onzin. :')

Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
Ik denk dat zijn stelling wel wat meer opgaat voor stelletjes van de pre-Ikea-leeftijd, en dat is ook de leeftijdsgroep waar de meeste gefrustreerden in zitten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217749313
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Akathisia het volgende:
Ik denk dat zijn stelling wel wat meer opgaat voor stelletjes van de pre-Ikea-leeftijd, en dat is ook de leeftijdsgroep waar de meeste gefrustreerden in zitten.
Wat is de IKEA-leeftijd ?

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij maakt IKEA produkten voor alle leeftijden.
pi_217749383
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat is de IKEA-leeftijd ?

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij maakt IKEA produkten voor alle leeftijden.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 25 mei 2025 @ 17:31:12 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217749592
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
Meestal meer achter in de 20. IKEA is lekker goedkoop voor stellen die net gaan samenwonen en nog niet veel geld hebben.
  zondag 25 mei 2025 @ 18:10:10 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217749953
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
Nee joh. Dat zijn meestal de mensen die voor het eerst gaan samenwonen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217750144
En zou de IKEA leeftijd veel verschillen van de Leen Bakker leeftijd ?
Of zal dat ongeveer hetzelfde zijn ?
pi_217750231
Denk niet dat het zoveel scheelt.

Maar goed, IKEA trekt niet alleen starters, ook mensen met een klein(er) budget. En dan heb je natuurlijk ook nog de éckte IKEA-fans, die het gewoon mooi/fijn/praktisch vinden en zulks meer.
  zondag 25 mei 2025 @ 18:45:57 #99
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217750312
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toch is het wel degelijk zo dat in een conservatieve cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, meer mannen kans maken om een vrouw te vinden dan in de moderne westerse Tinder-cultuur.

In een cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, zal je eerder de situatie hebben, als je de aantrekkelijkheid van een persoon, man of vrouw, op de huwelijksmarkt zou mogen uitdrukken in een getal tussen 1 en 10, dat een 9 met een 9 trouwt, een 6 met een 6 en een 3 met een 3. En zo komt bijna iedere man wel aan een vrouw.

In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
Lijkt me sterk.
Ook vroeger ging men eerst daten voordat er het huwelijksbootje in werd gestapt.
Incels zijn meestal mannen die blijkbaar iets doen of een soort karaktertrekken hebben waar vrouwen op af knappen, dus vroeger zouden ze ook redelijk kansloos geweest zijn.

Nu zit zo iemand wat online op vrouwen te haten, maar vroeger was het misschien de plaatselijke zuipende dorpsgek of de verwaarloosde zwerver die aan de rand van het bos woont met lang haar en lange baard.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 25 mei 2025 @ 19:08:19 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217750596
Ik ben zo homo als een peloton apen, maar ik kijk nog liever heteroporno dan naar de posts van MickeyTeringTroll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')