Al dan niet binnen de familie... zoals gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat. Neef-nicht huwelijken zijn meer norm dan uitzondering in sommige landen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 15:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan moet er wel wat te arrangeren zijn. Als je familie een goede status heeft, en jij ook voldoende perspectieven hebt dan lukt dat wel. Anders krijgen ze je aan de straatstenen niet kwijt.
De gemiddelde incel zou ook in die cultuur weinig kans hebben.
Ja ook binnen familie is niet iedereen even populair of rijk. Wie weinig te bieden heeft gaat het ook daarin moeilijk krijgen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Al dan niet binnen de familie... zoals gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat. Neef-nicht huwelijken zijn meer norm dan uitzondering in sommige landen.
Wat snap je niet aan het woord gearrangeerd? Dit gebeurt soms al vanaf de geboorte...quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ook binnen familie is niet iedereen even populair of rijk. Wie weinig te bieden heeft gaat het ook daarin moeilijk krijgen.
Arrangeren betekent ook dat men wat te bieden moet hebben om tot een deal te komen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord gearrangeerd? Dit gebeurt soms al vanaf de geboorte...
Die onzin.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
Lang niet alle stellen hebben elkaar via Tinder ontmoet.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Die onzin.![]()
Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
Dan is er dus niet echt een probleem. Dan ga je niet op Tinder.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Lang niet alle stellen hebben elkaar via Tinder ontmoet.
Gelukkig is er nog een wereld buiten Tinder.
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Hexagon het volgende:
Dan is er dus niet echt een probleem. Dan ga je niet op Tinder.
Hoe deden ze dat vroeger dan? Toen had je ook foeilelijke of sociaal gemankeerde mannen die toch aan een vrouw wisten te komen. Of niet. Maar dan werden het vaak geen vrouwenhaters.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
Dan moeten ze toch naar buiten. Een hobbie zoeken, uitgaan, in ieder geval iets doen behalve binnen blijven zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.quote:Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan moeten ze toch naar buiten. Een hobbie zoeken, uitgaan, in ieder geval iets doen behalve binnen blijven zitten.
Zulke mannen kwamen vroeger ook geen vrouw tegen als ze binnen bleven zitten.
Nou als je op reis gaat met de motor en in hostels overnacht en dergelijke, ga je die een hoop tegenkomen. Misschien rijden ze niet allemaal motor, maar toch.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.
Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.
Ehhhh dan ga je toeren met je motor met vrienden door het land en het buitenland en je stopt hier en daar en doet een hapje en een drankje en wie weet je dan tegenkomt.quote:Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.
Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.
quote:Op zondag 25 mei 2025 12:07 schreef Hexagon het volgende:
Nou als je op reis gaat met de motor en in hostels overnacht en dergelijke, ga je die een hoop tegenkomen. Misschien rijden ze niet allemaal motor, maar toch.
Ik heb me wel eens afgevraagd of vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die motor rijden.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
En er zijn ook genoeg vrouwen die motorrijden.
Niet per se om het motor rijden op zichzelf. Maar wel om het hebben van een interessante hobby waar je in op gaat.quote:Op zondag 25 mei 2025 15:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
[..]
Ik heb me wel eens afgevraagd of vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die motor rijden.
Ik denk dat zijn stelling wel wat meer opgaat voor stelletjes van de pre-Ikea-leeftijd, en dat is ook de leeftijdsgroep waar de meeste gefrustreerden in zitten.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die onzin.![]()
Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
Wat is de IKEA-leeftijd ?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Akathisia het volgende:
Ik denk dat zijn stelling wel wat meer opgaat voor stelletjes van de pre-Ikea-leeftijd, en dat is ook de leeftijdsgroep waar de meeste gefrustreerden in zitten.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is de IKEA-leeftijd ?
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij maakt IKEA produkten voor alle leeftijden.
Meestal meer achter in de 20. IKEA is lekker goedkoop voor stellen die net gaan samenwonen en nog niet veel geld hebben.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
Nee joh. Dat zijn meestal de mensen die voor het eerst gaan samenwonen.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toch is het wel degelijk zo dat in een conservatieve cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, meer mannen kans maken om een vrouw te vinden dan in de moderne westerse Tinder-cultuur.
In een cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, zal je eerder de situatie hebben, als je de aantrekkelijkheid van een persoon, man of vrouw, op de huwelijksmarkt zou mogen uitdrukken in een getal tussen 1 en 10, dat een 9 met een 9 trouwt, een 6 met een 6 en een 3 met een 3. En zo komt bijna iedere man wel aan een vrouw.
In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |