abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:04:41 #76
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217737024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:57 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dan moet er wel wat te arrangeren zijn. Als je familie een goede status heeft, en jij ook voldoende perspectieven hebt dan lukt dat wel. Anders krijgen ze je aan de straatstenen niet kwijt.

De gemiddelde incel zou ook in die cultuur weinig kans hebben.
Al dan niet binnen de familie... zoals gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat. Neef-nicht huwelijken zijn meer norm dan uitzondering in sommige landen.
pi_217737071
Toch is het wel degelijk zo dat in een conservatieve cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, meer mannen kans maken om een vrouw te vinden dan in de moderne westerse Tinder-cultuur.

In een cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, zal je eerder de situatie hebben, als je de aantrekkelijkheid van een persoon, man of vrouw, op de huwelijksmarkt zou mogen uitdrukken in een getal tussen 1 en 10, dat een 9 met een 9 trouwt, een 6 met een 6 en een 3 met een 3. En zo komt bijna iedere man wel aan een vrouw.

In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:09:34 #78
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737091
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Al dan niet binnen de familie... zoals gebruikelijk weet je weer niet waar je over praat. Neef-nicht huwelijken zijn meer norm dan uitzondering in sommige landen.
Ja ook binnen familie is niet iedereen even populair of rijk. Wie weinig te bieden heeft gaat het ook daarin moeilijk krijgen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:10:57 #79
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217737112
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ja ook binnen familie is niet iedereen even populair of rijk. Wie weinig te bieden heeft gaat het ook daarin moeilijk krijgen.
Wat snap je niet aan het woord gearrangeerd? Dit gebeurt soms al vanaf de geboorte...
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:13:56 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737158
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Wat snap je niet aan het woord gearrangeerd? Dit gebeurt soms al vanaf de geboorte...
Arrangeren betekent ook dat men wat te bieden moet hebben om tot een deal te komen.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:15:19 #81
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
Die onzin. :')

Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
pi_217737217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Hexagon het volgende:
Die onzin. :')

Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
Lang niet alle stellen hebben elkaar via Tinder ontmoet.
Gelukkig is er nog een wereld buiten Tinder.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2025 16:18:49 ]
  zaterdag 24 mei 2025 @ 16:22:50 #83
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217737305
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:18 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Lang niet alle stellen hebben elkaar via Tinder ontmoet.
Gelukkig is er nog een wereld buiten Tinder.
Dan is er dus niet echt een probleem. Dan ga je niet op Tinder.
pi_217737456
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:22 schreef Hexagon het volgende:
Dan is er dus niet echt een probleem. Dan ga je niet op Tinder.
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
pi_217739495
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
Hoe deden ze dat vroeger dan? Toen had je ook foeilelijke of sociaal gemankeerde mannen die toch aan een vrouw wisten te komen. Of niet. Maar dan werden het vaak geen vrouwenhaters.
Op tinder, tja, dan weet je dat je met 10 mannen op elke vrouw een kansloze exercitie bezig bent als je er fysiek niet zo leuk uit ziet. Zodra iemand keus heeft gaat iemand kiezen. En als je meerdere keuzes hebt, dan vallen de mindere keuzes af.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 25 mei 2025 @ 10:08:41 #86
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217743853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Er zijn mannen die gewoon aangewezen zijn op dat soort dating apps en sites, omdat ze in hun leven maar weinig vrouwen tegenkomen.
Dan moeten ze toch naar buiten. Een hobbie zoeken, uitgaan, in ieder geval iets doen behalve binnen blijven zitten.
Zulke mannen kwamen vroeger ook geen vrouw tegen als ze binnen bleven zitten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217745042
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 10:08 schreef MissButterflyy het volgende:
Dan moeten ze toch naar buiten. Een hobbie zoeken, uitgaan, in ieder geval iets doen behalve binnen blijven zitten.
Zulke mannen kwamen vroeger ook geen vrouw tegen als ze binnen bleven zitten.
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.

Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2025 11:48:44 ]
  zondag 25 mei 2025 @ 12:07:00 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217745297
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.

Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.
Nou als je op reis gaat met de motor en in hostels overnacht en dergelijke, ga je die een hoop tegenkomen. Misschien rijden ze niet allemaal motor, maar toch.
  zondag 25 mei 2025 @ 12:54:19 #89
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217745707
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 11:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk een mogelijkheid. Ik heb ook meer dan eens het advies gekregen om een hobby te zoeken zodat ik daar misschien een leuke dame ontmoet. Voor mij zou dat wel het nadeel hebben dat ik niet zo'n groepsmens ben en in een groep mensen moeilijker contact maak dan 1-op-1.

Verder is het natuurlijk ook van belang dat je een hobby zoekt waar je zelf ook wat in ziet, en dat je niet aan een hobby begint met als enige doel om vrouwen te ontmoeten, en dan daarvoor een hobby kiest die veel vrouwen beoefenen terwijl je het zelf maar niets vindt. En dan kun je de pech hebben dat je vooral hobby's leuk vindt waar je weinig vrouwen tegenkomt. Zo denk ik er wel eens over om een motor te kopen en toertochten te rijden. Dat lijkt me ontzettend leuk, maar het is natuurlijk geen omgeving waar je veel vrouwen tegen zal komen.
Ehhhh dan ga je toeren met je motor met vrienden door het land en het buitenland en je stopt hier en daar en doet een hapje en een drankje en wie weet je dan tegenkomt.
En er zijn ook genoeg vrouwen die motorrijden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217747824
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:07 schreef Hexagon het volgende:
Nou als je op reis gaat met de motor en in hostels overnacht en dergelijke, ga je die een hoop tegenkomen. Misschien rijden ze niet allemaal motor, maar toch.
quote:
1s.gif Op zondag 25 mei 2025 12:54 schreef MissButterflyy het volgende:
En er zijn ook genoeg vrouwen die motorrijden.
Ik heb me wel eens afgevraagd of vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die motor rijden.
  zondag 25 mei 2025 @ 15:55:25 #91
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217748008
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 15:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
[..]
Ik heb me wel eens afgevraagd of vrouwen zich aangetrokken voelen tot mannen die motor rijden.
Niet per se om het motor rijden op zichzelf. Maar wel om het hebben van een interessante hobby waar je in op gaat.
pi_217749156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Die onzin. :')

Ga eens een middagje bij de IKEA rondlopen en kijk naar de stellen. Dat is echt niet de top 20% van de mannen.
Ik denk dat zijn stelling wel wat meer opgaat voor stelletjes van de pre-Ikea-leeftijd, en dat is ook de leeftijdsgroep waar de meeste gefrustreerden in zitten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_217749313
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 16:57 schreef Akathisia het volgende:
Ik denk dat zijn stelling wel wat meer opgaat voor stelletjes van de pre-Ikea-leeftijd, en dat is ook de leeftijdsgroep waar de meeste gefrustreerden in zitten.
Wat is de IKEA-leeftijd ?

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij maakt IKEA produkten voor alle leeftijden.
pi_217749383
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat is de IKEA-leeftijd ?

Het kan aan mij liggen, maar volgens mij maakt IKEA produkten voor alle leeftijden.
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 25 mei 2025 @ 17:31:12 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217749592
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
Meestal meer achter in de 20. IKEA is lekker goedkoop voor stellen die net gaan samenwonen en nog niet veel geld hebben.
  zondag 25 mei 2025 @ 18:10:10 #96
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217749953
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 17:10 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van een stelletje in de Ikea rond de 40 ligt.
Nee joh. Dat zijn meestal de mensen die voor het eerst gaan samenwonen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_217750144
En zou de IKEA leeftijd veel verschillen van de Leen Bakker leeftijd ?
Of zal dat ongeveer hetzelfde zijn ?
pi_217750231
Denk niet dat het zoveel scheelt.

Maar goed, IKEA trekt niet alleen starters, ook mensen met een klein(er) budget. En dan heb je natuurlijk ook nog de éckte IKEA-fans, die het gewoon mooi/fijn/praktisch vinden en zulks meer.
  zondag 25 mei 2025 @ 18:45:57 #99
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_217750312
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 16:08 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Toch is het wel degelijk zo dat in een conservatieve cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, meer mannen kans maken om een vrouw te vinden dan in de moderne westerse Tinder-cultuur.

In een cultuur waarin het monogame huwelijk de norm is, zal je eerder de situatie hebben, als je de aantrekkelijkheid van een persoon, man of vrouw, op de huwelijksmarkt zou mogen uitdrukken in een getal tussen 1 en 10, dat een 9 met een 9 trouwt, een 6 met een 6 en een 3 met een 3. En zo komt bijna iedere man wel aan een vrouw.

In de moderne westerse Tinder-cultuur concurreert 80% van de vrouwen om 20% van de mannen. Als je niet tot de bovenste 20% aantrekkelijkse mannen behoort, dan kun je het vergeten.
Lijkt me sterk.
Ook vroeger ging men eerst daten voordat er het huwelijksbootje in werd gestapt.
Incels zijn meestal mannen die blijkbaar iets doen of een soort karaktertrekken hebben waar vrouwen op af knappen, dus vroeger zouden ze ook redelijk kansloos geweest zijn.

Nu zit zo iemand wat online op vrouwen te haten, maar vroeger was het misschien de plaatselijke zuipende dorpsgek of de verwaarloosde zwerver die aan de rand van het bos woont met lang haar en lange baard.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 25 mei 2025 @ 19:08:19 #100
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217750596
Ik ben zo homo als een peloton apen, maar ik kijk nog liever heteroporno dan naar de posts van MickeyTeringTroll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')