abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 mei 2025 @ 19:58:25 #51
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217719110
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
‘Maar goed porno verbieden is een onuitvoerbaar idee en ook enkel symptoombestrijding.’

Maar zou het niet wenselijk zijn die hele porno-meuk met wortel en tak uit te roeien?
Tja ten eerste is het een zware vorm van censuur. Dus voor je daaraan begint moet er een hele goede reden zijn om dat te gaan doen. En ik zie de link niet zo tussen de reeds decennialange beschikbaarheid van porno en de recente opkomst van die incelcultuur.

En al zou je het willen. Er zijn vele petabytes aan porno in deze wereld. Hoe ga je dat allemaal vernietigen of zorgen dat niemand er meer bij kan? Kansloos idee.
pi_217719126
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen porno en sexualiteit vind ik. Porno is de meest platvloerse uiting van sexualiteit. Het heeft met gezonde realiteit niets te maken. Je IQ loopt er ook van terug.
Wat? :D klinkt als een fabel zoals van masturberen word je doof.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:01:14 #53
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Tja ten eerste is het een zware vorm van censuur. Dus voor je daaraan begint moet er een hele goede reden zijn om dat te gaan doen. En ik zie de link niet zo tussen de reeds decennialange beschikbaarheid van porno en de recente opkomst van die incelcultuur.

En al zou je het willen. Er zijn vele petabytes aan porno in deze wereld. Hoe ga je dat allemaal vernietigen of zorgen dat niemand er meer bij kan? Kansloos idee.
Klopt.

Laat ik het zó zeggen: het zou mijn wens zijn. Omdat ik porno o.a. niet gezond vind. Maar we kunnen al niet meer terug.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:02:01 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719197
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat? :D klinkt als een fabel zoals van masturberen word je doof.
Ik gooide er ff een geintje in.
pi_217719220
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ik gooide er ff een geintje in.
Ik denk slechts met mijn lul dus dat geintje ging aan mij voorbij o|O
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:03:08 #56
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217719223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 18:39 schreef Mikeytt het volgende:

[..]
Porno bestaat al heel lang, maar in de huidige vorm bestaat dit niet heel lang. Vroeger keek men weleens in een magazine. Nu heeft met toegang tot zowat de wereldwijde pornografiebibliotheek met alle genres die er maar te bedenken zijn.

Het wordt steeds heftiger en jongens beginnen er steeds jonger naar te kijken o.a. doordat we de grip op social media bij kinderen kwijt zijn.
Het is al sinds de VHS recorder in de jaren 80 de huiskamers veroverde zo. Toen circuleerden er gewoon videobanden met de meest ranzige porno onder scholieren.
pi_217719226
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:56 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er is een verschil tussen porno en sexualiteit vind ik. Porno is de meest platvloerse uiting van sexualiteit. Het heeft met gezonde realiteit niets te maken. Je IQ loopt er ook van terug.
Neu, vind ik niet. Ik ben geen liefhebber van porno die speciaal is gemaakt voor mannen. Je weet wel, twee of drie mannen die samen tegelijkertijd een vrouw penetreren en die vrouw vindt het allemaal reuzelekker. Of zoiets. :r
Maar goed, dat zijn mannenfantasieën.

Wij vrouwen hadden de liefdesromannetjes. Daar kon het ook behoorlijk stomen hoor. Vrouwen die een man leerden kennen en deze man wist precies op welke knopjes hij moest drukken om de vrouw in extase te brengen.

Porno (sexuele fantasieën dus) horen gewoon bij het menszijn.
Mensen (mannen zowel als vrouwen( die hier een commercieel slaatje uit willen slaan moet je zonder meer veroordelen en eventueel straffen.
Maar niet de porno an sich verbieden. Dan ben je gewoon als gedachtepolitie bezig.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:05:46 #58
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719275
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Neu, vind ik niet. Ik ben geen liefhebber van porno die speciaal is gemaakt voor mannen. Je weet wel, twee of drie mannen die samen tegelijkertijd een vrouw penetreren en die vrouw vindt het allemaal reuzelekker. Of zoiets. :r
Maar goed, dat zijn mannenfantasieën.

Wij vrouwen hadden de liefdesromannetjes. Daar kon het ook behoorlijk stomen hoor. Vrouwen die een man leerden kennen en deze man wist precies op welke knopjes hij moest drukken om de vrouw in extase te brengen.

Porno (sexuele fantasieën dus) horen gewoon bij het menszijn.
Mensen (mannen zowel als vrouwen( die hier een commercieel slaatje uit willen slaan moet je zonder meer veroordelen en eventueel straffen.
Maar niet de porno an sich verbieden. Dan ben je gewoon als gedachtepolitie bezig.
We zijn het niet eens…
pi_217719312
quote:
99s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]
Wat? :D klinkt als een fabel zoals van masturberen word je doof.
Juist, daar moest ik ook aan denken. Of je krijgt ruggemergkanker.
Zo belachelijk dit. Het waren vnl. de religieuzen die zich in dit opzicht als deskundige opwierpen.
Kleine kinderen in weeshuizen werden gedwongen om met hun handjes boven de dekens te slapen.
Ja, waarom dan? Snap je het? Sex is vies.
pi_217719395
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
We zijn het niet eens…
Dat blijkt. Jammer maar helaas.
Bedenk wel dat de mens een sexueel wezen is.
En vergeet ook niet dat het hele leven op onze planeet afhankelijk is van sex (voortplanting dus)
Het feit dat de moderne mens manieren heeft gevonden om te genieten van sex zonder dat daar ongewenste nakomelingen van komen doet daar niks aan af.
  donderdag 22 mei 2025 @ 20:18:55 #61
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_217719418
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:16 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dat blijkt. Jammer maar helaas.
Bedenk wel dat de mens een sexueel wezen is.
En vergeet ook niet dat het hele leven op onze planeet afhankelijk is van sex (voortplanting dus)
Het feit dat de moderne mens manieren heeft gevonden om te genieten van sex zonder dat daar ongewenste nakomelingen van komen doet daar niks aan af.
Maar waarom zo grof? Waarom zo expliciet? Porno bedoel ik. Al het mooie van sexualiteit en intimiteit wordt de nek omgedraaid. Afschuwelijk.
pi_217719544
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:18 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Maar waarom zo grof? Waarom zo expliciet? Porno bedoel ik. Al het mooie van sexualiteit en intimiteit wordt de nek omgedraaid. Afschuwelijk.
Helemaal met je eens, maar zo zien mannen het graag.
Ik niet. Ik lees liever pornografische romans, dan kan ik zelf de beelden er bij verzinnen.
Want porno is op zich helemaal niet verkeerd.

Sexualiteit is niet mooi of intiem of romantisch. Sex is gewoon pragmatisch. Je moet neuken om te blijven bestaan.
Dat is de natuur.
Je moet gewoon niet kijken naar porno die expliciet voor mannen is gemaakt. Net zomin moet je alshetero kijken naar porno die speciaal is gemaakt voor homo's of lesbiennes.
pi_217720012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Het is al sinds de VHS recorder in de jaren 80 de huiskamers veroverde zo. Toen circuleerden er gewoon videobanden met de meest ranzige porno onder scholieren.
En dat terwijl de porno-industrie naar verluidt juist een voorkeur had voor Philips Video 2000.
pi_217731259
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Jouw kwoot: dat waren geen incels, alle 4 hebben ze seks gehad met vrouwen zonder dwang
Deze 4 breinsteintjes waren wel degelijk incels want net zo hulpeloos als pasgeboren babies als het gaat over contact met vrouwen.
Er is een verschil tussen op datingsite kansloze awkward nerds en incels: Incels haten vrouwen en projecteren de schuld van hun onvermogen een vrouw aan de haak te slaan als de schuld van de vrouw. Die 4 nerds uit de serie waren vooral elkaar verbaal aan het bashen over hoe stom ze met de dames omgingen.

En vroeger zaten die eenzame gefrustreerde mannetjes op hun zolderkamertje te gamen en te klagen. En nu vinden ze elkaar met duizenden tegelijk op internet onder leiding van een groep alphamannetjes die er een verdienmodel in gevonden hebben om de mening van die massa te versterken. En dat sijpelt nu dus blijkbaar door naar alle lagen van de bevolking. Met dank aan social media.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 mei 2025 @ 09:07:20 #65
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217732876
Maar wat ik al zeg. Dit is natuurlijk iets dat al langer misgaat en nu ineens op een andere manier naar de oppervlakte komt. Zolang FOK! bestaat kennen we al klagende FOK-maagden. Maar nu hebben ze ineens een soort ding gevonden om zich af te reageren op vrouwen. Daardoor zijn ze ineens (enkel online) zeer extravert en agressief geworden. Maar er ligt natuurlijk veel leed aan ten grondslag.

Het zijn vooral mannen die ergens in hun tienerjaren een paar afslagen missen op gebied van sociale ontwikkeling. Veel van hen kwamen eerder nog wel op hun pootjes terecht, maar door zich met dit soort rotzooi bezig te gaan houden wordt het er niet beter op.

De middelbare school is voor niet populaire jongens gewoon een verschrikkelijke plek waar je dan aan je lot overgelaten bent als je er niet bij hoort. Daar is eigenlijk nauwelijks aandacht voor. Als dat beter zou zijn, is de kans ook kleiner dat ze ontsporen.
pi_217733412
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 09:07 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat ik al zeg. Dit is natuurlijk iets dat al langer misgaat en nu ineens op een andere manier naar de oppervlakte komt. Zolang FOK! bestaat kennen we al klagende FOK-maagden. Maar nu hebben ze ineens een soort ding gevonden om zich af te reageren op vrouwen.
Het is immers altijd fijn om anderen de schuld te kunnen geven. Allochtonen pakken jouw baan af, vrouwen zijn de schuld dat jij geen seks kan krijgen en Timmermans is schuldig aan alles wat mis in in Nederland. Het ligt nooit aan jou. En eerlijk is eerlijk, dat voelt beter dan accepteren dat het je eigen schuld is. En dat is het vaak niet eens. Meestal kun je er immers niks aan doen als de natuur je niet bedeeld heeft met een adonis-kop en communicatieve vaardigheden liggen voor een groot deel vast na je geboorte. Je kunt er wel (gedeeltelijk) wat aan doen natuurlijk, maar dat vereist keiharde zelfdiscipline en uit je comfortzones stappen. En dat zijn ook over het algemeen zwakke punten van mensen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 24 mei 2025 @ 10:26:37 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217733631
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 10:02 schreef Knipoogje het volgende:

Meestal kun je er immers niks aan doen als de natuur je niet bedeeld heeft met een adonis-kop en communicatieve vaardigheden liggen voor een groot deel vast na je geboorte. Je kunt er wel (gedeeltelijk) wat aan doen natuurlijk, maar dat vereist keiharde zelfdiscipline en uit je comfortzones stappen. En dat zijn ook over het algemeen zwakke punten van mensen.
Belangrijker is natuurlijk gewoon voorkomen dat jongens zo worden. Dat is natuurlijk niet allemaal erfelijk.

Zelf hoorde ik als middelbare scholier ook niet bij de populaire jongens. Ik was gelukkig niet de pispaal maar erbij horen deed ik ook niet. Een benauwde eenzame tijd vond ik het. Vooral bezig met niet uit de toon vallen, wat als lichtelijk excentriek persoon die ik ben vrij vervelend is. Dus ik had er in die tijd geregeld de pest in. Toen ik ging studeren gelukkig snel een reset kunnen maken waardoor ik gewoon kon aanhaken bij een gezonde ontwikkeling tot jongvolwassene.

Maar ik realiseer me ook dat ik ook zo had kunnen ontsporen in die tijd, als die incel-meuk had bestaan misschien nog sneller. Als je als scholier immers eenzaam en impopulair bent, dan is dat immers aantrekkelijk om mee terug te vechten. Terwijl je in werkelijkheid je kansen op een gezonde ontwikkeling weggooit. Het is eigenlijk gewoon met harddrugs te vergelijken.

Hoe dan ook heb ik in die tijd weinig mogelijke hoop of steun ervaren van mensen die het begrepen. Dat is ook best lastig, want volwassenen kunnen zich niet altijd even goed inleven in pubers en denken vaak makkelijk over dingen die voor een puber heel moeilijk zijn. Bovendien schaam je je ervoor. Achteraf gezien waren er veel meer jongens zoals ik op school. Maar niemand kwam daar natuurlijk voor uit. Dus daar ligt wel een mogelijke verbetering als het gaat om begeleiding van jongeren.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 12:24:59 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217734723
quote:
1s.gif Op donderdag 22 mei 2025 19:38 schreef Zonnige het volgende:

[..]
Wel leuk, altijd moslims overal de schuld van willen geven. Maar het verklaart niet waarom jonge autochtone mannen ook conservatiever lijken te worden en waarom vrouwenhaat wereldwijd online groeit (ook in landen zonder veel immigratie).
In een topic over toenemende vrouwenhaat en onderdrukking het conservatisme van die religie níet noemen is dan weer een sterk staaltje struisvogel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 24 mei 2025 @ 13:02:39 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217735178
De islam heeft met de incelcultuur weinig te maken. Hooguit zijn incels er jaloers op omdat ze denken dat ze dan wel een vrouw toegewezen krijgen. .
pi_217735435
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:02 schreef Hexagon het volgende:
De islam heeft met de incelcultuur weinig te maken. Hooguit zijn incels er jaloers op omdat ze denken dat ze dan wel een vrouw toegewezen krijgen. .
Het is natuurlijk wel een beetje zo dat de wat minder aantrekkelijke mannen in een conservatieve cultuur wat meer kansen hebben om een vrouw te vinden dan de huidige liberale cultuur.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 13:38:33 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217735556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is natuurlijk wel een beetje zo dat de wat minder aantrekkelijke mannen in een conservatieve cultuur wat meer kansen hebben om een vrouw te vinden dan de huidige liberale cultuur.
Welnee, ontzettend veel moslimkerels die alleen blijven omdat ze niet goed genoeg gevonden worden.
pi_217735612
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:38 schreef Hexagon het volgende:
Welnee, ontzettend veel moslimkerels die alleen blijven omdat ze niet goed genoeg gevonden worden.
Tegenwoordig wel, en dan vooral bij moslims die in niet-islamitische landen wonen.
pi_217736556
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:48 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Tegenwoordig wel, en dan vooral bij moslims die in niet-islamitische landen wonen.
En die figuren kunnen dan weer hun handen niet thuishouden. Maar schuif incels maar weer all schuld toe. Makkelijk. En zoniet incels dan krijgt Putin alle schuld of Trump.

Woke stemmers die altijd pro multicul zijn, kennen geen schaamte.

[ Bericht 2% gewijzigd door InzolVC op 24-05-2025 15:30:58 ]
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:25:14 #74
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217736570
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 13:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Welnee, ontzettend veel moslimkerels die alleen blijven omdat ze niet goed genoeg gevonden worden.
Nonsens. Zaken als gearrangeerde huwelijken, al dan niet binnen de familie, lossen dat probleem wel op.
  zaterdag 24 mei 2025 @ 15:57:21 #75
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_217736910
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2025 15:25 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Nonsens. Zaken als gearrangeerde huwelijken, al dan niet binnen de familie, lossen dat probleem wel op.
Dan moet er wel wat te arrangeren zijn. Als je familie een goede status heeft, en jij ook voldoende perspectieven hebt dan lukt dat wel. Anders krijgen ze je aan de straatstenen niet kwijt.

De gemiddelde incel zou ook in die cultuur weinig kans hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')