Als ik de X van deze persoon open zie ik dit bericht niet, ook niet bij zijn replies? Mis eigenlijk bijna heel mei aan berichtenquote:
https://bsky.app/profile/matthewchampion.bsky.social/post/3lpu5nlsm322fquote:Op zaterdag 24 mei 2025 19:52 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Als ik de X van deze persoon open zie ik dit bericht niet, ook niet bij zijn replies? Mis eigenlijk bijna heel mei aan berichten
Duidelijk niet naar Niemöller geluisterd.quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Berouw komt na de zonde....
[ afbeelding ]
Maga tranen..quote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van dit soort jankverhalen aubquote:Op zaterdag 24 mei 2025 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Trump is ook schaduw CEO van Apple gewordenquote:Op vrijdag 23 mei 2025 23:05 schreef Vis1980 het volgende:
Uit de categorie 'Minder overheidsbemoeienis', de zoveelste leugen van MAGA:
[ afbeelding ]
Ook erg grappig dat men het gedoe met Zuid-Afrika zo framed, dat 'linkse mensen' zogenaamd blanke mensen haten. Dat is toch echt de boel omdraaien. Het gaat er juist om dat van Trump iedereen moet oprotten met een kleurtje, maar goed, alsof dit ook maar enig verschil maakt bij de liegbrigade.
Paar weken terug:quote:
Niet heel gek in een land zonder controlerend parlement. En dan wegduiken dat zijn beloften en uitspraken gekscherend moe(s)ten worden genomen.quote:bron: nu.nl 25mei25 13u00
Donald Trump beloofde de oorlog in Oekraīne heel snel te zullen beëindigen. Nu lijkt de Amerikaanse president zich klaar te maken om zijn handen van het conflict af te trekken.
.... ...
Tegen journalisten zei hij maandagavond: "Ik denk dat er wel iets gaat gebeuren. Is dat niet zo, dan trek ik me gewoon terug en moeten ze het verder zelf uitzoeken. Dit was een Europese kwestie en had een Europese kwestie moeten blijven."
.... ...
"Rusland wil grootschalig handeldrijven met de VS als dit catastrofale 'bloedbad' voorbij is, en ik ben het daarmee eens", schreef Trump op Truth Social. "Er is een geweldige gelegenheid voor Rusland om enorme hoeveelheden banen en rijkdom te creëren. [Rusland] heeft oneindig veel potentie."
...
Zoals ik een paar weken geleden al zei: Trump heeft zijn grondstoffendeal, zoek het verder maar uit.quote:Op zondag 25 mei 2025 13:49 schreef Vallon het volgende:
Trump is vooral een aar(d)slikkende opportunistische President.
[..]
Niet heel gek in een land zonder controlerend parlement. En dan wegduiken dat zijn beloften en uitspraken gekscherend moe(s)ten worden genomen.
Ik zou zeggen, geen Oekraīne dan ook geen NAVO-top.
Met Fokker bedoel je hopelijk een vliegtuig?quote:Op zondag 25 mei 2025 16:03 schreef Toby56 het volgende:
Hebben we hier niet nog een ouwe roestige Fokker om aan Trump te geven?
Gratis en voor nix?
"Veel beter dan dat kreng uit Qatar, mister president. And, with a name like Fokker, you actually are telling the rest of the world to Fok Off."
"Great. Sounds like a Big Beautiful Plan(e). I'm gonna spare the Dutch from the tariffs... America First, the Netherlands Second."
Schoof & 'Milders':![]()
![]()
Alsof die deal iets waard is op deze manier. Wat gaat hij straks doen proberen Rusland aan de deal die hij met Oekraine heeft proberen te houdenquote:Op zondag 25 mei 2025 16:07 schreef V. het volgende:
[..]
Zoals ik een paar weken geleden al zei: Trump heeft zijn grondstoffendeal, zoek het verder maar uit.
Pun intended!quote:Op zondag 25 mei 2025 16:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met Fokker bedoel je hopelijk een vliegtuig?
quote:Op zondag 25 mei 2025 16:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Alsof die deal iets waard is op deze manier. Wat gaat hij straks doen proberen Rusland aan de deal die hij met Oekraine heeft proberen te houden
Maar inderdaad ik zou liever hebben gezien dat Schoof zegt dat Trump niet welkom is in Nederland. Flikker op met die despoot.
Het idee dat die engnek ook maar een seconde binnen een straal van 100km is geeft me al de rillingen.quote:Op zondag 25 mei 2025 16:10 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar inderdaad ik zou liever hebben gezien dat Schoof zegt dat Trump niet welkom is in Nederland. Flikker op met die despoot.
Het kost een paar honderd miljoen maar dan heb je ook niks. Toch blijft het goedkoper dan voor Qatar I guess.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:05 schreef V. het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat die engnek ook maar een seconde binnen een straal van 100km is geeft me al de rillingen.
We kunnen een klacht indienen bijhet ICC wegens mensenrechtenschendingen. Als hij dan landt kan hij meteen door naar Scheveningen.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:05 schreef V. het volgende:
[..]
[..]
Het idee dat die engnek ook maar een seconde binnen een straal van 100km is geeft me al de rillingen.
Denk dat we nu een beetje te laat zijn dan toch. Als we nu een klacht indienen zal er niet op tijd een uitspraak liggen. Maar geen slecht idee eigenlijk, ik vond het toch al raar dat het ICJ geen Amerikaanse oorlogsmisdadigers probeert te vervolgen. Voorlopig moet Nederland eerst diplomatie inzetten om ook andere Europese landen die rechtbank weer serieus te laten nemen. Ik bedoel Merz nodigde Netanyahu gewoon uit in Duitsland terwijl er een arrestatiebevel voor Netanyahu ligt. Als Duitsland al geen boodschap meer heeft aan het ICJ wie dan nog wel. Onze eigen regering ook amper, als ze niet bij de zaak van Zuid-Afrika tegen Israel willen aansluiten.quote:Op zondag 25 mei 2025 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
We kunnen een klacht indienen bijhet ICC wegens mensenrechtenschendingen. Als hij dan landt kan hij meteen door naar Scheveningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |