Velen zien toch op een of andere manier een waarheid van een messias in de objectief verfieerbare bizzarre gedachtekronkels van die flip floppende Trump. Vooral ook omdat hun bubbel zender fox dit ook zo blijft verkondigen.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:57 schreef Vis1980 het volgende:
Die man heeft al in geen jaren de volle waarheid verteld.
Je moet - ook als (s)tellende analfabeet - toch wel durven om het merendeel van 21 miljoen immigranten te bestempelen tot crimineel.quote:
Dat noemen ze nou opjutten.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je moet - ook als (s)tellende analfabeet - toch wel durven om het merendeel van 21 miljoen immigranten te bestempelen tot crimineel.
Binnenkort zijn Amerikanen dansend op hun maan kennelijk veilig totdat ze ook worden "(weg)gehaald" en er niemand meer is (om ze te bevrijden van verkozen fascisten).
Ik ben je lieve vriend niet.quote:Op maandag 26 mei 2025 13:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar lieve vriend, dit doet hij al decennia, hij zal nooit een fout toegeven en wat de gelegenheid ook is, hij zal het altijd over zichzelf hebben en daarbij liegen over alles, bijvoorbeeld dat doktoren tegen hem zouden zeggen dat ie zoveel van het vak weet.
Die man heeft al in geen jaren de volle waarheid verteld.
Het idee is dan ook om 'hulp' te krijgen van 'bezorgde burgers' met masker.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je moet - ook als (s)tellende analfabeet - toch wel durven om het merendeel van 21 miljoen immigranten te bestempelen tot crimineel.
Binnenkort zijn Amerikanen dansend op hun maan kennelijk veilig totdat ze ook worden "(weg)gehaald" en er niemand meer is (om ze te bevrijden van verkozen fascisten).
Zeker wel, het is geen eigenschap, maar het is Trump. Dat maakt hem uiterst onbetrouwbaar en wat zijn dan de zogenaamd 'andere eigenschappen' van hem waard? Het is allemaal een leugen. Ook tijdens corona had ie het alleen maar over zichzelf, terwijl hij toen genoeg ruimte heeft gehad om zich presidentieel te gedragen. Sterker nog, ik kan mij geen moment herinneren dat ie ook maar één moment gedrag heeft vertoond 'waar iemand wat aan heeft'.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben je lieve vriend niet.
Ik geef aan dat ik dit een uiterst vervelende eigenschap van de man vind, waar niemand op dit moment iets aan heeft. Hij moet het nu doen en dan dient dit geen enkel doel.
Dan heb je ook niks aan "dat heeft hij altijd al gedaan, hij zal nooit een fout toegeven en hij liegt altijd".
Op die leeftijd kun je iemand niet meer veranderen.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik ben je lieve vriend niet.
Ik geef aan dat ik dit een uiterst vervelende eigenschap van de man vind, waar niemand op dit moment iets aan heeft. Hij moet het nu doen en dan dient dit geen enkel doel.
Dan heb je ook niks aan "dat heeft hij altijd al gedaan, hij zal nooit een fout toegeven en hij liegt altijd".
Het is prima dat je dat allemaal vindt hoor, maar net zoals het op dit moment geen doel dient dat Trump nog steeds campagne aan het voeren is door aan te geven wiens schuld het allemaal is en dat het onder hem niet gebeurd zou zijn, heeft het ook weinig zin om tegen iemand die aangeeft dat hij dat een vervelende eigenschap vindt, te zeggen dat dat altijd al zo was.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zeker wel, het is geen eigenschap, maar het is Trump. Dat maakt hem uiterst onbetrouwbaar en wat zijn dan de zogenaamd 'andere eigenschappen' van hem waard? Het is allemaal een leugen. Ook tijdens corona had ie het alleen maar over zichzelf, terwijl hij toen genoeg ruimte heeft gehad om zich presidentieel te gedragen. Sterker nog, ik kan mij geen moment herinneren dat ie ook maar één moment gedrag heeft vertoond 'waar iemand wat aan heeft'.
Vind jij hem ongeschikt voor de functie 'president van de VS'?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:03 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is prima dat je dat allemaal vindt hoor, maar net zoals het op dit moment geen doel dient dat Trump nog steeds campagne aan het voeren is door aan te geven wiens schuld het allemaal is en dat het onder hem niet gebeurd zou zijn, heeft het ook weinig zin om tegen iemand die aangeeft dat hij dat een vervelende eigenschap vindt, te zeggen dat dat altijd al zo was.
Hij is op dit moment president, het is wat het is. Hij moet het nu doen, of je dat nu wel of niet leuk vindt.
Ik denk dat er vele, vele geschiktere kandidaten zijn te vinden in een land met 340 miljoen inwoners voor die functie dan Donald Trump. Maar bij de laatste verkiezingen vond ik het alternatief simpelweg nog slechter. Niet omdat het een Democraat, vrouw, whatever is.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:08 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Vind jij hem ongeschikt voor de functie 'president van de VS'?
Dat verwacht ik ook niet, helaas.quote:Op maandag 26 mei 2025 15:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Op die leeftijd kun je iemand niet meer veranderen.
Dit gedrag van Trump is niet van gisteren of van 6 januari.
Het is al jaren schering en inslag bij hem.
Dat kan en gaat hij niet meer aanpassen nu hij president is.
Deze meneer is zo ongeveer de architect van het hele anti-DEI beleid en is redelijk teleurgesteld in het feit dat er nu geen sprake is van neutraliteit, maar van de omgekeerde situatie aan politieke beïnvloeding: https://www.economist.com(...)tack-on-universitiesquote:
Met andere woorden, jij denkt dat als Harris nu aan het roer stond, de VS er nóg slechter voor had gestaan dan nu?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk dat er vele, vele geschiktere kandidaten zijn te vinden in een land met 340 miljoen inwoners voor die functie dan Donald Trump. Maar bij de laatste verkiezingen vond ik het alternatief simpelweg nog slechter. Niet omdat het een Democraat, vrouw, whatever is.
En dan is het kiezen voor de minst slechte optie, iets wat de zwevende kiezer mijns inziens ook heeft gedaan. Als de Democratische kandidaat meer vertrouwen had gewekt, dan had Trump denk ik kansloos verloren.
Dus ongeschikt? Wellicht, ik kan prima begrijpen dat mensen zo denken. Maar net wat minder ongeschikt dan het enige alternatief dat er was, en dan is dit wat je krijgt.
Ja.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Met andere woorden, jij denkt dat als Harris nu aan het roer stond, de VS er nóg slechter voor had gestaan dan nu?
Dat vind ik op zijn zachtst gezegd kolderiek. Welke punten hadden dan precies nóg slechter geweest? De economie? Nóg dieper in de schulden? Nóg meer ruzie met bondgenoten? Waar precies?quote:
Trump de minst slechte optie?quote:Op maandag 26 mei 2025 16:32 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik denk dat er vele, vele geschiktere kandidaten zijn te vinden in een land met 340 miljoen inwoners voor die functie dan Donald Trump. Maar bij de laatste verkiezingen vond ik het alternatief simpelweg nog slechter. Niet omdat het een Democraat, vrouw, whatever is.
En dan is het kiezen voor de minst slechte optie, iets wat de zwevende kiezer mijns inziens ook heeft gedaan. Als de Democratische kandidaat meer vertrouwen had gewekt, dan had Trump denk ik kansloos verloren.
Dus ongeschikt? Wellicht, ik kan prima begrijpen dat mensen zo denken. Maar net wat minder ongeschikt dan het enige alternatief dat er was, en dan is dit wat je krijgt.
Dat mag je vinden.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik op zijn zachtst gezegd kolderiek. Welke punten hadden dan precies nóg slechter geweest? De economie? Nóg dieper in de schulden? Nóg meer ruzie met bondgenoten? Waar precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |