SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Misschien dat ik hem toch maar moet gaan halen om een oordeel te vellenquote:
Ja geen idee, misschien ergens gehoord?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef essnhills het volgende:
Goeie TT
Ben benieuwd hoe je daar zo ineens bij komt
Nee, ik houd het bescheiden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet een XXXXXL variant waar je 128 poffertjes per keer kan bakken?
Gebrijpelijk en zeer verstandigquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem toch maar moet gaan halen om een oordeel te vellen
O jammer, dacht misschien van vakantiegeld wat leuks te kopen maar weet niet of het het geld waard isquote:
Altijd zo bescheiden die Zwabberquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik houd het bescheiden.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Of misschien puur toeval?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, misschien ergens gehoord?
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?quote:
Die stomme bolle link doet het weer eens nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt aan jou denk ik, klikken werkt bij mij gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stomme bolle link doet het weer eens niet
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die KitKat balletjes?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had iets nodig van Kruidvat maar ben het alweer vergeten
Poffertjespan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou gokken op iets met etenquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Dan bestel je er zeker niet genoeg?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:24 schreef essnhills het volgende:
Maar ik heb al langer dat al die bol linkjes het niet doen
Hmmmquote:
Snacksquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Oh, interessant! Misschien moet ik die therapie ook een keer gaan doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef bitterbal het volgende:
Wat vind je van deze @:recce ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ford Capri-sun?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ma-en-hun-vader.html
Nou ja, nu officieel dan maar.
Vooral ditquote:
Zolang je poffertjes geen poef doen is het wel goed denk ik.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:49 schreef DeZwabber het volgende:
Oké, na even rondgekeken te hebben. Er bestaan blijkbaar maar drie modellen poffertjespannen of zo, waarschijnlijk allemaal uit dezelfde zandgietwerkplaats in China.
En iedereen verkoopt ze onder verschillende merknamen. Soms met een lelijke emaillelaag op de onderkant. Soms met een logootje er onder.
Dus het verschil in kwaliteit zal nihil zijn.
Als het drie tientjes scheelt bovenop een product van 2 tientjes, dan ben ik toch even blij met 5 minuten googlen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang je poffertjes geen poef doen is het wel goed denk ik.
Ik denk dat ik die van mij toen bij de Action denk ikquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als het drie tientjes scheelt bovenop een product van 2 tientjes, dan ben ik toch even blij met 5 minuten googlen.
Hooikoorts tabletjes innemen dan. Helpen enigzins. Al is het dit jaar wel behoorlijk inderdaadquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:50 schreef Aberkullie het volgende:
Sicke hooikoorts deze dag het mag nu wel gaan regenen
Toen bij de action wat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van mij toen bij de Action denk ik
Bwehehehehe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij kruidvat moet ik altijd hieraan denken:
Bekijk deze YouTube-video
Stukje vanaf 0:48
Ik werd afgeleid door een veegwagen buitenquote:
Heel je concentratie weggeveegd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een veegwagen buiten
Concentreren is moeilijk
In ieder geval, ik vrees dat ik hem bij de action niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een veegwagen buiten
Concentreren is moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In ieder geval, ik vrees dat ik hem bij de action niet meerZe houden wel de spanning erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In ieder geval, ik vrees dat ik hem bij de action niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je weet dat dit door je booster shots komt toch? Open je ogen!quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooikoorts tabletjes innemen dan. Helpen enigzins. Al is het dit jaar wel behoorlijk inderdaad
Hoe groot is de Action poffertjespan dat ze meteen zes spanbanden aanraden? Moet ik hem op het dak van de auto binden?quote:
Nu is dat tegenwoordig niet heel moeilijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel je concentratie weggeveegd.
ik kan je die therapie geven voor maar 750 exc btwquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, interessant! Misschien moet ik die therapie ook een keer gaan doen.
Ja het is zo'n industrieel ding. Heb ik hier in mijn keukenkastjequote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe groot is de Action poffertjespan dat ze meteen zes spanbanden aanraden? Moet ik hem op het dak van de auto binden?
Nou die laat ik door de hooikoorts dus liever dichtquote:
Is dat met lunch inbegrepen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan je die therapie geven voor maar 750 exc btw
Amerikaanse toestanden, achterop je pick-up truck.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe groot is de Action poffertjespan dat ze meteen zes spanbanden aanraden? Moet ik hem op het dak van de auto binden?
ja dat kan gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Energietherapie, 750 euro incl.
Lunch ingestraald.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Energietherapie, 750 euro incl.
Lunch ingestraald.
vind hedwig dat leuk?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik katten knuffel therapie aanbieden. Kan je voor een bepaald bedrag de hele tijd met Hedwig knuffelen.
"Ama's Katten Knuffel Klub."quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik katten knuffel therapie aanbieden. Kan je voor een bepaald bedrag de hele tijd met Hedwig knuffelen.
Als ik de verhalen moet geloven heb je als bezoek bij Ama weinig keus. Hedwig test graag het nieuwe bewegende meubilair uitquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Tot ik visite krijg, dan hoort ze ons praten en komt ze meteen aanrennen om te kroelen met de visite.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zit de hele sessie lekker buiten.
Dit is wel waar ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven heb je als bezoek bij Ama weinig keus. Hedwig test graag het nieuwe bewegende meubilair uit
Ja, maar ja, dat is helemaal in Arnhem.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In Arnhem hebben ze dit https://kattencafedemuis.nl/
Ik zou kunnen vragen of die katten ook thuis worden bezorgd of graag met het ov reizen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat is helemaal in Arnhem.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zou kunnen vragen of die katten ook thuis worden bezorgd of graag met het ov reizen?
Ik heb cetirizine en de Prevalin treat and protect maar ondanks datquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooikoorts tabletjes innemen dan. Helpen enigzins. Al is het dit jaar wel behoorlijk inderdaad
Die willen liever alleen op locatie afspreken omdat ze anders bang zijn gecatfished te worden badumtssquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zou kunnen vragen of die katten ook thuis worden bezorgd of graag met het ov reizen?
Die van mij doen dat alleen als mijn moeder voor de deur staat omdat ze dan weten dat ze wat te vreten krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot ik visite krijg, dan hoort ze ons praten en komt ze meteen aanrennen om te kroelen met de visite.
@ieniminimuis?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In Arnhem hebben ze dit https://kattencafedemuis.nl/
ligt er aan voor wie je bang bentquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die van mij doen dat alleen als mijn moeder voor de deur staat omdat ze dan weten dat ze wat te vreten krijgen
wat is er nieuw aan?quote:
Heeft er iemand 1 gelaten?quote:
Een hoog brainrot niveau.quote:
Oke misschien ga ik toch weer terug.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft er iemand 1 gelaten?
dat is toch niet nieuw?quote:
Nee, maar er is wel een duidelijke stijging te zien.quote:
Ze prikken graag in jequote:Op woensdag 21 mei 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog een keer bloedprikken
Het ging al moeizaam dus ze hoopten net voldoende te hebben. Maar blijkbaar toch niet
Jaquote:
Zijn gewoon vampiersquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog een keer bloedprikken
Het ging al moeizaam dus ze hoopten net voldoende te hebben. Maar blijkbaar toch niet
Ja want het ging zo soepelquote:
Oehquote:
We nodigen je hierbij van harte uit een pikante overstap te makenquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Fijn om een duidelijk antwoord te hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We nodigen je hierbij van harte uit een pikante overstap te maken
Ligt aan de grote van de tap die ze op je arm schroeven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Staat op de brief wel dat ze geen afnamekosten rekenen
Dat zou ook wat zijn, als ik extra zou moeten betalen omdat het hun niet lukte
Ben je hopelessly devoted to @Näsenbar?quote:
Mijn koosnaampje voor hem is ook wel Greased Lightnin’quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je hopelessly devoted to @:Näsenbar?
Gelukkig kreeg je geen Saturday Night Fever van hemquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Mijn koosnaampje voor hem is ook wel Greased Lightnin’
Ze hebben van de week wel al een paar naalden kunnen weggooienquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van de tap die ze op je arm schroeven.
Je moet wel nog statiegeld betalen voor de gebruikte verpakking.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Staat op de brief wel dat ze geen afnamekosten rekenen
Dat zou ook wat zijn, als ik extra zou moeten betalen omdat het hun niet lukte
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van de tap die ze op je arm schroeven.
quote:
https://www.versagripps.com/products/pro ga dit halen, merk dat mijn grip me soms in de steek laat, zo kan ik nog niet iets zwaarder gaan.quote:
Het is nog geen 12 uurquote:
Van harder sjorren wordt het niet per se beter hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:48 schreef Questular het volgende:
[..]
https://www.versagripps.com/products/pro ga dit halen, merk dat mijn grip me soms in de steek laat, zo kan ik nog niet iets zwaarder gaan.
Oh, dat valt best mee! 300 euro wordt vergoed door de ziektekostenverzekering, als het goed is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan je die therapie geven voor maar 750 exc btw
"Ja dokter, ik had het niet meer in de hand."quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van harder sjorren wordt het niet per se beter hoor.
Oh ik had van die simpele stoffen straps voor rack pulls en zoquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:48 schreef Questular het volgende:
[..]
https://www.versagripps.com/products/pro ga dit halen, merk dat mijn grip me soms in de steek laat, zo kan ik nog niet iets zwaarder gaan.
Klinkt als een goed systeemquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelde schoenen werden net bezorgd geloof ik, of ze deden een poging tot. Maar dan duurt het te lang voor ik aan de andere kant van het huis ben en dan bellen ze ook bij alle buren aan, maar dan kan ik niet meer opendoenDus ik op het balkon kijken of het PostNL was, ja dus, belt ie weer aan. Ik snel naar binnen, maar ik hoorde hem niet via die intercom en dan kan ik ook niet opendoen.
Dus of die intercom is stuk of hij heeft steeds te snel weer bij anderen aangebeld.
"Mijn grip liet me in de steek, en toen zwenkte ik plots uit en swaffelde m'n tv om."quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja dokter, ik had het niet meer in de hand."
Hihi.quote:
"Stond u zo dichtbij dan?"quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Mijn grip liet me in de steek, en toen zwenkte ik plots uit en swaffelde m'n tv om."
Wat vllr schoenen had je besteld?quote:
b.v. met barbell rows houdt mijn grip er eerder mee op dan de rest. Dus ik kan rows doen van 90kg en dan voel ik gewoon dat mijn grip me in de steek laat. Deze grps schijnen echt heel fijn te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik had van die simpele stoffen straps voor rack pulls en zo
Leuk!quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02404762/02404762
Zat er al even op te azen.
Heb je zulke kleine voeten?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
Vroegah kocht ik ook veel bij VanHaren, tot ze ineens stopten met mijn maat
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je zulke kleine voeten?
Of heule grotequote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
47,5 is niet echt klein hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:
Essie leeft op grote voet!quote:
Ik heb omgekeerdquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik had vroeger een buurjongen die had schoenmaat 53 koekoek
Oh wowquote:
quote:
Dat heeft mijn moeder ook, sneakers kun je dan nog bij de kinderafdeling halen maar beetje leuke nette schoenen die bestaan nauwelijks nog met die maat.quote:
Oké dan boek in je in voor volgende week dinsdagquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat valt best mee! 300 euro wordt vergoed door de ziektekostenverzekering, als het goed is.
Ik heb het echt al jaren niet meer op, maar heb er wel positieve herinneringen aanquote:
quote:
Moest lachen.quote:
quote:
Die kinderschoenen zitten echt totaal niet goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook, sneakers kun je dan nog bij de kinderafdeling halen maar beetje leuke nette schoenen die bestaan nauwelijks nog met die maat.
Spreek je nu in derde persoon enkelvoud?quote:
quote:
Raarquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ook wat dingen voor andere buren. Zo gaat dat hier.
Wat fijn dat ik al zo snel terecht kan! Moet ik nog iets meenemen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké dan boek in je in voor volgende week dinsdag
Ah oke, ook figure 8 straps overwogen? Ik kon met die simpele straps wel "makkelijk" 200kg+ vasthoudenquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
b.v. met barbell rows houdt mijn grip er eerder mee op dan de rest. Dus ik kan rows doen van 90kg en dan voel ik gewoon dat mijn grip me in de steek laat. Deze grps schijnen echt heel fijn te zijn.
It is I, Essiequote:
Ik zou dit best willen, maar heb geen eigen wateraansluiting.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber @:Crack_ @:CherryLips, misschien wat voor jullie groene vingers? https://nl.pepper.com/aan(...)en-starterset-356498
quote:
En bij de kindermaatjes?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik keek net bij van Haren hoe het er nu voor staat met damesmaat 35
Die bestaat uberhaupt niet eens meer volgens het filter
Wel 35,5. En dan krijg je... 3 paar badsloffen![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kinderschoenen zitten echt totaal niet goed
Andere pasvorm
quote:
Ga jij maar altijd in schoenen lopen met verkeerde pasvormenquote:
nee. ik heb een fatsoenlijke schoenmaatquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij maar altijd in schoenen lopen met verkeerde pasvormen
Dan heb jij geen recht van spreken of ik hierover mag zeurenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee. ik heb een fatsoenlijke schoenmaat
quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee. ik heb een fatsoenlijke schoenmaat
heus welquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan heb jij geen recht van spreken of ik hierover mag zeuren
Heul niet!quote:
Je energiequote:Op woensdag 21 mei 2025 12:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat fijn dat ik al zo snel terecht kan! Moet ik nog iets meenemen?
zie je geeft zelf toe dat je zeurtquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet!
En ik was eigenlijk meer aan het zeuren over de reactie en totale onbehulpzaamheid van ze
reanimatie en stabiele zijligging?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Mortaxx ben in de gym.
Chest press en daarna leg curls.
lekker pompen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Mortaxx ben in de gym.
Chest press en daarna leg curls.
Eigenlijk is het gewoon een terechte klachtquote:
ohquote:
Hmm jammer, had gedacht dat dit zo'n systeem was dat je ook met een reservoir kon gebruikenquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou dit best willen, maar heb geen eigen wateraansluiting.
hoe kun je geen wateraansluiting hebben? bedoel er niks mee, gewoon uit interessequote:Op woensdag 21 mei 2025 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou dit best willen, maar heb geen eigen wateraansluiting.
Moestuintje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:59 schreef Questular het volgende:
[..]
hoe kun je geen wateraansluiting hebben? bedoel er niks mee, gewoon uit interesse
Ik dacht dat je in de woestijn woondequote:
gewoon vanuit de keuken aansluitenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kraan op het balkon dus ik kan het ook niet kwijt.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld en mijn profiel voldoet aan de eisen voor een baan.
Geen idee welk profiel of welke baan.
Ja, die had ik ook eergisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld en mijn profiel voldoet aan de eisen voor een baan.
Geen idee welk profiel of welke baan.
ik heb nog wel 5 levels bij candy crushquote:
Dat kan Bal ook wel even channelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel 5 levels bij candy crush
Ik doe aan prioriteit snoeienquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber @:Crack_ @:CherryLips, misschien wat voor jullie groene vingers? https://nl.pepper.com/aan(...)en-starterset-356498
Smerig is dat altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
had zo'n boerensalade gehaald. Zit zoveel rode ui in die zo scherp is dat ik het niet op krijg. En had al een deel er uit gevist
waar vandaan kwam de salade?quote:
hmm, oke das me te ver fietsenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van de plus.
Zat echt heel veel ui in en ook kleine stukjes dus niet echt om heen te eten
jaquote:
Je kan ook gewoon bij de plaatselijke supermarkt een rode ui kopen en daar in bijten.quote:
klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij de plaatselijke supermarkt een rode ui kopen en daar in bijten.
Denk dat ze dit heel snel gaan aanpassen, godverdomme wat fucking irritant zegquote:AI-overzichten zijn een kernfunctie van Google Zoeken, net als kennisvensters. Je kunt functies niet uitzetten.
Omgquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam gisteren een wild paard op me afgelopen. Je moet 25 meter afstand houden, well, yeano
duckduckgoquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat ze dit heel snel gaan aanpassen, godverdomme wat fucking irritant zeg
Dat paard deed dat ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam gisteren een wild paard op me afgelopen. Je moet 25 meter afstand houden, well, yeano
Sup!quote:
Ik had consentquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat paard deed dat ook niet
Is het ookquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik soms ook, ze zijn zoooo grootquote:maar deze was echt lief
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
volgens mij zijn ze echt kei tam, misschien dat mensen ze voeren en dat ie dacht dat ik eten bij me had ofzo?
oh tof zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik soms ook, ze zijn zoooo grootmaar deze was echt lief
![]()
waar is dit?
Hihihihihihi.quote:
Hij is stiekem een paardenmeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Meijndel! Meijndel is fantastischquote:
En dit wist ik nietquote:De duinen beslaan maar één procent van het Nederlandse oppervlak, maar meer dan de helft van alle plant- en diersoorten komt er voor.
Ga je dan terug of blijf je wachten tot ze weggaan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Hier staan de 'wilde' paarden ook weleens midden op het pad en dan durf ik er niet omheen
Ik vind heel veel dieren best prima eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dieren best prima eigenlijk.
dat is wel even spannendquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Op mijn 15e op vakantie in Noorwegen deden we een Muskus-os safari, met gids. Bij die beesten moet je eigenlijk op 200 meter afstand blijven, want ze willen nog wel eens mensen aanvallen.
We hadden ze op een gegeven moment gespot in se verte op een heuvel en gingen die kant op.
We moesten even wachten van xe gids maar na een tijdje vond die het veilig en liepen we die heuvel op. Maar ondertussen waren die beesten ook weer terug de heuvel op gelopen
Toen stonden we ineens op een paar meter afstand, dus de gids meteen "stil blijven staan! Geen onverwachte bewegingen maken!!!"
En na een paar minuten staan ineens een zucht van opluchting.
Het mannetje had ons de rug toegekeerd en vond ons dus blijkbaar niet interessant of een bedreiging. Dus we konden weer rustig achteruit lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
heeft een ander huisquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de andere helft blijft er voor thuis.
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.quote:
dat zou altijd wel een goede optie zijn ja, kan dat? want als die mogelijkheid bestaat en ze doen het niet, dan zijn ze gewoon aan het pestenquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.
Heb die optie wel eens bij een ander bedrijf gehad maar bij de dierenarts moet je verplicht Sting luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou altijd wel een goede optie zijn ja, kan dat? want als die mogelijkheid bestaat en ze doen het niet, dan zijn ze gewoon aan het pesten
Als de helft van de soorten er voor komt, en de andere helft thuis blijft, maar ook een ander huis heeft, hebben ze wel de ruimte.quote:
Die rommel bovenaan google?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
oke ik word echt gestoord van die verplichte ai meuk
"I would like to have a tea please."quote:
Pff ik bel straks wel terug want met dit tempo ga ik 20 keer naar Sting luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I would like to have a tea please."
"Whaddayasayin'?"
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekjequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ik bel straks wel terug want met dit tempo ga ik 20 keer naar Sting luisteren.
duivelsquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb die optie wel eens bij een ander bedrijf gehad maar bij de dierenarts moet je verplicht Sting luisteren.
maar dat staat er nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de helft van de soorten er voor komt, en de andere helft thuis blijft, maar ook een ander huis heeft, hebben ze wel de ruimte.
Ik denk dat ik dat liever heb dan dit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekje![]()
Kwamen heel veel klachten op want iedereen moest er van pissen
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekje![]()
Kwamen heel veel klachten op want iedereen moest er van pissen
Lukt ze nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Die muziekjes zijn bedoeld om je weg te jagen.
Kan je daar niet mee 'oefenen'?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik moet haar binnenkort weer laten inenten maar ze vindt het helemaal niet leuk om opgepakt te worden en echt vastgehouden te worden (als in dat ze niet weg kan) dus ben benieuwd hoe dat gaat.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Die muziekjes zijn bedoeld om je weg te jagen.
Ik moet bekennen dat we al veel verder zijn met mijn als grap bedoelde opmerking dan ik van te voren dacht.quote:
Die uitdaging heb ik deze zomer met mijn witte kat. Ze haat het om in de reismand vervoerd te worden naar dierenarts voor de jaarlijkse check-up.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik moet haar binnenkort weer laten inenten maar ze vindt het helemaal niet leuk om opgepakt te worden en echt vastgehouden te worden (als in dat ze niet weg kan) dus ben benieuwd hoe dat gaat.
We wachten op de punchlinequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat we al veel verder zijn met mijn als grap bedoelde opmerking dan ik van te voren dacht.
Ik zat gister ook al te zoeken of ik die onzin uit kon zetten nadat ik ongevraagd een compleet onzinantwoord kreeg. Helaas blijkbaar niet.quote:
ahquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat we al veel verder zijn met mijn als grap bedoelde opmerking dan ik van te voren dacht.
Zou je adem niet inhouden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We wachten op de punchline
Ik zou niet weten hoe want ze houdt daar gewoon echt niet van. Het is een schat van een beestje maar zodra ze het gevoel heeft dat ze niet weg kan door jou dan is ze niet zo schattig meer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar niet mee 'oefenen'?
zo zielig dat het dan wel moet hequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitdaging heb ik deze zomer met mijn witte kat. Ze haat het om in de reismand vervoerd te worden naar dierenarts voor de jaarlijkse check-up.
het is echt irritantquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat gister ook al te zoeken of ik die onzin uit kon zetten nadat ik ongevraagd een compleet onzinantwoord kreeg. Helaas blijkbaar niet.
Ja dat gaat ook nog wel een uitdaging worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitdaging heb ik deze zomer met mijn witte kat. Ze haat het om in de reismand vervoerd te worden naar dierenarts voor de jaarlijkse check-up.
als ze er echt niet van houdt zou ik er niet mee gaan oefenen, zieligquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe want ze houdt daar gewoon echt niet van. Het is een schat van een beestje maar zodra ze het gevoel heeft dat ze niet weg kan door jou dan is ze niet zo schattig meer.
onderweg naar ballie der lichaam, dat klinkt gezelliequote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We wachten op de punchline
Oke dit begint een beetje lullig te voelen, ik ga even verder aan m'n school.quote:
Die topjes zijn vaak zo ingewikkeld om aan te doen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
onderweg naar ballie der lichaam, dat klinkt gezellie![]()
en pics? bikini's kopen is een dingbroekjes gaan nog wel maar topjes, brr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |