quote:
Dat heeft mijn moeder ook, sneakers kun je dan nog bij de kinderafdeling halen maar beetje leuke nette schoenen die bestaan nauwelijks nog met die maat.quote:
Oké dan boek in je in voor volgende week dinsdagquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat valt best mee! 300 euro wordt vergoed door de ziektekostenverzekering, als het goed is.
Ik heb het echt al jaren niet meer op, maar heb er wel positieve herinneringen aanquote:
quote:
Moest lachen.quote:
quote:
Die kinderschoenen zitten echt totaal niet goedquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:15 schreef Questular het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook, sneakers kun je dan nog bij de kinderafdeling halen maar beetje leuke nette schoenen die bestaan nauwelijks nog met die maat.
Spreek je nu in derde persoon enkelvoud?quote:
quote:
Raarquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ook wat dingen voor andere buren. Zo gaat dat hier.
Wat fijn dat ik al zo snel terecht kan! Moet ik nog iets meenemen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké dan boek in je in voor volgende week dinsdag
Ah oke, ook figure 8 straps overwogen? Ik kon met die simpele straps wel "makkelijk" 200kg+ vasthoudenquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef Questular het volgende:
[..]
b.v. met barbell rows houdt mijn grip er eerder mee op dan de rest. Dus ik kan rows doen van 90kg en dan voel ik gewoon dat mijn grip me in de steek laat. Deze grps schijnen echt heel fijn te zijn.
It is I, Essiequote:
Ik zou dit best willen, maar heb geen eigen wateraansluiting.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber @:Crack_ @:CherryLips, misschien wat voor jullie groene vingers? https://nl.pepper.com/aan(...)en-starterset-356498
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |