Oh ik had van die simpele stoffen straps voor rack pulls en zoquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:48 schreef Questular het volgende:
[..]
https://www.versagripps.com/products/pro ga dit halen, merk dat mijn grip me soms in de steek laat, zo kan ik nog niet iets zwaarder gaan.
Klinkt als een goed systeemquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:54 schreef CherryLips het volgende:
M'n bestelde schoenen werden net bezorgd geloof ik, of ze deden een poging tot. Maar dan duurt het te lang voor ik aan de andere kant van het huis ben en dan bellen ze ook bij alle buren aan, maar dan kan ik niet meer opendoenDus ik op het balkon kijken of het PostNL was, ja dus, belt ie weer aan. Ik snel naar binnen, maar ik hoorde hem niet via die intercom en dan kan ik ook niet opendoen.
Dus of die intercom is stuk of hij heeft steeds te snel weer bij anderen aangebeld.
"Mijn grip liet me in de steek, en toen zwenkte ik plots uit en swaffelde m'n tv om."quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja dokter, ik had het niet meer in de hand."
Hihi.quote:
"Stond u zo dichtbij dan?"quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Mijn grip liet me in de steek, en toen zwenkte ik plots uit en swaffelde m'n tv om."
Wat vllr schoenen had je besteld?quote:
b.v. met barbell rows houdt mijn grip er eerder mee op dan de rest. Dus ik kan rows doen van 90kg en dan voel ik gewoon dat mijn grip me in de steek laat. Deze grps schijnen echt heel fijn te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh ik had van die simpele stoffen straps voor rack pulls en zo
Leuk!quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02404762/02404762
Zat er al even op te azen.
Heb je zulke kleine voeten?quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk!
Vroegah kocht ik ook veel bij VanHaren, tot ze ineens stopten met mijn maat
Jaquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je zulke kleine voeten?
Of heule grotequote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
47,5 is niet echt klein hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:
Essie leeft op grote voet!quote:
Ik heb omgekeerdquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik had vroeger een buurjongen die had schoenmaat 53 koekoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |