Jaquote:
Zijn gewoon vampiersquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog een keer bloedprikken
Het ging al moeizaam dus ze hoopten net voldoende te hebben. Maar blijkbaar toch niet
Ja want het ging zo soepelquote:
Oehquote:
We nodigen je hierbij van harte uit een pikante overstap te makenquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:31 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Fijn om een duidelijk antwoord te hebben.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We nodigen je hierbij van harte uit een pikante overstap te maken
Ligt aan de grote van de tap die ze op je arm schroeven.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Staat op de brief wel dat ze geen afnamekosten rekenen
Dat zou ook wat zijn, als ik extra zou moeten betalen omdat het hun niet lukte
Ben je hopelessly devoted to @Näsenbar?quote:
Mijn koosnaampje voor hem is ook wel Greased Lightnin’quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je hopelessly devoted to @:Näsenbar?
Gelukkig kreeg je geen Saturday Night Fever van hemquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:42 schreef Questular het volgende:
[..]
Mijn koosnaampje voor hem is ook wel Greased Lightnin’
Ze hebben van de week wel al een paar naalden kunnen weggooienquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van de tap die ze op je arm schroeven.
Je moet wel nog statiegeld betalen voor de gebruikte verpakking.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:36 schreef essnhills het volgende:
Staat op de brief wel dat ze geen afnamekosten rekenen
Dat zou ook wat zijn, als ik extra zou moeten betalen omdat het hun niet lukte
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ligt aan de grote van de tap die ze op je arm schroeven.
quote:
https://www.versagripps.com/products/pro ga dit halen, merk dat mijn grip me soms in de steek laat, zo kan ik nog niet iets zwaarder gaan.quote:
Het is nog geen 12 uurquote:
Van harder sjorren wordt het niet per se beter hoor.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:48 schreef Questular het volgende:
[..]
https://www.versagripps.com/products/pro ga dit halen, merk dat mijn grip me soms in de steek laat, zo kan ik nog niet iets zwaarder gaan.
Oh, dat valt best mee! 300 euro wordt vergoed door de ziektekostenverzekering, als het goed is.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan je die therapie geven voor maar 750 exc btw
"Ja dokter, ik had het niet meer in de hand."quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van harder sjorren wordt het niet per se beter hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |