gewoon vanuit de keuken aansluitenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kraan op het balkon dus ik kan het ook niet kwijt.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld en mijn profiel voldoet aan de eisen voor een baan.
Geen idee welk profiel of welke baan.
Ja, die had ik ook eergisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld en mijn profiel voldoet aan de eisen voor een baan.
Geen idee welk profiel of welke baan.
ik heb nog wel 5 levels bij candy crushquote:
Dat kan Bal ook wel even channelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel 5 levels bij candy crush
Ik doe aan prioriteit snoeienquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber @:Crack_ @:CherryLips, misschien wat voor jullie groene vingers? https://nl.pepper.com/aan(...)en-starterset-356498
Smerig is dat altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
had zo'n boerensalade gehaald. Zit zoveel rode ui in die zo scherp is dat ik het niet op krijg. En had al een deel er uit gevist
waar vandaan kwam de salade?quote:
hmm, oke das me te ver fietsenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van de plus.
Zat echt heel veel ui in en ook kleine stukjes dus niet echt om heen te eten
jaquote:
Je kan ook gewoon bij de plaatselijke supermarkt een rode ui kopen en daar in bijten.quote:
klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij de plaatselijke supermarkt een rode ui kopen en daar in bijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |