SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Misschien dat ik hem toch maar moet gaan halen om een oordeel te vellenquote:
Ja geen idee, misschien ergens gehoord?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef essnhills het volgende:
Goeie TT
Ben benieuwd hoe je daar zo ineens bij komt
Nee, ik houd het bescheiden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet een XXXXXL variant waar je 128 poffertjes per keer kan bakken?
Gebrijpelijk en zeer verstandigquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem toch maar moet gaan halen om een oordeel te vellen
O jammer, dacht misschien van vakantiegeld wat leuks te kopen maar weet niet of het het geld waard isquote:
Altijd zo bescheiden die Zwabberquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik houd het bescheiden.
https://www.bol.com/nl/p/(...)share_pdp_androidapp
Of misschien puur toeval?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, misschien ergens gehoord?
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?quote:
Die stomme bolle link doet het weer eens nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt aan jou denk ik, klikken werkt bij mij gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt het trouwens aan mij of werkt die link niet als ik hem op Fok aanklik, maar wel als ik hem in m'n browser plak?
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die stomme bolle link doet het weer eens niet
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die KitKat balletjes?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik had iets nodig van Kruidvat maar ben het alweer vergeten
Poffertjespan.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou gokken op iets met etenquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:23 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |