Toen bij de action wat?quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van mij toen bij de Action denk ik
Bwehehehehe.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Bij kruidvat moet ik altijd hieraan denken:
Bekijk deze YouTube-video
Stukje vanaf 0:48
Ik werd afgeleid door een veegwagen buitenquote:
Heel je concentratie weggeveegd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een veegwagen buiten
Concentreren is moeilijk
In ieder geval, ik vrees dat ik hem bij de action niet meerquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door een veegwagen buiten
Concentreren is moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In ieder geval, ik vrees dat ik hem bij de action niet meerZe houden wel de spanning erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In ieder geval, ik vrees dat ik hem bij de action niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je weet dat dit door je booster shots komt toch? Open je ogen!quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooikoorts tabletjes innemen dan. Helpen enigzins. Al is het dit jaar wel behoorlijk inderdaad
Hoe groot is de Action poffertjespan dat ze meteen zes spanbanden aanraden? Moet ik hem op het dak van de auto binden?quote:
Nu is dat tegenwoordig niet heel moeilijkquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heel je concentratie weggeveegd.
ik kan je die therapie geven voor maar 750 exc btwquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, interessant! Misschien moet ik die therapie ook een keer gaan doen.
Ja het is zo'n industrieel ding. Heb ik hier in mijn keukenkastjequote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe groot is de Action poffertjespan dat ze meteen zes spanbanden aanraden? Moet ik hem op het dak van de auto binden?
Nou die laat ik door de hooikoorts dus liever dichtquote:
Is dat met lunch inbegrepen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan je die therapie geven voor maar 750 exc btw
Amerikaanse toestanden, achterop je pick-up truck.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe groot is de Action poffertjespan dat ze meteen zes spanbanden aanraden? Moet ik hem op het dak van de auto binden?
ja dat kan gewoonquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Energietherapie, 750 euro incl.
Lunch ingestraald.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Energietherapie, 750 euro incl.
Lunch ingestraald.
vind hedwig dat leuk?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik katten knuffel therapie aanbieden. Kan je voor een bepaald bedrag de hele tijd met Hedwig knuffelen.
"Ama's Katten Knuffel Klub."quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Misschien kan ik katten knuffel therapie aanbieden. Kan je voor een bepaald bedrag de hele tijd met Hedwig knuffelen.
Als ik de verhalen moet geloven heb je als bezoek bij Ama weinig keus. Hedwig test graag het nieuwe bewegende meubilair uitquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 10:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ma-en-hun-vader.html
Nou ja, nu officieel dan maar.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:05 schreef Ama het volgende:
Tot ik visite krijg, dan hoort ze ons praten en komt ze meteen aanrennen om te kroelen met de visite.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zit de hele sessie lekker buiten.
Dit is wel waar ja.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik de verhalen moet geloven heb je als bezoek bij Ama weinig keus. Hedwig test graag het nieuwe bewegende meubilair uit
Ja, maar ja, dat is helemaal in Arnhem.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In Arnhem hebben ze dit https://kattencafedemuis.nl/
Ik zou kunnen vragen of die katten ook thuis worden bezorgd of graag met het ov reizen?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat is helemaal in Arnhem.
Ja, dat zou kunnen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zou kunnen vragen of die katten ook thuis worden bezorgd of graag met het ov reizen?
Ik heb cetirizine en de Prevalin treat and protect maar ondanks datquote:Op woensdag 21 mei 2025 10:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hooikoorts tabletjes innemen dan. Helpen enigzins. Al is het dit jaar wel behoorlijk inderdaad
Die willen liever alleen op locatie afspreken omdat ze anders bang zijn gecatfished te worden badumtssquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zou kunnen vragen of die katten ook thuis worden bezorgd of graag met het ov reizen?
Die van mij doen dat alleen als mijn moeder voor de deur staat omdat ze dan weten dat ze wat te vreten krijgenquote:Op woensdag 21 mei 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot ik visite krijg, dan hoort ze ons praten en komt ze meteen aanrennen om te kroelen met de visite.
@ieniminimuis?quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
In Arnhem hebben ze dit https://kattencafedemuis.nl/
ligt er aan voor wie je bang bentquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:18 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Die van mij doen dat alleen als mijn moeder voor de deur staat omdat ze dan weten dat ze wat te vreten krijgen
wat is er nieuw aan?quote:
Heeft er iemand 1 gelaten?quote:
Een hoog brainrot niveau.quote:
Oke misschien ga ik toch weer terug.quote:Op woensdag 21 mei 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft er iemand 1 gelaten?
dat is toch niet nieuw?quote:
Nee, maar er is wel een duidelijke stijging te zien.quote:
Ze prikken graag in jequote:Op woensdag 21 mei 2025 11:29 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog een keer bloedprikken
Het ging al moeizaam dus ze hoopten net voldoende te hebben. Maar blijkbaar toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |