gewoon vanuit de keuken aansluitenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen kraan op het balkon dus ik kan het ook niet kwijt.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld en mijn profiel voldoet aan de eisen voor een baan.
Geen idee welk profiel of welke baan.
Ja, die had ik ook eergisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net gebeld en mijn profiel voldoet aan de eisen voor een baan.
Geen idee welk profiel of welke baan.
ik heb nog wel 5 levels bij candy crushquote:
Dat kan Bal ook wel even channelen.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog wel 5 levels bij candy crush
Ik doe aan prioriteit snoeienquote:Op woensdag 21 mei 2025 12:24 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber @:Crack_ @:CherryLips, misschien wat voor jullie groene vingers? https://nl.pepper.com/aan(...)en-starterset-356498
Smerig is dat altijd.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
had zo'n boerensalade gehaald. Zit zoveel rode ui in die zo scherp is dat ik het niet op krijg. En had al een deel er uit gevist
waar vandaan kwam de salade?quote:
hmm, oke das me te ver fietsenquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van de plus.
Zat echt heel veel ui in en ook kleine stukjes dus niet echt om heen te eten
jaquote:
Je kan ook gewoon bij de plaatselijke supermarkt een rode ui kopen en daar in bijten.quote:
klopt.quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon bij de plaatselijke supermarkt een rode ui kopen en daar in bijten.
Denk dat ze dit heel snel gaan aanpassen, godverdomme wat fucking irritant zegquote:AI-overzichten zijn een kernfunctie van Google Zoeken, net als kennisvensters. Je kunt functies niet uitzetten.
Omgquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam gisteren een wild paard op me afgelopen. Je moet 25 meter afstand houden, well, yeano
duckduckgoquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk dat ze dit heel snel gaan aanpassen, godverdomme wat fucking irritant zeg
Dat paard deed dat ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:35 schreef Crack_ het volgende:
Er kwam gisteren een wild paard op me afgelopen. Je moet 25 meter afstand houden, well, yeano
Sup!quote:
Ik had consentquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat paard deed dat ook niet
Is het ookquote:
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik soms ook, ze zijn zoooo grootquote:maar deze was echt lief
Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja![]()
volgens mij zijn ze echt kei tam, misschien dat mensen ze voeren en dat ie dacht dat ik eten bij me had ofzo?
oh tof zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
ik soms ook, ze zijn zoooo grootmaar deze was echt lief
![]()
waar is dit?
Hihihihihihi.quote:
Hij is stiekem een paardenmeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Meijndel! Meijndel is fantastischquote:
En dit wist ik nietquote:De duinen beslaan maar één procent van het Nederlandse oppervlak, maar meer dan de helft van alle plant- en diersoorten komt er voor.
Ga je dan terug of blijf je wachten tot ze weggaan?quote:Op woensdag 21 mei 2025 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Hier staan de 'wilde' paarden ook weleens midden op het pad en dan durf ik er niet omheen
Ik vind heel veel dieren best prima eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind heel veel dieren best prima eigenlijk.
dat is wel even spannendquote:Op woensdag 21 mei 2025 13:51 schreef essnhills het volgende:
Op mijn 15e op vakantie in Noorwegen deden we een Muskus-os safari, met gids. Bij die beesten moet je eigenlijk op 200 meter afstand blijven, want ze willen nog wel eens mensen aanvallen.
We hadden ze op een gegeven moment gespot in se verte op een heuvel en gingen die kant op.
We moesten even wachten van xe gids maar na een tijdje vond die het veilig en liepen we die heuvel op. Maar ondertussen waren die beesten ook weer terug de heuvel op gelopen
Toen stonden we ineens op een paar meter afstand, dus de gids meteen "stil blijven staan! Geen onverwachte bewegingen maken!!!"
En na een paar minuten staan ineens een zucht van opluchting.
Het mannetje had ons de rug toegekeerd en vond ons dus blijkbaar niet interessant of een bedreiging. Dus we konden weer rustig achteruit lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
heeft een ander huisquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En de andere helft blijft er voor thuis.
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.quote:
dat zou altijd wel een goede optie zijn ja, kan dat? want als die mogelijkheid bestaat en ze doen het niet, dan zijn ze gewoon aan het pestenquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.
Heb die optie wel eens bij een ander bedrijf gehad maar bij de dierenarts moet je verplicht Sting luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou altijd wel een goede optie zijn ja, kan dat? want als die mogelijkheid bestaat en ze doen het niet, dan zijn ze gewoon aan het pesten
Als de helft van de soorten er voor komt, en de andere helft thuis blijft, maar ook een ander huis heeft, hebben ze wel de ruimte.quote:
Die rommel bovenaan google?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Crack_ het volgende:
oke ik word echt gestoord van die verplichte ai meuk
"I would like to have a tea please."quote:
Pff ik bel straks wel terug want met dit tempo ga ik 20 keer naar Sting luisteren.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"I would like to have a tea please."
"Whaddayasayin'?"
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekjequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja of de functie dat je geen muziekje wil horen. Zes mensen voor me dus ik hoor dit liedje nu zeker 10x.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff ik bel straks wel terug want met dit tempo ga ik 20 keer naar Sting luisteren.
duivelsquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb die optie wel eens bij een ander bedrijf gehad maar bij de dierenarts moet je verplicht Sting luisteren.
maar dat staat er nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als de helft van de soorten er voor komt, en de andere helft thuis blijft, maar ook een ander huis heeft, hebben ze wel de ruimte.
Ik denk dat ik dat liever heb dan dit.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekje![]()
Kwamen heel veel klachten op want iedereen moest er van pissen
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een opdrachtgever die dingen met waterinstallaties deed. Die hadden voor de telefoon een kabbelend beekje als wachtmuziekje![]()
Kwamen heel veel klachten op want iedereen moest er van pissen
Lukt ze nietquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Die muziekjes zijn bedoeld om je weg te jagen.
Kan je daar niet mee 'oefenen'?quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik moet haar binnenkort weer laten inenten maar ze vindt het helemaal niet leuk om opgepakt te worden en echt vastgehouden te worden (als in dat ze niet weg kan) dus ben benieuwd hoe dat gaat.
quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef CherryLips het volgende:
Die muziekjes zijn bedoeld om je weg te jagen.
Ik moet bekennen dat we al veel verder zijn met mijn als grap bedoelde opmerking dan ik van te voren dacht.quote:
Die uitdaging heb ik deze zomer met mijn witte kat. Ze haat het om in de reismand vervoerd te worden naar dierenarts voor de jaarlijkse check-up.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Ik moet haar binnenkort weer laten inenten maar ze vindt het helemaal niet leuk om opgepakt te worden en echt vastgehouden te worden (als in dat ze niet weg kan) dus ben benieuwd hoe dat gaat.
We wachten op de punchlinequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat we al veel verder zijn met mijn als grap bedoelde opmerking dan ik van te voren dacht.
Ik zat gister ook al te zoeken of ik die onzin uit kon zetten nadat ik ongevraagd een compleet onzinantwoord kreeg. Helaas blijkbaar niet.quote:
ahquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat we al veel verder zijn met mijn als grap bedoelde opmerking dan ik van te voren dacht.
Zou je adem niet inhouden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We wachten op de punchline
Ik zou niet weten hoe want ze houdt daar gewoon echt niet van. Het is een schat van een beestje maar zodra ze het gevoel heeft dat ze niet weg kan door jou dan is ze niet zo schattig meer.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je daar niet mee 'oefenen'?
zo zielig dat het dan wel moet hequote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitdaging heb ik deze zomer met mijn witte kat. Ze haat het om in de reismand vervoerd te worden naar dierenarts voor de jaarlijkse check-up.
het is echt irritantquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zat gister ook al te zoeken of ik die onzin uit kon zetten nadat ik ongevraagd een compleet onzinantwoord kreeg. Helaas blijkbaar niet.
Ja dat gaat ook nog wel een uitdaging worden.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die uitdaging heb ik deze zomer met mijn witte kat. Ze haat het om in de reismand vervoerd te worden naar dierenarts voor de jaarlijkse check-up.
als ze er echt niet van houdt zou ik er niet mee gaan oefenen, zieligquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe want ze houdt daar gewoon echt niet van. Het is een schat van een beestje maar zodra ze het gevoel heeft dat ze niet weg kan door jou dan is ze niet zo schattig meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |