2 juni is er een tweede ronde gesprekken in Istanbul tussen Rusland en Oekraïne toch? Of is dat weer afgelast??quote:
Vrede komt er toch niet. De Russen zijn meesters in het frustreren van onderhandelingen en vechten door tot de volledige capitulatie van Oekraïne. Duitsland moet ook oppassen, want na de deal met Oekraïne kunnen ze binnenkort zomaar een paar raketten verwachten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:41 schreef Mikeytt het volgende:
https://english.news.cn/2(...)4f24d6dcef7c6/c.html
China roep op het momentum van vredesgesprekken tussen Rusland en Oekraïne te behouden!
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vrede komt er toch niet. De Russen zijn meesters in het frustreren van onderhandelingen en vechten door tot de volledige capitulatie van Oekraïne. Duitsland moet ook oppassen, want na de deal met Oekraïne kunnen ze binnenkort zomaar een paar raketten verwachten.
Denk je dat nou serieus? Dan kunnen we het einde van Rusland wel aanzien komen, maar dat weet haatkabouter Putin ook wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Vrede komt er toch niet. De Russen zijn meesters in het frustreren van onderhandelingen en vechten door tot de volledige capitulatie van Oekraïne. Duitsland moet ook oppassen, want na de deal met Oekraïne kunnen ze binnenkort zomaar een paar raketten verwachten.
Ik acht de kans niet heel groot, maar sluit het zeker ook niet uit. Het kan zo zijn dat Putin vindt dat Duitsland te ver is gegaan na die deal.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk je dat nou serieus? Dan kunnen we het einde van Rusland wel aanzien komen, maar dat weet haatkabouter Putin ook wel.
Net als al die andere keren dat Moskou dat vond.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:04 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet heel groot, maar sluit het zeker ook niet uit. Het kan zo zijn dat Putin vindt dat Duitsland te ver is gegaan na die deal.
Ach we hadden al 3423905283254345289395 keer bommen en nukes op onze kop moeten hebben van Putin, we gingen elke keer te ver. En werd gewaarschuwd om dat ene echt niet te doen. En dan deden we het toch en begon de cyclus weer opnieuw.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:04 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet heel groot, maar sluit het zeker ook niet uit. Het kan zo zijn dat Putin vindt dat Duitsland te ver is gegaan na die deal.
Zijn er wel een paar die het met mij eens zijn. Kans is niet groot, maar alsnog zal het mij niet verbazen als het wel gebeurt.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als al die andere keren dat Moskou dat vond.
Ja, dat horen we letterlijk nou al 3 jaar he. Ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Net als al die andere keren dat Moskou dat vond.
Ja waarschijnlijk loopt het zo af , toch heb ik het gevoel dat Duitsland deze keer echt te ver is gegaan, in de ogen van Putin dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach we hadden al 3423905283254345289395 keer bommen en nukes op onze kop moeten hebben van Putin, we gingen elke keer te ver. En werd gewaarschuwd om dat ene echt niet te doen. En dan deden we het toch en begon de cyclus weer opnieuw.
Maar dat er nog steeds niks gebeurd is wil niet zeggen dat er geen grens bestaat voor Rusland.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach we hadden al 3423905283254345289395 keer bommen en nukes op onze kop moeten hebben van Putin, we gingen elke keer te ver. En werd gewaarschuwd om dat ene echt niet te doen. En dan deden we het toch en begon de cyclus weer opnieuw.
Er is zelfs geen enkele logische verklaring aan te brengen dat de EU zijn defensie zou moeten vergroten door zelfs dubbel of meer te investeren elk jaar de komende 10jaren.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dat er nog steeds niks gebeurd is wil niet zeggen dat er geen grens bestaat voor Rusland.
Verder snap ik de logica niet dat Rusland enerzijds, als wij eenmaal onze defensie op orde hebben, een aanval gaat uitvoeren op een navo-lidstaat, maar anderzijds echt nooit zal reageren op een provocatie in zijn ogen vanuit bv Duitsland. Wat is het nou?
Zelfde dat Rusland niet gelijktijdig zwak, incompetent en aan het einde van zijn Latijn is en tevens op het punt staat alle West-Europese hoofdsteden binnen te rollen met zijn tanks.
Die gaan niet Duitsland aanvallen joh, ik zie Kremlin wel voor aan om te proberen de Baltische Staten te pakken. Net als ik China wel Taiwan zie aanvallen. Voor het Kremlin zal dat een gok zijn of NAVO wel of niet in actie komt. VS lijkt zich afzijdig te houden steeds meer. In heel Europa heb je populisten die gouden regenbogen en goedkopere boodschappen beloven die niet zouden willen dat hun leger gaat dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar dat er nog steeds niks gebeurd is wil niet zeggen dat er geen grens bestaat voor Rusland.
Verder snap ik de logica niet dat Rusland enerzijds, als wij eenmaal onze defensie op orde hebben, een aanval gaat uitvoeren op een navo-lidstaat, maar anderzijds echt nooit zal reageren op een provocatie in zijn ogen vanuit bv Duitsland. Wat is het nou?
Zelfde dat Rusland niet gelijktijdig zwak, incompetent en aan het einde van zijn Latijn is en tevens op het punt staat alle West-Europese hoofdsteden binnen te rollen met zijn tanks.
Een aanval op de baltische staten is ook een aanval op Duitslandquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gaan niet Duitsland aanvallen joh, ik zie Kremlin wel voor aan om te proberen de Baltische Staten te pakken. Net als ik China wel Taiwan zie aanvallen. Voor het Kremlin zal dat een gok zijn of NAVO wel of niet in actie komt. VS lijkt zich afzijdig te houden steeds meer. In heel Europa heb je populisten die gouden regenbogen en goedkopere boodschappen beloven die niet zouden willen dat hun leger gaat dan.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen gas geven met je colone tanks bij de sulwaki gap en een raket ergens diep in duitsland sturen om een vestiging van mbda in as te leggen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ai we moeten allemaal op passen. In een hoekje en bibberen voor de zeer indrukwekkende Russische militaire kracht.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:40 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Denk dat China kijkt naar de shitshow in Oekraïne en denkt: laten we Taiwan nou maar ff rusten.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Die gaan niet Duitsland aanvallen joh, ik zie Kremlin wel voor aan om te proberen de Baltische Staten te pakken. Net als ik China wel Taiwan zie aanvallen. Voor het Kremlin zal dat een gok zijn of NAVO wel of niet in actie komt. VS lijkt zich afzijdig te houden steeds meer. In heel Europa heb je populisten die gouden regenbogen en goedkopere boodschappen beloven die niet zouden willen dat hun leger gaat dan.
Baltische staten is Navo, en ook EU volgens mij.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:26 schreef Momo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |