Moet ik in de praktijk nog zien hoeveel landen dan full in gaan. Zeker als je andere landen hebt die weigeren zoals bijvoorbeeld een Italië.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een aanval op de baltische staten is ook een aanval op Duitsland
Dat is nooit de kracht geweest van de Russen, in de Winteroorlog van 1939 werden de Russen ook geslacht door de Finnen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ai we moeten allemaal op passen. In een hoekje en bibberen voor de zeer indrukwekkende Russische militaire kracht.
Jij maakt overigens nu precies dezelfde fout als Adolf Hitler, nadat de Russen zo eenvoudig verslagen werden door de Finnen ondanks een enorm overtal, deed hem besluiten om de Russen aan te vallen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:31 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ai we moeten allemaal op passen. In een hoekje en bibberen voor de zeer indrukwekkende Russische militaire kracht.
Dit is echt totaal niet dezelfde situatie man.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:48 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Jij maakt overigens nu precies dezelfde fout als Adolf Hitler, nadat de Russen zo eenvoudig verslagen werden door de Finnen ondanks een enorm overtal, deed hem besluiten om de Russen aan te vallen.
“The poor performance of the Red Army encouraged German Chancellor Adolf Hitler to believe that an attack on the Soviet Union would be successful and confirmed negative Western opinions of the Soviet military. After 15 months of Interim Peace, in June 1941, Germany commenced Operation Barbarossa, and the Continuation War between Finland and the Soviets began.”
Dus, de Russen onderschatten zou erg dom zijn.
Dat weet ik , op dit moment niet inderdaad, maar veel mensen denken dat de Russen nu erg zwak zijn en daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:49 schreef sp3c het volgende:
We zijn niet echt van plan de russen aan te vallen
Maar als ze sterk zijn. Hoezo duurt het dan al 3 jaar?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat weet ik , op dit moment niet inderdaad, maar veel mensen denken dat de Russen nu erg zwak zijn en daar geloof ik niks van.
Denk dat Rusland eerder overschat dan onderschat wordt atmquote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:53 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat weet ik , op dit moment niet inderdaad, maar veel mensen denken dat de Russen nu erg zwak zijn en daar geloof ik niks van.
Alleen heeft Duitsland en ook de Britten en Fransen nu gewoon gezegd dat er geen voorbehoud meer is aan het in puin gooien van doelen in Rusland. Dan wordt een uitputtingsslag voor de Russen ook een dure grap. Zij weten amper strategische doelen te raken. En natuurlijk, burgers terroriseren kunnen ze als de beste, maar daar win je geen oorlog mee. En het 'ze hebben onbeperkt soldaten' gaat hem ook niet worden. Dat roept men al een paar jaar, maar de resultaten zijn nogal tegenvallend.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:37 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat is nooit de kracht geweest van de Russen, in de Winteroorlog van 1939 werden de Russen ook geslacht door de Finnen.
Maar als het een uitputtingsoorlog wordt zoals de oorlog met Oekraïne dan zie ik de Russen uiteindelijk winnen.
Rationeel heb je daarin geen keuze. Je kan de gok nemen, dat het allemaal wel als een kaars uitgaat, maar als je het dan mis hebt,... staat er nogal wat op het spel.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:56 schreef sp3c het volgende:
Niks mis mee verder, ijzer moet je smeden als het heet is
Omdat Oekraïne ook gewoon het tweede grootste land van Europa is , die neem je niet zomaar in. Bovendien vind ik ook dat de Russen het niet best doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar als ze sterk zijn. Hoezo duurt het dan al 3 jaar?
Een dag of drie moet voldoende zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Omdat Oekraïne ook gewoon het tweede grootste land van Europa is , die neem je niet zomaar in. Bovendien vind ik ook dat de Russen het niet best doen.
Je zou toch denken dat als ze niet betaald worden ze rechtsreeks naar Moskau marcheren in plaats van Kiev.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:16 schreef ExTec het volgende:
"Beste vladimir vladimirovic...".
Hilarisch.
[ x ]
Ik wist het ook niet (meer), maar zie hier net een tweet over:quote:Op vrijdag 30 mei 2025 10:55 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
2 juni is er een tweede ronde gesprekken in Istanbul tussen Rusland en Oekraïne toch? Of is dat weer afgelast??
Ze hebben grote tekorten in Rusland aan allerlei basisproducten. Ook bijvoorbeeld wortelen en uien.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:20 schreef oheng het volgende:
Tering hey wat zijn aardappelen in rusland duur. 130 roebels voor 1KG aardappelen uit Egypte, en uit rusland 170 roebel gemiddeld
Ja, die zijn zo goed als op, hoorde ik. rus heeft nu de duurste aardappelen in heel europa.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:20 schreef oheng het volgende:
Tering hey wat zijn aardappelen in rusland duur. 130 roebels voor 1KG aardappelen uit Egypte, en uit rusland 170 roebel gemiddeld
Ben niet zo'n goede huisman, maar nieuwe aardappeloogst duurt niet lang meer, denk ik. Maar aardappelen in de grond is, zeker in Rusland, niet hetzelfde als dampende piepers op je bord.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die zijn zo goed als op, hoorde ik. rus heeft nu de duurste aardappelen in heel europa.
Putin Acknowledges Russia’s Potato Shortage Amid Record Price Increases
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |