Met z'n villa's en jachten waar hij nu al ruim 3 jaar geen gebruik van kan makenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al duizenden gesneuveld in de strijd voor Zelensky
Voetbaltermen doe ik niet aanquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat noemen wij dan een eigen doelpunt vriend.
De Waalsdorpervlakte al uitgebreid met een paar hectare zekerquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Al duizenden gesneuveld in de strijd voor Zelensky
Dus jij lacht als er duizenden doden vallen... vreemd...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wacht wat??
[..]
Hardop gelachen. Alleen op FOK!
Rare conclusie.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Dus jij lacht als er duizenden doden vallen... vreemd...
Wat is de bron voor deze rare beweringen?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het oranje legioen onder aanvoering van kletsmajoor Roelvink al onderweg is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:45 schreef sp3c het volgende:
welke Nederlandse eenheden doen er eigenlijk mee is dit bekend?
zeker van Heutsz, die kun je gewoon wijsmaken dat het toch echt een oefening is
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:51 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:
Wederom erg erg rare conclusie. Zo komen we nergens.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:56 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Nee hoor.
Lees mijn zin eens goed.
Vraag dat maar aan de Oekrainiers en de NATO die al duizenden hebben verloren aan deze systemen.
En dat klopt.
Ik zeg toch niet dat er ALLEEN duizenden aan NAVO soldaten zijn gesneuveld?
En ja dat is tragisch. De laatste schattingen zijn ruim 700.000 tot 800.000 gesneuvelde Oekrainiers en 1.5 miljoen gewonden. (van licht gewond tot zwaar gewond)
Maar dat zullen jullie ook wel vermakkelijk vinden neem ik aan...
Nieuwe user nieuwe kansen.quote:
EN HOEVEEL "NAVO-SLACHTOFFERS" ZIJN ER GEVALLEN DAN??????????????????????????????quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:56 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Nee hoor.
Lees mijn zin eens goed.
Vraag dat maar aan de Oekrainiers en de NATO die al duizenden hebben verloren aan deze systemen.
En dat klopt.
En ja dat is tragisch. De laatste schattingen zijn ruim 700.000 tot 800.000 gesneuvelde Oekrainiers en 1.5 miljoen gewonden. (van licht gewond tot zwaar gewond)
Nou dit bijvoorbeeld...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:53 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wat is de bron voor deze rare beweringen?
Dat mag je vinden uiteraard.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wederom erg erg rare conclusie. Zo komen we nergens.
Denk jij nu echt dat de Westerse media dit openbaar mag maken?quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
EN HOEVEEL "NAVO-SLACHTOFFERS" ZIJN ER GEVALLEN DAN??????????????????????????????
Nul?
die hebben wel die oranje leopard tankquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat het oranje legioen onder aanvoering van kletsmajoor Roelvink al onderweg is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:56 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Nee hoor.
Lees mijn zin eens goed.
En dat klopt.
Stuur ze ff een mailtje om wat meer info te vragen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:45 schreef sp3c het volgende:
welke Nederlandse eenheden doen er eigenlijk mee is dit bekend?
zeker van Heutsz, die kun je gewoon wijsmaken dat het toch echt een oefening is
quote:Uit de uitgelekte Amerikaanse defensiedocumenten blijkt dat één Nederlandse commando actief is in Oekraïne. Samen met tientallen andere westerse commando's zou de Nederlander aanwezig zijn in het land dat door Rusland is binnengevallen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nieuwe user nieuwe kansen.
Niet echt een succes maar toch
waarom zou ik, ik zit op FOK! en @Stopteken lijkt het te wetenquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Stuur ze ff een mailtje om wat meer info te vragen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)kraine-tegen-rusland
[..]
Die sitequote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:01 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Nou dit bijvoorbeeld...
https://eadaily.com/en/ne(...)officers-underground
Het gewoolijke antwoord. Russische propaganda... ach ja...quote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die site![]()
Dikkere plakken Ruzzische propagandacomplotten heb ik al tijden niet meer gezien. Voor de veiligheid ook maar gekeken via mn telefoon en VPN en niet via het netwerk van de baas.
Wat probeer je hier nu mee te zeggen danquote:Op dinsdag 20 mei 2025 16:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Stuur ze ff een mailtje om wat meer info te vragen.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)kraine-tegen-rusland
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |