quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:54 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de oorlog zijn er al NAVO troepen actief gewest in Oekraine.
Mariopol, neergeschoten heliocpters met hoge officieren, opgeblazen hotels en barakken vol met NAVO officieren.
Hele ladingen Poolse soldaten, NAVO getrained en wel.
Daar hoor je niets over maar die zijn er wel degelijk.
Omdat je desinformatie verspreid.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo emotioneel?
Omdat je desinformatie verspreid.quote:
Wacht wat??quote:
Hardop gelachen. Alleen op FOK!quote:Vanaf het begin van de oorlog zijn er al NAVO troepen actief gewest in Oekraine.
Mariopol, neergeschoten heliocpters met hoge officieren, opgeblazen hotels en barakken vol met NAVO officieren.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:54 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Vanaf het begin van de oorlog zijn er al NAVO troepen actief gewest in Oekraine.
Omdat het Russische propaganda is.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:54 schreef Stopteken het volgende:
[..]
En daar weet jij als tankie alles van natuurlijk.quote:
Leuk dat je mijn bewering gelijk bevestigd.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:54 schreef Stopteken het volgende:
[..]
Geen NAVO Geen NeeVoquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kijk voor ik naar bed ga altijd of er geen "navo officieren" onder mijn bed liggen.
Er zijn wel mensen uit NAVO landen in gevechtsfuncties in Oekraiene. Maar niet perse namens NAVO landen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:56 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wacht wat??
[..]
Hardop gelachen. Alleen op FOK!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik kijk voor ik naar bed ga altijd of er geen "navo officieren" onder mijn bed liggen.
Ja dat klopt en dat weet iedereen en zijn schoonmoeder al vanaf het begin.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen uit NAVO landen in gevechtsfuncties in Oekraiene. Maar niet perse namens NAVO landen.
Ik heb een NAFO dekbedovertrek, dus mij pakken ze niet!quote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
lolquote:Op dinsdag 20 mei 2025 14:58 schreef Straatcommando. het volgende:
In dit topic zou ik er maar niet vanuit gaan dat iedereen een minimale basis aan kennis heeft. Ik zie soms de meest potsierlijke opmerkingen voorbij komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat klopt en dat weet iedereen en zijn schoonmoeder al vanaf het begin.
Oeh, die wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Ik heb een NAFO dekbedovertrek, dus mij pakken ze niet!
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik heb een Yuri Gagarin bodevertrek van de CCCP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
ik wil deze graag inkoppen maar ik vind hem eigenlijk te makkelijkquote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In dit topic zou ik er maar niet vanuit gaan dat iedereen een minimale basis aan kennis heeft. Ik zie soms de meest potsierlijke opmerkingen voorbij komen.
quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Dat noemen wij dan een eigen doelpunt vriend.quote:Op dinsdag 20 mei 2025 15:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil deze graag inkoppen maar ik vind hem eigenlijk te makkelijk
Al duizenden gesneuveld in de strijd voor Zelenskyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |