SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Heeft nu al een enkelband om de nek, de bad boy.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft nu al een enkelband om de nek, de bad boy.
quote:
GPS tracker. Blijft toch een jachthond met 70% van de tijd stront in zijn orenquote:
Hou jij die ook om als je hem hebt?quote:Op zondag 18 mei 2025 18:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
GPS tracker. Blijft toch een jachthond met 70% van de tijd stront in zijn oren
Ik krijg deze tracker nietquote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 18:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft nu al een enkelband om de nek, de bad boy.
Bakje zoetzure sausquote:
Nee dat is Amberquote:Op zondag 18 mei 2025 18:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag was er ook al een Ambar-alert
Is dit een algemene vraag of een vraag richting iemand?quote:Op zondag 18 mei 2025 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je er wat aan doen als het slechter gaat met je ouders? Bedoel qua gedrag naar elkaar, qua tijdsbesting e.d.?
Of is daar geen zak aan te doen?
Hoe oud zijn ze? Slechter als in: dat ze dingen vergeten?quote:Op zondag 18 mei 2025 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Kun je er wat aan doen als het slechter gaat met je ouders? Bedoel qua gedrag naar elkaar, qua tijdsbesting e.d.?
Of is daar geen zak aan te doen?
Pa is net met pensioen maar heeft heel lang 40u doorgewerkt. (Dat is ook mede oorzaak denk ik)quote:Op zondag 18 mei 2025 19:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze? Slechter als in: dat ze dingen vergeten?
Dat kibbelen zou ik kunnen verklaren doordat pa net met pensioen is een andere invulling moet vinden en ma misschien vindt dat hij zich teveel met haar leven bemoeit wat ze voor zijn pensioen prima op orde had. Maar mantelzorg hakt er ook wel in. Beetje begrip voor elkaar en dat ze beiden toch ook afzonderlijk zich kunnen vermaken, pa misschien ook z'n draai nog moet vinden nu met pensioen en hij voelt zich misschien wat verloren en nutteloos. En ma wordt opgeslokt door de mantelzorg waar pa misschien hoopt op wat meer begrip met het zoeken naar een nieuwe invulling van de dag. Maar ook het ineens constant op elkaars lip zitten is natuurlijk ook voor ieder normaal mens best wel heftig. Maar ja ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk, maar typ wat me zoals ik het lees logisch lijkt.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pa is net met pensioen maar heeft heel lang 40u doorgewerkt. (Dat is ook mede oorzaak denk ik)
Ma gaat fysiek en metaal wat slechter omdat ze mantelzorg pleegt voor een vriendin die totaal Vh padje is.
En ondertussen kibbelen ze de hele dag, en gaan 7dgn per jaar op vakantie, maar da’s een moetje.
Ja dat is ook zo. De erfenis regelen is ook zo’n ding. Daar ben ik 3 jaar geleden eens over begonnen, mijn pa werd woest! Ik wil niet eens geld van ze maar ze hebben niks geregeld voor als ze iets overkomt voor zover wij weten.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat kibbelen zou ik kunnen verklaren doordat pa net met pensioen is een andere invulling moet vinden en ma misschien vindt dat hij zich teveel met haar leven bemoeit wat ze voor zijn pensioen prima op orde had. Maar mantelzorg hakt er ook wel in. Beetje begrip voor elkaar en dat ze beiden toch ook afzonderlijk zich kunnen vermaken, pa misschien ook z'n draai nog moet vinden nu met pensioen en hij voelt zich misschien wat verloren en nutteloos. En ma wordt opgeslokt door de mantelzorg waar pa misschien hoopt op wat meer begrip met het zoeken naar een nieuwe invulling van de dag. Maar ook het ineens constant op elkaars lip zitten is natuurlijk ook voor ieder normaal mens best wel heftig. Maar ja ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk, maar typ wat me zoals ik het lees logisch lijkt.
Laat ze het lekker uitzoeken. Het zijn 2 volwassen mensenquote:Op zondag 18 mei 2025 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. De erfenis regelen is ook zo’n ding. Daar ben ik 3 jaar geleden eens over begonnen, mijn pa werd woest! Ik wil niet eens geld van ze maar ze hebben niks geregeld voor als ze iets overkomt voor zover wij weten.
Is dat iets wat je kunt eisen van je ouders of moeten ze dat zelf weten? Al was het maar op papier zetten waar ze alles hebben lopen.
Klinkt als de ouders van Fles.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Pa is net met pensioen maar heeft heel lang 40u doorgewerkt. (Dat is ook mede oorzaak denk ik)
Ma gaat fysiek en mentaal wat slechter omdat ze mantelzorg pleegt voor een vriendin die totaal Vh padje is. (Moe vooral)
En ondertussen kibbelen ze de hele dag, en gaan 7dgn per jaar op vakantie, maar da’s een moetje.
quote:Op zondag 18 mei 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
Ik heb 2 grote zakken met allemaal losse bollen wol en katoen gekregen van oma.
Daar zit ook heel oud spul tussen, zoals deze
[ afbeelding ]
Een groen Hema logo??
Ben benieuwd van wanneer dat is, maar kan het zo 1 2 3 niet vinden
https://www.hema.nl/geschiedenis/logo
Hier staat het niet tussen
quote:Het logo op dit bolletje "SokkenWol" van HEMA — met het groene garen-symbool en de oude typografie — is een ouder logo dat vermoedelijk uit de jaren 1970 tot vroege jaren 1980 komt. In die periode gebruikte HEMA nog vaak dit soort eenvoudige en functionele ontwerpen, gecombineerd met slogans als “bol over, geld terug, met kassabon”
Dit doen ze dus pas sinds de pensioenering.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als de ouders van Fles.
Maar er voor ze zijn wanneer nodig; en ze wat inzicht geven om er ook voor zichzelf te zijn (de tijd/rust nemen; dingen serieus nemen en niet laten liggen; hulp/ondersteuning waar nodig; etc.).
Mijn vader heeft jarenlang moeilijk gedaan om een gehoorapparaat omdat het voor bejaarden was. Heeft hij zich aantal jaar gewoon tekort mee gedaan omdat hij daar niet aan wilde.
Snel terug brengen en geld vragenquote:
Ff aan oma vragen of ze het bonnetje nog heeftquote:
Ik voel me aangesproken.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als de ouders van Fles.
Maar er voor ze zijn wanneer nodig; en ze wat inzicht geven om er ook voor zichzelf te zijn (de tijd/rust nemen; dingen serieus nemen en niet laten liggen; hulp/ondersteuning waar nodig; etc.).
Mijn vader heeft jarenlang moeilijk gedaan om een gehoorapparaat omdat het voor bejaarden was. Heeft hij zich aantal jaar gewoon tekort mee gedaan omdat hij daar niet aan wilde.
Met je pa keer er op uit dan. Als je moeder niet wil hoef je daar niet aan te gaan trekken.quote:Op zondag 18 mei 2025 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit doen ze dus pas sinds de pensioenering.
Mijn pa zou het liefst naar een warm land emigreren en ma wil niks meer, die slaapt ook tussen de middag.
Neem ze regelmatig mee wat leuks doen. Met pa ging ik elk jaar een week mee weg hiken, al jaren.
Vanmorgen maar weer eens de filtertjes vervangen en toen hoorde ik de vogeltjes weer fluitenquote:
van je gehoor apparaat?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanmorgen maar weer eens de filtertjes vervangen en toen hoorde ik de vogeltjes weer fluiten
Nee het is nog niet warm genoeg voor een zomervachtje.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En daarna? of heb je al je benen geschoren?
Mijn ouders zijn schat ik in nu ouder dan jouw ouders, het is heel raar, beiden waren heel kwiek nog en gezond en ineens gaat het heel hard bergafwaarts. Dat aanpakken en wat doen nam ik ook altijd op, heb een broertje en zusje.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met je pa keer er op uit dan. Als je moeder niet wil hoef je daar niet aan te gaan trekken.
Gewoon zorgen dat ze dingen zo goed mogelijk geregeld hebben en het zo comfortabel mogelijk hebben. Weet niet of je broers/zussen hebt; helpt ook wel eens om dat te verdelen. Ik ben meer van het organiseren en het aanpakken; en mijn broer meer van het sociale aspect.
oh wowquote:Op zondag 18 mei 2025 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Zitten piepkleine filtertjes in.
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het is nog niet warm genoeg voor een zomervachtje.
Hier midden 70; dan komen de gebreken ook.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn schat ik in nu ouder dan jouw ouders, het is heel raar, beiden waren heel kwiek nog en gezond en ineens gaat het heel hard bergafwaarts. Dat aanpakken en wat doen nam ik ook altijd op, heb een broertje en zusje.
Maar die week doe ik echt niet meer, ik wordt gewoon agressief als pa aan het zeuren is, en dat kan die dan ook 20u per dag ineens. Hij praat zeer zéér veel.
Maar een dag of 2 kan best en dan moet mijn broertje maar met hem lullen.
Komt ook, hij is veel op de zaak nu, of gaat soms een dag met me op pad. Dus spreek hem best veel doordeweeks ook.
Ik ken hem niet weer sinds zijn pensioen, niet mee te praten.
Uiteindelijk draaien je ouders en jij precies van rol, dan heb jij voor ze te zorgen en ze te beschermen en zaken van ze over te nemen zoals ze dat deden voor jou toen je klein was.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn schat ik in nu ouder dan jouw ouders, het is heel raar, beiden waren heel kwiek nog en gezond en ineens gaat het heel hard bergafwaarts. Dat aanpakken en wat doen nam ik ook altijd op, heb een broertje en zusje.
Maar die week doe ik echt niet meer, ik wordt gewoon agressief als pa aan het zeuren is, en dat kan die dan ook 20u per dag ineens. Hij praat zeer zéér veel.
Maar een dag of 2 kan best en dan moet mijn broertje maar met hem lullen.
Komt ook, hij is veel op de zaak nu, of gaat soms een dag met me op pad. Dus spreek hem best veel doordeweeks ook.
Ik ken hem niet weer sinds zijn pensioen, niet mee te praten.
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rellen bij het Phiipsstadion. Het kon ook nooit normaal he![]()
![]()
quote:
even de ama's volproppen met loeihete pepers en GEEN waterquote:Op zondag 18 mei 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
Misschien is ze zo blij dat ze weer eens op dit kleedje mag liggen.
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op zondag 18 mei 2025 20:52 schreef bitterbal het volgende:
Klein deel Zuid-Afrikanen wil weg: 'Ik word aangevallen vanwege mijn ras'
Deel dit artikel
De president van Zuid-Afrika, Cyril Ramaphosa, gaat komende week naar Amerika voor een beladen gesprek. Hij is boos op president Trump. Die zorgde deze week voor opschudding door een groep witte Zuid-Afrikanen met open armen te ontvangen, als vluchtelingen. Hoe kijken mensen in Zuid-Afrika naar die ontwikkeling?
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)len-vanwege-mijn-ras
Geloof dat er vorige week al 50 naar amerika zijn vertrokken
Maar ik ben pussy als het om pittig eten gaat.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de ama's volproppen met loeihete pepers en GEEN water
Ssssssquote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Gelachen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef Modus het volgende:
Goed om te zien dat Fles helemaal zen geworden is van een weekje vakantie.
Ja wat bezielen die mensen. Las ook geruchten dat een agent gestoken zou zijn.quote:
JA DROM JUISTquote:Op zondag 18 mei 2025 20:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar ik ben pussy als het om pittig eten gaat.
👀quote:Op zondag 18 mei 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JA DROM JUIST
AAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Wat vertel je dat weer geilquote:Op zondag 18 mei 2025 20:51 schreef Ama het volgende:
Nou volgens mij heb ik inmiddels die gecrashte boot in New York vanaf 20 verschillende kanten gezien nu.
Ja las ik ook..quote:Op zondag 18 mei 2025 20:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja wat bezielen die mensen. Las ook geruchten dat een agent gestoken zou zijn.
en plakjes?quote:Op zondag 18 mei 2025 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat lijkt op slang dus dat kan je niet eten
Ja. echt gewoon zo zwaar mogelijk straffen. Wat ik nu denk als straf zal ook wel wettelijk niet mogelijk zijn...quote:Op zondag 18 mei 2025 20:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Met scherp schieten. Maarja dat mag niet.
Met twee handen in mijn broek gaat wat lastig typen.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij typt sowieso nu met 1 hand in je broek
maar nu wel, samen met de meest afgrijselijk hete pepersquote:Op zondag 18 mei 2025 20:58 schreef Ama het volgende:
Salami eet ik eigenlijk echt nooit op brood of pizza.
Waarom ben jij ineens weer zo gemeen tegen mij.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
maar nu wel, samen met de meest afgrijselijk hete pepers
AHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAA!!!!
en geen water
quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom ben jij ineens weer zo gemeen tegen mij.
Rupsjenooitgenoeg.quote:
Ja, dat heb ik ook. Ik wil pas naar bed als het donker wordt, maar op zich zou ik wel al naar bed willen, maar 21 uur, vind ik wel erg vroeg. Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker of zo.quote:Op zondag 18 mei 2025 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ga jij ook zo?
Ik vind het wat irritant dat het nog licht is
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmadquote:
Moet je jezelf maar bezighouden!quote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmad
Genoten van de race?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik wil pas naar bed als het donker wordt, maar op zich zou ik wel al naar bed willen, maar 21 uur, vind ik wel erg vroeg. Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker of zo.
moeten we nog maar even blijven zittenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Ik wil pas naar bed als het donker wordt, maar op zich zou ik wel al naar bed willen, maar 21 uur, vind ik wel erg vroeg. Dan ben ik vannacht om 4 uur wakker of zo.
Ja, mooie overwinning van Maxquote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet je jezelf maar bezighouden!
[..]
Genoten van de race?
Ja, idd.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moeten we nog maar even blijven zitten
Dat gaat nog lange week worden hahaatjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmad
Hahahandjes.quote:
Jammer ditquote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mooie overwinning van Max
Ik was wel bang toen met de SC, omdat zijn voorsprong toen volledig verdwenen was, dat de McL's er wel voorbij zouden komen.
Ik heb het wel via mijn mobiel gekeken, want op tv stond de voetbal op.
Nee, jij moet wachten.quote:
krijg jullie nog welquote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij moet wachten.
Een week.
Ja, eens. Maar daar nu de komende maanden van af.quote:
@ESF1Gamer kijk deze sukkel danquote:Op zondag 18 mei 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar daar nu de komende maanden van af.
En mijn laptop niet naar beneden getild, want Viaplay zond de race ook gratis uit. Maar reclame tijdens live-wedstrijden.Vroeger mocht dat niet van de Nederlandse wet....
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd.
Met een knikkend bolletje.
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.quote:
Ik ben zo teleurgesteld in Luctorquote:
Ze zijn duurder dan het duurste Netflix abonnement met 4k en geen reclamequote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.
18quote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.
je zit er toch inquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hèhè. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Dat kan je geen aanbieding noemenquote:
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hèhè. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Zelf en door KLM goden 40 minuten winst opgebouwd. Alles weer vernietigd door die neukfouten van de ns.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf en door KLM goden 40 minuten winst opgebouwd. Alles weer vernietigd door die neukfouten van de ns.
Nee ik moet blij zijn zeker
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samen
en wat heb je er van geleerd?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.
Ik niet, want Even tot hier komt zo op TVquote:
De vrijheid van de auto is wel onbetaalbaar, geen stinkende lui naast je, weg wannneer je wil, even stoppen bij het tankstation. Goede muziek aan die je zelf wil luisteren.quote:
Als ik wat beter zou weten wat ik eraan mis, had ik het waarschijnlijk allang gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vrijheid van de auto is wel onbetaalbaar, geen stinkende lui naast je, weg wannneer je wil, even stoppen bij het tankstation. Goede muziek aan die je zelf wil luisteren.
Heerlijk!
Ja, dat kijk ik van de week wel terug.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, want Even tot hier komt zo op TV
Wanneer kun je het wel gebruiken?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.
👀quote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
@:ama heb je al het vreten gezien in de nieuwe folder van Kruidvat?
Ik wil die kitkatbolletjes en de hippo's van Kinder.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
@:ama heb je al het vreten gezien in de nieuwe folder van Kruidvat?
Nou ik weet niet waar jij woont maar het is hier toch behoorlijk donker buiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
half 11 en het is nog niet echt donker buiten
En dan moet juni nog komenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
half 11 en het is nog niet echt donker buiten
geen wolken helpt goed mee voor de ervaring, zelfs in de polder valt het tegenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont maar het is hier toch behoorlijk donker buiten.
Het is hier pik donker buiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
geen wolken helpt goed mee voor de ervaring, zelfs in de polder valt het tegen
Komt omdat je binnen zit met de lampen aanquote:
als dat zou werken, helaas..quote:
Maar ligt dat dan aan de gordijnen of iets anders?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zou werken, helaas..
ik heb gordijnen en rolgordijnen in het kozijn, werkt geen ene fuck
Maar als het beddengoed aan het wasrek hangt, wat ligt er dan op je bed?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Gewassen beddengoed aan het wasrek
Een ander setje beddengoedquote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het beddengoed aan het wasrek hangt, wat ligt er dan op je bed?
Heb jij maar één beddengoed setje?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh sweet summer child.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, een uurtje later op werk is te overzien. Ook vervelend even goed.quote:
Wakker worduhhhhhhhhquote:
Beetje kaneel erin is lekkerquote:
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?quote:
Kun je geen 2 smaken proeven?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?
Gee idee, kan het een keer proberenquote:Op maandag 19 mei 2025 07:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je geen 2 smaken proeven?
Het voegt juist wat toe
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijnquote:
Lekker hoor. Ook met een scheutje rum is heerlijkquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
kwam hier net een cruiseschip voorbij wat ik nog niet kende. Geen foto's gemaakt.
Afgelopen dagen is het druk met ze. elke dag nieuwe
Eerste pak hagelslag al op?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begint nu gelukkig stuk minder te worden
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaagquote:Op zondag 18 mei 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook maar zo naar bed..
Ik heb 2 rubberen PSV armbandjes om...
Die heb ik niet zo vaak gedragen, omdat ik ze ook al droeg in de tijd dat ze veel punten verspeelden.![]()
Morgen even wat Ajaxliefhebbende collegae plaagjes uitdelen...
quote:Op maandag 19 mei 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaag
Die ene Brabander tikt al jullie moeders en neuzen plat.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaag
O dat is kudt, heb je zo van die gebroken nachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijn
Jij ook last van?quote:
We zitten ongeveer op de pollenpiekquote:Op maandag 19 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook last van?
Bij mij sinds vrijdag eigenlijk. 's Ochtends en 's middags en dan 's avonds nergens last van en de volgende ochtend begint het weer.
Kusje der opquote:
Morguh Nattequote:
Waarschijnlijk wel, droge lucht en veel zon met een beetje wind, ideaal weer voor pollen om zicht te verspreiden (kijk maar naar je autoquote:
Maar waarom heb ik er dan 's avonds en 's nachts geen last van.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, droge lucht en veel zon met een beetje wind, ideaal weer voor pollen om zicht te verspreiden (kijk maar naar je auto). Die gaan lekker lopen klooien in je hoofdholtes
Moet ze maar niet zo doen over haar eigen TT..quote:
Wanneer krijg je te horen of de aanvraag is goedgekeurd?quote:Op maandag 19 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de visa aanvraag en natuurlijk te ongeduldig
kan tot tien werkdagen durenquote:Op maandag 19 mei 2025 08:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer krijg je te horen of de aanvraag is goedgekeurd?
's Avonds zweven er niet zoveel pollen meer rond. Maar dat verschilt ook per persoon, de ene krijgt dan veel minder last en de ander juist extra veel als ze gaan liggen en de aanwezige pollen zich verplaatsen in de holtesquote:Op maandag 19 mei 2025 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waarom heb ik er dan 's avonds en 's nachts geen last van.
Ze .ogen er tien werkdagen over doen. Dus op dag 9 gaan ze het bekijken.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:01 schreef bitterbal het volgende:
En weet niet hoeveel aanvragen hier binnen komen. In landen rond thailand zoals vietnam hebben ze het gigantisch druk. In Nederland mag je hem alleen aanvragen als je ook een nederlander bent dus misschien hebben ze dan minder aanvragen en gaat het sneller
Dat is vrouweigenquote:Op maandag 19 mei 2025 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor de visa aanvraag en natuurlijk te ongeduldig
Bedankt voor de info.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
's Avonds zweven er niet zoveel pollen meer rond. Maar dat verschilt ook per persoon, de ene krijgt dan veel minder last en de ander juist extra veel als ze gaan liggen en de aanwezige pollen zich verplaatsen in de holtes
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze .ogen er tien werkdagen over doen. Dus op dag 9 gaan ze het bekijken.
Ja kun je verder niks meequote:
Maar dan is het weer bijna tijd voor weekend dus dat tillen ze er even overheenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan zeggen ze "we missen nog informatie, lever deze zo snel mogelijk aan" en dan heb je 2 uur om dat te doen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sleeprrrrrrrrr.quote:
Ja ik ben eigenlijk best verbaasd dat ze hier al een uur naast me ligt en niet buiten aan het rondrennen is.quote:
mja de 5e is weer mijn vluchtquote:Op maandag 19 mei 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan is het weer bijna tijd voor weekend dus dat tillen ze er even overheen
Waarom heb je dat zo strak voor jezelf gepland?quote:
Enige waar ze misschien nog om zouden kunnen vragen zijn de stempels van immigratie in mijn paspoortquote:Op maandag 19 mei 2025 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan zeggen ze "we missen nog informatie, lever deze zo snel mogelijk aan" en dan heb je 2 uur om dat te doen.
was 3 weken, dacht dat dat wel genoeg wasquote:Op maandag 19 mei 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom heb je dat zo strak voor jezelf gepland?
Door blijven ademen en hopen dat het over gaat.quote:
Blijft een kat hequote:Op maandag 19 mei 2025 09:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk best verbaasd dat ze hier al een uur naast me ligt en niet buiten aan het rondrennen is.
Naast Ama liggen?quote:
Moet je maar wat langer blijven, paar weekjes extra crackers met hagelslag en broodjes kroketquote:
Je zou kunnen stomen, kan het even tijdelijk verlichtenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Door blijven ademen en hopen dat het over gaat.
Als ze begint te blaffen identificeert ze zich als hondquote:
👀quote:Op maandag 19 mei 2025 09:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ze begint te blaffen identificeert ze zich als hond
Uh huhquote:Op maandag 19 mei 2025 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou gewoon zo languit liggen.
Moet je niet minimaal eerst zoveel weken/maanden weer buiten Thailand zijn? Of was 3 weken genoeg?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was 3 weken, dacht dat dat wel genoeg was
hmm ja. heb het op de fb group gevraagd wat zij denken. Misschien moet ik idd langer blijven, das opzich ook geen probleem. Weet alleen nog niet wat het kost om de vlucht te verplaatsenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar wat langer blijven, paar weekjes extra crackers met hagelslag en broodjes kroket
er is geen minimum tijd om buiten thailand te zijn. Enige eis is dat je hem niet in thailand zelf mag aanvragen.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet minimaal eerst zoveel weken/maanden weer buiten Thailand zijn? Of was 3 weken genoeg?
Ik duim voor jequote:Op maandag 19 mei 2025 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er is geen minimum tijd om buiten thailand te zijn. Enige eis is dat je hem niet in thailand zelf mag aanvragen.
Maar misschien is dit idd te krap ja . Lees nu net op google dat vele mensen toch gauw 20 dagen hebben gewacht al weet ik niet welke landen dat zijn
Ja Aziatische ambtenaren zijn nog veel langzamer dan Nederlandsequote:Op maandag 19 mei 2025 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja. heb het op de fb group gevraagd wat zij denken. Misschien moet ik idd langer blijven, das opzich ook geen probleem. Weet alleen nog niet wat het kost om de vlucht te verplaatsen
"WE WANT REAL FOOD HOOMAN."quote:Op maandag 19 mei 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
*geeft caafs groenten*
*caaf parkeert op groenten*
*caaf piest over groenten heen*
Zo respectloos
Eva air. Stomme is dat ik het niet online kan doen , alleen telefonisch omdat ik mijn stoelkeuze al heb gedaanquote:Op maandag 19 mei 2025 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Aziatische ambtenaren zijn nog veel langzamer dan NederlandseMaar als je bij een beetje normale maatschappij hebt geboekt en zal het een paar honderd euro zijn
En dan straks gewoon opeten zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
*geeft caafs groenten*
Zo respectloos
Eigenlijk al de hele week een beetje af en aan, maar nu is het wel wat erger.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij ook last van?
Bij mij sinds vrijdag eigenlijk. 's Ochtends en 's middags en dan 's avonds nergens last van en de volgende ochtend begint het weer.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:21 schreef CherryLips het volgende:
*geeft caafs groenten*
Zo respectloos
Vliegtuigmaatschappijen zijn vaak wat ouderwets op het gebied van automatisering, werkt allemaal nog op DOS systemenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eva air. Stomme is dat ik het niet online kan doen , alleen telefonisch omdat ik mijn stoelkeuze al heb gedaan
ahquote:
Gewoon groentjes met caviavinaigrette dusquote:Op maandag 19 mei 2025 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Weet je wat dat allemaal kost.
quote:Op maandag 19 mei 2025 09:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk al de hele week een beetje af en aan, maar nu is het wel wat erger.
Neem je hagelslag weer mee of smelt dat?quote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
-bitterballen
-broodje kroket
-haring
-broodje paling
-appelflappen-
-crackers met hagelslag
-mislukte pasta
-mango noten salade
denk dat dit het is
ja dat smelt dus dat kan niet meequote:Op maandag 19 mei 2025 09:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neem je hagelslag weer mee of smelt dat?
Fixedquote:Op maandag 19 mei 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah
-bitterballen
-broodje kroket bitterstaaf
-haring
-broodje paling
-appelflappen-
-crackers met hagelslag
-mislukte pasta
-mango noten salade
denk dat dit het is
Dat is vloeibare hagelslag.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mis het daar niet. eet nu 1 toast met nutella in de ochtend
Vier artsen die je een week wegsturen zonder diagnose terwijl je alles bij elkaar aan het gillen en huilen bent van de pijn in je hand. Ach het zijn net mensen.quote:
Je blijft van hulpverleners af.quote:Op maandag 19 mei 2025 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er mis is gegaan.
Niet voor mij, dank je.quote:
Nope.quote:
Ik ben nog niet eens begon- oh wacht.quote:
dat weet je niet zekerquote:Op maandag 19 mei 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
De pest is dat fouten maken menselijk is en dat ze hun beslissingen hebben gemaakt op basis van hun toenmalige kennis. Ze sturen je niet weg omdat ze naar de F1 willen kijken ofzo.
Kom dan maar niet het F1-topicquote:
Max heeft gisteren wel gewonnenquote:Op maandag 19 mei 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
De pest is dat fouten maken menselijk is en dat ze hun beslissingen hebben gemaakt op basis van hun toenmalige kennis. Ze sturen je niet weg omdat ze naar de F1 willen kijken ofzo.
Doe ik altijd 's nachts, dan droom ik dat ik een motor benquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |