Dat gaat nog lange week worden hahaatjes.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zit er een weekje naast bastogne is pas volgende week dus ben ik viesmad
Hahahandjes.quote:
Jammer ditquote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, mooie overwinning van Max
Ik was wel bang toen met de SC, omdat zijn voorsprong toen volledig verdwenen was, dat de McL's er wel voorbij zouden komen.
Ik heb het wel via mijn mobiel gekeken, want op tv stond de voetbal op.
Nee, jij moet wachten.quote:
krijg jullie nog welquote:Op zondag 18 mei 2025 21:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, jij moet wachten.
Een week.
Ja, eens. Maar daar nu de komende maanden van af.quote:
@ESF1Gamer kijk deze sukkel danquote:Op zondag 18 mei 2025 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar daar nu de komende maanden van af.
En mijn laptop niet naar beneden getild, want Viaplay zond de race ook gratis uit. Maar reclame tijdens live-wedstrijden.Vroeger mocht dat niet van de Nederlandse wet....
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, idd.
Met een knikkend bolletje.
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.quote:
Ik ben zo teleurgesteld in Luctorquote:
Ze zijn duurder dan het duurste Netflix abonnement met 4k en geen reclamequote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.
18quote:Op zondag 18 mei 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan vragen ze daar ook nog 15 euro per maand voor.
je zit er toch inquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hèhè. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Dat kan je geen aanbieding noemenquote:
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samenquote:Op zondag 18 mei 2025 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou hèhè. Uiteindelijk in dezelfde trein als gepland. Maar wel met een hoop extragratis gezeik en ergernis. Vuile hoere ns
Zelf en door KLM goden 40 minuten winst opgebouwd. Alles weer vernietigd door die neukfouten van de ns.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2025 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf en door KLM goden 40 minuten winst opgebouwd. Alles weer vernietigd door die neukfouten van de ns.
Nee ik moet blij zijn zeker
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
fles en vakanties gaan gewoon niet goed samen
en wat heb je er van geleerd?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.
Ik niet, want Even tot hier komt zo op TVquote:
De vrijheid van de auto is wel onbetaalbaar, geen stinkende lui naast je, weg wannneer je wil, even stoppen bij het tankstation. Goede muziek aan die je zelf wil luisteren.quote:
Als ik wat beter zou weten wat ik eraan mis, had ik het waarschijnlijk allang gedaan.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De vrijheid van de auto is wel onbetaalbaar, geen stinkende lui naast je, weg wannneer je wil, even stoppen bij het tankstation. Goede muziek aan die je zelf wil luisteren.
Heerlijk!
Ja, dat kijk ik van de week wel terug.quote:Op zondag 18 mei 2025 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet, want Even tot hier komt zo op TV
Wanneer kun je het wel gebruiken?quote:Op zondag 18 mei 2025 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is godverdomme altijd wel gezeik en altijd tussen mijn huis en Schiphol. En altijd net als ik het ECHT niet kan gebruiken. Pure aids met vlekken en haren erop.
👀quote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
@:ama heb je al het vreten gezien in de nieuwe folder van Kruidvat?
Ik wil die kitkatbolletjes en de hippo's van Kinder.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
@:ama heb je al het vreten gezien in de nieuwe folder van Kruidvat?
Nou ik weet niet waar jij woont maar het is hier toch behoorlijk donker buiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
half 11 en het is nog niet echt donker buiten
En dan moet juni nog komenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:38 schreef mschol het volgende:
half 11 en het is nog niet echt donker buiten
geen wolken helpt goed mee voor de ervaring, zelfs in de polder valt het tegenquote:Op zondag 18 mei 2025 22:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij woont maar het is hier toch behoorlijk donker buiten.
Het is hier pik donker buiten.quote:Op zondag 18 mei 2025 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
geen wolken helpt goed mee voor de ervaring, zelfs in de polder valt het tegen
Komt omdat je binnen zit met de lampen aanquote:
als dat zou werken, helaas..quote:
Maar ligt dat dan aan de gordijnen of iets anders?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:10 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zou werken, helaas..
ik heb gordijnen en rolgordijnen in het kozijn, werkt geen ene fuck
Maar als het beddengoed aan het wasrek hangt, wat ligt er dan op je bed?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Schoon bedje
Gewassen beddengoed aan het wasrek
Een ander setje beddengoedquote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als het beddengoed aan het wasrek hangt, wat ligt er dan op je bed?
Heb jij maar één beddengoed setje?quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh sweet summer child.quote:Op zondag 18 mei 2025 23:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, een uurtje later op werk is te overzien. Ook vervelend even goed.quote:
Wakker worduhhhhhhhhquote:
Beetje kaneel erin is lekkerquote:
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?quote:
Kun je geen 2 smaken proeven?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is toch de hele smaak van de koffie weg?
Gee idee, kan het een keer proberenquote:Op maandag 19 mei 2025 07:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Kun je geen 2 smaken proeven?
Het voegt juist wat toe
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijnquote:
Lekker hoor. Ook met een scheutje rum is heerlijkquote:
quote:Op maandag 19 mei 2025 07:49 schreef bitterbal het volgende:
kwam hier net een cruiseschip voorbij wat ik nog niet kende. Geen foto's gemaakt.
Afgelopen dagen is het druk met ze. elke dag nieuwe
Eerste pak hagelslag al op?quote:Op maandag 19 mei 2025 07:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja begint nu gelukkig stuk minder te worden
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaagquote:Op zondag 18 mei 2025 23:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ook maar zo naar bed..
Ik heb 2 rubberen PSV armbandjes om...
Die heb ik niet zo vaak gedragen, omdat ik ze ook al droeg in de tijd dat ze veel punten verspeelden.![]()
Morgen even wat Ajaxliefhebbende collegae plaagjes uitdelen...
quote:Op maandag 19 mei 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaag
Die ene Brabander tikt al jullie moeders en neuzen plat.quote:Op maandag 19 mei 2025 08:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
gefeliciteerd met het kampioenschap, wij hebben een brabander op het werk, dus die timmeren wij wel even in elkaar vandaag
O dat is kudt, heb je zo van die gebroken nachten.quote:Op maandag 19 mei 2025 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wakker worden is weer gelukt. Wel matig geslapen omdat ik een spier in mijn schouder heb verrekt, dus iedere draai deed pijn
Jij ook last van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |